Ik heb eierdozen op mijn muur voor mijn drumstelquote:Op zondag 17 juni 2012 14:40 schreef Asy het volgende:
[..]
Gordijnen XD
neej ik heb geen acoustic treatment, ik ga waarschijnlijk ook verhuizen binnekort dus dat ga ik hier sowieso niet meer doen, en die ergo zorgt ervoor dat je ook zonder acoustic treatment een goed geluid hebt in je kamer
proofing helpt altijd natuurlijk maar tja duur enzo
quote:
je kale moeder, ik ben geen autist.quote:Op zondag 17 juni 2012 15:38 schreef drumstickNL het volgende:
Op mijn server mogen alleen mensen met autisme mod worden. Bob, interesse?
Ik niet boven mijn drumstelquote:Op zondag 17 juni 2012 15:38 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Ik heb eierdozen op mijn muur voor mijn drumstel
quote:Op zondag 17 juni 2012 15:39 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
je kale moeder, ik ben geen autist.
Wel dope man. Ik had toen ik begon zo'n flut drumstel gekocht van ¤ 200,- (een Tornado). Was wel aardig ding maar het afstellen ervan was zo fucking moeilijk. Ik kwam dan ook nooit enigszins dichtbij het geluid dat er van de drumstellen van m'n leraar af kwamen. Erg frustrerend wel.quote:Op zondag 17 juni 2012 15:51 schreef MineraalWater het volgende:
Ok dit is mijn drumstel:
[ afbeelding ]
Moet alles nog een beetje verplaatsen en wil er ook nog een keer een splash cymbal bij kopen.
waarom heb je een abo gekocht?quote:
Ik hou echt van dat mooie diepe geluid vanuit de drumstellen in plaats van het vlakke (wat ik dus had).quote:Op zondag 17 juni 2012 15:56 schreef MineraalWater het volgende:
Ohja, Binnekort ook nog afstellen
Dit drumstel is wel een jaartje of 4 - 5 oud.
Daar sluit ik mij 100% bij aan.quote:Op zondag 17 juni 2012 15:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik hou echt van dat mooie diepe geluid vanuit de drumstellen in plaats van het vlakke (wat ik dus had).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |