Jaja, ik lijk weer zuur. Nee, heb gewoon een extreme meningquote:
Nope. Nog niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:23 schreef samthegreat5 het volgende:
Esses slet, heb je Max Payne 3 al uitgespeeld?
Dan wil ik graag eerst zien of het daadwerkelijk zo uitpaktquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:23 schreef Sloggi het volgende:
Dat kopen van de grond onder het PSV-stadion is trouwens juist gunstig voor de gemeente, als ik het me goed herinner.
De salarissen en die financiele constructies zijn ook vreemd. En er gaat teveel geld in om. Maar jij doet alsof de wereld vergaat.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:22 schreef Esses het volgende:
[..]
Het is oneerlijk, klopt. Maar het is opvallend dat het bij voetbal allemaal kan, of dat ze er andere methoden voor vinden (het kopen van de grond onder het stadium). Ja, daar mag gelukkig over gejankt worden en jij vind dat niet zo leuk om te horen. Immers jij vind voetbal wel leuk. Maar al had ik voetbal leuk gevonden, hadden ze het alsnog mogen aanpakken.
Dat is een ander verhaal. Op de een of andere manier verwacht ik dat de gemeente over een jaar of tien, twintig zegt 'hier heb je de grond terug, jullie hebben er lang genoeg huur voor betaald'quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:24 schreef Esses het volgende:
[..]
Dan wil ik graag eerst zien of het daadwerkelijk zo uitpakt
De wereld vergaat niet. Een mening hebben betekend niet dat de wereld vergaat. Ik heb ook niet het idee dat de wereld erdoor zal kunnen vergaan. Van mij mogen ze daarentegen wel voetbal afschaffen. Maar heb daar volgens mij nog geen handtekeningen of wat voor gestart.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]
De salarissen en die financiele constructies zijn ook vreemd. En er gaat teveel geld in om. Maar jij doet alsof de wereld vergaat.
MAar dat maakt niet uit hoor augurkje.
Yupsquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:25 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal. Op de een of andere manier verwacht ik dat de gemeente over een jaar of tien, twintig zegt 'hier heb je de grond terug, jullie hebben er lang genoeg huur voor betaald'.
Gewoon elk jaar voetbal en Esses wordt niet ouder dan 35...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:23 schreef Esses het volgende:
Jaja, ik lijk weer zuur. Nee, heb gewoon een extreme mening
Ja.quote:
Ooh jawel hoor. Word ik gewoon ouder dan 35. Mijn hart gaat er niet sneller van kloppen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gewoon elk jaar voetbal en Esses wordt niet ouder dan 35...
Marechaussee aan de poort? Kom op zeg...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:31 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ben jij die vrouwelijke marechaussee die bij de VGKAZ aan de poort staat?
Das de MBK, kutje..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:31 schreef Sloggi het volgende:
[..]
quote:Het Marine Beveiligingskorps (MBK) heeft als taak het bewaken en beveiligen van marineterreinen. Het korps bewaakt toegangspoorten, voert controles uit, bestrijdt calamiteiten en assisteert bijvoorbeeld bij het regelen van het verkeer.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:31 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |