Ah. Depressie en enthousiast gaat niet zo goed samen toch?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:12 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Oh, jij wilt zeggen dat ik er iets aan kan doen dat ik 1.50 ben? is al klote genoeg.
Oh, en als jullie het zo graag willen weten: ik heb een depressie, ik loop bij meerdere instanties hiervoor en niks helpt, en mensen zien dit ook helaas aan mij en daarom wordt ik dus ook minder snel aangenomen, hoe enthousiast ik ook doe.
Ouders zijn moeilijke wezens hoor, maar ja.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:16 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Mijn poeperd, wat doe je
Ik snap ook wel dat jullie geen broer en zus zijn
Leuke ouders ook. Goh wat is alles toch leuk bij jullie
Nee, maar ik probeer het wel, ik wil niet van mijn ouders afhankelijk zijn en hun geld aftroggelen, ik wil het ondanks alles zelf verdienen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:17 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ah. Depressie en enthousiast gaat niet zo goed samen toch?
Verder wel goed dat je blijft proberenSucces met iets leuks te verzinnen, ik laat het hierbij voor vandaag
Even serieus, de wereld is echt verneukt hoor.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:18 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Niet voor mij meid voor jezelf! Red je van deze donkere wereld!
Ja dat helemaal, die vind ik trouwens wel leuk.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:20 schreef Scorpie het volgende:
'Ik ben niet gek, ik ben emotioneel flexibel'.
Groetjes, TS.
Ja, ik zal rekening gaan houden met iedereen z'n kwaaltjes bij het reageren.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:15 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Nou pech, weet je het nu en kan je er misschien rekening mee houden en een beetje normaal doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, ik zal rekening gaan houden met iedereen z'n kwaaltjes bij het reageren.Reageer dan gewoon niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey liefje. Ik kom jou ook overal tegenquote:
Even serieus, wil je asjeblieft uitleggen wat een akte is?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo te zien passen jullie dus wel bij elkaar
Ik zou het niet zeggenquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:32 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Even serieus, wil je asjeblieft uitleggen wat een akte is?
En ik heb me diploma al.
Anders vast wel onder een andere afkortingquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, gevalletje vmbo basis zou ik zeggen. Of bestaat het ITO nog?
Nee hoor de wereld is prima. De wereld is hoe jij het er zelf naar maakt.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:21 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Even serieus, de wereld is echt verneukt hoor.
Ben even met andere dingen bezig he.. enneh, voor de zeikerts, ja ik heb VMBO gedaan, boeiend.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:41 schreef kwiwi het volgende:
Wat ben je stil TS? Ben je het woord 'akte' nou nog steeds aan het googelen?
Ik ook hoor, maar mijn spelling is niet zo beroerd en ken veel uitdrukkingen zoals 'waarvan akte' wel.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:43 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Ben even met andere dingen bezig he.. enneh, voor de zeikerts, ja ik heb VMBO gedaan, boeiend.
Waarvan akte.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:51 schreef Dreamday het volgende:
Ja nou ik heb dat dus nooit geleerd en begrijp het niet, maar hij is dus gezakt. dus klote.
Is ook gewoon algemene kennis, heb ik ook nooit op school geleerd hoorquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:47 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar mijn spelling is niet zo beroerd en ken veel uitdrukkingen zoals 'waarvan akte' wel.
Ik denk dat je hiermee bedoeld, waarop gezakt?quote:
Ik neem aan dat je een troll bent...quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:53 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Ik denk dat je hiermee bedoeld, waarop gezakt?
Op Nederlands, engels, wiskunde en frans geloof ik.
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen, dus ik doe deze maar:quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:53 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Ik denk dat je hiermee bedoeld, waarop gezakt?
Op Nederlands, engels, wiskunde en frans geloof ik.
En terecht.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:57 schreef Dreamday het volgende:
Even serieus, me vriend weet het ook niet hoor, we voelen ons echt kneuzen.
Hij is dan ook gezakt voor Nederlands --> 3,7quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:01 schreef Scorpie het volgende:
VWO doen en niet weten wat 'waarvan akte' betekent.
Maar jij bent een schatjequote:Op donderdag 14 juni 2012 14:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is ook gewoon algemene kennis, heb ik ook nooit op school geleerd hoor
Nee, dit is veel te vermakelijk.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:03 schreef Dreamday het volgende:
Wilt iemand van deze slimmerikken het dan ook even uitleggen?
quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:05 schreef Dreamday het volgende:
Homo's leg gewoon even uit man, je bent toch zo slim, nou wees dan ook zo slim om het uit te leggen, of kan je dat ineens dan niet? nah, dan ben je zelf ook dom
Jij geluksvogel!quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:06 schreef OnweersComplex het volgende:
Ik ben heterosexueel want ik ben getrouwd met kwiwi
quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:06 schreef OnweersComplex het volgende:
Ik ben heterosexueel want ik ben getrouwd met kwiwi
Suck me sideways Sally...quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:05 schreef Dreamday het volgende:
Homo's leg gewoon even uit man, je bent toch zo slim, nou wees dan ook zo slim om het uit te leggen, of kan je dat ineens dan niet? nah, dan ben je zelf ook dom
Bedankt, nu begrijp ik het meer.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:09 schreef CutCake het volgende:
[..]
Suck me sideways Sally...
Slechte troll iig.
https://www.google.nl/sea(...)UTF-8&q=waarvan+akte
Flikker dan op, niemand heeft behoefte aan jouw gezeur.quote:
Dat zou mooi zijnquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:46 schreef Boterbartje het volgende:
Ik neem aan dat er wel een #2 wordt geopend voor dit pareltopique?
Aaaaach Toequote:
Dat is pas volgende maand. En aangezien TS FOK! als dagboek lijkt te gebruiken zullen we dat vast ergens kunnen lezenquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:37 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Haterik wil weten hoe het was volgende week
Heuj, moet ik een scheiding aan gaan vragen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:38 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Aaaaach Toedan krijg je een lieve DM
Sorry schatquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heuj, moet ik een scheiding aan gaan vragen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |