Ga leren kreng anders blijf je weer zitten!quote:Op zondag 17 juni 2012 16:15 schreef bobbernaut het volgende:
Oke, ik ga nog iets tekenen.
Laat je ideeën hier achter. Ik probeer het in mijn mooie tekening te stoppen.
Alles magniet dat ik alles doe
!! QFT!!!quote:Op zondag 17 juni 2012 16:16 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ga leren kreng anders blijf je weer zitten!
een grote pen0rquote:Op zondag 17 juni 2012 16:15 schreef bobbernaut het volgende:
Oke, ik ga nog iets tekenen.
Laat je ideeën hier achter. Ik probeer het in mijn mooie tekening te stoppen.
Alles magniet dat ik alles doe
Ja oké, maar de toms moeten ook lekker diep/laag/zwaarquote:Op zondag 17 juni 2012 16:24 schreef drumstickNL het volgende:
Ja top sting.
Ik heb een kussen in mijn bassdrum. Klinkt lekker laag.
LEKKER BEZIG STING, omdat jij zonder te vragen (ik wist niet zeker of die kon of niet) gelijk die chick uit de OP verwijdert kan ik nu het gehele topic niets in de OP aanpassen. Je kon ook even vragen of ik hem eruit kon halen, nu gaan we jou de hele tijd lastig vallen.quote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 16:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Was het maar waar, kwam het plaatje ergens tegen en sloeg het op.
Jij weet.quote:
Meer betalen voor dezelfde functionaliteit.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mensen die niet pimp
behalve plex
Ik ga daar niet in dat ABO-hoekje spelenquote:Op zondag 17 juni 2012 16:56 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Aww wou je ook spelen op de MC server?
Ik kan 120 uur langer editten. Nananana.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:56 schreef TJV het volgende:
[..]
Meer betalen voor dezelfde functionaliteit.
En toch kan je de OP niet aanpassenquote:Op zondag 17 juni 2012 17:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik kan 120 uur langer editten. Nananana.
quote:Op zondag 17 juni 2012 17:02 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
En toch kan je de OP niet aanpassen
En wat boeit dat.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik kan 120 uur langer editten. Nananana.
IK FAALDE JA OKquote:
Sting is noob.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:02 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
En toch kan je de OP niet aanpassen
Heb er soms wel wat aan gehad.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:04 schreef TJV het volgende:
Wat moet je eigenlijk met 240 uur kunnen editten.
Die zijn wel leuk om te lezen altijd.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kutnotes heb ik trouwens.
Sinds afgelopen maandagquote:Op zondag 17 juni 2012 17:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
LOL, sinds wanneer ben jij dan redactie games?
Al gelezen, echt sneuquote:Op zondag 17 juni 2012 17:12 schreef Timwonnacott het volgende:
Jeugdige inbrekers gepakt in Den Haag
Ik denk dat we bob een tijdje niet meer zien.
Geen probleemquote:Op zondag 17 juni 2012 17:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt STING voor het unlocken van de OP.
Kusjekroel.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Sting, je bent een prachtvent.
no homo
Exactly what I thought.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:24 schreef MineraalWater het volgende:
Nohomo is voor onzekeren mensen die bang zijn dat mensen echt denken dat ze homo zijn.
Words Of Wisdom - Plexcon
Nog zo gezegd dat je dit feit niet mocht verhullen, bob.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:37 schreef bobbernaut het volgende:
Sting draagt een string en zegt vaak doe die piemel er maar in!
Bobber is nog maar veertienquote:Op zondag 17 juni 2012 17:41 schreef STING het volgende:
[..]
Nog zo gezegd dat je dit feit niet mocht verhullen, bob.
Beetje minderjarige jochies aan het versieren hmmquote:Op zondag 17 juni 2012 17:41 schreef STING het volgende:
[..]
Nog zo gezegd dat je dit feit niet mocht verhullen, bob.
Je moeder is 14quote:Op zondag 17 juni 2012 17:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Bobber is nog maar veertien
quote:Op zondag 17 juni 2012 17:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Bobber is nog maar veertien
You sick bastardsquote:Op zondag 17 juni 2012 17:43 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Beetje minderjarige jochies aan het versieren hmm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 juni 2012 17:47 schreef Timwonnacott het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.thegoodness.com/matt-and-asias-minecraft-wedding/
![]()
Holy molySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 17:47 schreef Timwonnacott het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.thegoodness.com/matt-and-asias-minecraft-wedding/
![]()
Mensen kennen geen schaamte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
10 jaar later met kinderen
Kind: "Pa, waarom staat er een schaap, varken, hond, kip en een vies groen eng monster bij jullie?"
Pa: "Zoon, bemoei je er niet mee ja"
Kind: "SsSsSs oke hoor"
If not now, then when.
Komop doe niet zo spannundquote:Op zondag 17 juni 2012 18:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je hebt mij toegevoegd op FB alleen moet ik nu nog op het knopje "Accepteren" drukken?
ik zou wel willen maar het ontbreekt mij aan de bandbreedte voor een leuke MC server...quote:Op zondag 17 juni 2012 18:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Sssssseg, wie gaat er een server hosten dan? Iedereen die dat wil, kan en niet in zweden woont is w.m.b. prima.
Maar dan moet je toch ook snelle internet hebbenquote:Op zondag 17 juni 2012 18:53 schreef MineraalWater het volgende:
Ja ik heb thuis nog wel een server staan, dus.
Nou ff een lijstje wie er dan op zouden spelenquote:Op zondag 17 juni 2012 19:47 schreef MineraalWater het volgende:
Har ik maakte maar een garp.
Maar dat zou zeker genoeg zijn omdat we niet met een te groot groepje zijn.
Mijn eckte internet kan het niet aan.
Dan zou het genoeg moeten zijn toch?quote:Plexcon
Bobbernaut
MenderV
Maurisioo
Aldie
Drumpie
Huib
Looniar
Tom
en dan kan je dus alleen mincraft erop hosten.. je krijgt, wat ik zo zag, geen vrijspel op een virtuele machine...quote:Op zondag 17 juni 2012 19:53 schreef Mender het volgende:
Een Minecraft server met 12 slots kan je voor 6 a 7 euro p/m huren.
Owhquote:Op zondag 17 juni 2012 20:06 schreef MineraalWater het volgende:
En als je tunngle hebt he, Moet je nogsteeds hosten alleen hoef je dan geen poort open te zetten.
Beste is gewoon Daddycheese wat Mender zegt, weet je zeker dat MC 100% stabiel is. Ik had een dikke VPS maar dat was 10x niks.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:57 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan kan je dus alleen mincraft erop hosten.. je krijgt, wat ik zo zag, geen vrijspel op een virtuele machine...
voor mij zou het huren van een server een ander hoofddoel hebben (hosten website) en dan e.v.t. een MC server ernaast.. en dan wordt et wel wat duurder als die 6 a 7 euro p/m
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |