SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezus....quote:Laten we zeggen zo'n 300 euro aan nieuwe telefoon
Damn moet hij niet bij mij flikken hoor, artis. ben niet 7.quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:05 schreef Verbodsbord het volgende:
Ligt eraan waar je woont?
Een dagje Artis bijvoorbeeld is best leuk om met je vriend te doen. Als je dan zelf broodjes etc meeneemt is dat wel te doen met 40 euro.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:06 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Damn moet hij niet bij mij flikken hoor, artis. ben niet 7.
Vind jij. Best een leuk dagje van te maken hoor.quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:20 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Je gaat toch niet naar artis als je drie jaar bij elkaar bent. Schooluitje is het.
Nee, elkaar aflikken en masseren verdient de originaliteitsprijsquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:06 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Damn moet hij niet bij mij flikken hoor, artis. ben niet 7.
Niet zo origineel, maar wel veel leuker dan naar een schijtende olifant zitten kijken.quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, elkaar aflikken en masseren verdient de originaliteitsprijs
Leuk idee, maar dat red je niet voor 40 euro denk ik. Zomaar een gokje.quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:35 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Weet je wat je ook kunt doen. Een mooie album kopen en daarin alle foto's, brieven, concertkaartjes etc erin plakken en mooi versieren en ook persoonlijke dingen in schrijven en aan hem geven. En dan boek je een weekend spa hotel overnachting en geef je hem ontbijt op bed met het cadeau en zo een chocolade telegram en een tshirt in zijn smaak aan hem.
Okey, dan gewoon heftig seks en een etentje.quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:37 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Leuk idee, maar dat red je niet voor 40 euro denk ik. Zomaar een gokje.
Voor dooie olifanten moet je in Emmen zijnquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:24 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Niet zo origineel, maar wel veel leuker dan naar een schijtende olifant zitten kijken.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:42 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Voor dooie olifanten moet je in Emmen zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |