SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezus....quote:Laten we zeggen zo'n 300 euro aan nieuwe telefoon
Damn moet hij niet bij mij flikken hoor, artis. ben niet 7.quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:05 schreef Verbodsbord het volgende:
Ligt eraan waar je woont?
Een dagje Artis bijvoorbeeld is best leuk om met je vriend te doen. Als je dan zelf broodjes etc meeneemt is dat wel te doen met 40 euro.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:06 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Damn moet hij niet bij mij flikken hoor, artis. ben niet 7.
Vind jij. Best een leuk dagje van te maken hoor.quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:20 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Je gaat toch niet naar artis als je drie jaar bij elkaar bent. Schooluitje is het.
Nee, elkaar aflikken en masseren verdient de originaliteitsprijsquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:06 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Damn moet hij niet bij mij flikken hoor, artis. ben niet 7.
Niet zo origineel, maar wel veel leuker dan naar een schijtende olifant zitten kijken.quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, elkaar aflikken en masseren verdient de originaliteitsprijs
Leuk idee, maar dat red je niet voor 40 euro denk ik. Zomaar een gokje.quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:35 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Weet je wat je ook kunt doen. Een mooie album kopen en daarin alle foto's, brieven, concertkaartjes etc erin plakken en mooi versieren en ook persoonlijke dingen in schrijven en aan hem geven. En dan boek je een weekend spa hotel overnachting en geef je hem ontbijt op bed met het cadeau en zo een chocolade telegram en een tshirt in zijn smaak aan hem.
Okey, dan gewoon heftig seks en een etentje.quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:37 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Leuk idee, maar dat red je niet voor 40 euro denk ik. Zomaar een gokje.
Voor dooie olifanten moet je in Emmen zijnquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:24 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Niet zo origineel, maar wel veel leuker dan naar een schijtende olifant zitten kijken.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:42 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Voor dooie olifanten moet je in Emmen zijn
Two words: nokia 3310.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:14 schreef Dreamday het volgende:
Nee, er waren wel goedkopere telefoons, maar heb vaker meegemaakt dat goedkoop duurkoop is, zo hopelijk dat dit kreng lang mee gaat..
Nou, mij zou je daar blij mee maken hoorquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:20 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Je gaat toch niet naar artis als je drie jaar bij elkaar bent. Schooluitje is het.
Ach Scorpie, zolang ik en mijn vriend weten hoe het zit!quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:29 schreef Scorpie het volgende:
Correctie TS, je geeft liever 250 euro uit aan een telefoon voor jezelf dan aan een leuke dag met je vriendje samen. We snappen wel hoe jij je prioriteiten legt...
En zit dat nou lekker, op zwart zaad?quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:32 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Ach Scorpie, zolang ik en mijn vriend weten hoe het zit!
Nouja, niet echt he, maar ik heb het wel eens erger gehad, ik heb nog zo'n 400 euro op mijn rekening staan, ja maar dat geef ik liever niet in 1x uit, gek he? ook ik moet namelijk zorg betalen ;-)quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En zit dat nou lekker, op zwart zaad?
Had je dan niet beter wat eerder kunnen afspreken, dan hadden jullie die film nog kunnen zien.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:50 schreef Dreamday het volgende:
Uh, met onze 1 jaar gingen we na de film & uit eten en kocht mijn vriend voor ons een ketting met onze datum en letter erin ( allebei een half hartje )
Wtf praat je poep man, we hebben de film gezien.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:53 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Had je dan niet beter wat eerder kunnen afspreken, dan hadden jullie die film nog kunnen zien.
Lol, ik zou een dagje dierentuin ook veel leuker vinden dan geneuzel met chocola en slagroom.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, mij zou je daar blij mee maken hoor
En voor die wilde seks hoeven wij geen 3 jaar bij elkaar te zijn.
Waarom zeg je dan dat jullie na de film gingen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:55 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Wtf praat je poep man, we hebben de film gezien.
Ja maar ik heb er een beetje een hekel aan als mensen gelijk zo bitcherig lopen te doen. ik bedoel, ik vraag toch geen geld van iemand z'n bankrekening?quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:54 schreef Isabeau het volgende:
Nergens voor nodig om je hier te verantwoorden aan een stel zuigende mensen, Dreamday
Je vraagt alleen om "leuke dingen doen voor weinig geld'', toch?.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:56 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat jullie na de film gingen?
Je kan inderdaad wel beter voor de film aanwezig zijn.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:56 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat jullie na de film gingen?
Wijze woorden voor 'n kerel. Maar ik en mijn vriend hebben andere normen en waarde als jij met je vriendin hebt, ik wil gewoon hem laten merken dat ik van hem houd en nog steeds heel blij met hem ben, en ik vond het fijn om het te vieren, al zou me vriend een taart kopen met 3 kaarsjes, dit zou ik al waarderen, ik hecht echt geen waarde aan wat het kost wat hij mij geeft, het gaat om het idee.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:57 schreef Kabolter het volgende:
Waarom moet je sowieso iets doen rond deze tijd? Mannen maken er (bijna) nooit een punt van. Dus wees blij dat je een vrouw bent en begin er niet over.
Het mooiste cadeau voor een man zou gewoon zijn dat je aangeeft dat je zo'n dag als deze, die in principe niet zo gek veel voorstelt, niet wil vieren. Dan zou hij echt blij zijn. Later krijgt ie nog genoeg data te onthouden als het goed is. Mij zou je er in ieder geval gelukkig mee maken.
Wat ben ik blij dat mijn vriendin en ik niet weten op welke dag precies onze relatie is begonnen. De jaren weten we wel, maar de exacte datum heeft minimaal een maand speling.
Ja zoiets leek mij ook een leuk idee ! nouja sowieso strand of park met lekkere hapjes en die avond misschien lekker uit eten ! gelukkig zijn er trouwens ook nog mensen die normaal kunnen reageren, ben ik erg blij mee want daar heb ik ook echt wat aanquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Je kan inderdaad wel beter voor de film aanwezig zijn.![]()
On topic, een picknick lijkt me ook een prima idee, lekker in een park oid.
Graag gedaanquote:Op donderdag 14 juni 2012 01:06 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Ja zoiets leek mij ook een leuk idee ! nouja sowieso strand of park met lekkere hapjes en die avond misschien lekker uit eten ! gelukkig zijn er trouwens ook nog mensen die normaal kunnen reageren, ben ik erg blij mee want daar heb ik ook echt wat aan
Je kan wel denigrerend doen maar jij bent toch echt diegene die niet weet waar je je vriendje blij mee maakt. En dat na 3 jaar.quote:Op donderdag 14 juni 2012 01:04 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Wijze woorden voor 'n kerel. Maar ik en mijn vriend hebben andere normen en waarde als jij met je vriendin hebt, ik wil gewoon hem laten merken dat ik van hem houd en nog steeds heel blij met hem ben, en ik vond het fijn om het te vieren, al zou me vriend een taart kopen met 3 kaarsjes, dit zou ik al waarderen, ik hecht echt geen waarde aan wat het kost wat hij mij geeft, het gaat om het idee.
Nou even dat je het weet: bedoel het totaal niet zo, Ieder zijn manier... Wat ik ermee wil zeggen is dat ik het gewoon wel graag vier, klaar. En sorry ik ga liever na het strand en neem mijn vriend uit eten dan dat ik een shirtje koop.quote:Op donderdag 14 juni 2012 01:12 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Je kan wel denigrerend doen maar jij bent toch echt diegene die niet weet waar je je vriendje blij mee maakt. En dat na 3 jaar.
Daarnaast geef ik zelf de voorkeur om mijn vriendin te verrassen op de momenten dat het niet van mij wordt verwacht. En ik kan je verzekeren dat dat sowieso als vrouw zijnde meer wordt gewaardeerd. Op de geforceerde momenten ben ik een stuk minder creatief.
Maar goed, doe iets typisch vrouwelijks en koop een leuk shirtje. Ik kan je verzekeren dat hij sowieso zijn best doet om te zeggen dat hij dat erg lief en attent vindt.
Dat was mijn prioriteit en een koffer ook want ik treinreis minimaal 1x in de 2 weken, en ik wou gelijk een betere mobiel waar garantie opzat en ik als eerste eigenaar was. Enne, ik heb wel geld hoor, maar ik vind dat je ook zonder of met niet al te veel geld er een leuke dag van kan maken, dus ja.quote:Op donderdag 14 juni 2012 01:30 schreef Eenskijken het volgende:
why the fuck geef je 300 euro uit aan een telefoon en ga je dan klagen dat je geen geld hebtleer eerst je prioriteiten kennen, muts.
wat voor telefoon heb je eigenlijk?quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:21 schreef Dreamday het volgende:
Damn zeg, wat een stel bitches zijn jullie man, ik weet ook wel dat ik teveel geld heb uit gegeven bladiebladiebla, hoor je mij ergens zeggen dat het niet zo is? nee, het is veel geld maar IK vond het noodzakelijk, en ik geef liever 250 euro aan 'n telefoon uit die het prima doet en waar ik 2 jaar garantie op heb, dan dat ik een telefoon koop waarvan ik niet weet wat er mee is gebeurd, hoe het is gebeurd en of ik überhaupt wel garantie heb, damn, ik heb daarbij al geen abonnement maar Blyk, en daarmee bespaar ik al in de kosten, ik betaal 10-, per 3 maanden en kan onbeperkt bellen met Blyk leden, dus... jullie hebben vast allemaal een abonnement van 20 tot 60 euro p/m met iPhone en Samsung Galaxy S II of III, prima, maar laat mij dan ook gewoon lekker mijn telefoon hebben.
Dat zal het zijn ja dr. Dreamday.quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:55 schreef Dreamday het volgende:
Hehe, 3 serieuse fijne reacties.. met superleuke ideeen !![]()
Nouja ik denk persoonlijk dat hier nog wat gefrustreerde fokkers rondlopen die gewoon lichtelijk jaloers zijn, gewoon triest eigenlijk, die hebben zelf waarschijnelijk geen relatie en zullen er ook nooit een krijgen met zo'n autistische houding.
Jaloers op je lege spaarrekening of je overpriced telefoon ? En 3 jaar een relatie hebben is niksquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:55 schreef Dreamday het volgende:
Hehe, 3 serieuse fijne reacties.. met superleuke ideeen !![]()
Nouja ik denk persoonlijk dat hier nog wat gefrustreerde fokkers rondlopen die gewoon lichtelijk jaloers zijn, gewoon triest eigenlijk, die hebben zelf waarschijnelijk geen relatie en zullen er ook nooit een krijgen met zo'n autistische houding.
Bij een FA zoals Yvonne.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:46 schreef Dreamday het volgende:
De auto is van me vriend.
Daarbij, ik krijg bedreigings PM's, waar kan ik deze aanmelden?
Dat weet ik, maar daar moet net zo goed geld ingestoken worden en blijkbaar is het er een die al zijn geld steekt in een auto en dan niks meer heeft. Dat vind ik redelijk veelzeggendquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:46 schreef Dreamday het volgende:
De auto is van me vriend.
Daarbij, ik krijg bedreigings PM's, waar kan ik deze aanmelden?
Er is niks mis met een dierentuin vind ik hoor, ik zou graag nog een keer naar 't dolfinarium willen of apenheul haha ;-)quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:58 schreef Aleria het volgende:
Wat is er mis met een dagje dierentuin?![]()
(Tenzij je rond de middelbare schoolleeftijd zit, en je ongelofelijk aan het afzetten bent tegen dat soort dingen omdat je het niet leuk hoort te vinden...)
Maar goed:
Filmpje gezellig samen kijken,
Romantisch etentje voor 2 koken/opeten,
Afsluiten met een massage o.i.d
Een gezellig dagje weg naar iets dat jullie wel leuk vinden, vreemde stad ofzo, en daarna uit eten gaan?
Je stuurt de bedreiging in je PM gewoon door naar Yvonne, door het bericht te forwarden en als ontvanger de naam Yvonne in te typen. Meer is 't nietquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:53 schreef Dreamday het volgende:
Scorpie, waar is zij dan? ken je me een link geven?
Gedaan, bedankt.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:19 schreef Mylene het volgende:
Stuur ze ook even naar forum@fok.nl, dat kan er misschien sneller gehandeld worden.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:25 schreef Dreamday het volgende:
Grappig, maar als ik zo HIP wil zijn ga ik wel uit en kocht ik wel een Galaxy S III of een iPhone en had ik elke week een ander vriendje, dus beetje onzin.
Je vriend zit ook op Fok!?quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:38 schreef Dreamday het volgende:
Verder ga ik hier niet meer posten want mijn vriend leest mee en daar heb ik weinig trek in, dus hij krijg niks als hij zo doorgaat, want ik wou ergens een verassing van maken, jammer dat hij daar anders over denkt.
Toch geen fittie hequote:Op donderdag 14 juni 2012 11:38 schreef Dreamday het volgende:
Verder ga ik hier niet meer posten want mijn vriend leest mee en daar heb ik weinig trek in, dus hij krijg niks als hij zo doorgaat, want ik wou ergens een verassing van maken, jammer dat hij daar anders over denkt.
lolquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:38 schreef Dreamday het volgende:
lolquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:41 schreef Dreamday het volgende:
Ja hij zit ook op fok, en ja ik ben nu pissig ja omdat ik zei dat hij dit topic niet moest gaan lezen, ach ja pech, verrassing weg.
wat is dat nou weer voor topic-killerquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:41 schreef Dreamday het volgende:
Ja hij zit ook op fok, en ja ik ben nu pissig ja omdat ik zei dat hij dit topic niet moest gaan lezen, ach ja pech, verrassing weg.
Aw das matig.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:41 schreef Dreamday het volgende:
Behoorlijk denderende topic wending is altijd wel leuk. Wie is je vriendje?quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:43 schreef Dreamday het volgende:
Nja weinig lol, al kan ik begrijpen dat het vast erg vermakelijk is voor jullie.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:41 schreef Dreamday het volgende:
Want de rest van het jaar loop je 'm af te zeiken? Alleen op die ene dag doe je lief tegen hem?quote:Op donderdag 14 juni 2012 01:04 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Wijze woorden voor 'n kerel. Maar ik en mijn vriend hebben andere normen en waarde als jij met je vriendin hebt, ik wil gewoon hem laten merken dat ik van hem houd en nog steeds heel blij met hem ben, en ik vond het fijn om het te vieren, al zou me vriend een taart kopen met 3 kaarsjes, dit zou ik al waarderen, ik hecht echt geen waarde aan wat het kost wat hij mij geeft, het gaat om het idee.
Ik zou je veel beter behandelen schatje.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:50 schreef Dreamday het volgende:
Nou ja zijn probleem, ik heb hem niks hierover vertelt hoor, ik zei alleen dat ik een bedreigende DM had gehad en hij wilde het graag lezen waarover, ik zei toen niet in het 3 jaar topic, maar hij ging toen kijken, en weetje wat hij zei? ja ik heb maar tot bladzijde 2 gekeken... Ja dat is al te ver sukkel...
Mijn godquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:50 schreef Dreamday het volgende:
Nou ja zijn probleem, ik heb hem niks hierover vertelt hoor, ik zei alleen dat ik een bedreigende DM had gehad en hij wilde het graag lezen waarover, ik zei toen niet in het 3 jaar topic, maar hij ging toen kijken, en weetje wat hij zei? ja ik heb maar tot bladzijde 2 gekeken... Ja dat is al te ver sukkel...
Jij zou niet kijken in dit topicquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zou je veel beter behandelen schatje.
Jij gaat wel naar Artis?quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zou je veel beter behandelen schatje.
Ben altijd wel lief hoor, alleen ik kan heel erg fel uit de hoek komen, ik denk dat ik beter de curcus met geld kan doen en tegen agressiviteit, hmm...quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Want de rest van het jaar loop je 'm af te zeiken? Alleen op die ene dag doe je lief tegen hem?
Verklaring gevonden.quote:geboortedatum: 03-03-1994
dat wordt dus neuzen in V&A. Oooh ik weet al wiequote:Op donderdag 14 juni 2012 11:52 schreef Dreamday het volgende:
Ik ga natuurlijk niet zeggen wie me vriendje is, ik zeg alleen dat hij hier op FOK een scooter te koop heeft staan, verder niks, ik ben niet meer boos hoor alleen hij wilt altijd zijn zin doordreinen, dus even laten afkoelen die hap, misschien wel leuk als hij dit meeleest, hey! je kijkt nu al tot pagina 4 mee!
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:27 schreef Pap89 het volgende:
Omdat hij al heel lang niet meer gebruikt wordt, door aanschaf auto etc
Nu ook de scooter te koop. [Omgeving Vianen/Gorinchem]
Vraagprijs : 600 euro.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dus een Aprilia SR 50, piaggio blok, LC Di-tech (Injectie)
Bouwjaar: 2004~
KM Stand:16600~
Uitlaat: Yasuni-R
Accu is overleden, dus bij bezichtiging wordt hij ff via de startkabels gestart.
Bij interesse bestellen wij een nieuwe accu ervoor, zit bij de prijs inbegrepen.
Destijds nieuwe kappenset voor gekocht (Origineel mat zwart twv 400 euro), waar een paar er al van op zitten. De rest kan erbij gekocht worden voor slechts 75 euro.
Heb nog meer onderdelen ervoor, zoals andere ECU's en nog een uitlaat etcetera.
[TK] Aprilia SR 50 GP1 van 2005 (scooter)quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:53 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
dat wordt dus neuzen in V&A. Oooh ik weet al wie
quote:
Ja en ik ben getrouwd met yvonnequote:
Ik zit pas op pagina 3 hoor.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:52 schreef Dreamday het volgende:
Ik ga natuurlijk niet zeggen wie me vriendje is, ik zeg alleen dat hij hier op FOK een scooter te koop heeft staan, verder niks, ik ben niet meer boos hoor alleen hij wilt altijd zijn zin doordreinen, dus even laten afkoelen die hap, misschien wel leuk als hij dit meeleest, hey! je kijkt nu al tot pagina 4 mee!
Ik zou haar trakteren op een full blown dagje uit met alles erop en eraan, inclusief hotelovernachting etc.quote:
Jij wel dan?quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:54 schreef Dreamday het volgende:
En daarbij, ik houd wel van hem hoor, ook al issie soms niet de slimste.
Jubileum vieren is gay, dat soort dingen moet je spontaan doen. Ik doe ze alleen als ik geld over heb, iets tofs regelen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:53 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Ben altijd wel lief hoor, alleen ik kan heel erg fel uit de hoek komen, ik denk dat ik beter de curcus met geld kan doen en tegen agressiviteit, hmm...
quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:55 schreef RBWO het volgende:
[..]
[TK] Peugeot Speedfight 2 WRC te koop
Deze dus?
je bent 18 toch?quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:56 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? kom op man, ik ben een doos, maar wel heel lief hoor.
Kon het niet laten om een reactie achter te latenquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:55 schreef RBWO het volgende:
[..]
[TK] Peugeot Speedfight 2 WRC te koop
Deze dus?
quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:56 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Kon het niet laten om een reactie achter te laten
[..]
Maar wij zijn wel lief hoorquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:57 schreef Dreamday het volgende:
Hahaahahahahaha nee, hij heet geen Milan, en nu houden we op oke, nu is het wel welletjes geweest.
LOLquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:58 schreef LompeHork het volgende:
Koop anders een nieuwe kilometerteller voor hem!
Maar voor 100 Euro kun je toch wel wat leuks doen? Dan heb je nog zat over.
Mijn koffie. Wat doe jequote:Op donderdag 14 juni 2012 11:58 schreef LompeHork het volgende:
Koop anders een nieuwe kilometerteller voor hem!
Maar voor 100 Euro kun je toch wel wat leuks doen? Dan heb je nog zat over.
En wat krijg jij van heM?quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:59 schreef Dreamday het volgende:
Hij gaat zijn scooter verkopen, dus als ik al iets voor hem en zijn voertuig zou kopen, is het voor zijn auto.
Jezus, OC.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:00 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
En wat krijg jij van heM?
Dit?
[ afbeelding ]
je vond hem wel leukquote:
Ik vind van nietquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:01 schreef Dreamday het volgende:
Oke, nu vind ik wel dat ik en me vriend kiet staan, hij heeft mijn topic gelezen, ik heb zijn naam gegeven
quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:54 schreef Dreamday het volgende:
En daarbij, ik houd wel van hem hoor, ook al issie soms niet de slimste.
Nou... zijn wij welkom op het feestje?quote:
Dat ik nu iets anders moet gaan verzinnen en iedereen PM's moet gaan sturen met ideeen, omdat hij nu weet hoe en wat.quote:
Kietquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:01 schreef Dreamday het volgende:
Oke, nu vind ik wel dat ik en me vriend kiet staan, hij heeft mijn topic gelezen, ik heb zijn naam gegeven
Wat een moeite zeg.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:04 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Dat ik nu iets anders moet gaan verzinnen en iedereen PM's moet gaan sturen met ideeen, omdat hij nu weet hoe en wat.
Haar sterretje wordt een rondjequote:
En je vriend ene harde L?quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:04 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Brabander, ook al heb ik onderhand een harde G.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:04 schreef DevilsWhore het volgende:
Je moet 'm gewoon in zijn kont neuken met een strap-on.
Dat is dan weer echt zonde die harde g héquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:04 schreef Dreamday het volgende:
[..]
No thanks.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:04 schreef DevilsWhore het volgende:
Je moet 'm gewoon in zijn kont neuken met een strap-on.
Nou, succes meid!quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:29 schreef Dreamday het volgende:
[..]
No thanks.
Mijn kut internet viel uit en ik ga even na het ziekenhuis bellen, voor een sollicitatie, dus wens me succes.
Dan is het alsnog quite.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:04 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Nou meid, sterkte ermee.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:29 schreef Dreamday het volgende:
[..]
No thanks.
Mijn kut internet viel uit en ik ga even na het ziekenhuis bellen, voor een sollicitatie, dus wens me succes.
Vrouwen begrijpenquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:00 schreef Dreamday het volgende:
Ach joh ik weet toch precies hoe ik het bedoel en een beetje huilie huilie gaan doen omdat je niet de slimste wordt genoemd, boeiend.
Mannen begrijpen er toch helemaal niks van he, denk echt serieus dat de overheid daar iets aan moet doen, mannen een cursus geven in vrouwen begrijpen en vice versa
Ho even, jij hebt dit topic geopend en jij noemt je vriend niet de slimste.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:11 schreef Dreamday het volgende:
Laat maar man, wat zijn jullie verschrikkelijke zeikende lui.
Slotje graag.
En een huilie huilie, en een agressieveling.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ho even, jij hebt dit topic geopend en jij noemt je vriend niet de slimste.
typo.quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:13 schreef gimmilan het volgende:
Jot, wat is daar mee. Haar zaken niet de mijne. Dit is mijn zaak. Ik moet dat ding weg doen. En daar is dit topic voor. Niet om gezeur te hebben.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:13 schreef gimmilan het volgende:
Jot, wat is daar mee. Haar zaken niet de mijne. Dit is mijn zaak. Ik moet dat ding weg doen. En daar is dit topic voor. Niet om gezeur te hebben.
You need help.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:39 schreef Dreamday het volgende:
En ik vind voor een nieuwe mooie degelijke trolley, telefoon en een dagje walibi allemaal bij elkaar 300 euro niet veel hoor.
Koken vinden wij beide leuk ja!quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:45 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Tevens, zijn jullie eet/kook fanaten? Dan is de eerder genoemde optie wel leuk, gezellig samen koken, iets lekkers maken, tafeltje mooi dekken.
Leuke film uitzoeken, massage olie, bed-speeltjes, whatever get's you off, en maak er een leuke avond van, ben je voor 10tje/20 max klaar. En heb je nog een leuke avond.
Maak er een spannende fotoshoot bij, en hoppa. Nog een leuke herinnering ook.
Omdat? Wij hebben geen probleem.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:47 schreef Dreamday het volgende:
Nu wil ik wel weten wat jullie voor telefoons hebben en hoeveel die gekost hebben.
Nou probleem heb ik niet hoor, maar dat wil ik ook zeker niet gaan krijgen, dus vandaar dat ik nu wat meer op 't geld ga letten, want dit was vond ik zelf ook een bizarre uitgave, maar ben er uiteindelijk zeer blij mee, en heb waarschijnelijk werk bij 'n ziekenhuis dus het komt wel goed hoor.quote:
Dit 'sollicitatie'gesprek is niet toevallig op een afdeling met hermetisch afgesloten deuren he?quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:51 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Nou probleem heb ik niet hoor, maar dat wil ik ook zeker niet gaan krijgen, dus vandaar dat ik nu wat meer op 't geld ga letten, want dit was vond ik zelf ook een bizarre uitgave, maar ben er uiteindelijk zeer blij mee, en heb waarschijnelijk werk bij 'n ziekenhuis dus het komt wel goed hoor.
Nee, dat is een ander gesprek.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit 'sollicitatie'gesprek is niet toevallig op een afdeling met hermetisch afgesloten deuren he?
Nokia 100 voor ¤15. Nu jij weerquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:47 schreef Dreamday het volgende:
Nu wil ik wel weten wat jullie voor telefoons hebben en hoeveel die gekost hebben.
Dus jij hebt geen smartphone? serieus, dat verbaast me.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:55 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nokia 100 voor ¤15. Nu jij weer
Bij niet strandweer is dat zeker een optie.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:59 schreef Michielos het volgende:
Die van mij was 15 euro ook
Dagje Efteling een optie?
Nou, het zou dit weekend goed wordenquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:00 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Bij niet strandweer is dat zeker een optie.
Hehe, het is niet vandaag de 14e, maar Juli, 14 juliquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nou, het zou dit weekend goed wordenMisschien idnerdaad geen strandweer, maar lekker genoeg voor Kaatsheuvel
En koken doe je buiten? dit is een goede vervanging voor bij slecht weer me dunkt..quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:49 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Koken vinden wij beide leuk ja!dus misschien inderdaad een leuk idee, maar ik zoek eigenlijk nog een reserve idee bij slecht weer, want met goed weer gaan we naar 't strand en lekker uit eten.
¤600 maar ik kan ook nog gewoon leuke dingen doenquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:00 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Dus jij hebt geen smartphone? serieus, dat verbaast me.
Je weet dat een kaartje al 30 euro+ kost? parking 10 euro voor een dag, wil je dara nog wat eten ben je zo 100 euro tezamen kwijt.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:59 schreef Michielos het volgende:
Die van mij was 15 euro ook
Dagje Efteling een optie?
Dan heb je nog een hele maand om geld te score... gooi die beentjes in de lucht!quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:02 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Hehe, het is niet vandaag de 14e, maar Juli, 14 juli
Zo, sorry, slim... hij is eigenlijk best goed, alleen moeten we onze ouders dan wegschoppenquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:02 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
En koken doe je buiten? dit is een goede vervanging voor bij slecht weer me dunkt..
Vergeet de benzine niet om er te komenquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:03 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Je weet dat een kaartje al 30 euro+ kost? parking 10 euro voor een dag, wil je dara nog wat eten ben je zo 100 euro tezamen kwijt.
Ik binnenkort ook.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:03 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
¤600 maar ik kan ook nog gewoon leuke dingen doen
Niet als je zo met je geld om blijft gaanquote:
Ga al na het ziekenhuis morgen, 5e sollicitatie in 3 weken, heb ongeveer nu al zo'n 17 formulieren ingevuld, dus aan mij ligt het niet.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:04 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Dan heb je nog een hele maand om geld te score... gooi die beentjes in de lucht!
Aan wie ligt het dan dat je niet aangenomen wordt? De buurvrouw?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:05 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Ga al na het ziekenhuis morgen, 5e sollicitatie in 3 weken, heb ongeveer nu al zo'n 17 formulieren ingevuld, dus aan mij ligt het niet.
Je kutn toch zelf drinken en boterhammen meenemen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:03 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Je weet dat een kaartje al 30 euro+ kost? parking 10 euro voor een dag, wil je dara nog wat eten ben je zo 100 euro tezamen kwijt.
Nou Nou. Poe Poe. Ik ken mensen die dagelijks 10 sollicitaties de deur uit gooien. Al meer dan een jaar. Niet zo miepenquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:05 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Ga al na het ziekenhuis morgen, 5e sollicitatie in 3 weken, heb ongeveer nu al zo'n 17 formulieren ingevuld, dus aan mij ligt het niet.
Nee kan niet!quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:07 schreef Michielos het volgende:
[..]
Je kutn toch zelf drinken en boterhammen meenemen?
Ja ik zeg toch ook " Wil je daar nog wat ..."quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:07 schreef Michielos het volgende:
[..]
Je kutn toch zelf drinken en boterhammen meenemen?
Lief vragen een optie?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:04 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Zo, sorry, slim... hij is eigenlijk best goed, alleen moeten we onze ouders dan wegschoppen
Dat ik geen verkoper ben, maar 1.50 en dus niet met zakken van 25 kilo kan sjouwen en meer van dit soort shit.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Aan wie ligt het dan dat je niet aangenomen wordt? De buurvrouw?
Kan je mijn zak aan schatje?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:09 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Dat ik geen verkoper ben, maar 1.50 en dus niet met zakken van 25 kilo kan sjouwen en meer van dit soort shit.
Dus het ligt tóch aan jou.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:09 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Dat ik geen verkoper ben, maar 1.50 en dus niet met zakken van 25 kilo kan sjouwen en meer van dit soort shit.
Jawel en we gaan jou nou anaal verloederen nou goed?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:09 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Lief vragen een optie?Werkt bij mij wel.
En tevens.. ONZE ouders.. jullie zijn toch niet broer en zus he?![]()
![]()
![]()
![]()
|Mag je wel aan anaal denken?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:10 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Jawel en we gaan jou nou anaal verloederen nou goed?
of zijn ouders of mijn ouders, jezus zeg.
En lief vragen weet niet of dat helpt, wss zeggen ze: JA DIT IS MIJN HUIS blabla.
Oh, jij wilt zeggen dat ik er iets aan kan doen dat ik 1.50 ben? is al klote genoeg.quote:
Ik mag overal aan denken.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:12 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
|Mag je wel aan anaal denken?
Volgens mij wilde niemand dat weten?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:12 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Oh, jij wilt zeggen dat ik er iets aan kan doen dat ik 1.50 ben? is al klote genoeg.
Oh, en als jullie het zo graag willen weten: ik heb een depressie, ik loop bij meerdere instanties hiervoor en niks helpt, en mensen zien dit ook helaas aan mij en daarom wordt ik dus ook minder snel aangenomen, hoe enthousiast ik ook doe.
Nou pech, weet je het nu en kan je er misschien rekening mee houden en een beetje normaal doen.quote:
Ik zou jezelf opsluiten en beginnen met snijden. *huilie*quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:12 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Oh, jij wilt zeggen dat ik er iets aan kan doen dat ik 1.50 ben? is al klote genoeg.
Oh, en als jullie het zo graag willen weten: ik heb een depressie, ik loop bij meerdere instanties hiervoor en niks helpt, en mensen zien dit ook helaas aan mij en daarom wordt ik dus ook minder snel aangenomen, hoe enthousiast ik ook doe.
Mijn poeperd, wat doe jequote:Op donderdag 14 juni 2012 14:10 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Jawel en we gaan jou nou anaal verloederen nou goed?
of zijn ouders of mijn ouders, jezus zeg.
En lief vragen weet niet of dat helpt, wss zeggen ze: JA DIT IS MIJN HUIS blabla.
Voor jou toch zeker ? hell no.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:15 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Ik zou jezelf opsluiten en beginnen met snijden. *huilie*
Ah. Depressie en enthousiast gaat niet zo goed samen toch?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:12 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Ouders zijn moeilijke wezens hoor, maar ja.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:16 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Mijn poeperd, wat doe je
Ik snap ook wel dat jullie geen broer en zus zijn
Leuke ouders ook. Goh wat is alles toch leuk bij jullie
Nee, maar ik probeer het wel, ik wil niet van mijn ouders afhankelijk zijn en hun geld aftroggelen, ik wil het ondanks alles zelf verdienen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:17 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ah. Depressie en enthousiast gaat niet zo goed samen toch?
Verder wel goed dat je blijft proberenSucces met iets leuks te verzinnen, ik laat het hierbij voor vandaag
Even serieus, de wereld is echt verneukt hoor.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:18 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Niet voor mij meid voor jezelf! Red je van deze donkere wereld!
Ja dat helemaal, die vind ik trouwens wel leuk.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:20 schreef Scorpie het volgende:
'Ik ben niet gek, ik ben emotioneel flexibel'.
Groetjes, TS.
Ja, ik zal rekening gaan houden met iedereen z'n kwaaltjes bij het reageren.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:15 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Nou pech, weet je het nu en kan je er misschien rekening mee houden en een beetje normaal doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, ik zal rekening gaan houden met iedereen z'n kwaaltjes bij het reageren.Reageer dan gewoon niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey liefje. Ik kom jou ook overal tegenquote:
Even serieus, wil je asjeblieft uitleggen wat een akte is?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo te zien passen jullie dus wel bij elkaar
Ik zou het niet zeggenquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:32 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Even serieus, wil je asjeblieft uitleggen wat een akte is?
En ik heb me diploma al.
Anders vast wel onder een andere afkortingquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, gevalletje vmbo basis zou ik zeggen. Of bestaat het ITO nog?
Nee hoor de wereld is prima. De wereld is hoe jij het er zelf naar maakt.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:21 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Even serieus, de wereld is echt verneukt hoor.
Ben even met andere dingen bezig he.. enneh, voor de zeikerts, ja ik heb VMBO gedaan, boeiend.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:41 schreef kwiwi het volgende:
Wat ben je stil TS? Ben je het woord 'akte' nou nog steeds aan het googelen?
Ik ook hoor, maar mijn spelling is niet zo beroerd en ken veel uitdrukkingen zoals 'waarvan akte' wel.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:43 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Ben even met andere dingen bezig he.. enneh, voor de zeikerts, ja ik heb VMBO gedaan, boeiend.
Waarvan akte.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:51 schreef Dreamday het volgende:
Ja nou ik heb dat dus nooit geleerd en begrijp het niet, maar hij is dus gezakt. dus klote.
Is ook gewoon algemene kennis, heb ik ook nooit op school geleerd hoorquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:47 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar mijn spelling is niet zo beroerd en ken veel uitdrukkingen zoals 'waarvan akte' wel.
Ik denk dat je hiermee bedoeld, waarop gezakt?quote:
Ik neem aan dat je een troll bent...quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:53 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Ik denk dat je hiermee bedoeld, waarop gezakt?
Op Nederlands, engels, wiskunde en frans geloof ik.
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen, dus ik doe deze maar:quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:53 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Ik denk dat je hiermee bedoeld, waarop gezakt?
Op Nederlands, engels, wiskunde en frans geloof ik.
En terecht.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:57 schreef Dreamday het volgende:
Even serieus, me vriend weet het ook niet hoor, we voelen ons echt kneuzen.
Hij is dan ook gezakt voor Nederlands --> 3,7quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:01 schreef Scorpie het volgende:
VWO doen en niet weten wat 'waarvan akte' betekent.
Maar jij bent een schatjequote:Op donderdag 14 juni 2012 14:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is ook gewoon algemene kennis, heb ik ook nooit op school geleerd hoor
Nee, dit is veel te vermakelijk.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:03 schreef Dreamday het volgende:
Wilt iemand van deze slimmerikken het dan ook even uitleggen?
quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:05 schreef Dreamday het volgende:
Homo's leg gewoon even uit man, je bent toch zo slim, nou wees dan ook zo slim om het uit te leggen, of kan je dat ineens dan niet? nah, dan ben je zelf ook dom
Jij geluksvogel!quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:06 schreef OnweersComplex het volgende:
Ik ben heterosexueel want ik ben getrouwd met kwiwi
quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:06 schreef OnweersComplex het volgende:
Ik ben heterosexueel want ik ben getrouwd met kwiwi
Suck me sideways Sally...quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:05 schreef Dreamday het volgende:
Homo's leg gewoon even uit man, je bent toch zo slim, nou wees dan ook zo slim om het uit te leggen, of kan je dat ineens dan niet? nah, dan ben je zelf ook dom
Bedankt, nu begrijp ik het meer.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:09 schreef CutCake het volgende:
[..]
Suck me sideways Sally...
Slechte troll iig.
https://www.google.nl/sea(...)UTF-8&q=waarvan+akte
Flikker dan op, niemand heeft behoefte aan jouw gezeur.quote:
Dat zou mooi zijnquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:46 schreef Boterbartje het volgende:
Ik neem aan dat er wel een #2 wordt geopend voor dit pareltopique?
Aaaaach Toequote:
Dat is pas volgende maand. En aangezien TS FOK! als dagboek lijkt te gebruiken zullen we dat vast ergens kunnen lezenquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:37 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Haterik wil weten hoe het was volgende week
Heuj, moet ik een scheiding aan gaan vragen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:38 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Aaaaach Toedan krijg je een lieve DM
Sorry schatquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heuj, moet ik een scheiding aan gaan vragen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |