Beste is gewoon Daddycheese wat Mender zegt, weet je zeker dat MC 100% stabiel is. Ik had een dikke VPS maar dat was 10x niks.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:57 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan kan je dus alleen mincraft erop hosten.. je krijgt, wat ik zo zag, geen vrijspel op een virtuele machine...
voor mij zou het huren van een server een ander hoofddoel hebben (hosten website) en dan e.v.t. een MC server ernaast.. en dan wordt et wel wat duurder als die 6 a 7 euro p/m
Ok sticker?quote:Op zondag 17 juni 2012 20:25 schreef Berend. het volgende:
Wat heb ik Daddycheese toch veel klanten gezorgd
quote:
Jij hebt Daddycheese inderdaad veel klanten BEzorgd.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:25 schreef Berend. het volgende:
Wat heb ik Daddycheese toch veel klanten gezorgd
quote:
Berend is stom.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij hebt Daddycheese inderdaad veel klanten BEzorgd.
[..]![]()
Die haat op Berend van jou is echt te grappig.
Hahaha eindbaas.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:30 schreef MineraalWater het volgende:
Voor drump
http://www.asos.com/BePri(...)20&sort=-1&clr=White
quote:EARCHEESE, KOM TERUG MAN WE MISSEN JE!!
(met kom terug bedoelen we kom terug naar de MC SC ([Minecraft SC #37] Gefelicteerd Asy!))
GREOTJENS!
quote:Op zondag 17 juni 2012 20:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha eindbaas.![]()
Heb hem gelijk gebookmarked.
Ik denk mij ook niet, maar dat neemt niet weg dat het shirt baas is. Sowieso zijn grote prints op kleding vaak niet zo gewild (door de dames). Denk aan Hank Moody, hoe simpel hij gekleed is.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:33 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Jammer dat ik nooit zo'n shirts kan kopen staat mij niet
Afroboy.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:35 schreef bobbernaut het volgende:
Alles staat, zolang je maar zelfverzekerd bent
Nepgangsterquote:
Mooi gezegd cedric.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:35 schreef bobbernaut het volgende:
Alles staat, zolang je maar zelfvetrouwen hebt
Maar eigk slaat de tekst op shirts echt NERGENS op!quote:Op zondag 17 juni 2012 20:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik denk mij ook niet, maar dat neemt niet weg dat het shirt baas is. Sowieso zijn grote prints op kleding vaak niet zo gewild (door de dames). Denk aan Hank Moody, hoe simpel hij gekleed is.
Dankje jurrequote:
Nee die geilen alleen op sixpacks en Biceps, Triceps, Triplex.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik denk mij ook niet, maar dat neemt niet weg dat het shirt baas is. Sowieso zijn grote prints op kleding vaak niet zo gewild (door de dames). Denk aan Hank Moody, hoe simpel hij gekleed is.
Het hoeft toch ook nergens op te slaan.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:36 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Maar eigk slaat de tekst op shirts echt NERGENS op!
Zoek een leuk shirt, lees dan is de tekst
Wij hoeven geen nohomo te zeggen want wij zijn hetero jwzquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |