Jammer genoeg ook niet.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:36 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nee die geilen alleen op sixpacks en Biceps, Triceps, Triplex.
padum psss.
quote:Op zondag 17 juni 2012 20:37 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Wij hoeven geen nohomo te zeggen want wij zijn hetero jwzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
If not now, then when.
Niet? Geloof ik niet, Wat dan wel?quote:Op zondag 17 juni 2012 20:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jammer genoeg ook niet.Chicks diggen musclemans niet.
Is algemeen bekend dat meisjes niet erg van die spieren mannetjes houden. Gewoon normale atletische jongens, niet dun, niet dik, niet erg gespierd maar atletisch.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:38 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Niet? Geloof ik niet, Wat dan wel?
Niet 2 schermen hebbenquote:
Ja, Ik kan een salto! bots jonge hoppaaaaaquote:Op zondag 17 juni 2012 20:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is algemeen bekend dat meisjes niet erg van die spieren mannetjes houden. Gewoon normale atletische jongens, niet dun, niet dik, niet erg gespierd maar atletisch.
Vanaf de grond?quote:Op zondag 17 juni 2012 20:39 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja, Ik kan een salto! bots jonge hoppaaaaa
nee die willen alleen sixpacksquote:Op zondag 17 juni 2012 20:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is algemeen bekend dat meisjes niet erg van die spieren mannetjes houden. Gewoon normale atletische jongens, niet dun, niet dik, niet erg gespierd maar atletisch.
Alsnog vetquote:Op zondag 17 juni 2012 20:41 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nee vanaf de tweede treede van de trap.
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op zondag 17 juni 2012 20:45 schreef bobbernaut het volgende:
dat NSFW vindenSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ze heeft niet eens tieten
Winnaar KLB verkiezingen 2012.
Sorry hoor pr0n expert ik zit niet elke dag te kijken naar naakte wijven.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:46 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat NSFW vinden
ze heeft niet eens tieten
Zal je onbewust wss wel doen,quote:Op zondag 17 juni 2012 20:47 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Sorry hoor pr0n expert ik zit niet elke dag te kijken naar naakte wijven.
http://www.livevoetbalkijken.nl/ek2012/19/portugal-nederland.phpquote:Op zondag 17 juni 2012 20:44 schreef Ame_thyst het volgende:
nos stream, nu met nog lagere bitrate !
Tevens loopt het 15 seconden achter maar dat kan de pret niet drukken.
Aanrader om die ook aan te hebben tijdens het kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |