SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topicreeks: DEF SC
Yep.quote:
Doe maar niet met je gekke Natres rambo skills. Kijk je uit dat je je elleboogjes niet openhaalt?quote:
Rustig maar pindatje van mequote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:45 schreef Thaboel het volgende:
KUT TT!
[..]
Doe maar niet met je gekke Natres rambo skills. Kijk je uit dat je je elleboogjes niet openhaalt?
QFTquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:46 schreef Rave_NL het volgende:
Met zo'n TT is het officieel sloggi, jij bent de nieuwe Sam...
Eerst Cluster 4 halen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:46 schreef Rave_NL het volgende:
Met zo'n TT is het officieel sloggi, jij bent de nieuwe Sam...
Als ER het zegt ok...quote:
Nijmegen topic is geschikter..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:46 schreef Sloggi het volgende:
Jullie zijn niet aardig, ik denk dat ik voortaan maar in BNW post.
Chillex man pinda.quote:
En je ellebogen openhalen na een uurtje kkwsimknallenquote:
Is hij je vriendje dan?quote:
Lastig, ruzie met die pa-pa en die ma-maquote:
Moet je het huis uit gaan.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Lastig, ruzie met die pa-pa en die ma-ma
Welke dipshit krijgt dit nou weer voor elkaar?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En je ellebogen openhalen na een uurtje kkwsimknallen
Gelukkig niet!quote:
Ik, tot aan bloedens toequote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:48 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Welke dipshit krijgt dit nou weer voor elkaar?
Sam toen hij een dagje meeliep met de natresquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:48 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Welke dipshit krijgt dit nou weer voor elkaar?
Hoezo geen optie?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:48 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Sam toen hij een dagje meeliep met de natres
@ esses geen optie
Schandalig dat ik nog vroeg welke dipshit...quote:
Ik weet niet waarover het gaat, maar ik ben tegenquote:
Je shit gewoon verneuken. Getuigd wel van vechtlust fcoursequote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:51 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Schandalig dat ik nog vroeg welke dipshit...
Maar hoe krijg je dit, in godsnaam, voor elkaar? Of bestaat jouw huid uit 90% Zwitsal?
Contactdrills doen zonder GVT aan? Schuurpapier als vloer? Hoor je me huilen? Ik heb gewoon zoveel drills gedaan als ik kon aangezien m'n toekomstige Luitenant mij steeds liet en zelf wou uitrustenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:51 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Schandalig dat ik nog vroeg welke dipshit...
Maar hoe krijg je dit, in godsnaam, voor elkaar? Of bestaat jouw huid uit 90% Zwitsal?
Overdekt bij de kachel...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:52 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Je shit gewoon verneuken. Getuigd wel van vechtlust fcourse
Bedoelde dat jij wel pindatje tegen me kan zeggenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik weet niet waarover het gaat, maar ik ben tegen
Meeloopdag. Je had focking geen luitenant. Nep-nep-militair.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Contactdrills doen zonder GVT aan? Schuurpapier als vloer? Hoor je me huilen? Ik heb gewoon zoveel drills gedaan als ik kon aangezien m'n Luitenant mij steeds liet en zelf wou uitrusten.
Ahhh, okee. Zag namelijk dat Sammy weer behoorlijk mondje bezig is.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:54 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Bedoelde dat jij wel pindatje tegen me kan zeggen
7:30quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:48 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Gelukkig niet!
Trouwens c4 hoelaat is het?
Oja, sorry. Ik denk iets te verquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:54 schreef Esses het volgende:
[..]
Meeloopdag. Je had focking geen luitenant. Nep-nep-militair.
Jij moet niet denken, laat anderen dat maar voor jou doen!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oja, sorry. Ik denk iets te ver.
Goed bezig, Trakteer uzelf op een biertje, dank.quote:
Hear hearquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij moet niet denken, laat anderen dat maar voor jou doen!
Ho ho. Hij doet een WO Biologie he. Hij moet wel denkenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij moet niet denken, laat anderen dat maar voor jou doen!
Onzin, dat doe ik met 2 vingers in m'n neusquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:56 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ho ho. Hij doet een WO Biologie he. Hij moet wel denken
Contactdrills in de KKW-SIM??? Gekker moet het niet worden...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Contactdrills doen zonder GVT aan? Schuurpapier als vloer? Hoor je me huilen? Ik heb gewoon zoveel drills gedaan als ik kon aangezien m'n toekomstige Luitenant mij steeds liet en zelf wou uitrusten.
Die kippen zijn agressief nooohhhhhquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Contactdrills in de KKW-SIM??? Gekker moet het niet worden...
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:55 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Goed bezig, Trakteer uzelf op een biertje, dank.
Want?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Te laat.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Omdat het daarvoor ongeschikt is.quote:
Die discussie is al eerder geweestquote:
Maakt me niet uitquote:
Dat gaat natuurlijk nergens over... Contactdrill tijdens patrouille etc. beoefenen in de KKW-SIM??? Laat me niet lachen, dat is een soort van schriftelijk leren boksen.quote:
Laat ik aan andereover. Is alweer een tijdje terug dat ik in dat donkere hok ben geweest.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik was er niet bij dus gaat uw gang.
Hehe, okquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:02 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Laat ik aan andereover. Is alweer een tijdje terug dat ik in dat donkere hok ben geweest.
Vlak nadat hij het de eerste keer zei. De conclussie die jij er net aan verbond werd toen eigenlijk ook gegeven.quote:
Ah, ok. Kan ik me in principe ook wel voorstellen. Maarja, ik weet niet anders hequote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:03 schreef Esses het volgende:
[..]
Vlak nadat hij het de eerste keer zei. De conclussie die jij er net aan verbond werd toen eigenlijk ook gegeven.
Nja beeld het je in... Net zoiets als leren boksen op de kinectquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ah, ok. Kan ik me in principe ook wel voorstellen. Maarja, ik weet niet anders he.
Moet ik hier nog op ingaan of geloof je het wel?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Contactdrills doen zonder GVT aan? Schuurpapier als vloer? Hoor je me huilen? Ik heb gewoon zoveel drills gedaan als ik kon aangezien m'n toekomstige Luitenant mij steeds liet en zelf wou uitrusten.
Hij gelooft het wel.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:08 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Moet ik hier nog op ingaan of geloof je het wel?
Gewoon doen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:08 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik hoef geen poepstorm van jou, maw: ik geloof het wel.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:08 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dat is uitlokking lijkt het welquote:
Eens.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:12 schreef Thaboel het volgende:
Ik wil niet stoken maar ik zou het niet pikken
Ligt aan de ruziequote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:13 schreef Esses het volgende:
Stel, je bent met je maten stappen. 15 man. 3 krijgen er ruzie, jij behoort tot de andere 12. Wat doe je?
Het bier van die drie opdrinken natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:13 schreef Esses het volgende:
Stel, je bent met je maten stappen. 15 man. 3 krijgen er ruzie, jij behoort tot de andere 12. Wat doe je?
Quote-waardigquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het bier van die drie opdrinken natuurlijk.
Knokken ofcourse.quote:
Nee hoor. Als het de schuld is van de 3 uitelkaar halen en ze mogen de rest van de avond betalen als goedmakertje.quote:
yeuyquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:28 schreef samthegreat5 het volgende:
Vertaling voor dat filmpje van Esses
00:04 - 00:06: Nou zeg, hij is over de telefoon aan 't praten godverdomme.
*raampje omlaag*
00:11: Doet u uw raam omlaag!
00:14 - 00:20: Waarom heeft u gxeen gordel om en zit u met een mobiele telefoon achter het stuur in een auto van het rijk!? Legt u die telefoon eens neer!
00:21 - 00:27: En doet u uw gordel om! Artike/Wet 185 getekend door *een of andere Russische politicus ofzo*. BEDANKT!
There you go
Hoezo een rel?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:20 schreef Royyy het volgende:
Er hangt weer en leuk sfeertje, laat de rel maar komen
Zoekt men ruzie met mijn maten, of zijn mijn maten al de hele avond op oorlogspad?quote:
Beide vormen mag je gerust beantwoorden. Maar het tweede is het meest waarschijnlijkstquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:21 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Zoekt men ruzie met mijn maten, of zijn mijn maten al de hele avond op oorlogspad?
Overdrijven is ook een vak.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:20 schreef Royyy het volgende:
Er hangt weer en leuk sfeertje, laat de rel maar komen
ZIE DE SMILEY!!!!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:22 schreef Esses het volgende:
[..]
Beide vormen mag je gerust beantwoorden. Maar het tweede is het meest waarschijnlijkst
Heb het overigens over militaire maten eh
Politiekcorrect: Uitelkaar halen en naar de KMAR brengenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:22 schreef Esses het volgende:
[..]
Beide vormen mag je gerust beantwoorden. Maar het tweede is het meest waarschijnlijkst
Je komt hier maar heen, abo is nu saai?quote:
Nee, jij bent hier, daarom kom ikquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:25 schreef Esses het volgende:
[..]
Je komt hier maar heen, abo is nu saai?
Tactisch antwoord: 1e: Als ze ruzie met m'n maten zoeken zijn ze van mij. 2e: Als men zelf op oorlogspad is mogen ze het lekker zelf uitzoeken.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:22 schreef Esses het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |