Hmm, ik denk niet dat ik tijd ga hebben om een server te hosten. Het lijkt mij op zich wel leuk om te doen aangezien de SC groep een beetje is zoals de leuke groep op de server was.quote:Op zondag 17 juni 2012 10:36 schreef bobbernaut het volgende:
Dorpje van mij en Rijst, later kwamen er (helaas) nog meer mensen.
Drump ga je nog een server hosten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Ja maar je hebt toch je oude files, dus dan heb je al een beginquote:Op zondag 17 juni 2012 15:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hmm, ik denk niet dat ik tijd ga hebben om een server te hosten. Het lijkt mij op zich wel leuk om te doen aangezien de SC groep een beetje is zoals de leuke groep op de server was.
Je blijft op de één of andere manier de hele tijd met de server bezig en dat moet ik nou net niet doen. 25 juni begint overigens mijn toetsweek waarin ik hele bepalende examens heb. Daarnaast ga ik in de zomervakantie sowieso niet aan MC werken en na de zomer heb ik weer examens/stage tot februari en daarna HBO, denk dat ik dan wel tijd heb.quote:Op zondag 17 juni 2012 15:23 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja maar je hebt toch je oude files, dus dan heb je al een begin
En hoezo is hosten zo veel werk?
Godsamme, ik moet om 15:00 slapen.quote:Op zondag 17 juni 2012 15:32 schreef drumstickNL het volgende:
Ik host een server, 20g ram 200 slots. Ok? Online van 16;00 tot 23;00
AlchemistofSorrowsquote:
Ik meld me aan als mod.quote:Op zondag 17 juni 2012 15:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je blijft op de één of andere manier de hele tijd met de server bezig en dat moet ik nou net niet doen. 25 juni begint overigens mijn toetsweek waarin ik hele bepalende examens heb. Daarnaast ga ik in de zomervakantie sowieso niet aan MC werken en na de zomer heb ik weer examens/stage tot februari en daarna HBO, denk dat ik dan wel tijd heb.
IP?quote:Op zondag 17 juni 2012 15:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
AlchemistofSorrows
Oerbeer
Rezania
Stefanhaan
Patje1987
BBQSausage
RobertNL
LompeHork
Mender
boem-dikkie