Je stuurt de bedreiging in je PM gewoon door naar Yvonne, door het bericht te forwarden en als ontvanger de naam Yvonne in te typen. Meer is 't nietquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:53 schreef Dreamday het volgende:
Scorpie, waar is zij dan? ken je me een link geven?
Gedaan, bedankt.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:19 schreef Mylene het volgende:
Stuur ze ook even naar forum@fok.nl, dat kan er misschien sneller gehandeld worden.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:25 schreef Dreamday het volgende:
Grappig, maar als ik zo HIP wil zijn ga ik wel uit en kocht ik wel een Galaxy S III of een iPhone en had ik elke week een ander vriendje, dus beetje onzin.
Je vriend zit ook op Fok!?quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:38 schreef Dreamday het volgende:
Verder ga ik hier niet meer posten want mijn vriend leest mee en daar heb ik weinig trek in, dus hij krijg niks als hij zo doorgaat, want ik wou ergens een verassing van maken, jammer dat hij daar anders over denkt.
Toch geen fittie hequote:Op donderdag 14 juni 2012 11:38 schreef Dreamday het volgende:
Verder ga ik hier niet meer posten want mijn vriend leest mee en daar heb ik weinig trek in, dus hij krijg niks als hij zo doorgaat, want ik wou ergens een verassing van maken, jammer dat hij daar anders over denkt.
lolquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:38 schreef Dreamday het volgende:
lolquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:41 schreef Dreamday het volgende:
Ja hij zit ook op fok, en ja ik ben nu pissig ja omdat ik zei dat hij dit topic niet moest gaan lezen, ach ja pech, verrassing weg.
wat is dat nou weer voor topic-killerquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:41 schreef Dreamday het volgende:
Ja hij zit ook op fok, en ja ik ben nu pissig ja omdat ik zei dat hij dit topic niet moest gaan lezen, ach ja pech, verrassing weg.
Aw das matig.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:41 schreef Dreamday het volgende:
Behoorlijk denderende topic wending is altijd wel leuk. Wie is je vriendje?quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:43 schreef Dreamday het volgende:
Nja weinig lol, al kan ik begrijpen dat het vast erg vermakelijk is voor jullie.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:41 schreef Dreamday het volgende:
Want de rest van het jaar loop je 'm af te zeiken? Alleen op die ene dag doe je lief tegen hem?quote:Op donderdag 14 juni 2012 01:04 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Wijze woorden voor 'n kerel. Maar ik en mijn vriend hebben andere normen en waarde als jij met je vriendin hebt, ik wil gewoon hem laten merken dat ik van hem houd en nog steeds heel blij met hem ben, en ik vond het fijn om het te vieren, al zou me vriend een taart kopen met 3 kaarsjes, dit zou ik al waarderen, ik hecht echt geen waarde aan wat het kost wat hij mij geeft, het gaat om het idee.
Ik zou je veel beter behandelen schatje.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:50 schreef Dreamday het volgende:
Nou ja zijn probleem, ik heb hem niks hierover vertelt hoor, ik zei alleen dat ik een bedreigende DM had gehad en hij wilde het graag lezen waarover, ik zei toen niet in het 3 jaar topic, maar hij ging toen kijken, en weetje wat hij zei? ja ik heb maar tot bladzijde 2 gekeken... Ja dat is al te ver sukkel...
Mijn godquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:50 schreef Dreamday het volgende:
Nou ja zijn probleem, ik heb hem niks hierover vertelt hoor, ik zei alleen dat ik een bedreigende DM had gehad en hij wilde het graag lezen waarover, ik zei toen niet in het 3 jaar topic, maar hij ging toen kijken, en weetje wat hij zei? ja ik heb maar tot bladzijde 2 gekeken... Ja dat is al te ver sukkel...
Jij zou niet kijken in dit topicquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zou je veel beter behandelen schatje.
Jij gaat wel naar Artis?quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zou je veel beter behandelen schatje.
Ben altijd wel lief hoor, alleen ik kan heel erg fel uit de hoek komen, ik denk dat ik beter de curcus met geld kan doen en tegen agressiviteit, hmm...quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Want de rest van het jaar loop je 'm af te zeiken? Alleen op die ene dag doe je lief tegen hem?
Verklaring gevonden.quote:geboortedatum: 03-03-1994
dat wordt dus neuzen in V&A. Oooh ik weet al wiequote:Op donderdag 14 juni 2012 11:52 schreef Dreamday het volgende:
Ik ga natuurlijk niet zeggen wie me vriendje is, ik zeg alleen dat hij hier op FOK een scooter te koop heeft staan, verder niks, ik ben niet meer boos hoor alleen hij wilt altijd zijn zin doordreinen, dus even laten afkoelen die hap, misschien wel leuk als hij dit meeleest, hey! je kijkt nu al tot pagina 4 mee!
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:27 schreef Pap89 het volgende:
Omdat hij al heel lang niet meer gebruikt wordt, door aanschaf auto etc
Nu ook de scooter te koop. [Omgeving Vianen/Gorinchem]
Vraagprijs : 600 euro.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dus een Aprilia SR 50, piaggio blok, LC Di-tech (Injectie)
Bouwjaar: 2004~
KM Stand:16600~
Uitlaat: Yasuni-R
Accu is overleden, dus bij bezichtiging wordt hij ff via de startkabels gestart.
Bij interesse bestellen wij een nieuwe accu ervoor, zit bij de prijs inbegrepen.
Destijds nieuwe kappenset voor gekocht (Origineel mat zwart twv 400 euro), waar een paar er al van op zitten. De rest kan erbij gekocht worden voor slechts 75 euro.
Heb nog meer onderdelen ervoor, zoals andere ECU's en nog een uitlaat etcetera.
[TK] Aprilia SR 50 GP1 van 2005 (scooter)quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:53 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
dat wordt dus neuzen in V&A. Oooh ik weet al wie
quote:
Ja en ik ben getrouwd met yvonnequote:
Ik zit pas op pagina 3 hoor.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:52 schreef Dreamday het volgende:
Ik ga natuurlijk niet zeggen wie me vriendje is, ik zeg alleen dat hij hier op FOK een scooter te koop heeft staan, verder niks, ik ben niet meer boos hoor alleen hij wilt altijd zijn zin doordreinen, dus even laten afkoelen die hap, misschien wel leuk als hij dit meeleest, hey! je kijkt nu al tot pagina 4 mee!
Ik zou haar trakteren op een full blown dagje uit met alles erop en eraan, inclusief hotelovernachting etc.quote:
Jij wel dan?quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:54 schreef Dreamday het volgende:
En daarbij, ik houd wel van hem hoor, ook al issie soms niet de slimste.
Jubileum vieren is gay, dat soort dingen moet je spontaan doen. Ik doe ze alleen als ik geld over heb, iets tofs regelen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:53 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Ben altijd wel lief hoor, alleen ik kan heel erg fel uit de hoek komen, ik denk dat ik beter de curcus met geld kan doen en tegen agressiviteit, hmm...
quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:55 schreef RBWO het volgende:
[..]
[TK] Peugeot Speedfight 2 WRC te koop
Deze dus?
je bent 18 toch?quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:56 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? kom op man, ik ben een doos, maar wel heel lief hoor.
Kon het niet laten om een reactie achter te latenquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:55 schreef RBWO het volgende:
[..]
[TK] Peugeot Speedfight 2 WRC te koop
Deze dus?
quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:56 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Kon het niet laten om een reactie achter te laten
[..]
Maar wij zijn wel lief hoorquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:57 schreef Dreamday het volgende:
Hahaahahahahaha nee, hij heet geen Milan, en nu houden we op oke, nu is het wel welletjes geweest.
LOLquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:58 schreef LompeHork het volgende:
Koop anders een nieuwe kilometerteller voor hem!
Maar voor 100 Euro kun je toch wel wat leuks doen? Dan heb je nog zat over.
Mijn koffie. Wat doe jequote:Op donderdag 14 juni 2012 11:58 schreef LompeHork het volgende:
Koop anders een nieuwe kilometerteller voor hem!
Maar voor 100 Euro kun je toch wel wat leuks doen? Dan heb je nog zat over.
En wat krijg jij van heM?quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:59 schreef Dreamday het volgende:
Hij gaat zijn scooter verkopen, dus als ik al iets voor hem en zijn voertuig zou kopen, is het voor zijn auto.
Jezus, OC.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:00 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
En wat krijg jij van heM?
Dit?
[ afbeelding ]
je vond hem wel leukquote:
Ik vind van nietquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:01 schreef Dreamday het volgende:
Oke, nu vind ik wel dat ik en me vriend kiet staan, hij heeft mijn topic gelezen, ik heb zijn naam gegeven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |