Nee kan niet!quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:07 schreef Michielos het volgende:
[..]
Je kutn toch zelf drinken en boterhammen meenemen?
Ja ik zeg toch ook " Wil je daar nog wat ..."quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:07 schreef Michielos het volgende:
[..]
Je kutn toch zelf drinken en boterhammen meenemen?
Lief vragen een optie?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:04 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Zo, sorry, slim... hij is eigenlijk best goed, alleen moeten we onze ouders dan wegschoppen
Dat ik geen verkoper ben, maar 1.50 en dus niet met zakken van 25 kilo kan sjouwen en meer van dit soort shit.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Aan wie ligt het dan dat je niet aangenomen wordt? De buurvrouw?
Kan je mijn zak aan schatje?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:09 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Dat ik geen verkoper ben, maar 1.50 en dus niet met zakken van 25 kilo kan sjouwen en meer van dit soort shit.
Dus het ligt tóch aan jou.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:09 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Dat ik geen verkoper ben, maar 1.50 en dus niet met zakken van 25 kilo kan sjouwen en meer van dit soort shit.
Jawel en we gaan jou nou anaal verloederen nou goed?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:09 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Lief vragen een optie?Werkt bij mij wel.
En tevens.. ONZE ouders.. jullie zijn toch niet broer en zus he?![]()
![]()
![]()
![]()
|Mag je wel aan anaal denken?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:10 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Jawel en we gaan jou nou anaal verloederen nou goed?
of zijn ouders of mijn ouders, jezus zeg.
En lief vragen weet niet of dat helpt, wss zeggen ze: JA DIT IS MIJN HUIS blabla.
Oh, jij wilt zeggen dat ik er iets aan kan doen dat ik 1.50 ben? is al klote genoeg.quote:
Ik mag overal aan denken.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:12 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
|Mag je wel aan anaal denken?
Volgens mij wilde niemand dat weten?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:12 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Oh, jij wilt zeggen dat ik er iets aan kan doen dat ik 1.50 ben? is al klote genoeg.
Oh, en als jullie het zo graag willen weten: ik heb een depressie, ik loop bij meerdere instanties hiervoor en niks helpt, en mensen zien dit ook helaas aan mij en daarom wordt ik dus ook minder snel aangenomen, hoe enthousiast ik ook doe.
Nou pech, weet je het nu en kan je er misschien rekening mee houden en een beetje normaal doen.quote:
Ik zou jezelf opsluiten en beginnen met snijden. *huilie*quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:12 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Oh, jij wilt zeggen dat ik er iets aan kan doen dat ik 1.50 ben? is al klote genoeg.
Oh, en als jullie het zo graag willen weten: ik heb een depressie, ik loop bij meerdere instanties hiervoor en niks helpt, en mensen zien dit ook helaas aan mij en daarom wordt ik dus ook minder snel aangenomen, hoe enthousiast ik ook doe.
Mijn poeperd, wat doe jequote:Op donderdag 14 juni 2012 14:10 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Jawel en we gaan jou nou anaal verloederen nou goed?
of zijn ouders of mijn ouders, jezus zeg.
En lief vragen weet niet of dat helpt, wss zeggen ze: JA DIT IS MIJN HUIS blabla.
Voor jou toch zeker ? hell no.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:15 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Ik zou jezelf opsluiten en beginnen met snijden. *huilie*
Ah. Depressie en enthousiast gaat niet zo goed samen toch?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:12 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Ouders zijn moeilijke wezens hoor, maar ja.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:16 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Mijn poeperd, wat doe je
Ik snap ook wel dat jullie geen broer en zus zijn
Leuke ouders ook. Goh wat is alles toch leuk bij jullie
Nee, maar ik probeer het wel, ik wil niet van mijn ouders afhankelijk zijn en hun geld aftroggelen, ik wil het ondanks alles zelf verdienen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:17 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ah. Depressie en enthousiast gaat niet zo goed samen toch?
Verder wel goed dat je blijft proberenSucces met iets leuks te verzinnen, ik laat het hierbij voor vandaag
Even serieus, de wereld is echt verneukt hoor.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:18 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Niet voor mij meid voor jezelf! Red je van deze donkere wereld!
Ja dat helemaal, die vind ik trouwens wel leuk.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:20 schreef Scorpie het volgende:
'Ik ben niet gek, ik ben emotioneel flexibel'.
Groetjes, TS.
Ja, ik zal rekening gaan houden met iedereen z'n kwaaltjes bij het reageren.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:15 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Nou pech, weet je het nu en kan je er misschien rekening mee houden en een beetje normaal doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, ik zal rekening gaan houden met iedereen z'n kwaaltjes bij het reageren.Reageer dan gewoon niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |