SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezus....quote:Laten we zeggen zo'n 300 euro aan nieuwe telefoon
Damn moet hij niet bij mij flikken hoor, artis. ben niet 7.quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:05 schreef Verbodsbord het volgende:
Ligt eraan waar je woont?
Een dagje Artis bijvoorbeeld is best leuk om met je vriend te doen. Als je dan zelf broodjes etc meeneemt is dat wel te doen met 40 euro.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:06 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Damn moet hij niet bij mij flikken hoor, artis. ben niet 7.
Vind jij. Best een leuk dagje van te maken hoor.quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:20 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Je gaat toch niet naar artis als je drie jaar bij elkaar bent. Schooluitje is het.
Nee, elkaar aflikken en masseren verdient de originaliteitsprijsquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:06 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Damn moet hij niet bij mij flikken hoor, artis. ben niet 7.
Niet zo origineel, maar wel veel leuker dan naar een schijtende olifant zitten kijken.quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, elkaar aflikken en masseren verdient de originaliteitsprijs
Leuk idee, maar dat red je niet voor 40 euro denk ik. Zomaar een gokje.quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:35 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Weet je wat je ook kunt doen. Een mooie album kopen en daarin alle foto's, brieven, concertkaartjes etc erin plakken en mooi versieren en ook persoonlijke dingen in schrijven en aan hem geven. En dan boek je een weekend spa hotel overnachting en geef je hem ontbijt op bed met het cadeau en zo een chocolade telegram en een tshirt in zijn smaak aan hem.
Okey, dan gewoon heftig seks en een etentje.quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:37 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Leuk idee, maar dat red je niet voor 40 euro denk ik. Zomaar een gokje.
Voor dooie olifanten moet je in Emmen zijnquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:24 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Niet zo origineel, maar wel veel leuker dan naar een schijtende olifant zitten kijken.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:42 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Voor dooie olifanten moet je in Emmen zijn
Two words: nokia 3310.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:14 schreef Dreamday het volgende:
Nee, er waren wel goedkopere telefoons, maar heb vaker meegemaakt dat goedkoop duurkoop is, zo hopelijk dat dit kreng lang mee gaat..
Nou, mij zou je daar blij mee maken hoorquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:20 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Je gaat toch niet naar artis als je drie jaar bij elkaar bent. Schooluitje is het.
Ach Scorpie, zolang ik en mijn vriend weten hoe het zit!quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:29 schreef Scorpie het volgende:
Correctie TS, je geeft liever 250 euro uit aan een telefoon voor jezelf dan aan een leuke dag met je vriendje samen. We snappen wel hoe jij je prioriteiten legt...
En zit dat nou lekker, op zwart zaad?quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:32 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Ach Scorpie, zolang ik en mijn vriend weten hoe het zit!
Nouja, niet echt he, maar ik heb het wel eens erger gehad, ik heb nog zo'n 400 euro op mijn rekening staan, ja maar dat geef ik liever niet in 1x uit, gek he? ook ik moet namelijk zorg betalen ;-)quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En zit dat nou lekker, op zwart zaad?
Had je dan niet beter wat eerder kunnen afspreken, dan hadden jullie die film nog kunnen zien.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:50 schreef Dreamday het volgende:
Uh, met onze 1 jaar gingen we na de film & uit eten en kocht mijn vriend voor ons een ketting met onze datum en letter erin ( allebei een half hartje )
Wtf praat je poep man, we hebben de film gezien.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:53 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Had je dan niet beter wat eerder kunnen afspreken, dan hadden jullie die film nog kunnen zien.
Lol, ik zou een dagje dierentuin ook veel leuker vinden dan geneuzel met chocola en slagroom.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, mij zou je daar blij mee maken hoor
En voor die wilde seks hoeven wij geen 3 jaar bij elkaar te zijn.
Waarom zeg je dan dat jullie na de film gingen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:55 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Wtf praat je poep man, we hebben de film gezien.
Ja maar ik heb er een beetje een hekel aan als mensen gelijk zo bitcherig lopen te doen. ik bedoel, ik vraag toch geen geld van iemand z'n bankrekening?quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:54 schreef Isabeau het volgende:
Nergens voor nodig om je hier te verantwoorden aan een stel zuigende mensen, Dreamday
Je vraagt alleen om "leuke dingen doen voor weinig geld'', toch?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |