Ik ook hoor, maar mijn spelling is niet zo beroerd en ken veel uitdrukkingen zoals 'waarvan akte' wel.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:43 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Ben even met andere dingen bezig he.. enneh, voor de zeikerts, ja ik heb VMBO gedaan, boeiend.
Waarvan akte.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:51 schreef Dreamday het volgende:
Ja nou ik heb dat dus nooit geleerd en begrijp het niet, maar hij is dus gezakt. dus klote.
Is ook gewoon algemene kennis, heb ik ook nooit op school geleerd hoorquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:47 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar mijn spelling is niet zo beroerd en ken veel uitdrukkingen zoals 'waarvan akte' wel.
Ik denk dat je hiermee bedoeld, waarop gezakt?quote:
Ik neem aan dat je een troll bent...quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:53 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Ik denk dat je hiermee bedoeld, waarop gezakt?
Op Nederlands, engels, wiskunde en frans geloof ik.
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen, dus ik doe deze maar:quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:53 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Ik denk dat je hiermee bedoeld, waarop gezakt?
Op Nederlands, engels, wiskunde en frans geloof ik.
En terecht.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:57 schreef Dreamday het volgende:
Even serieus, me vriend weet het ook niet hoor, we voelen ons echt kneuzen.
Hij is dan ook gezakt voor Nederlands --> 3,7quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:01 schreef Scorpie het volgende:
VWO doen en niet weten wat 'waarvan akte' betekent.
Maar jij bent een schatjequote:Op donderdag 14 juni 2012 14:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is ook gewoon algemene kennis, heb ik ook nooit op school geleerd hoor
Nee, dit is veel te vermakelijk.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:03 schreef Dreamday het volgende:
Wilt iemand van deze slimmerikken het dan ook even uitleggen?
quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:05 schreef Dreamday het volgende:
Homo's leg gewoon even uit man, je bent toch zo slim, nou wees dan ook zo slim om het uit te leggen, of kan je dat ineens dan niet? nah, dan ben je zelf ook dom
Jij geluksvogel!quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:06 schreef OnweersComplex het volgende:
Ik ben heterosexueel want ik ben getrouwd met kwiwi
quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:06 schreef OnweersComplex het volgende:
Ik ben heterosexueel want ik ben getrouwd met kwiwi
Suck me sideways Sally...quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:05 schreef Dreamday het volgende:
Homo's leg gewoon even uit man, je bent toch zo slim, nou wees dan ook zo slim om het uit te leggen, of kan je dat ineens dan niet? nah, dan ben je zelf ook dom
Bedankt, nu begrijp ik het meer.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:09 schreef CutCake het volgende:
[..]
Suck me sideways Sally...
Slechte troll iig.
https://www.google.nl/sea(...)UTF-8&q=waarvan+akte
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |