Ligt aan de ruziequote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:13 schreef Esses het volgende:
Stel, je bent met je maten stappen. 15 man. 3 krijgen er ruzie, jij behoort tot de andere 12. Wat doe je?
Het bier van die drie opdrinken natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:13 schreef Esses het volgende:
Stel, je bent met je maten stappen. 15 man. 3 krijgen er ruzie, jij behoort tot de andere 12. Wat doe je?
Quote-waardigquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het bier van die drie opdrinken natuurlijk.
Knokken ofcourse.quote:
Nee hoor. Als het de schuld is van de 3 uitelkaar halen en ze mogen de rest van de avond betalen als goedmakertje.quote:
yeuyquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:28 schreef samthegreat5 het volgende:
Vertaling voor dat filmpje van Esses
00:04 - 00:06: Nou zeg, hij is over de telefoon aan 't praten godverdomme.
*raampje omlaag*
00:11: Doet u uw raam omlaag!
00:14 - 00:20: Waarom heeft u gxeen gordel om en zit u met een mobiele telefoon achter het stuur in een auto van het rijk!? Legt u die telefoon eens neer!
00:21 - 00:27: En doet u uw gordel om! Artike/Wet 185 getekend door *een of andere Russische politicus ofzo*. BEDANKT!
There you go
Hoezo een rel?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:20 schreef Royyy het volgende:
Er hangt weer en leuk sfeertje, laat de rel maar komen
Zoekt men ruzie met mijn maten, of zijn mijn maten al de hele avond op oorlogspad?quote:
Beide vormen mag je gerust beantwoorden. Maar het tweede is het meest waarschijnlijkstquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:21 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Zoekt men ruzie met mijn maten, of zijn mijn maten al de hele avond op oorlogspad?
Overdrijven is ook een vak.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:20 schreef Royyy het volgende:
Er hangt weer en leuk sfeertje, laat de rel maar komen
ZIE DE SMILEY!!!!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:22 schreef Esses het volgende:
[..]
Beide vormen mag je gerust beantwoorden. Maar het tweede is het meest waarschijnlijkst
Heb het overigens over militaire maten eh
Politiekcorrect: Uitelkaar halen en naar de KMAR brengenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:22 schreef Esses het volgende:
[..]
Beide vormen mag je gerust beantwoorden. Maar het tweede is het meest waarschijnlijkst
Je komt hier maar heen, abo is nu saai?quote:
Nee, jij bent hier, daarom kom ikquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:25 schreef Esses het volgende:
[..]
Je komt hier maar heen, abo is nu saai?
Tactisch antwoord: 1e: Als ze ruzie met m'n maten zoeken zijn ze van mij. 2e: Als men zelf op oorlogspad is mogen ze het lekker zelf uitzoeken.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:22 schreef Esses het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |