Omdat het daarvoor ongeschikt is.quote:
Die discussie is al eerder geweestquote:
Maakt me niet uitquote:
Dat gaat natuurlijk nergens over... Contactdrill tijdens patrouille etc. beoefenen in de KKW-SIM??? Laat me niet lachen, dat is een soort van schriftelijk leren boksen.quote:
Laat ik aan andereover. Is alweer een tijdje terug dat ik in dat donkere hok ben geweest.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik was er niet bij dus gaat uw gang.
Hehe, okquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:02 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Laat ik aan andereover. Is alweer een tijdje terug dat ik in dat donkere hok ben geweest.
Vlak nadat hij het de eerste keer zei. De conclussie die jij er net aan verbond werd toen eigenlijk ook gegeven.quote:
Ah, ok. Kan ik me in principe ook wel voorstellen. Maarja, ik weet niet anders hequote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:03 schreef Esses het volgende:
[..]
Vlak nadat hij het de eerste keer zei. De conclussie die jij er net aan verbond werd toen eigenlijk ook gegeven.
Nja beeld het je in... Net zoiets als leren boksen op de kinectquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ah, ok. Kan ik me in principe ook wel voorstellen. Maarja, ik weet niet anders he.
Moet ik hier nog op ingaan of geloof je het wel?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Contactdrills doen zonder GVT aan? Schuurpapier als vloer? Hoor je me huilen? Ik heb gewoon zoveel drills gedaan als ik kon aangezien m'n toekomstige Luitenant mij steeds liet en zelf wou uitrusten.
Hij gelooft het wel.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:08 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Moet ik hier nog op ingaan of geloof je het wel?
Gewoon doen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:08 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik hoef geen poepstorm van jou, maw: ik geloof het wel.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:08 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dat is uitlokking lijkt het welquote:
Eens.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:12 schreef Thaboel het volgende:
Ik wil niet stoken maar ik zou het niet pikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |