Nah, Reddit jat het inderdaad wel, Maar ik zit toch echt liever op reddit dan op 4chan omdat dan alles teminste een beetje gefilterd isquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:55 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)len_de_waarheid.html
4chan is de bron, mensen op Reddit jatten het, mensen van 9Gag durven niet op 4chan te komen en jatten het dus van Reddit.
Touchéquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:26 schreef vogelkooi het volgende:
Heineken is ook gefilterd en daar smaakt het ook naar.
quote:Op zondag 17 juni 2012 12:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
GEFELICITEERD ASY EN HUIBSTER!!
Assof Asy dit leest
quote:Op zondag 17 juni 2012 12:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Assof Asy dit leest
Gewoon.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:17 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]ik snap em niet. Ik ben geen vader hoor.
Thanks! haha I did read it, I still have some spies leftquote:Op zondag 17 juni 2012 12:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Assof Asy dit leest
Alleen ik dacht er aan en ik krijg niet eens een bedankje?quote:Op zondag 17 juni 2012 13:39 schreef Asy het volgende:
[..]
Thanks! haha I did read it, I still have some spies left
Alles goed hier dan ?
Och menneke toch ik niet eens zo ver terug gescrolled.quote:Op zondag 17 juni 2012 13:40 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Alleen ik dacht er aan en ik krijg niet eens een bedankje?
quote:Op zondag 17 juni 2012 13:41 schreef Asy het volgende:
[..]
Och menneke toch ik niet eens zo ver terug gescrolled.
THANKS BOBBER tof dat je er aan denkt!
Zijn je vingers opgezwollen?quote:Op zondag 17 juni 2012 13:44 schreef MineraalWater het volgende:
Alles OK hier hoor. Ik heb je al op FB gefeliciteerd maar nu nog een kier
Gefilicteerd Asy
WORSTENVINGERTJES!!!quote:
als ik het goed heb begrepen Tom, Is dnb een paar weken terug verstrengelt geraakt in een ernstig ongeluk omtrent een neusexcavatie. Hij is sindsdien in kritieke conditie wegens het excaveren van een groot onderdeel van zijn cortex cerebri (ja hij heeft hele lange vingers).quote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 13:51 schreef Asy het volgende:
[..]
als ik het goed heb begrepen Tom, Is dnb een paar weken terug verstrengelt geraakt in een ernstig ongeluk omtrent een neusexcavatie. Hij is sindsdien in kritieke conditie wegens het excaveren van een groot onderdeel van zijn cortex cerebri (ja hij heeft hele lange vingers).
ik heb hier zelf de laatste tijd niet veel meer over gehoord omdat ik natuurlijk altijd al een aanhanger ben geweest van de bond tegen de neusexcavaties, en hem dit dus ook zeer kwalijk neem.
Zodra ik echter nog wat relevante informatie in de wandelgangen hoor, zal ik je tijdig informeren.
gr. gr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |