Junge ik heb toch niet gestolen?quote:
Maakt toch niets uit.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:33 schreef bobbernaut het volgende:
owh ik dacht dat plex dit topic had gemaaktDat staat nu ook in de TR!
aye ik ken hem Drumpiequote:Op zondag 17 juni 2012 14:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Trololilo ik zit op mobiel dus ik fix de rest later.
Asy misschien heb je hier wat aan http://www.realtraps.com/art_room-setup.htm
Ah zoquote:Op zondag 17 juni 2012 14:33 schreef Asy het volgende:
Bobbert hoe doof je wordt heb je zelf in de handen ofc, en deze speakers zijn studio monitoren, daarbij gaat niet om het volume maar om de kwaliteit (onderlinge geluiden zijn duidelijk hoorbaar vergeleken met normale speakers) wat zorgt voor een "eerlijke" weergave van je eigen muziek/muziek die je afspeelt.
quote:Op zondag 17 juni 2012 14:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maakt toch niets uit.
TR bobber -> prullenbak
Inb4 ban
Sinds de "open nieuw deel" knop heeft de lapo niet per se een functionele waarde. Wie het snelste is, die bepaald.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
DIT IS VERDOMME NIET HET SOORT SITUATIE WAARIN JE TROLOLO ROEPT.
AFSPRAAK IS AFSPRAAK LAPO = OP
KUTBOSNISCHE KUTAAP
Doperwt en rode kool
Heb je ook van die geluid absortion pads of iets dergelijks ?quote:Op zondag 17 juni 2012 14:34 schreef Asy het volgende:
[..]
aye ik ken hem Drumpieben ook aan het sparen voor deze
http://www.krksys.com/krk-ergo.html
Nice man! Het wordt echt een ekte ekte studio.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:34 schreef Asy het volgende:
[..]
aye ik ken hem Drumpieben ook aan het sparen voor deze
http://www.krksys.com/krk-ergo.html
Gordijnen XDquote:Op zondag 17 juni 2012 14:39 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Heb je ook van die geluid absortion pads of iets dergelijks ?
pauperkiwiquote:
ja, miss dat ik in mun nieuwe stekkie over een tijd me wel ff goed ga verdiepen in treatments. het is het sowieso waard, maar ik weet er nu eigenlijk ook niet bijster veel van af (qua plaatsing enzo)quote:Op zondag 17 juni 2012 14:47 schreef MineraalWater het volgende:
Nice asy
Maarja zo'n setje varieert dan weer van de 150 euro tot de +/- 1000 euro.
Hmm, ik denk niet dat ik tijd ga hebben om een server te hosten. Het lijkt mij op zich wel leuk om te doen aangezien de SC groep een beetje is zoals de leuke groep op de server was.quote:Op zondag 17 juni 2012 10:36 schreef bobbernaut het volgende:
Dorpje van mij en Rijst, later kwamen er (helaas) nog meer mensen.
Drump ga je nog een server hosten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Ja maar je hebt toch je oude files, dus dan heb je al een beginquote:Op zondag 17 juni 2012 15:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hmm, ik denk niet dat ik tijd ga hebben om een server te hosten. Het lijkt mij op zich wel leuk om te doen aangezien de SC groep een beetje is zoals de leuke groep op de server was.
Je blijft op de één of andere manier de hele tijd met de server bezig en dat moet ik nou net niet doen. 25 juni begint overigens mijn toetsweek waarin ik hele bepalende examens heb. Daarnaast ga ik in de zomervakantie sowieso niet aan MC werken en na de zomer heb ik weer examens/stage tot februari en daarna HBO, denk dat ik dan wel tijd heb.quote:Op zondag 17 juni 2012 15:23 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja maar je hebt toch je oude files, dus dan heb je al een begin
En hoezo is hosten zo veel werk?
Godsamme, ik moet om 15:00 slapen.quote:Op zondag 17 juni 2012 15:32 schreef drumstickNL het volgende:
Ik host een server, 20g ram 200 slots. Ok? Online van 16;00 tot 23;00
AlchemistofSorrowsquote:
Ik meld me aan als mod.quote:Op zondag 17 juni 2012 15:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je blijft op de één of andere manier de hele tijd met de server bezig en dat moet ik nou net niet doen. 25 juni begint overigens mijn toetsweek waarin ik hele bepalende examens heb. Daarnaast ga ik in de zomervakantie sowieso niet aan MC werken en na de zomer heb ik weer examens/stage tot februari en daarna HBO, denk dat ik dan wel tijd heb.
IP?quote:Op zondag 17 juni 2012 15:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
AlchemistofSorrows
Oerbeer
Rezania
Stefanhaan
Patje1987
BBQSausage
RobertNL
LompeHork
Mender
boem-dikkie
Ik (nog niet)
Sommige speelden ook mijn server.
Ik heb eierdozen op mijn muur voor mijn drumstelquote:Op zondag 17 juni 2012 14:40 schreef Asy het volgende:
[..]
Gordijnen XD
neej ik heb geen acoustic treatment, ik ga waarschijnlijk ook verhuizen binnekort dus dat ga ik hier sowieso niet meer doen, en die ergo zorgt ervoor dat je ook zonder acoustic treatment een goed geluid hebt in je kamer
proofing helpt altijd natuurlijk maar tja duur enzo
quote:
je kale moeder, ik ben geen autist.quote:Op zondag 17 juni 2012 15:38 schreef drumstickNL het volgende:
Op mijn server mogen alleen mensen met autisme mod worden. Bob, interesse?
Ik niet boven mijn drumstelquote:Op zondag 17 juni 2012 15:38 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Ik heb eierdozen op mijn muur voor mijn drumstel
quote:Op zondag 17 juni 2012 15:39 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
je kale moeder, ik ben geen autist.
Wel dope man. Ik had toen ik begon zo'n flut drumstel gekocht van ¤ 200,- (een Tornado). Was wel aardig ding maar het afstellen ervan was zo fucking moeilijk. Ik kwam dan ook nooit enigszins dichtbij het geluid dat er van de drumstellen van m'n leraar af kwamen. Erg frustrerend wel.quote:Op zondag 17 juni 2012 15:51 schreef MineraalWater het volgende:
Ok dit is mijn drumstel:
[ afbeelding ]
Moet alles nog een beetje verplaatsen en wil er ook nog een keer een splash cymbal bij kopen.
waarom heb je een abo gekocht?quote:
Ik hou echt van dat mooie diepe geluid vanuit de drumstellen in plaats van het vlakke (wat ik dus had).quote:Op zondag 17 juni 2012 15:56 schreef MineraalWater het volgende:
Ohja, Binnekort ook nog afstellen
Dit drumstel is wel een jaartje of 4 - 5 oud.
Daar sluit ik mij 100% bij aan.quote:Op zondag 17 juni 2012 15:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik hou echt van dat mooie diepe geluid vanuit de drumstellen in plaats van het vlakke (wat ik dus had).
Ja ik had geen plek meerquote:
Ga leren kreng anders blijf je weer zitten!quote:Op zondag 17 juni 2012 16:15 schreef bobbernaut het volgende:
Oke, ik ga nog iets tekenen.
Laat je ideeën hier achter. Ik probeer het in mijn mooie tekening te stoppen.
Alles magniet dat ik alles doe
!! QFT!!!quote:Op zondag 17 juni 2012 16:16 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ga leren kreng anders blijf je weer zitten!
een grote pen0rquote:Op zondag 17 juni 2012 16:15 schreef bobbernaut het volgende:
Oke, ik ga nog iets tekenen.
Laat je ideeën hier achter. Ik probeer het in mijn mooie tekening te stoppen.
Alles magniet dat ik alles doe
Ja oké, maar de toms moeten ook lekker diep/laag/zwaarquote:Op zondag 17 juni 2012 16:24 schreef drumstickNL het volgende:
Ja top sting.
Ik heb een kussen in mijn bassdrum. Klinkt lekker laag.
LEKKER BEZIG STING, omdat jij zonder te vragen (ik wist niet zeker of die kon of niet) gelijk die chick uit de OP verwijdert kan ik nu het gehele topic niets in de OP aanpassen. Je kon ook even vragen of ik hem eruit kon halen, nu gaan we jou de hele tijd lastig vallen.quote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 16:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Was het maar waar, kwam het plaatje ergens tegen en sloeg het op.
Jij weet.quote:
Meer betalen voor dezelfde functionaliteit.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mensen die niet pimp
behalve plex
Ik ga daar niet in dat ABO-hoekje spelenquote:Op zondag 17 juni 2012 16:56 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Aww wou je ook spelen op de MC server?
Ik kan 120 uur langer editten. Nananana.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:56 schreef TJV het volgende:
[..]
Meer betalen voor dezelfde functionaliteit.
En toch kan je de OP niet aanpassenquote:Op zondag 17 juni 2012 17:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik kan 120 uur langer editten. Nananana.
quote:Op zondag 17 juni 2012 17:02 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
En toch kan je de OP niet aanpassen
En wat boeit dat.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik kan 120 uur langer editten. Nananana.
IK FAALDE JA OKquote:
Sting is noob.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:02 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
En toch kan je de OP niet aanpassen
Heb er soms wel wat aan gehad.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:04 schreef TJV het volgende:
Wat moet je eigenlijk met 240 uur kunnen editten.
Die zijn wel leuk om te lezen altijd.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kutnotes heb ik trouwens.
Sinds afgelopen maandagquote:Op zondag 17 juni 2012 17:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
LOL, sinds wanneer ben jij dan redactie games?
Al gelezen, echt sneuquote:Op zondag 17 juni 2012 17:12 schreef Timwonnacott het volgende:
Jeugdige inbrekers gepakt in Den Haag
Ik denk dat we bob een tijdje niet meer zien.
Geen probleemquote:Op zondag 17 juni 2012 17:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt STING voor het unlocken van de OP.
Kusjekroel.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Sting, je bent een prachtvent.
no homo
Exactly what I thought.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:24 schreef MineraalWater het volgende:
Nohomo is voor onzekeren mensen die bang zijn dat mensen echt denken dat ze homo zijn.
Words Of Wisdom - Plexcon
Nog zo gezegd dat je dit feit niet mocht verhullen, bob.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:37 schreef bobbernaut het volgende:
Sting draagt een string en zegt vaak doe die piemel er maar in!
Bobber is nog maar veertienquote:Op zondag 17 juni 2012 17:41 schreef STING het volgende:
[..]
Nog zo gezegd dat je dit feit niet mocht verhullen, bob.
Beetje minderjarige jochies aan het versieren hmmquote:Op zondag 17 juni 2012 17:41 schreef STING het volgende:
[..]
Nog zo gezegd dat je dit feit niet mocht verhullen, bob.
Je moeder is 14quote:Op zondag 17 juni 2012 17:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Bobber is nog maar veertien
quote:Op zondag 17 juni 2012 17:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Bobber is nog maar veertien
You sick bastardsquote:Op zondag 17 juni 2012 17:43 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Beetje minderjarige jochies aan het versieren hmm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 juni 2012 17:47 schreef Timwonnacott het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.thegoodness.com/matt-and-asias-minecraft-wedding/
![]()
Holy molySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 17:47 schreef Timwonnacott het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.thegoodness.com/matt-and-asias-minecraft-wedding/
![]()
Mensen kennen geen schaamte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
10 jaar later met kinderen
Kind: "Pa, waarom staat er een schaap, varken, hond, kip en een vies groen eng monster bij jullie?"
Pa: "Zoon, bemoei je er niet mee ja"
Kind: "SsSsSs oke hoor"
If not now, then when.
Komop doe niet zo spannundquote:Op zondag 17 juni 2012 18:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je hebt mij toegevoegd op FB alleen moet ik nu nog op het knopje "Accepteren" drukken?
ik zou wel willen maar het ontbreekt mij aan de bandbreedte voor een leuke MC server...quote:Op zondag 17 juni 2012 18:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Sssssseg, wie gaat er een server hosten dan? Iedereen die dat wil, kan en niet in zweden woont is w.m.b. prima.
Maar dan moet je toch ook snelle internet hebbenquote:Op zondag 17 juni 2012 18:53 schreef MineraalWater het volgende:
Ja ik heb thuis nog wel een server staan, dus.
Nou ff een lijstje wie er dan op zouden spelenquote:Op zondag 17 juni 2012 19:47 schreef MineraalWater het volgende:
Har ik maakte maar een garp.
Maar dat zou zeker genoeg zijn omdat we niet met een te groot groepje zijn.
Mijn eckte internet kan het niet aan.
Dan zou het genoeg moeten zijn toch?quote:Plexcon
Bobbernaut
MenderV
Maurisioo
Aldie
Drumpie
Huib
Looniar
Tom
en dan kan je dus alleen mincraft erop hosten.. je krijgt, wat ik zo zag, geen vrijspel op een virtuele machine...quote:Op zondag 17 juni 2012 19:53 schreef Mender het volgende:
Een Minecraft server met 12 slots kan je voor 6 a 7 euro p/m huren.
Owhquote:Op zondag 17 juni 2012 20:06 schreef MineraalWater het volgende:
En als je tunngle hebt he, Moet je nogsteeds hosten alleen hoef je dan geen poort open te zetten.
Beste is gewoon Daddycheese wat Mender zegt, weet je zeker dat MC 100% stabiel is. Ik had een dikke VPS maar dat was 10x niks.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:57 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan kan je dus alleen mincraft erop hosten.. je krijgt, wat ik zo zag, geen vrijspel op een virtuele machine...
voor mij zou het huren van een server een ander hoofddoel hebben (hosten website) en dan e.v.t. een MC server ernaast.. en dan wordt et wel wat duurder als die 6 a 7 euro p/m
Ok sticker?quote:Op zondag 17 juni 2012 20:25 schreef Berend. het volgende:
Wat heb ik Daddycheese toch veel klanten gezorgd
quote:
Jij hebt Daddycheese inderdaad veel klanten BEzorgd.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:25 schreef Berend. het volgende:
Wat heb ik Daddycheese toch veel klanten gezorgd
quote:
Berend is stom.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij hebt Daddycheese inderdaad veel klanten BEzorgd.
[..]![]()
Die haat op Berend van jou is echt te grappig.
Hahaha eindbaas.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:30 schreef MineraalWater het volgende:
Voor drump
http://www.asos.com/BePri(...)20&sort=-1&clr=White
quote:EARCHEESE, KOM TERUG MAN WE MISSEN JE!!
(met kom terug bedoelen we kom terug naar de MC SC ([Minecraft SC #37] Gefelicteerd Asy!))
GREOTJENS!
quote:Op zondag 17 juni 2012 20:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha eindbaas.![]()
Heb hem gelijk gebookmarked.
Ik denk mij ook niet, maar dat neemt niet weg dat het shirt baas is. Sowieso zijn grote prints op kleding vaak niet zo gewild (door de dames). Denk aan Hank Moody, hoe simpel hij gekleed is.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:33 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Jammer dat ik nooit zo'n shirts kan kopen staat mij niet
Afroboy.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:35 schreef bobbernaut het volgende:
Alles staat, zolang je maar zelfverzekerd bent
Nepgangsterquote:
Mooi gezegd cedric.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:35 schreef bobbernaut het volgende:
Alles staat, zolang je maar zelfvetrouwen hebt
Maar eigk slaat de tekst op shirts echt NERGENS op!quote:Op zondag 17 juni 2012 20:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik denk mij ook niet, maar dat neemt niet weg dat het shirt baas is. Sowieso zijn grote prints op kleding vaak niet zo gewild (door de dames). Denk aan Hank Moody, hoe simpel hij gekleed is.
Dankje jurrequote:
Nee die geilen alleen op sixpacks en Biceps, Triceps, Triplex.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik denk mij ook niet, maar dat neemt niet weg dat het shirt baas is. Sowieso zijn grote prints op kleding vaak niet zo gewild (door de dames). Denk aan Hank Moody, hoe simpel hij gekleed is.
Het hoeft toch ook nergens op te slaan.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:36 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Maar eigk slaat de tekst op shirts echt NERGENS op!
Zoek een leuk shirt, lees dan is de tekst
Wij hoeven geen nohomo te zeggen want wij zijn hetero jwzquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Jammer genoeg ook niet.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:36 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nee die geilen alleen op sixpacks en Biceps, Triceps, Triplex.
padum psss.
quote:Op zondag 17 juni 2012 20:37 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Wij hoeven geen nohomo te zeggen want wij zijn hetero jwzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
If not now, then when.
Niet? Geloof ik niet, Wat dan wel?quote:Op zondag 17 juni 2012 20:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jammer genoeg ook niet.Chicks diggen musclemans niet.
Is algemeen bekend dat meisjes niet erg van die spieren mannetjes houden. Gewoon normale atletische jongens, niet dun, niet dik, niet erg gespierd maar atletisch.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:38 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Niet? Geloof ik niet, Wat dan wel?
Niet 2 schermen hebbenquote:
Ja, Ik kan een salto! bots jonge hoppaaaaaquote:Op zondag 17 juni 2012 20:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is algemeen bekend dat meisjes niet erg van die spieren mannetjes houden. Gewoon normale atletische jongens, niet dun, niet dik, niet erg gespierd maar atletisch.
Vanaf de grond?quote:Op zondag 17 juni 2012 20:39 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja, Ik kan een salto! bots jonge hoppaaaaa
nee die willen alleen sixpacksquote:Op zondag 17 juni 2012 20:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is algemeen bekend dat meisjes niet erg van die spieren mannetjes houden. Gewoon normale atletische jongens, niet dun, niet dik, niet erg gespierd maar atletisch.
Alsnog vetquote:Op zondag 17 juni 2012 20:41 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nee vanaf de tweede treede van de trap.
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op zondag 17 juni 2012 20:45 schreef bobbernaut het volgende:
dat NSFW vindenSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ze heeft niet eens tieten
Winnaar KLB verkiezingen 2012.
Sorry hoor pr0n expert ik zit niet elke dag te kijken naar naakte wijven.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:46 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat NSFW vinden
ze heeft niet eens tieten
Zal je onbewust wss wel doen,quote:Op zondag 17 juni 2012 20:47 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Sorry hoor pr0n expert ik zit niet elke dag te kijken naar naakte wijven.
http://www.livevoetbalkijken.nl/ek2012/19/portugal-nederland.phpquote:Op zondag 17 juni 2012 20:44 schreef Ame_thyst het volgende:
nos stream, nu met nog lagere bitrate !
Tevens loopt het 15 seconden achter maar dat kan de pret niet drukken.
Aanrader om die ook aan te hebben tijdens het kijken
die hoop vloeide lekker weg?quote:Op zondag 17 juni 2012 20:50 schreef gogosweden het volgende:
Ik scheet een oranje hoop.
ok slecht grapje
ja, kwam heel slapjes-uit-mijn-anus HIHIH SLAPJANUSSSSquote:
Zie mijn link, die doet het hier primaquote:
ziggo link zekerquote:Op zondag 17 juni 2012 20:58 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Zie mijn link, die doet het hier prima
http://www.livevoetbalkijken.nl/ek2012/19/portugal-nederland.php
Stukken interessanter dan dat spelletje op tvquote:
Zweden !quote:Op zondag 17 juni 2012 21:16 schreef gogosweden het volgende:
Hier zenden ze NL portugal niet
duitsland denemarken it is
quote:Op zondag 17 juni 2012 21:17 schreef MineraalWater het volgende:
Nooit gehad? Ik wil dat man, BECOME A VIKING TODAY!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |