abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:40:56 #1
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112833948

Vrouwen ontmoeten als een levensstijl (voor beginners tot gevorderden)

Origineel TS: Firefly3
Deel 1 linkje: Vrouwen ontmoeten als een levensstijl (voor beginners tot gevorderden)

Een verandering van mindset

Het is mogelijk om steeds meer keuze te krijgen in de vrouwen waarmee je verder gaat in je leven. Vroeger sprak ik hoogstens één of twee vrouwen aan als ik uit ging, verder moesten ze maar op mij afstappen. Met deze verkeerde mindset was er een vertraagde persoonlijke groei. Mijn eigen identiteit koppelde ik aan de laatste interactie die ik gehad heb, hierdoor kon ik me mezelf beter of slechter voelen. Dit was dus enorm fout, je bepaald zelf hoe je je voelt, ongeacht wat andere mensen op dat moment over je denken. Hierbij heb ik eerst inspiratie opgedaan bij vrienden, real social dynamics, en vele andere bronnen om actie te ondernemen en mezelf te verbeteren in meerdere opzichten. Ik was er achter gekomen dat je daadwerkelijk steeds beter beter kunt worden! Zoenen binnen een minuut tot instant dates en het ontmoeten van een hele speciale vrouw voor de lange termijn of meerdere behoren allemaal tot de mogelijkheden. Omdat ik hier pas iets meer dan een jaar mee bezig ben, zie ik mezelf als "beginner". Ik ontmoet wel ongeveer 200 vrouwen per maand en heb door deze levensstijl al dingen meegemaakt die ik eerst niet voor mogelijk hield (vingeren in een danscafé etc totaan gewoon gezellige ontmoetingen met enorme groepen vrouwen). Het grappige is dat iedereen het kan. Het maakt niet uit wat je afkomst is, hoe je eruit ziet en hoe oud je bent. Het is een kwestie van er een gewoonte van te maken. Hiermee probeer ik mensen een stapje verder te helpen, ongeacht wat zijn huidige niveau is. Het advies is overigens net zo zeer toepasbaar op mezelf. De dingen die ik hier bespreek zijn dingen waar ik dagelijks mee te maken krijg en vaak genoeg nog mezelf een schop onder mijn kont moet geven als ik een keertje bijvoorbeeld mijn gevoel niet geheel volg of als een wussy een bepaalde benadering niet wil doen.

Theorie

Er zijn een aantal dingen die je moet weten als basis om meer begrip te krijgen voor vrouwen en hun gedrag. Vrouwen zitten uiteraard biologisch anders in elkaar dan mannen, maar dit is zelfs terug te zien bij het gebruik van de hersenen. Vrouwen voelen emoties veel sterker aan dan mannen en houden ervan om in een emotionele achtbaan te zitten. Ze willen een man die ervoor kan zorgen dat ze het gehele emotionele spectrum beleeft in al zijn glorie. Dit staat voor de massa bekend als "gevoelens krijgen voor iemand". Emoties zijn overdraagbaar, wat jij voelt, voelt zij ook. Ben je nerveus, dan wordt zij ook nerveus. Als je geil bent, (en er is uiteraard een "klik"), dan wordt zij ook geil. Onze hersenen zijn zo geprogrammeerd door miljoenen jaren evolutie. Het is belangrijk om te weten waarom je soms/vaak angst hebt om een vrouw te benaderen, vooral op plekken waar anderen zijn die met je mee kunnen luisteren. Deze angst komt vooral door een oud oerinstinct, waarbij dit soort gedrag zelfs flink gestraft werd waardoor je gedood werdt. Deze gebeurtenissen zijn miljoenen jaren bezig geweest en daardoor zijn deze hersenverbindingen nog bij de meeste mensen intact. Het is nu de taak om de hersenverbindingen aan te passen in nieuwe verbindingen, waardoor deze angsten meer naar de achtergrond verdwijnen en je meer naar je voortplantingsdrang kunt luisteren in plaats van je interne overlevingsmechanismen. Hoe meer je in het moment leef, hoe minder je last zult krijgen van excuusjes in je hoofd die ervoor zorgen dat je een vrouw niet benaderd. Je hersenen gooien dingen naar je toe zoals "maar zij is te lang, maar zij loopt net weg, maar er zit een gast naast haar, maar ik ben moe, maar dat kan haar moeder zijn, maar ze vind me vast blabla" etc.

Praktijk

Alles wat ik hier neer zet is geheel gebaseerd op praktijkervaring. Het proberen van dingen en kijken of het uiteindelijk resultaat oplevert voor mij en bekenden is de enige manier om te kijken of het echt werkt. Er zijn meerdere wetenschappelijke artikels, met soms een kern van waarheid, maar ze leveren in de praktijk geen resultaat op als je niets van sociale situaties af weet. De echte "wetenschappers" zijn de mensen die 7 dagen per week uitgaan en deze levensstijl daadwerkelijk hanteren. Zelf ben ik niet zo extreem, ik ga gemiddeld momenteel twee dagen per week uit. Wel ontmoet ik een paar honderd vrouwen per maand met deze levensstijl, puur omdat ik actie heb ondernomen om ze te ontmoeten. Dat kan dus iedereen doen. Sommige mensen rationaliseren hun passiviteit dat het "vanzelf wel komt". Natuurlijk kan het een keer vanzelf gebeuren, maar heel deze kansberekening kan je flink opvoeren in jouw voordeel. Je leeft maar een x aantal jaar, en als je straks 80 bent heb je spijt dat je x niet hebt geprobeerd te "versieren" etc en niet tot het uiterste hebt geleefd. Ik heb het ook nog vaak genoeg dat ik te veel kansen laat liggen. In principe leer je om steeds harder en verder te gaan. Je zult merken dat je ook dagen/weken/maanden lange mindere periodes kunt hebben, maar dat je gemiddeld wel steeds beter wordt. Je groeid namelijk niet lineair maar meer als een langzaam opwaardse golfbeweging. Met een nadruk op "langzaam", want het kost zeer veel ervaring om hier goed in te worden. Ik zie mezelf nog steeds als "beginner". Vooral als ik mezelf vergelijk met mensen die er al vele jaren mee bezig zijn. (zelf ben ik pas iets meer dan een jaar bezig met zelfontwikkeling). Ik ken iemand die een gesprek met een meid op seksueel niveau bracht midden op straat (binnen 1 minuut). Het is omdat ik er zelf naast stond en met haar vriendin zat te praten, anders had ik er nooit wat over gehoord. Hierdoor geef je jezelf eerder ook toestemming om "hard te gaan" in een soortgelijke situatie. Je wordt het gemiddelde van met wie je omgaat.

Onaantrekkelijk gedrag

Wat onaantrekkelijk is voor een vrouw, is als je reactie vragend bent en wacht op validatie zodat je x kunt zeggen of beter gezegd: je als x kunt gedragen als zij het startsein geeft. Dit toestemmend vragend gedrag dood bijna altijd de aantrekkingskracht in een interactie. Jij bent goed genoeg. Dit kan pas echt geïnternaliseerd worden met behulp van genoeg referentie ervaringen, waarbij je in een recent verleden al in contact bent geweest met een vrouw op een soortgelijk niveau.

Een veel algemener iets, is het foute gedrag van het teveel "scannen" van de omgeving tijdens bijvoorbeeld het uitgaan omdat je jezelf niet kunt vermaken of om andere redenen. Vrouwen "versieren" gaat om wie je bent, niet om wat je doet. Hierbij is het weer van belang om niet gewoon "te stoppen met scannen van de omgeving", maar daadwerkelijk jezelf te vermaken zonder dat je je omgeving nodig hebt om je goed te kunnen voelen. Laat je omgeving niet dicteren hoe je je moet voelen en daarbij wie je bent. Uiteraard is het handig om te weten wat er in je omgeving gebeurd, maar reageer er niet emotioneel op.

Kort samengevat: Laat haar of de omgeving niet dicteren hoe je je voelt.

De natuurlijke benadering

Je hoeft maar één ding te doen om op een natuurlijke manier steeds aantrekkelijker te worden:

Ontmoet zo veel mogelijk vrouwen en ga tot het uiterste. Heb je er 3x meer ontmoet dan ik en meer ervaring opgedaan? Dan ben je veel verder dan ik. Je succes is een momentopname: Hoe je je voelt kan een enorm voordeel opleveren, maar er zijn ook een hoop andere factoren waar je simpelweg geen grip op hebt. Vooral als beginner is het moeilijk om te kijken "of je al beter bent geworden of niet", vanwege de enorme willekeurigheidsfactor die erin zit. Volg het proces, en je zult zien dat je na een half jaar tot een jaar echt gegroeid bent.

Vrouwen straffen je op onnatuurlijk gedrag. Dankzij de feedback die je terug krijgt groei je automatisch en ben je steeds meer jezelf en tegelijk verander je naar een beter persoon. Je zult steeds meer merken dat je vrede hebt met de expressie van je gevoelens. Hierbij kunnen vrouwen steeds meer zien aan de hand van je subcommunicatie dat je authentiek bent.

Openingszinnen

Openingszinnen. Vergeet openingszinnen, het doet helemaal niets. Je kunt een goede openingszin hebben of een slechte, het bepaald helemaal niet of je haar zult krijgen of niet. Het "eerste indruk verhaal" moet de prullenbak in en is slechts een tijdsfragment op het begin in je interactie. Vrouwen kijken alleen naar je subcommunicatie gedurende de gehele interactie. Zodra je dit bewust en onbewust weet, spreek je vrouwen steeds gemakkelijker aan met willekeurige bullshit wat toevallig op dat moment in je hoofd zit. Soms (puur voor mijn eigen lol) open ik een vrouw met een belachelijke zin, puur omdat ik het zelf grappig vind. Vrouwen kijken toch naar je subcommunicatie. Soms hoef je niet eens iets te zeggen.

- Leiden
Als je een interactie niet kunt leiden, zal er meestal weinig gebeuren. Met leiden bedoel ik dat je besluiten kunt nemen en niet als een blad alle kanten op waait. Gaan waarvoor je wilt (haar) en actie ondernemen in die richting, terwijl je een relaxte houding hebt waarbij je niet gebonden bent met een eindresultaat en elk moment ook kunt besluiten om haar links te laten liggen en iets anders te doen. Ga hard voor elke doel die je hebt, zonder te twijfelen, en tegelijk zonder zorgen te maken over het eindresultaat.

Het gaat er dus om wie je bent en niet om wat je doet. Dus vergeet technieken, truukjes etc. Zorg ervoor dat je een persoon wordt die geen moeite heeft met fysiek contact met een vrouw die je pas ontmoet hebt. Uiteraard zal je op het begin als een robot overkomen als je haar begint aan te raken, maar zodra je meer ervaring hebt opgedaan gaat het steeds vloeiender. Je zult vanzelf fysiek handelen naar je eigen gevoelens die opgewekt worden door een chemie tussen haar en jou.

Oneindig veel mogelijkheden

Er zijn oneindig veel mogelijkheden, je kunt vrouwen ontmoeten tijdens het uitgaan, in de supermarkt, op het station, op straat enz. Fysiek gaan met een meid die je buiten ergens ontmoet binnen een korte tijd is ook mogelijk, het zijn allemaal beperkingen die mensen zichzelf opleggen. Hoe gewoner deze levensstijl wordt, hoe makkelijker het gaat. Probeer je eigen grenzen te verleggen door bijvoorbeeld een groep van 7 vrouwen aan te spreken, hierdoor is het daarna een makkie om 5 minuten later een groep van bijvoorbeeld 3 aan te spreken. Hoe gewoner een situatie aan voelt, hoe makkelijker het gaat. Het beter leren omgaan met vrouwen is in principe je hersenen telkens opnieuw trainen zodat al die situaties een gewoonte gaan worden.

Gevoel

Vrouwen beginnen vanzelf dingen te voelen als je onder andere onvoorspelbaar bent wanneer je geheel tot expressie komt van wie je bent als persoon. Dit komt vanzelf tot uiting wanneer je jezelf relaxt en op je gemak voelt. Hierdoor zeg je automatisch de dingen die in je opkomen, met een onderliggende gevoel erachter. Dit verbeterd zichzelf oneindig bij het aantal vrouwen die je ontmoet hebt. Je hebt in principe nooit het eindstation bereikt, want als je je bijvoorbeeld een half jaar lang niet met vrouwen bezig houdt, moeten je hersenen opnieuw geprikkeld worden met het feit dat vrouwen een belangrijk onderdeel zijn van je leven. Je zult het niet verleren, maar als een spier moet het weer getraind worden. Wat jij voelt, voelt zij ook. Maar laat het geen smoes zijn om een vrouw niet te benaderen als je je niet goed voelt. Het kan zijn dat je haar alsnog krijgt, verder is dit weer een ervaring erbij om je hersenen opnieuw te prikkelen voor een eventueel andere meid die je even later bijvoorbeeld tegenkomt. Vrouwen kunnen daadwerkelijk voelen wat jij ook voelt omdat ze veel beter zijn in het herkennen van subcommunicatie dan mannen. Hierbij zijn ze biologisch verder ontwikkeld vanwege evolutionaire redenen. Probeer dus op geen enkele wijze je gevoelens te verbergen, je ware zelf schijnt uiteindelijk toch naar buiten.

Praktische tips samengevat

- Ontmoet zoveel mogelijk vrouwen en breng elke interactie zo ver mogelijk voorwaards.
- Loop direct op haar af, ongeacht de omstandigheden. Stiekem gedoe is creepy. Van moeilijke omstandigheden leer je alleen maar.
- Geniet van het ontmoeten van vrouwen, en zorg ervoor dat zelfvermaak een belangrijk onderdeel van je leven is. Hierdoor word je positieve persoonlijkheid meer naar buiten geprojecteerd, waardoor vrouwen ook deze emoties kunnen voelen als ze bij je zijn.
- Onthou de goede interacties, leer van de goede en negatieve interacties, vergeet daarna de slechte interacties.
- Een perfect balans tussen innergame + outergame. Je wilt geen monnik in een klooster worden, maar je wilt ook wel je gevoelens op orde hebben. Zeg tegen jezelf: Voor elk stukje theorie moet er een x hoeveelheid praktijk aan te pas komen.
- Ga uit met positieve mensen die ook met versieren bezig zijn. Hierdoor heb je eerder de neiging om jezelf toestemming te geven om ook de dingen te doen die zij doen.
- Fysiek contact vanaf het begin is normaal voor een natural. Get used to it of blijf wie je bent. Je moet er helemaal voor gaan. Vrouwen durven aanspreken en een gesprek aangaan is pas het begin.
- Je leert evenveel op een goede avond als op een slechte avond.
- Leer van andere mensen, en denk niet van "oh ik ben nu de beste, ik ga aan de zijlijn staan".
- Stop met het jezelf beperken en het toelaten dat anderen je kunnen beperken, overal kan je vrouwen versieren, wanneer dan ook en bijna op elke manier. (laatst voor het eerst een meid in haar nek gezoent op het damestoilet (binnen een minuut), ondanks negatieve feedback op het forum alsnog weer de damestoilet in gedoken)
- Geduld: jaren training vereist om echt goed te worden. Beter begin je nu dan pas als je 70 bent.
- Je comfortzone tot het einde verbreden -> Hoe extremer en leuker datgene wat je meemaakt, hoe sneller je leert (standaard situaties lijken ineens een stuk eenvoudiger, nieuwe hersenenverbindingen worden sneller aangemaakt).
- Tevreden zijn, ook al heb je een hele rij slechte avonden -> Vertrouw in het proces (ervaring opdoen om je hersenen opnieuw te "rewiren").
- Alles wat je savonds doet kan je overdag ook.

Alles wat ik geschreven heb is hoe ik op dit moment ben en wat ik meemaak, successen maak ik mee, maar ook keiharde afwijzingen en slechte avonden. Hierin groei je langzaam met meer consistente resultaten. Het is grappig hoe een verandering in gedachtegang je leven in een ware achtbaan kan veranderen, waarbij je veel meer meemaakt en een veel vrijer gevoel hebt. Het maakt geen reet uit wat de wereld van je denkt, positieve of negatieve feedback, over een x aantal jaar is je leven toch voorbij. Ik ben blij dat ik begonnen was met self development. Al jaren ben ik misleid dat "versieren" uiterlijk was, geld, gel, lekker ruiken en jezelf netjes kleden. Sinds ik met mijn eigen ogen zag dat ik ver uit het veld werd geslagen door iemand zonder looks, niet boeiend rook en zwerver achtig kleding voel ik me "belazerd" door de commerciële bedrijven. Vrouwen houden echt om JOU en niet om al die fratsen eromheen. Vergeet dat nooit. Feedback hoor ik graag, en ik leer graag nieuwe dingen die in de praktijk getest zijn. Ik wens jullie allemaal veel plezier en succes! firefly3
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_112833975
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:39 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Dat is misschien het geval bij jou, maar ik zie geen reden om dat op mij te projecteren. Ik ken mijzelf overigens beter dan jij mij kent, dus probeer mij niet wat wijs te maken ;).
Ik dacht ook mezelf te kennen ;) Er is geen ontkomen aan dat die oer instincten opkomen als er een aantrekkelijke dame voorbij loopt.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112834022
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:40 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik denk dat jij teveel denkt in onderbewuste, maar omdat je iets nog niet meegemaakt hebt betekent niet dat je daar onbewust wel mee bezig bent. Maak maar nieuwe firefly.
Ja dat klopt wel. Ik denk dat mensen er onbewust alsnog mee bezig zijn.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112834036
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:41 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik dacht ook mezelf te kennen ;) Er is geen ontkomen aan dat die oer instincten opkomen als er een aantrekkelijke dame voorbij loopt.
Ik vertel jou, ik denk niet in stappen vooruit zoals jij nu blijkbaar wel doet.... Dat je denkt aan geslachtsgemeenschap als je al een vrouw ziet...

Ik denk simpelweg: ''wow, mooi exemplaar'' Laat maar zeggen.... Niet bewust in die woorden, maar je kent het wel... Je vindt iemand gewoon interessant om haar uiterlijk en gaapt daarom wat langer naar zo een persoon.
Rustig aan.
pi_112834038
Jezus christus, hoeveel tekst heb je nodig om het woordje "Hoi" tegen een vrouw zeggen uit te leggen?
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:42:48 #6
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112834047
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:41 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Jawel, maar er is ook niks aan om van te ontkomen. Ik denk daar gewoon niet aan.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:43:24 #7
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112834075
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:42 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik vertel jou, ik denk niet in stappen vooruit zoals jij nu blijkbaar wel doet.... Dat je denkt aan geslachtsgemeenschap als je al een vrouw ziet...

Ik denk simpelweg: ''wow, mooi exemplaar'' Laat maar zeggen.... Niet bewust in die woorden, maar je kent het wel... Je vindt iemand gewoon interessant om haar uiterlijk en gaapt daarom wat langer naar zo een persoon.
Dat.
pi_112834110
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:42 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Het ligt eraan. Meestal denk ik ook aan "wow, mooi examplaar". Maar dat zijn ook oer instincten.
pi_112834130
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:42 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Jawel, maar er is ook niks aan om van te ontkomen. Ik denk daar gewoon niet aan.
Je denkt niet van "mmm, lekker?"
pi_112834193
"Mmm lekker", moet eigenlijk veranderen in "mmm lekker" en dan pakken. Dan volg je je eigen intenties. Wat we lekker vinden gewoon nemen. Dit bedoel ik met grenzen verleggen. Het is alsof er een lekkere taart voorbij komt maar je neemt er telkens geen hapje van.
pi_112834206
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:45 schreef firefly3 het volgende:
"Mmm lekker", moet eigenlijk veranderen in "mmm lekker" en dan pakken. Dan volg je je eigen intenties. Wat we lekker vinden gewoon nemen. Dit bedoel ik met grenzen verleggen. Het is alsof er een lekkere taart voorbij komt maar je neemt er telkens geen hapje van.
TAAARTTT nomnomnom *zombiemodus*

Zou best werken overigens. :)
Rustig aan.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:46:49 #12
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112834217
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:44 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je denkt niet van "mmm, lekker?"
Dat ik heel veel dames mooi kan vinden, betekent niet dat ik met ze naar bed wil. Wat ik al zei, het is niet alles goud wat daar blinkt, en ik ben niet zo van plat, liefdeloos vermaak.

En als ik dan in de supermarkt sta en ik zie een knap exemplaar, dan is dat mooi. Maar why the heck zou ik in de supermarkt (of waar dan ook) gelijk de wens moeten hebben om er mee het bed in te duiken?
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:47:28 #13
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112834245
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:45 schreef firefly3 het volgende:
En zij heeft ook nog keus? Het lijkt hier net zon 'mannelijk' kroeggesprek...
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:49:03 #14
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_112834308
Hilarisch dit.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_112834386
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:46 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Dat ik heel veel dames mooi kan vinden, betekent niet dat ik met ze naar bed wil. Wat ik al zei, het is niet alles goud wat daar blinkt, en ik ben niet zo van plat, liefdeloos vermaak.

En als ik dan in de supermarkt sta en ik zie een knap exemplaar, dan is dat mooi. Maar why the heck zou ik in de supermarkt (of waar dan ook) gelijk de wens moeten hebben om er mee het bed in te duiken?
Wat wil je dan "mmm lekker" denken en dan doorlopen? Van mij mag het, meer voor mij ;)
pi_112834402
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat wil je dan "mmm lekker" denken en dan doorlopen? Van mij mag het, meer voor mij ;)
Je wordt wel dik van teveel taart hoor.
Rustig aan.
pi_112834437
quote:
11s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:51 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je wordt wel dik van teveel taart hoor.
:D
pi_112834540
Het komt allemaal neer op angsten overwinnen. Stel dat je een laatste dag te leven hebt, geen maatschappelijke regels en je mocht alles doen wat je wilt en alle vrouwen willen je. Dan weet ik zeker dat je als man zijnde totaal los gaat.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:56:10 #19
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112834626
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja. Ik vind ook een heleboel auto's mooi, maar ik zou een heel aantal daarvan ook niet willen hebben.

Probeer je ook eens in te denken dat sommige mensen wat anders in elkaar zitten dan jij...
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:56:32 #20
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112834642
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:54 schreef firefly3 het volgende:
Het komt allemaal neer op angsten overwinnen. Stel dat je een laatste dag te leven hebt, geen maatschappelijke regels en je mocht alles doen wat je wilt en alle vrouwen willen je. Dan weet ik zeker dat je als man zijnde totaal los gaat.
Nee, probeer het een keer niet voor een ander in te vullen...
pi_112834658
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:56 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Ja. Ik vind ook een heleboel auto's mooi, maar ik zou een heel aantal daarvan ook niet willen hebben.

Probeer je ook eens in te denken dat sommige mensen wat anders in elkaar zitten dan jij...
Gooi het maar op kieskeurigheid. In de supermarkt komen dezelfde vrouwen hoor ;) Ook misschien jouw toekomstige vriendin of vrouw. Hun doen ook boodschappen.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 13:57:50 #22
5428 crew  miss_sly
pi_112834696
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:54 schreef firefly3 het volgende:
Jij zou de laatste dag van je leven neukend met 50 vrouwen doorbrengen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:58:06 #23
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112834714
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:57 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Hij wel.. ;)
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 13:58:50 #24
5428 crew  miss_sly
pi_112834759
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:58 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Hij wel.. ;)
Kennelijk. Het is ook een manier, natuurlijk :D
pi_112834764
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:57 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Als je mocht kiezen tussen dat of gewoon een alledaagse dag. Jazeker wel!
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:59:38 #26
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112834808
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:56 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Gooi het maar op kieskeurigheid. In de supermarkt komen dezelfde vrouwen hoor ;) Ook misschien jouw toekomstige vriendin of vrouw. Hun doen ook boodschappen.
Nou, als ze dan al toekomstig is is er toch al helemaal geen man overboord om ze niet aan te spreken? ;)

Ik hoef niet met elke dame die mooi is het bed in, dat heb ik net al uitgelegd. En nogmaals, probeer het nou eens niet voor mij in te vullen.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 13:59:57 #27
5428 crew  miss_sly
pi_112834828
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:58 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Waarom zouden dat de twee keuzes moeten zijn?
pi_112834829
Zelfs op een internet forum blijkt het taboe te zijn om open te zijn voor je seksualiteit
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:00:11 #29
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112834839
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:58 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als je dan zo zeker bent van dat je overal kan komen, waarom ga je niet de pornoindustrie in?
pi_112834867
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:59 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Waarom zouden dat de twee keuzes moeten zijn?
Omdat ik die "what if" situatie opstel.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 14:00:44 #31
5428 crew  miss_sly
pi_112834870
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:59 schreef firefly3 het volgende:
Zelfs op een internet forum blijkt het taboe te zijn om open te zijn voor je seksualiteit
Come again?
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:00:47 #32
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112834873
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:59 schreef firefly3 het volgende:
Nee, er is bij jou een taboe op mensen die anders in het leven staan dan jijzelf.
pi_112834906
Maar ik wacht nog steeds op antwoord: Zou je dan als man zijnde niet totaal los gaan of kies je toch liever voor internet porno?
pi_112834918
50 vrouwen... Na 1x klaarkomen heb ik ff rust nodig hoor.
Rustig aan.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 14:02:01 #35
5428 crew  miss_sly
pi_112834928
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Omdat ik die "what if" situatie opstel.
Ja, zo ken ik er nog wel een paar. Hell, ik zou als vrouw misschien nog wel kiezen voor seks met 50 vrouwen op mijn laatste dag als het alternatief een gewone dag is.

Misschien, he!
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:02:22 #36
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112834937
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:01 schreef firefly3 het volgende:
Maar ik wacht nog steeds op antwoord: Zou je dan als man zijnde niet totaal los gaan of kies je toch liever voor internet porno?
Ik zeg toch net dat ik helemaal niet los wil gaan op die manier? Je moet het niet voor mij (of anderen) invullen, want je gaat er vanuit dat ik dat wel wil...
pi_112835004
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:02 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, zo ken ik er nog wel een paar. Hell, ik zou als vrouw misschien nog wel kiezen voor seks met 50 vrouwen op mijn laatste dag als het alternatief een gewone dag is.

Misschien, he!
Opwindende gedachte :o
Rustig aan.
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:04:31 #38
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112835028
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:03 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Opwindende gedachte :o
Kingtoppie gaat los achter zijn beeldscherm... XD
pi_112835076
Meh, onder mijn bureau, ik ga niet opstaan. :{w
Rustig aan.
pi_112835126
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:02 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Ik zeg toch net dat ik helemaal niet los wil gaan op die manier? Je moet het niet voor mij (of anderen) invullen, want je gaat er vanuit dat ik dat wel wil...

Wil je wel of niet? Als je een mooie vrouw ziet in de supermarkt en je wilt haar leren kennen, dan ga je er toch voor? Het lijkt me niet dat als ze in de supermarkt loopt dat je ineens minder interesse in haar hebt. Dan ben je immers jezelf niet meer.
pi_112835202
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:06 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wil je wel of niet? Als je een mooie vrouw ziet in de supermarkt en je wilt haar leren kennen, dan ga je er toch voor? Het lijkt me niet dat als ze in de supermarkt loopt dat je ineens minder interesse in haar hebt. Dan ben je immers jezelf niet meer.
Je doet anders op zo een moment dus je bent met andere dingen bezig dan als je in een kroeg staat, dus je kunt niet zeggen dat je dan jezelf niet meer bent omdat er veel meer factoren meespelen dan alleen het mooie meisje.
Rustig aan.
pi_112835204
Als je interesse voor een vrouw afhankelijk is aan de omgeving waar je zit, moet je goed bij jezelf denken of je dan wel jezelf bent in de verschillende omgevingen.
pi_112835247
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:08 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je doet anders op zo een moment dus je bent met andere dingen bezig dan als je in een kroeg staat, dus je kunt niet zeggen dat je dan jezelf niet meer bent omdat er veel meer factoren meespelen dan alleen het mooie meisje.
Of je nou een bier besteld of een pak melk pakt: De situatie is als volgt: Interessante vrouw loopt voorbij.
pi_112835255
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:08 schreef firefly3 het volgende:
Als je interesse voor een vrouw afhankelijk is aan de omgeving waar je zit, moet je goed bij jezelf denken of je dan wel jezelf bent in de verschillende omgevingen.
Dan ben ik verschillende personen in verschillende omgevingen bij verschillende activiteiten.
Rustig aan.
pi_112835274
quote:

[..]

Of je nou een bier besteld of een pak melk pakt: De situatie is als volgt: Interessante vrouw loopt voorbij.
Ik neem een slok melk / ik leg het biertje in mijn winkelmandje.
Rustig aan.
pi_112835308
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:09 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dan ben ik verschillende personen in verschillende omgevingen bij verschillende activiteiten.
Hoe minder je dit hebt, hoe "compacter" je persoonlijkheid is en authentieker. Vrouwen zien dan sneller wie je bent als persoon overigens.
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:10:22 #47
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112835322
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:06 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik ben daar niet mee bezig in de supermarkt, ik ben daar om boodschappen te doen en zo snel mogelijk weg te zijn. De keuze om m&m's of juist dropjes mee te nemen ben ik dan mee bezig.

Ik ben en wil niet niet overal ingesteld zijn om dames te versieren, mijn leven bestaat wel uit meer dan dames. Dames versieren is geen levensstijl van mij...

Je projecteert nogmaals je eigen gedrag op mij en anderen, en daar moet je ophouden.
pi_112835342
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hoe minder je dit hebt, hoe "compacter" je persoonlijkheid is en authentieker. Vrouwen zien dan sneller wie je bent als persoon overigens.
Tot zekere hoogte, je onderliggende persoon neem je altijd mee.
In een sollicitatie gesprek ben je anders dan bij een vriend die je half plaagt.
Rustig aan.
pi_112835360
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:10 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Ik ben daar niet mee bezig in de supermarkt, ik ben daar om boodschappen te doen en zo snel mogelijk weg te zijn. De keuze om m&m's of juist dropjes mee te nemen ben ik dan mee bezig.

Ik ben en wil niet niet overal ingesteld zijn om dames te versieren, mijn leven bestaat wel uit meer dan dames.
Ik bedoel dus dat je haar ziet. Een interessante vrouw loopt voorbij net dat je je m&ms pakt.
pi_112835422
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:10 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Tot zekere hoogte, je onderliggende persoon neem je altijd mee.
In een sollicitatie gesprek ben je anders dan bij een vriend die je half plaagt.
Ja, maar het is ook goed als je bij een sollicitatie gesprek je echte zelf meer toont waarbij je niet zenuwachtig bent. Dus zeg maar een middenweg. Maar bij een supermarkt bijvoorbeeld ben je geheel vrij om jezelf te zijn.
pi_112835450
Ik zeg dus niet dat je actief naar vrouwen moet gaan zoeken/scannen in de supermarkt. Wat ik zeg is dat je actief je eigen intenties moet volgen.
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:13:10 #52
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112835452
quote:
Ja, dan ik ben ik mijzelf.

Als ik een hobby uitoefen (in mijn geval muziek maken) dan ben ik daar mee bezig. Ik doe dat heel erg graag, maar ben en wil daar niet overal waar ik ben mee bezig zijn. Dit terwijl muziek maken heel erg dicht aanligt tegen wie ik ben. (muzikant in hart en nieren).
pi_112835483
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:13 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Ja, dan ik ben ik mijzelf.

Als ik een hobby uitoefen (in mijn geval muziek maken) dan ben ik daar mee bezig. Ik doe dat heel erg graag, maar ben en wil daar niet overal waar ik ben mee bezig zijn. Dit terwijl muziek maken heel erg dicht aanligt tegen wie ik ben. (muzikant in hart en nieren).
Ja, hier volg je ook je eigen intenties. Ik kan er alleen niet bij komen dat er nooit bij jou een interessante vrouw voorbij loopt in de supermarkt die je wel wilt ontmoeten.
pi_112835487
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:12 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja, maar het is ook goed als je bij een sollicitatie gesprek je echte zelf meer toont waarbij je niet zenuwachtig bent. Dus zeg maar een middenweg. Maar bij een supermarkt bijvoorbeeld ben je geheel vrij om jezelf te zijn.
Maar het deel van je onderliggende persoonlijkheid wat je toont is afhankelijk van de input.
Rustig aan.
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:14:44 #55
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112835507
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik bedoel dus dat je haar ziet. Een interessante vrouw loopt voorbij net dat je je m&ms pakt.
Ow wat leuk denk ik dan, en ga weer verder. Misschien zie ik haar nog een keer bij de kassa, maar dan ben ik ook weer snel weg. Er zwemmen voldoende vissen in de zee, en ben bepaald niet bang dat als ik 'die ene' in de winkel zou missen het allemaal voorbij zou zijn.
pi_112835519
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:14 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maar het deel van je onderliggende persoonlijkheid wat je toont is afhankelijk van de input.
Jezelf zijn is ook loskoppeling van input in principe (het 'pingen" naar de omgeving etc).
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:16:42 #57
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112835569
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:14 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja, hier volg je ook je eigen intenties. Ik kan er alleen niet bij komen dat er nooit bij jou een interessante vrouw voorbij loopt in de supermarkt die je wel wilt ontmoeten.
Ik leg toch duidelijk uit dat ik niet op elk moment van de dag met alles wat ik wil bezig ben?

In de supermarkt ben ik geen muziek aan het maken (hoogstens beetje neurien) en niet met vrouwen bezig (kijk er naar, of als er een aanleiding is praat je wat). Maar ik ben daar om boodschappen te doen.
pi_112835572
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:14 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Ow wat leuk denk ik dan, en ga weer verder. Misschien zie ik haar nog een keer bij de kassa, maar dan ben ik ook weer snel weg. Er zwemmen voldoende vissen in de zee, en ben bepaald niet bang dat als ik 'die ene' in de winkel zou missen het allemaal voorbij zou zijn.
Hierbij is mijn mindset anders. Mijn visnet is groter en laat mezelf minder beperken door de omgeving.
pi_112835575
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:14 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Dit snap ik allemaal wel, maar wanneer zou je iemand dan wel tegenkomen?.. Sociaal zijn is fijn, helemaal als het meisje ook nog eens knap is :P vind ik.
Rustig aan.
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:17:36 #60
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112835593
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:12 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Kom je daar aan bij dat solicitatiegesprek, wordt je geïnterviewd door een mooie dame. Ben je dan gelijk bezig haar in bed te krijgen?
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:18:06 #61
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112835617
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hierbij is mijn mindset anders. Mijn visnet is groter en laat mezelf minder beperken door de omgeving.
Ik laat mij niet beperken door mijn omgeving, ik volledig wie ik ben. Maar misschien net als vele anderen, anders dan jou.
pi_112835630
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:17 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Kom je daar aan bij dat solicitatiegesprek, wordt je geïnterviewd door een mooie dame. Ben je dan gelijk bezig haar in bed te krijgen?
Je kijkt dan al in de toekomst wat je dus eigenlijk niet moet doen :P
Rustig aan.
pi_112835642
Ik kom naar de supermarkt overigens om boodschappen te doen, maar dat betekend niet dat ik het boodschappen doen voor mezelf niet leuker kan maken. Een leuke vrouw ontmoeten in de supermarkt kan er ook bij horen. Naar de supermarkt gaan en er niet van genieten is zonde van je leven vind ik.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 14:19:13 #64
5428 crew  miss_sly
pi_112835658
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:16 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dit snap ik allemaal wel, maar wanneer zou je iemand dan wel tegenkomen?.. Sociaal zijn is fijn, helemaal als het meisje ook nog eens knap is :P vind ik.
Over jezelf beperkingen opleggen gesproken: het gaat de hele tijd ove rmooie meisjes, high value etc.

Maar er lopen legio leuke, gezellige, sociale meisjes rond die niet high value zijn. Ze zijn gewoon leuk, gezellig en sociaal, hebben interesses waar ze leuk over kunnen praten, doen een studie die gespreksstof geeft of hebben een leuke baan. Whatever, maar ze zijn niet high value. Als je alleen op de mooie meisjes afstapt, beperk je jezelf ook ongelofelijk.
pi_112835666
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:18 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je kijkt dan al in de toekomst wat je dus eigenlijk niet moet doen :P
Idd! Totaal in het moment leven. Zelfs niet denken van "straks kom ik haar misschien bij de kassa tegen".
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:19:32 #66
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112835668
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:16 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Genoeg momenten in mijn leven wanneer daar veel meer ruimte voor is. Ik leef niet uit angst om niemand aan de haak te slaan.
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:20:15 #67
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112835703
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:19 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Over jezelf beperkingen opleggen gesproken: het gaat de hele tijd ove rmooie meisjes, high value etc.

Maar er lopen legio leuke, gezellige, sociale meisjes rond die niet high value zijn. Ze zijn gewoon leuk, gezellig en sociaal, hebben interesses waar ze leuk over kunnen praten, doen een studie die gespreksstof geeft of hebben een leuke baan. Whatever, maar ze zijn niet high value. Als je alleen op de mooie meisjes afstapt, beperk je jezelf ook ongelofelijk.
Dat, ik praat met iedereen als er een bepaalde aanleiding voor is.
pi_112835723
quote:

[..]

Ik keur eerst op uiterlijk, daarna check ik haar innerlijk O-)
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 14:21:33 #69
5428 crew  miss_sly
pi_112835753
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:20 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik keur eerst op uiterlijk, daarna check ik haar innerlijk O-)
Beperkend, dus.
pi_112835759
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:19 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Genoeg momenten in mijn leven wanneer daar veel meer ruimte voor is. Ik leef niet uit angst om niemand aan de haak te slaan.
De motief moet niet angst zijn. Je motief moet zijn "oh leuk, ik ben nu hier. Laat ik optimaal van dit moment genieten". Hoe kan ik dit leuk maken? (zelfvermaak).
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 14:21:45 #71
5428 crew  miss_sly
pi_112835762
Ow, en uitermate oppervlakkig, uiteraard.
pi_112835783
quote:

[..]

Laten we zeggen: Ik kijk naar uitstraling, dus gedrag + uiterlijk.
Tevens heb ik meestal wel een beetje aanleiding nodig (dat is meestal eigenlijk ook om mezelf te vermaken) Dus.... Tis wel een optelsom van meerdere dingen.... High value zegt me verder geen reet.
Rustig aan.
pi_112835794
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:21 schreef miss_sly het volgende:
Ow, en uitermate oppervlakkig, uiteraard.
Ja, mannen en vrouwen zitten anders in elkaar. Mannen keuren altijd (normaal gesproken) op uiterlijk en daarna kijken ze of ze ivm innerlijk ook interessant zijn. Behalve als ze wanhopig zijn en met iedereen die hun aandacht geeft wat aan gaan.
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:23:52 #74
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112835837
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:21 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De motief moet niet angst zijn. Je motief moet zijn "oh leuk, ik ben nu hier. Laat ik optimaal van dit moment genieten". Hoe kan ik dit leuk maken? (zelfvermaak).
Ik geniet van allerlei zaken. En ik kan net zo goed genieten van een leuk gesprek met een dame met normaal uiterlijk, of met een grote man met een snor. Contact met mensen is leuk, niet specifiek contact met mooie dames.
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:24:53 #75
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112835875
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:22 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja, mannen en vrouwen zitten anders in elkaar. Mannen keuren altijd (normaal gesproken) op uiterlijk en daarna kijken ze of ze ivm innerlijk ook interessant zijn. Behalve als ze wanhopig zijn en met iedereen die hun aandacht geeft wat aan gaan.
Dat is inderdaad wel waar, maar geen glasharde regel. Miss_sly heeft gelijk dat contact afstemmen op uiterlijk beperkend is.

Soms is die normale dame veel leuker dan die hele knappe dame.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 14:25:11 #76
5428 crew  miss_sly
pi_112835885
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:23 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Ik geniet van allerlei zaken. En ik kan net zo goed genieten van een leuk gesprek met een dame met normaal uiterlijk, of met een grote man met een snor. Contact met mensen is leuk, niet specifiek contact met mooie dames.
Ja, dit!
pi_112835897
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:23 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

En ook in de supermarkt?
pi_112835923
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:25 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, dit!
Wilt u ook nog op mij reageren? :@
Rustig aan.
pi_112835940
Het idee van "zelf vermaak" van Firefly is voor mij meer "zelf verveling". Het is voor mij te oppervlakkig.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:27:02 #80
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112835946
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

En ook in de supermarkt?
Ja, soms is er aanleiding voor een gesprek in de supermarkt, ook leuke gesprekjes. En dan geniet je van die leuke gesprekjes, van de knappe dame, maar ook van de normale dame of de man met de snor.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 14:27:29 #81
5428 crew  miss_sly
pi_112835956
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:22 schreef firefly3 het volgende:

[..]

We zijn niet zo verchillend hoor, want ik kijk ook graag naar mooie, knappe mannen!
Ik selecteer er alleen niet op als het gaat om contact.
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:27:53 #82
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112835977
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]

We zijn niet zo verchillend hoor, want ik kijk ook graag naar mooie, knappe mannen!
Dat.
pi_112835997
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:27 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Ja, soms is er aanleiding voor een gesprek in de supermarkt, ook leuke gesprekjes. En dan geniet je van die leuke gesprekjes, van de knappe dame, maar ook van de normale dame of de man met de snor.
En weleens aan gedacht dat het ook richting "flirten" kan gaan in de supermarkt?
pi_112836007
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:26 schreef Comp_Lex het volgende:
Het idee van "zelf vermaak" van Firefly is voor mij meer "zelf verveling". Het is voor mij te oppervlakkig.
Noem het zo.... Boeiend... Sociaal zijn is hoe dan ook wel fijn (Vind ik)
Rustig aan.
pi_112836019
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet ;) Dat heb ik al een paar keer gezegd. Socializen met "iedereen" , en van daaruit filteren.
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:29:54 #86
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112836066
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:28 schreef firefly3 het volgende:

[..]

En weleens aan gedacht dat het ook richting "flirten" kan gaan in de supermarkt?
Daar denk ik nooit aan, flirten is iets wat als vanzelf gaat onder de juiste omstandigheden.
pi_112836115
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:29 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Daar denk ik nooit aan, flirten is iets wat als vanzelf gaat onder de juiste omstandigheden.
Limiting believes ;). Gewoon doen waar je ook bent. Behalve als het voor een sollicitatie gesprek is ofzo waarbij je je moet inhouden. Oprekken die grenzen.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 14:31:08 #88
5428 crew  miss_sly
pi_112836128
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:26 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wilt u ook nog op mij reageren? :@
Ja, momentje, ik moet ook nog werken tussendoor ;)
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:31:44 #89
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112836157
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:30 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Limiting believes ;). Gewoon doen waar je ook bent. Behalve als het voor een sollicitatie gesprek is ofzo waarbij je je moet inhouden.
Nee hoor, als ik (of zij) met het overleden van mijn pa in mijn hoofd zit, gebeurt dat gewoon niet. Of als er gewoon geen klik is.
pi_112836161
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:29 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Voor jou.
Rustig aan.
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:33:08 #91
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_112836210
tvp
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_112836219
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:31 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Nee hoor, als ik (of zij) met het overleden van mijn pa in mijn hoofd zit, gebeurt dat gewoon niet. Of als er gewoon geen klik is.
Precies :) Maar als het om welke reden dan ook niet ''kan''/''gebeurt'' (klopt niet helemaal dat woord maargoed, je snapt me wel denk ik) dan doe je dat toch ook gewoon niet?
Rustig aan.
pi_112836223
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:31 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Ik heb het al de hele tijd over een normale situatie, waarbij je een aantrekkelijke vrouw ziet in de supermarkt en wilt ontmoeten. Eerst zei je nog dat je door zou lopen, en nu ga je ineens wel gewoon een sociaal gesprek met haar aan. En nu komt er dit ineens tevoorschijn ;)
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:34:40 #94
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112836284
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:31 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Voor jou.
Klopt, en de ander flirt met iedereen. Heb ook niet de behoeft om met iedereen te flirten.

Dus laten we niet elke man zwart wit beschrijven.
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:35:42 #95
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112836328
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik heb het al de hele tijd over een normale situatie, waarbij je een aantrekkelijke vrouw ziet in de supermarkt en wilt ontmoeten. Eerst zei je nog dat je door zou lopen, en nu ga je ineens wel gewoon een sociaal gesprek met haar aan. En nu komt er dit ineens tevoorschijn ;)
Nou laat ik het dan zo omschrijven: als mijn hoofd er naar staat wil ik wel eens flirten.

Dat bedoelde ik met "bepaalde omstandigheden". Maar dat kunnen ook andere zaken zijn van minder erge aard. Tevreden?
pi_112836373
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:34 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Klopt, en de ander flirt met iedereen. Heb ook niet de behoeft om met iedereen te flirten.

Dus laten we niet elke man zwart wit beschrijven.
Dat het vanzelf gaat.
Rustig aan.
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:37:47 #97
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112836424
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:36 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat het vanzelf gaat.
Jawel, ik maak niet van te voren te beslissing om te gaan flirten. Net zoals dat je met een goed gesprek ook niet na hoeft te denken over wat je zou willen zeggen.
pi_112836511
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:35 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Nou laat ik het dan zo omschrijven: als mijn hoofd er naar staat wil ik wel eens flirten.

Tevreden?
Bijna. Hierbij heb ik het gevoel dat je je soms teveel laat belemmeren door omstandigheden. Tenminste als ze echt leuk is, fuck die externe omstandigheden. Daar heb je overigens geen/weinig last van als je echt in het moment leeft.
pi_112836523
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:37 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Jawel, ik maak niet van te voren te beslissing om te gaan flirten. Net zoals dat je met een goed gesprek ook niet na hoeft te denken over wat je zou willen zeggen.
Ja ik snap het, maar dat is eigenlijk precies wat je moet hebben om succesvol met vrouwen om te gaan / ze te versieren.

En dat kunnen dus juist veel mensen niet.... Kan jij het ze leren?
Rustig aan.
pi_112836555
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Bijna. Hierbij heb ik het gevoel dat je je soms teveel laat belemmeren door omstandigheden. Tenminste als ze echt leuk is, fuck die externe omstandigheden. Daar heb je overigens geen/weinig last van als je echt in het moment leeft.
Ja als jij daar zin in hebt... Beide een andere levensvisie.
Rustig aan.
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:41:25 #101
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112836608
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Die zijn er wel, van beide zijden. Wel eens geprobeerd een dame te versieren om er een die week daarna er achter te komen dat zij een dag later een relatie had gekregen.

Ik kan je vertellen, dan kan je versieren wat je wil...
pi_112836609
Idd, het kan zijn dat Murvgeslagen een natural is. Maar kan ook zijn dat het iemand is met limiting believes of een middenweg. Moeilijk te zeggen over het internet dus oordeel er zelf niet over. Wil gewoon dat mensen erover nadenken ^O^
pi_112836647
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:41 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Die zijn er wel, van beide zijden. Wel eens geprobeerd een dame te versieren om er een die week daarna er achter te komen dat zij een dag later een relatie had gekregen.

Ik kan je vertellen, dan kan je versieren wat je wil...
Ja, zwaar maar niet onmogelijk. Maar niet echt praktisch om er verder mee te gaan idd.
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:48:09 #104
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112836922
Ik zit gewoon heel anders in elkaar.

Ik houd absoluut niet van oppervlakkig versieren voor het "nûken, nûken", en ga dus voor kwalitatieve leuke relaties. Ik heb heel snel door wat voor vlees het in de kuip heeft, en heb daardoor bij heel veel (ook hele mooie) dames snel door dat dat het gewoon niet is. Ben erg kieskeurig.

Uiterlijk is wel belangrijk, maar karakter en klik veel meer.
pi_112837243
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:48 schreef Murvgeslagen het volgende:
Ik zit gewoon heel anders in elkaar.

Ik houd absoluut niet van oppervlakkig versieren voor het "nûken, nûken", en ga dus voor kwalitatieve leuke relaties. Ik heb heel snel door wat voor vlees het in de kuip heeft, en heb daardoor bij heel veel (ook hele mooie) dames snel door dat dat het gewoon niet is. Ben erg kieskeurig.

Uiterlijk is wel belangrijk, maar karakter en klik veel meer.
Daar is totaal niets mis mee. Wel als je je visnet verkleind. Soms gooi ik mezelf in een grote groep dames voor puur eigen vermaak en is hierdoor ook nog eens de visnet veel groter. Hoe meer opties je hebt, hoe meer er blijven hangen omdat je totaal los staat van resultaat. Hierdoor wordt je nog kieskeuriger.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 15:00:23 #106
5428 crew  miss_sly
pi_112837550
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:54 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Daar is totaal niets mis mee. Wel als je je visnet verkleind. Soms gooi ik mezelf in een grote groep dames voor puur eigen vermaak en is hierdoor ook nog eens de visnet veel groter. Hoe meer opties je hebt, hoe meer er blijven hangen omdat je totaal los staat van resultaat. Hierdoor wordt je nog kieskeuriger.
Waarom is het fout als je je visnet verkleind? Niet iedereen heeft behoefte aan een enorm visnet.

Het is pas fout als je iemand tegenkomt waar je voor zou willen gaan (waar dat ook is) en je doet hetniet omdat je neit durft.
pi_112837663
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Waarom is het fout als je je visnet verkleind? Niet iedereen heeft behoefte aan een enorm visnet.

Het is pas fout als je iemand tegenkomt waar je voor zou willen gaan (waar dat ook is) en je doet hetniet omdat je neit durft.
Je kunt ook een klein visnetje hebben omdat je elke dag op de zolderkamer van je ouders spelletjes zit te spelen. Het is niet persé fout, iedereen zijn eigen beslissing. Het is niet erg, als je er maar dan niet over gaat zeuren idd dat je geen succes hebt of te weinig.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 15:04:46 #108
5428 crew  miss_sly
pi_112837751
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:09 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik denk dat dat op zich helemaal niet verkeerd is, als je daarbij voor een groot deel wel bij jezelf blijft.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 15:10:45 #109
5428 crew  miss_sly
pi_112838034
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:22 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Laten we zeggen: Ik kijk naar uitstraling, dus gedrag + uiterlijk.
Tevens heb ik meestal wel een beetje aanleiding nodig (dat is meestal eigenlijk ook om mezelf te vermaken) Dus.... Tis wel een optelsom van meerdere dingen.... High value zegt me verder geen reet.
Maar dat is toch prima?
Ik zal ook niet op een lelijke kerel afstappen (ik stap nu natuurlijk op niemand meer af, maar goed), maar ook niet alleen op de knappe. Het is het totaalplaatje dat je bij een eerste indruk krijgt. Uiterlijk is daar zeker wel deel van, maar ik krijg van firefly de indruk dat dat het enige is dat telt. En dan beperk je jezelf dus enorm. Dat wil hij dan niet zien, terwijl hij wel de hele tijd roept dat anderen zichzelf beperken als ze niet denken en reageren zoals hij.
  woensdag 13 juni 2012 @ 15:12:55 #110
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112838155
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:10 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Maar dat is toch prima?
Ik zal ook niet op een lelijke kerel afstappen (ik stap nu natuurlijk op niemand meer af, maar goed), maar ook niet alleen op de knappe. Het is het totaalplaatje dat je bij een eerste indruk krijgt. Uiterlijk is daar zeker wel deel van, maar ik krijg van firefly de indruk dat dat het enige is dat telt. En dan beperk je jezelf dus enorm. Dat wil hij dan niet zien, terwijl hij wel de hele tijd roept dat anderen zichzelf beperken als ze niet denken en reageren zoals hij.
Terwijl hij zegt dat het daar helemaal niet om draait. Als je problemen hebt met je uiterlijk, dan is zijn oplossing dat je meer vrouwen moet gaan versieren ;)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 15:15:26 #111
5428 crew  miss_sly
pi_112838270
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:12 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Terwijl hij zegt dat het daar helemaal niet om draait. Als je problemen hebt met je uiterlijk, dan is zijn oplossing dat je meer vrouwen moet gaan versieren ;)
Ik kan me best voorstellen dat als je problemen hebt met je uiterlijk, dat je dat wil oplossen als die mogelijkheid bestaat. Ik denk echter ook dat het niet de oplossing voor je problemen is. Een bepaalde onzekerheid zul je er niet door kwijtraken, omdat dat een deel van je is geworden. Wellicht kun je daar wel veel beter aan werken als je de voor jou zo belangrijke uiterlijke problemen hebt opgelost.
  woensdag 13 juni 2012 @ 15:18:27 #112
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112838428
Ik denk dat onzekerheid bij mij de verkeerde term is. Ik ben momenteel zeer zeker dat ik afgewezen ga worden en dat het anders gaat wanneer bepaalde dingen bij mij gefixed zijn ;)
pi_112838606
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik kan me best voorstellen dat als je problemen hebt met je uiterlijk, dat je dat wil oplossen als die mogelijkheid bestaat. Ik denk echter ook dat het niet de oplossing voor je problemen is. Een bepaalde onzekerheid zul je er niet door kwijtraken, omdat dat een deel van je is geworden. Wellicht kun je daar wel veel beter aan werken als je de voor jou zo belangrijke uiterlijke problemen hebt opgelost.
Ik kan wel zeggen dat jezelf in het diepe gooien mbt vrouwen wel goed is mbt je angst voor vrouwen / onzekerheid bij vrouwen.
Rustig aan.
  woensdag 13 juni 2012 @ 15:22:06 #114
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112838620
Onzekerheid bestaat hoofdzakelijk uit negatieve gedachtenpatronen. Je denkt dat bepaalde dingen de oplossing zijn, maar het is het proberen op te vullen van een gat wat niet een heel andere oorzaak heeft.

Ben zelf ook onzeker geweest, dus kan er over meepraten. Beter worden in sociale skills, veel mensen aanspreken, goed worden in bepaalde zaken, etc, etc, en uiteindelijk er achter komen dat je nog steeds onzeker ben. Het leuke was dat ik al die tijd niet in de gaten had dat ik onzeker was, maar pas achteraf merkte dat ik het achter van alles en nog wat probeerde te verstoppen.

Werk eerst aan je onzekerheid, dan komt de rest vanzelf wel.
pi_112838633
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:18 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik denk dat onzekerheid bij mij de verkeerde term is. Ik ben momenteel zeer zeker dat ik afgewezen ga worden en dat het anders gaat wanneer bepaalde dingen bij mij gefixed zijn ;)
Pics?
Rustig aan.
  woensdag 13 juni 2012 @ 15:23:05 #116
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112838684
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:22 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Pics?
ramptoeristen, pfoeehh 8)7
pi_112838695
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:22 schreef Murvgeslagen het volgende:
Onzekerheid bestaat hoofdzakelijk uit negatieve gedachtenpatronen. Je denkt dat bepaalde dingen de oplossing zijn, maar het is het proberen op te vullen van een gat wat niet een heel andere oorzaak heeft.

Ben zelf ook onzeker geweest, dus kan er over meepraten. Beter worden in sociale skills, veel mensen aanspreken, goed worden in bepaalde zaken, etc, etc, en uiteindelijk er achter komen dat je nog steeds onzeker ben. Het leuke was dat ik al die tijd niet in de gaten had dat ik onzeker was, maar pas achteraf merkte dat ik het achter van alles en nog wat probeerde te verstoppen.

Werk eerst aan je onzekerheid, dan komt de rest vanzelf wel.
Maar je merkt je onzekerheid pas op nadat je vanalles hebt geprobeerd, dus probeer gewoon vanalles _O-
Rustig aan.
pi_112838706
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:23 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

ramptoeristen, pfoeehh 8)7
:@
Rustig aan.
  woensdag 13 juni 2012 @ 15:23:46 #119
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112838720
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:23 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maar je merkt je onzekerheid pas op nadat je vanalles hebt geprobeerd, dus probeer gewoon vanalles _O-
Nee, dat was niet de aanleiding.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 15:24:13 #120
5428 crew  miss_sly
pi_112838740
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:21 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik kan wel zeggen dat jezelf in het diepe gooien mbt vrouwen wel goed is mbt je angst voor vrouwen / onzekerheid bij vrouwen.
Ik denk dat het in het geval van Comp-Lex funest zou zijn. Hij is zo zeker van zijn onaantrekkelijkheid op dit moment (geen idee in hoeverre dat echt zo is, of toch veel meer in zijn hoofd zit), dat de kans erg groot is dat het contact niet goed zou verlopen. Dat is precies iets dat hij nu niet kan gebruiken, denk ik.
  woensdag 13 juni 2012 @ 15:24:50 #121
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112838768
Inderdaad.
  woensdag 13 juni 2012 @ 15:25:19 #122
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112838809
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik denk dat het in het geval van Comp-Lex funest zou zijn. Hij is zo zeker van zijn onaantrekkelijkheid op dit moment (geen idee in hoeverre dat echt zo is, of toch veel meer in zijn hoofd zit), dat de kans erg groot is dat het contact niet goed zou verlopen. Dat is precies iets dat hij nu niet kan gebruiken, denk ik.
Sterker nog, ik ga het niet eens proberen :)
Ik heb het al jaren niet geprobeerd ;)
pi_112838848
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:25 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

:( Kben nieuwsgierig naar je uiterlijk.
Rustig aan.
  woensdag 13 juni 2012 @ 15:26:35 #124
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112838881
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:25 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Help, een vrouw! Wat zal ze allemaal niet voor negatieve dingen van mij denken!!! :P

Daarom moet je dus eerst met je onzekerheid dealen, want je eigenwaarde hangt niet af van mensen of van omstandigheden.
pi_112838887
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja ach, als je daar nks aan kunt fixen dan moet je er mee leren leven.
Rustig aan.
  woensdag 13 juni 2012 @ 15:28:22 #126
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112838982
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:26 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

De druk om er op een bepaalde manier uit te zien is nooit groter geweest, maar ook steeds onrealistischer.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 15:28:26 #127
5428 crew  miss_sly
pi_112838988
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:26 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Klopt. Hij denkt dat er iets te fixen valt en dat dat dingen voor hem gemakkelijker maakt. Prima toch? In ieder geval doet hij iets met zijn probleem. Er zijn er ook legio die alleen maar lopen klagen, alle vrouwen als bitches gaan bestempelen en verder geen actie ondernemen om iets te veranderen aan datgene wat ze dwars zit.
pi_112838991
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:26 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Help, een vrouw! Wat zal ze allemaal niet voor negatieve dingen van mij denken!!! :P

Daarom moet je dus eerst met je onzekerheid dealen, want je eigenwaarde hangt niet af van mensen of van omstandigheden.
Nee, je geeft jezelf bloot omdat je op haar afstapt en daarmee al laat zien dat je in haar geinteresseerd bent en haar de mogelijkheid geeft om je af te wijzen bij wijze van spreken.
Dat voelt erg naakt aan, dat jezelf ''bloot'' geven, en het is dan niet raar te noemen dat er veel mensen zijn die een bepaalde angst voelen om iemand aan te spreken.

En die angst overwin je dus door gewoon stug door te blijven gaan, dan merk je dat het allemaal wel meevalt en de meeste vrouwen wel in voor ene gesprekje zijn en niet arrogant / verwaand reageren, en leer je zelfs totaal niet meer om te kijken naar vrouwen die wel arrogant/verwaand reageren en stap je er zo overheen ipv dat je je er kut door gaat voelen.
Rustig aan.
pi_112839064
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Klopt. Hij denkt dat er iets te fixen valt en dat dat dingen voor hem gemakkelijker maakt. Prima toch? In ieder geval doet hij iets met zijn probleem. Er zijn er ook legio die alleen maar lopen klagen, alle vrouwen als bitches gaan bestempelen en verder geen actie ondernemen om iets te veranderen aan datgene wat ze dwars zit.
Kzit er soms ook wel mee dwars dat ik nog maagd ben etc,dat ik nooit een vriendin heb gehad.
Maar het ligt niet aan mijn persoonlijkheid op dit moment, daar ben ik van overtuigd...
Brb ff koffie
Rustig aan.
  woensdag 13 juni 2012 @ 15:29:44 #130
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112839070
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:28 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee, je geeft jezelf bloot omdat je op haar afstapt en daarmee al laat zien dat je in haar geinteresseerd bent en haar de mogelijkheid geeft om je af te wijzen bij wijze van spreken.
Dat voelt erg naakt aan, dat jezelf ''bloot'' geven, en het is dan niet raar te noemen dat er veel mensen zijn die een bepaalde angst voelen om iemand aan te spreken.

En die angst overwin je dus door gewoon stug door te blijven gaan, dan merk je dat het allemaal wel meevalt en de meeste vrouwen wel in voor ene gesprekje zijn en niet arrogant / verwaand reageren, en leer je zelfs totaal niet meer om te kijken naar vrouwen die wel arrogant/verwaand reageren en stap je er zo overheen ipv dat je je er kut door gaat voelen.
Maar als je je eigenwaarde uit andere mensen haalt blijf je van die positieve shotjes nodig hebben, en kan een negatieve ervaring alsnog je avond verpesten.

Been there, done that.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 15:29:46 #131
5428 crew  miss_sly
pi_112839072
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:28 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

De druk om er op een bepaalde manier uit te zien is nooit groter geweest, maar ook steeds onrealistischer.
Hoe denk je dat dat is voor vrouwen? :')
Ik hou mijn hart vast voor onze dochter en ik hoop dat wij haar genoeg gezond verstand kunnen bijbrengen om haar te leren dat ze goed is zoals ze is en er niet als een fotomodel of filmster uit hoeft te zien. Dat ze geen anorexia ontwikkelt en een gezond zelfrespect ontwikkelt.
  woensdag 13 juni 2012 @ 15:30:32 #132
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112839115
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:29 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Hoe denk je dat dat is voor vrouwen? :')
Ik hou mijn hart vast voor onze dochter en ik hoop dat wij haar genoeg gezond verstand kunnen bijbrengen om haar te leren dat ze goed is zoals ze is en er niet als een fotomodel of filmster uit hoeft te zien. Dat ze geen anorexia ontwikkelt en een gezond zelfrespect ontwikkelt.
Nog net iets zwaarder ;) Maar je hebt harstikke gelijk!
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 15:32:20 #133
5428 crew  miss_sly
pi_112839224
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:29 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Kzit er soms ook wel mee dwars dat ik nog maagd ben etc,dat ik nooit een vriendin heb gehad.
Maar het ligt niet aan mijn persoonlijkheid op dit moment, daar ben ik van overtuigd...
Brb ff koffie
Maagd zijn is echt zo'n ramp niet, hoor.
Mijn vriend was ook vrij laat, en ik ben zijn eerste vriendin. Hij was 33 toen ik hem leerde kennen. Maar hij was geen zielige vrijgezel die in zijn kamertje opgesloten zat en baalde dat hij single was. Hij had een leuk, dynamisch leven, veel vrienden, maar kon ook prima alleen zijn. Het totale plaatje maakte hem aantrekkelijk en het feit dat hij nog geen relaties had gehad, maakte me dan ook niets uit.
  woensdag 13 juni 2012 @ 15:34:13 #134
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112839332
Op vrouwen afstappen in bijvoorbeeld een kroeg zit er voor mij niet meer in. Die periode wanneer ik dat eigenlijk had moeten doen heb ik gemist en het is voorbij. Op dat vlak loop ik gewoon 10 jaar achter op de rest en ik heb het idee dat ik het niet meer kan inhalen. Dat is niet het grootste probleem. Het grootste probleem is dat vrouwen dat gewoon zullen merken.
Ik fix het wel op mijn eigen manier. Ik probeer het wel via datingsites en andere clubs ;)
  woensdag 13 juni 2012 @ 15:35:51 #135
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112839438
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:34 schreef Comp_Lex het volgende:
Op vrouwen afstappen in bijvoorbeeld een kroeg zit er voor mij niet meer in. Die periode wanneer ik dat eigenlijk had moeten doen heb ik gemist en het is voorbij. Op dat vlak loop ik gewoon 10 jaar achter op de rest en ik heb het idee dat ik het niet meer kan inhalen. Dat is niet het grootste probleem. Het grootste probleem is dat vrouwen dat gewoon zullen merken.
Ik fix het wel op mijn eigen manier. Ik probeer het wel via datingsites en andere clubs ;)
Ga geen keurslijf aantrekken wat je niet past, maar heb wel de moed je (veilige) opgebouwde muurtjes af te breken.
  woensdag 13 juni 2012 @ 15:37:21 #136
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112839504
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:35 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Ga geen keurslijf aantrekken wat je niet past, maar heb wel de moed je (veilige) opgebouwde muurtjes af te breken.
Dat is geen probleem. Ik ga naar de huisarts en daarmee ram ik het eerste muurtje (van een rij muren) omver ;)
  woensdag 13 juni 2012 @ 15:44:27 #137
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112839934
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:37 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat is geen probleem. Ik ga naar de huisarts en daarmee ram ik het eerste muurtje (van een rij muren) omver ;)
Als het helpt, mooi! Maar je zal niet zelfverzekerd kunnen worden als je je teveel aantrekt van wat anderen van je vinden (of denkt wat anderen van je zullen vinden), je moet sowieso met verkeerde gedachtenpatronen moeten afrekenen.

Sowieso: Succes!
pi_112840110
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:29 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Maar als je je eigenwaarde uit andere mensen haalt blijf je van die positieve shotjes nodig hebben, en kan een negatieve ervaring alsnog je avond verpesten.

Been there, done that.
Onzekerheid en eigenwaarde kunnen we wel apart zien toch?
Rustig aan.
pi_112840167
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:32 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Maagd zijn is echt zo'n ramp niet, hoor.
Mijn vriend was ook vrij laat, en ik ben zijn eerste vriendin. Hij was 33 toen ik hem leerde kennen. Maar hij was geen zielige vrijgezel die in zijn kamertje opgesloten zat en baalde dat hij single was. Hij had een leuk, dynamisch leven, veel vrienden, maar kon ook prima alleen zijn. Het totale plaatje maakte hem aantrekkelijk en het feit dat hij nog geen relaties had gehad, maakte me dan ook niets uit.
Toch jammer voor hem dat hij nooit iets eerder heeft meegemaakt lijkt me.
Rustig aan.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 15:51:02 #140
5428 crew  miss_sly
pi_112840346
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:47 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Toch jammer voor hem dat hij nooit iets eerder heeft meegemaakt lijkt me.
Hij was niet geheel onervaren, maar hij heeft niet heel veel meegemaakt. Tenminste, hij had het echt heel leuk, heeft ene hoop leuke dingen gedaan en genoot van het leven. Er waren wat weinig vrouwen, that's all.
  woensdag 13 juni 2012 @ 15:52:50 #141
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112840465
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:46 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Onzekerheid en eigenwaarde kunnen we wel apart zien toch?
Als je onzeker bent over je persoon niet lijkt mij, je hebt dan een negatief zelfbeeld. Je probeert dat zelfbeeld op te krikken door beter te worden in allerhande zaken, omdat je denkt (bewust of onbewust) dat je de eventuele bevestiging nodig hebt van mensen om je heen om je goed te voelen.
pi_112840479
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Hij was niet geheel onervaren, maar hij heeft niet heel veel meegemaakt. Tenminste, hij had het echt heel leuk, heeft ene hoop leuke dingen gedaan en genoot van het leven. Er waren wat weinig vrouwen, that's all.
Toch jammer voor em :P
Rustig aan.
pi_112840531
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:52 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Als je onzeker bent over je persoon niet lijkt mij, je hebt dan een negatief zelfbeeld. Je probeert dat zelfbeeld op te krikken door beter te worden in allerhande zaken, omdat je denkt (bewust of onbewust) dat je de eventuele bevestiging nodig hebt van mensen om je heen om je goed te voelen.
Pff, onzeker over je persoon.. Nee, onzeker of een meisje waar jij je interesseerd zich wel in jou interesseerd oid.... Hoe iemand met je ''blote'' zelf omgaat.
Rustig aan.
  woensdag 13 juni 2012 @ 15:54:35 #144
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112840571
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:53 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Pff, onzeker over je persoon.. Nee, onzeker of een meisje waar jij je interesseerd zich wel in jou interesseerd oid.... Hoe iemand met je ''blote'' zelf omgaat.
Als een meisje daar negatief op reageert moet ze dat zelf weten, ik ben gewoon mijzelf en ga mij niet anders voordoen.
pi_112840641
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:54 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Als een meisje daar negatief op reageert moet ze dat zelf weten, ik ben gewoon mijzelf en ga mij niet anders voordoen.
Snap ik, maar je snapt toch ook wel dat mensen dat gewoon eng kunnen vinden, dat oordeel hoe iemand op je gaat reageren?
Rustig aan.
  woensdag 13 juni 2012 @ 15:56:48 #146
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112840685
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:55 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Snap ik, maar je snapt toch ook wel dat mensen dat gewoon eng kunnen vinden, dat oordeel hoe iemand op je gaat reageren?
Natuurlijk is dat wat spannend, maar dat is ook het leuke daaraan ;) Je hebt toch wel de moed om een blauwtje te durven lopen?

Maar dat is geen onzekerheid.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 15:57:16 #147
5428 crew  miss_sly
pi_112840717
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:52 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Toch jammer voor em :P
Hij klaagt niet :+
pi_112840721
Hoe meer vrouwen je ontmoet, hoe duidelijker het juist word dat je je gevoelens niet moet laten afhangen aan haar reactie. Dit is niet zwart wit maar een totale kleuren spectrum. Grow some balls and keep growing them.
pi_112840738
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:56 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat wat spannend, maar dat is ook het leuke daaraan ;) Je hebt toch wel de moed om een blauwtje te durven lopen?
Ik zeker wel, maar het komt via jou over alsof je onzeker bent als je spanning ervaart omdat je misschien een blauwtje zou kunnen lopen.
Rustig aan.
  woensdag 13 juni 2012 @ 15:58:26 #150
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112840785
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:57 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik zeker wel, maar het komt via jou over alsof je onzeker bent als je spanning ervaart omdat je misschien een blauwtje zou kunnen lopen.
Dan hebben we elkaar verkeerd begrepen ;) Mijn reactie daarover had betrekking op Comp_lex
pi_112840856
Vind het ook erg om pas op je 33e voor het eerst seks te kunnen meemaken..
  woensdag 13 juni 2012 @ 16:00:14 #152
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112840888
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:59 schreef firefly3 het volgende:
Vind het ook erg om pas op je 33e voor het eerst seks te kunnen meemaken..
Beter laat dan nooit.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 16:03:09 #153
5428 crew  miss_sly
pi_112841057
Dat was niet voor het eerst, dat zei ik toch? Lezen is echt niet je sterkste kant, firefly.
pi_112841133
Voorbeeld van kleine visnet :p nu snap ik waarom je daar zo'n voorstander voor bent. Hoezo gekleurde opinie..
pi_112841212
Eerste vriendin dan
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 16:06:53 #156
5428 crew  miss_sly
pi_112841265
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:04 schreef firefly3 het volgende:
Voorbeeld van kleine visnet :p nu snap ik waarom je daar zo'n voorstander voor bent. Hoezo gekleurde opinie..
Pardon? Deze mag je me even uitleggen.
  woensdag 13 juni 2012 @ 16:08:29 #157
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112841352
Omdat je een partner hebt waarvan jij de eerste bent heb je een bias en heb je hem in zijn optiek automatisch gelijk gegeven met dat je met een klein visnet pas laat aan de vrouw komt.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 16:10:40 #158
5428 crew  miss_sly
pi_112841490
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:08 schreef Murvgeslagen het volgende:
Omdat je een partner hebt waarvan jij de eerste bent heb je een bias en heb je hem in zijn optiek automatisch gelijk gegeven met dat je met een klein visnet pas laat aan de vrouw komt.
Hij had geen klein visnet. Hij ging wekelijks op stap, had de grootste lol, maar niet zo'n behoefte aan vrouwen/een vriendin.

Besides, ik ben er geen 'voorstander' van en mijn opinie is niet gekleurd. Ik zeg alleen dat niet iedereen de behoefte heeft aan een groot visnet. Het maakt mij verder niet uit, maar een groot visnet is geen noodzakelijkheid.
pi_112841561
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:10 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Hij had geen klein visnet. Hij ging wekelijks op stap, had de grootste lol, maar niet zo'n behoefte aan vrouwen/een vriendin.

Besides, ik ben er geen 'voorstander' van en mijn opinie is niet gekleurd. Ik zeg alleen dat niet iedereen de behoefte heeft aan een groot visnet. Het maakt mij verder niet uit, maar een groot visnet is geen noodzakelijkheid.
Waarom klinkt dit zo stom in de oren... Als een meisje zich had aangeboden als vriendin had hij er mss wel in mee gegaan hey? Dat kan toch niet tot je 33ste zo zijn dat je niemand tegenkomt letterlijk?
Rustig aan.
  woensdag 13 juni 2012 @ 16:12:44 #160
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112841603
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:04 schreef firefly3 het volgende:
Zeg je daar nou indirect dat Miss_sly niet high value is? O-)
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 16:14:09 #161
5428 crew  miss_sly
pi_112841699
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:12 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Zeg je daar nou indirect dat Miss_sly niet high value is? O-)
Ow ja, ook nog :D maar goed, ik ben geen bloedmooie vrouw, dus ik ben in de ogen van firefly ongetwijfeld niet high value. Ik lig daar verder geen seconde wakker van ;)
  woensdag 13 juni 2012 @ 16:14:56 #162
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112841739
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:11 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Waarom klinkt dit zo stom in de oren... Als een meisje zich had aangeboden als vriendin had hij er mss wel in mee gegaan hey? Dat kan toch niet tot je 33ste zo zijn dat je niemand tegenkomt letterlijk?
Waarom niet?
pi_112841760
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:14 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ow ja, ook nog :D maar goed, ik ben geen bloedmooie vrouw, dus ik ben in de ogen van firefly ongetwijfeld niet high value. Ik lig daar verder geen seconde wakker van ;)
Je komt wel exclusief over zo hoor :o :P Nergens van wakker liggen enzo.
Rustig aan.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 16:15:27 #164
5428 crew  miss_sly
pi_112841764
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:11 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als hij iemand tegen was gekomen waarmee het klikte, ongetwijfeld. Dat was kennelijk niet zo. Tja, ik was er niet bij, dus geen idee hoe of wat, maar hij kwam op mij in ieder geval niet over als een wanhopige kerel die wanhopig op zoek is naar een vrouw. Misschien was ie dat wel, en ben ik dan de low value vrouw die er in getrapt is :+
pi_112841814
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Als hij iemand tegen was gekomen waarmee het klikte, ongetwijfeld. Dat was kennelijk niet zo. Tja, ik was er niet bij, dus geen idee hoe of wat, maar hij kwam op mij in ieder geval niet over als een wanhopige kerel die wanhopig op zoek is naar een vrouw. Misschien was ie dat wel, en ben ik dan de low value vrouw die er in getrapt is :+
Nee je hoeft ook niet wanhopig op zoek te zijn... Maar als je al 33 bent, hoe kan dat dan wezen dat je niemand tegenkomt?
Rustig aan.
  woensdag 13 juni 2012 @ 16:16:32 #166
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112841836
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:14 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ach, je hebt op zijn minst een stuk meer levenservaring!. :*
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 16:16:46 #167
5428 crew  miss_sly
pi_112841852
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:15 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je komt wel exclusief over zo hoor :o :P Nergens van wakker liggen enzo.
Ik ben niet high value, maar wel exclusief ;)
pi_112841856
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:14 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Waarom niet?
Als je elke week uitgaat en je babbelt met vanalles wat los en vast zit, is het tamelijk onmogelijk om nooit eens iets mee te maken lijkt me.
Rustig aan.
pi_112841880
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik ben niet high value, maar wel exclusief ;)
Exclusief is altijd high value :P
Rustig aan.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 16:17:13 #170
5428 crew  miss_sly
pi_112841889
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:16 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee je hoeft ook niet wanhopig op zoek te zijn... Maar als je al 33 bent, hoe kan dat dan wezen dat je niemand tegenkomt?
Omdat je bezig bent met andere dingen?
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 16:18:09 #171
5428 crew  miss_sly
pi_112841942
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:16 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Ach, je hebt op zijn minst een stuk meer levenservaring!. :*
Het meeste hier in dit topic, denk ik. En als ik zeg dat ik neit bloedmooi ben, betekent dat niet dat ik mezelf lelijk of onaantrekkelijk vind, hoor. Geen minderwaardigheidscomplex, gewoon een gezonde dosis realisme :)
pi_112841945
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:17 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Omdat je bezig bent met andere dingen?
Je gaat iedere week uit?
Rustig aan.
  woensdag 13 juni 2012 @ 16:18:32 #173
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112841966
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:17 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

.
Dan is ze stiekem toch high value ;) alleen misschien volgens andere maatstaven
  woensdag 13 juni 2012 @ 16:18:42 #174
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112841975
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:17 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee nee nee, dat klopt niet he? Je moet wel naar Firefly luisteren o|O
pi_112841981
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:18 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het meeste hier in dit topic, denk ik. En als ik zeg dat ik neit bloedmooi ben, betekent dat niet dat ik mezelf lelijk of onaantrekkelijk vind, hoor. Geen minderwaardigheidscomplex, gewoon een gezonde dosis realisme :)
Ik vertrouw niet op de mening van vrouwen, helemaal niet als het om de mening gaat van een vrouw over zichzelf.
Rustig aan.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 16:19:12 #176
5428 crew  miss_sly
pi_112841999
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:18 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je gaat iedere week uit?
Je gaat uit, je werkt, hebt hobby's, vrienden waar je mee afspreekt, van alles.
  woensdag 13 juni 2012 @ 16:19:13 #177
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112842002
Proest... _O-
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 16:19:59 #178
5428 crew  miss_sly
pi_112842056
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:18 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik vertrouw niet op de mening van vrouwen, helemaal niet als het om de mening gaat van een vrouw over zichzelf.
Pics or it didn't happen ben ik niet gevoelig voor.
Dus ga er dan maar gewoon vanuit dat ik bloedmooi ben, maar het zelf niet door heb :+
pi_112842066
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:19 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je gaat uit, je werkt, hebt hobby's, vrienden waar je mee afspreekt, van alles.
Dan kom je toch iemand tegen waarmee het klikt?
Rustig aan.
pi_112842084
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:19 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Pics or it didn't happen ben ik niet gevoelig voor.
Dus ga er dan maar gewoon vanuit dat ik bloedmooi ben, maar het zelf niet door heb :+
:s)
Rustig aan.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 16:20:31 #181
5428 crew  miss_sly
pi_112842099
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:20 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dan kom je toch iemand tegen waarmee het klikt?
Ik wel, hij niet, kennelijk.
pi_112842144
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:20 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik wel, hij niet, kennelijk.
Ik geloof daar niet in, dan doe je kennelijk gewoon iets enorm fout _O-
Misschien had hij gewoon de moed opgegeven ergens toen die 20 was.
Tenminste, ik kan me slecht voorstellen dat je geen zielenmaatje wilt hebben. / niet tegenkomt als je lekker bezig bent.
Rustig aan.
  woensdag 13 juni 2012 @ 16:23:32 #183
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112842289
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:21 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Tenminste, ik kan me slecht voorstellen dat je geen zielenmaatje wilt hebben.
Ok, jij gelijk, hij heeft iets enorm fout gedaan volgens jouw maatstaven.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 16:24:04 #184
5428 crew  miss_sly
pi_112842319
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:21 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Tenminste, ik kan me slecht voorstellen dat je geen zielenmaatje wilt hebben. / niet tegenkomt als je lekker bezig bent.
Ik zal het aan hem doorgeven :')
pi_112842342
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:23 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Ok, jij gelijk, hij heeft iets enorm fout gedaan volgens jouw maatstaven.
Kan me gewoon slecht voorstellen dat er mensen zijn die vanaf hun 20e graag alleen leven en opeens op hun 33e wel willen settlen.
Rustig aan.
pi_112842370
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik zal het aan hem doorgeven :')
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:24 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Kan me gewoon slecht voorstellen dat er mensen zijn die vanaf hun 20e graag alleen leven en opeens op hun 33e wel willen settlen.
Zou je dat kunnen vragen dan?
Hoe het komt dat hij opeens vanaf zijn 33ste wel wou binden ''ik was met andere dingen bezig'' En nu niet meer? Waar komt die drang dan opeens vandaan.
Rustig aan.
  woensdag 13 juni 2012 @ 16:25:48 #187
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112842417
quote:

[..]

Dat kan, maar betekent niet dat dat zo hoeft te zijn. Niet iedereen is kingtoppie of exact gelijk aan de meerderheid.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 16:27:36 #188
5428 crew  miss_sly
pi_112842520
quote:

[..]

[..]

Hoe het komt dat hij opeens vanaf zijn 33ste wel wou binden ''ik was met andere dingen bezig'' En nu niet meer? Waar komt die drang dan opeens vandaan.
Hallo! Hij kwam mij tegen :+ :P

En hij leefde niet alleen, je leest niet goed. Hij woonde weliswaar alleen (behalve als er weer eens tijdelijk een vriend logeerde omdat het uit was met zijn vriendin ofzo :P ) maar het was bij hem de zoete inval voor vrienden en vriendinnen. Nou ja, dat soort dingen, gewoon een rijk sociaal leven zonder vriendin.
  woensdag 13 juni 2012 @ 16:28:19 #189
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112842563
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En hij leefde niet alleen, je leest niet goed. Hij woonde weliswaar alleen (behalve als er weer eens tijdelijk een vriend logeerde omdat het uit was met zijn vriendin ofzo :P ) maar het was bij hem de zoete inval voor vrienden en vriendinnen. Nou ja, dat soort dingen, gewoon een rijk sociaal leven zonder vriendin.
Hey, dat kan natuurlijk niet...
  woensdag 13 juni 2012 @ 16:28:36 #190
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112842584
quote:

[..]

[..]

Van mij mag je het wel weten: bij mij knapte er iets in mijn hoofd nadat het niet lukte om een sociaal leven op te bouwen met sport en vrijwilligerswerk. Vorig jaar zat ik opeens in een diepe put.
pi_112842604
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Kzou niet tot mijn 33ste wachten op je hoor! Dan ben je te laat :P
Rustig aan.
  woensdag 13 juni 2012 @ 16:29:37 #192
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112842651
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:29 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Kzou niet tot mijn 33ste wachten op je hoor! Dan ben je te laat :P
Waarvoor ben je dan te laat?
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 16:32:56 #193
5428 crew  miss_sly
pi_112842836
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:28 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Hey, dat kan natuurlijk niet...
Nee, dat is eigenlijk wel heel ongezond. Ik denk dat ik me met terugwerkende kracht maar ernstige zorgen ga maken!
pi_112843727
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:31 schreef firefly3 het volgende:
Fout. Als er een super knappe meid voorbij komt is het puur de angst. Ze willen haar echt wel in bed hebben.
Als ik zo ga redeneren kom ik niet eens op mijn werk aan elke ochtend. Niet zo praktisch he?
pi_112845190
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:32 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nee, dat is eigenlijk wel heel ongezond. Ik denk dat ik me met terugwerkende kracht maar ernstige zorgen ga maken!
Ach, maak het maar belachelijk, noem mij maar gek dat ik het apart vind en denk dat er een andere oorzaak is voor zo een sociaal super ontwikkelt mens. ''geen zin in'' snap ik gewoon niet :)
Rustig aan.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 17:21:10 #196
5428 crew  miss_sly
pi_112845309
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 17:18 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ach, maak het maar belachelijk, noem mij maar gek dat ik het apart vind en denk dat er een andere oorzaak is voor zo een sociaal super ontwikkelt mens. ''geen zin in'' snap ik gewoon niet :)
Ik heb niet gezegd "geen zin in" maar het is er niet van gekomen.
Maar hij leest ook wel eens hier, misschien heeft hij zin om zelf te replyen.
pi_112845454
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 17:21 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik heb niet gezegd "geen zin in" maar het is er niet van gekomen.
Maar hij leest ook wel eens hier, misschien heeft hij zin om zelf te replyen.
Dan zeg ik, met zo een super rijk sociaal leven gebeurt er echt wel iets in dat 33 jarige bestaan, tenzij je er niet in mee gaat. En waarom zou iemand er niet in mee gaan? Dan blijft voor mij ''geen zin'' / ''niet kunnen'' over. Dan wel bewust / onbewust dus eigenlijk.
Rustig aan.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 17:28:26 #198
5428 crew  miss_sly
pi_112845607
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 17:24 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dan zeg ik, met zo een super rijk sociaal leven gebeurt er echt wel iets in dat 33 jarige bestaan, tenzij je er niet in mee gaat. En waarom zou iemand er niet in mee gaan? Dan blijft voor mij ''geen zin'' / ''niet kunnen'' over. Dan wel bewust / onbewust dus eigenlijk.
Als jij er blij van wordt op iemand een sticker te plakken, moet je dat vooral doen. Ik vind het een beetje onzinnig.

En ik ben natuurlijk wel onweerstaanbaar, he :P
pi_112845674
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 17:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Als jij er blij van wordt op iemand een sticker te plakken, moet je dat vooral doen. Ik vind het een beetje onzinnig.

En ik ben natuurlijk wel onweerstaanbaar, he :P
Andere opties naast ''bewust'' en ''onbewust'' waardoor het zo gekomen is? De toeval? In het hele leven van een sociaal vaardig persoon van 33?

Er nauwelijks behoefte aan hebben + kritische eisen + oppervlakkig contact zou misschien iets kunnen verklaren, maarja whatever...
Rustig aan.
pi_112847728
Dit topic kan best deels waar zijn maar wil je goed vallen bij de vrouwen heb je 2 punten nodig. Lef en een snelle babbel. Een goede kop erbij is altijd mooi meegenomen. Voor dit eerste 2 punten moet je veel ervaring met vrouwen hebben zo simpel is het. Maar om er nou een hele studie van te maken en vrouwen te zien als robots vind ik wat ver gaan.
  woensdag 13 juni 2012 @ 18:36:45 #201
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_112848299
I'm a cybernetic Asian organism sent back from the future to pump some bitches.
pi_112849291
Toevallig net een erg mooie vrouw ontmoet in de supermarkt! Ik was aan het viben in de supermarkt omdat ze wat moesten hebben. Ze vertrouwde me meteen en hielp haar later met haar fiets. Gelijk contact info ui gewisseld. Vroeger overkwam me dit niet.
pi_112849324
Was met maten in de stad overigens.
  woensdag 13 juni 2012 @ 19:08:47 #204
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112849854
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 18:57 schreef firefly3 het volgende:
Toevallig net een erg mooie vrouw ontmoet in de supermarkt! Ik was aan het viben in de supermarkt omdat ze wat moesten hebben. Ze vertrouwde me meteen en hielp haar later met haar fiets. Gelijk contact info ui gewisseld. Vroeger overkwam me dit niet.
Pics or it didn't happen :P
pi_112849884
Modus: het klopt. Het vergt tijd.
pi_112849920
Pics alleen privé
pi_112851308
Overdag lijkt bijna makkelijker dan in de kroeg, ze zijn allemaal nuchter en persoonlijker. Een maat van me is veel beter en durft gewoon snel seksueel te gaan op straat als hij er zin in heeft door haar op te geilen maar ook snel een erg diepe band te scheppen. Een echte connectie opbouwen door zeer open te zijn en haar toe laten dat ze je kan afwijzen op alles wat je zegt. Hij heeft lef en vraagt aan de kassa bij een negerin die daar werkt oprecht wat ze van de naam negerzoenen vind. Omdat hij zo open is werd het gewoon een normaal gesprek.
pi_112851785
Open up people, like a flower!!
pi_112853774
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 18:57 schreef firefly3 het volgende:
Echt: :|W.

Je zegt best zinnige dingen hier en daar hoor, maar zoals ik al opmerkte, je gedraagt je bijna obsessief. Vooral niet die best wel aantrekkelijke vrouw niet aanspreken want wie weet is zij de ware wel. En 5 minuten later kom je er weer zo 1 tegen! Doen! En de volgende dag in de bus weer!

An sich is geconfronteerd worden en deelnemen aan datgene waar je wellicht onterechte angsten voor hebt, best een goede aanpak om die angsten te overwinnen (spinnen, vliegangst etc.). Normaal gesproken is dat echter een tijdelijk proces en bij jou komt het niet over als een tijdelijk iets en dan sla je ook nog door naar wat ik in de alinea hierboven zeg.

Ook het blind verlangen naar iets, maakt wel eens dat mensen de reis daar naartoe niet meer bewust meemaken, terwijl die ook heel aangenaam kan zijn, soms zelf bevredigender dan het uiteindelijk bereiken van dat doel.

Mooi dat wat je hierboven meldt je vroeger niet overkwam en nu wel. Maar maak dan eens werk van zo'n contact en ga niet morgen weer de volgende aanspreken. En nog 6 anderen. En de manier waarop je het omschrijft, zó geforceerd nonchalant/hip "ik was aan het viben in de supermarkt omdat ze wat nodig hadden". Ik snap eik niet eens wat dat is, "viben omdat iemand iets nodig had".

Verder vraag ik me af hoe oud de dames zijn die je allemaal aanspreekt en ik vind het ook opvallend dat je zo hamert op loslaten van sociaal gewenst gedrag maar dat je dat motto zo makkelijk loslaat in het geval van bv. een soll.gesprek. Ik zie niet heel snel op wat dat onderscheid gebaseerd is. En doe je het op je werk ook?
pi_112867372
Grappig weer die valse claims weer van dat ik niet van de reis geniet en wat voor vrouwen ik wel niet aanspreek en dat ik er verder niets mee doe. En wat als ik blijk nog kieskeuriger te zijn dan jij en ook op emotioneel vlak met vrouwen verder ben en meer van het moment kan genieten? De dames zijn jonger, hetzelfde en ouder dan mij. Die stelling word vaak naar boven gehaald "er zal wel wat mis zijn met de vrouwen. Anders gaat mijn wereldbeeld stuk"
pi_112871130
Wat betekent subcommunicatie?
pi_112872869
Subcommunicatie is alles wat niet verbaal is. Je houding en de manier van oogcontact bijv. Vrouwen zijn hier in het algemeen beter in in het aflezen hiervan. Dit omdat vrouwen onbewust het liefst een man willen hebben die zeker is van zichzelf om voor haar te kunnen zorgen.
  donderdag 14 juni 2012 @ 02:10:08 #213
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112872957
In de volksmond ook wel lichaamstaal of non-verbale communicatie genoemd. Firefly3, nederlands, spreekt u het?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112873598
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 19:36 schreef firefly3 het volgende:
Overdag lijkt bijna makkelijker dan in de kroeg, ze zijn allemaal nuchter en persoonlijker. Een maat van me is veel beter en durft gewoon snel seksueel te gaan op straat als hij er zin in heeft door haar op te geilen maar ook snel een erg diepe band te scheppen. Een echte connectie opbouwen door zeer open te zijn en haar toe laten dat ze je kan afwijzen op alles wat je zegt. Hij heeft lef en vraagt aan de kassa bij een negerin die daar werkt oprecht wat ze van de naam negerzoenen vind. Omdat hij zo open is werd het gewoon een normaal gesprek.
Care?
Rustig aan.
pi_112876990
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 04:17 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Care?
Ja, ik mag ook nog wel wat openlijker zijn. Er zijn nog steeds begrenzingen die ik heb die eigenlijk helemaal niet hoeven.
  donderdag 14 juni 2012 @ 11:23:17 #216
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112878782
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 10:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja, ik mag ook nog wel wat openlijker zijn. Er zijn nog steeds begrenzingen die ik heb die eigenlijk helemaal niet hoeven.
En als die begrenzingen nou weg zijn, wat dan? Waar wil je komen, en wat ga je er dan mee doen?

Ik ben het verder met Modus eens. Je slaat er een beetje in door.

Waarom maak je overigens een onderscheid op het moment dat je bijvoorbeeld een solicitatiegesprek hebt? Je geeft eerder aan dat je je los wilt koppelen van de rol die van je verwacht wordt om 'jezelf te zijn', terwijl je je op dat moment je er wel aan conformeert.

[ Bericht 2% gewijzigd door Murvgeslagen op 14-06-2012 11:32:36 ]
pi_112879501
"je gaat er te ver in door" is een argument om zelf lui te blijven en in je comfort zone. Het is gewoon leuk en avontuurlijk. Als je een saai leven wilt leiden baal je als je 80 bent dat je niets gedaan hebt. Ik vind het jammer dat ik dit niet eerder heb ontdekt. Het leven is oneindig avontuurlijk. Bij een sollicitatie gesprek is er een middenweg.
  donderdag 14 juni 2012 @ 11:46:44 #218
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112879785
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 11:40 schreef firefly3 het volgende:
"je gaat er te ver in door" is een argument om zelf lui te blijven en in je comfort zone. Het is gewoon leuk en avontuurlijk. Als je een saai leven wilt leiden baal je als je 80 bent dat je niets gedaan hebt. Ik vind het jammer dat ik dit niet eerder heb ontdekt. Het leven is oneindig avontuurlijk. Bij een sollicitatie gesprek is er een middenweg.
Alweer een vooroordeel, dat iemand (en dat zijn er veel) het niet met je eens is betekent niet dat hij of zij lui is of in zijn comfortzone blijft zitten. Ik ga graag buiten mijn comfortzone, op diverse gebieden, maar vind nog steeds dat je te ver doorslaat. Denk dat skullsplitter het hieronder goed verwoord.

Waarom is er bij een solicitatiegesprek wel een middenweg en in andere situaties niet? Waar leg je die grens?
  donderdag 14 juni 2012 @ 11:48:01 #219
12888 Skull-splitter
pi_112879843
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 11:40 schreef firefly3 het volgende:
Het is eerder een argument geen afgelikte boterham te willen worden maar wat meer zelfrespect en respect naar vrouwen te behouden gok ik.

Leuk, 100 vrouwen in een jaar tijd, maar aan het eind voelt het zo leeg.
pi_112880477
Zoals ik al vaak genoeg heb gezegd, de reis moet je voldoening geven niet het resultaat. Je doet het allemaal voor jezelf dat je groeit als persoon.
pi_112880673
Hoe kunnen vrouwen op je vallen als je juist geen respect hebt voor haar en jezelf? Dan loopt je theorie over mij toch vast? Ik heb misschien wel veel meer zelf respect dan jij opgebouwt door mijn groei, dat weet je niet.
pi_112881224
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 23:20 schreef firefly3 het volgende:
Grappig weer die valse claims weer van dat ik niet van de reis geniet en wat voor vrouwen ik wel niet aanspreek en dat ik er verder niets mee doe. En wat als ik blijk nog kieskeuriger te zijn dan jij en ook op emotioneel vlak met vrouwen verder ben en meer van het moment kan genieten? De dames zijn jonger, hetzelfde en ouder dan mij. Die stelling word vaak naar boven gehaald "er zal wel wat mis zijn met de vrouwen. Anders gaat mijn wereldbeeld stuk"
Dan heb je verkeerd begrepen wat ik bedoelde, ik zei juist dat je dat punt eerder had aangehaald en dat dat juist wel een zinnig iets was, bedoelde ik in het algemeen.

Blijft wel staan dat je wel erg stug alle tegengeluiden afwijst, wij snappen het niet e.d.
pi_112881521
Er is geen limiet in hoe snel je wilt groeien. In plaats van gisteren na voetbal zielig te doen was ik geheel los gegaan in de kroeg zonder alcohol. Vroeger had ik achter mijn pc gezeten. Nu "snap ik niet" dat mensen perse alcohol nodig hebben en dan ineens van het moment genieten en dan ineens vrouwen lastig vallen. Dan wilden ze haar eigenlijk al de hele tijd maar waren het angsten. Maar met veel drank is het niet goed.
pi_112881866
Dat relaxte gevoel dat je net één slokje alcohol op hebt op een zomerse dag? Dat heb ik nu soms uren achter elkaar.
  donderdag 14 juni 2012 @ 13:10:22 #225
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112883021
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 12:29 schreef firefly3 het volgende:
Er is geen limiet in hoe snel je wilt groeien. In plaats van gisteren na voetbal zielig te doen was ik geheel los gegaan in de kroeg zonder alcohol. Vroeger had ik achter mijn pc gezeten. Nu "snap ik niet" dat mensen perse alcohol nodig hebben en dan ineens van het moment genieten en dan ineens vrouwen lastig vallen. Dan wilden ze haar eigenlijk al de hele tijd maar waren het angsten. Maar met veel drank is het niet goed.
Wat is het einddoel qua groeien?

En kan je nog terugkomen op mijn vraag over voorbeeld van het sollicitatiegesprek?
  Moderator donderdag 14 juni 2012 @ 13:13:43 #226
5428 crew  miss_sly
pi_112883159
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 19:36 schreef firefly3 het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij 'seksueel gaan' en 'een erg diepe band scheppen' op straat?
  donderdag 14 juni 2012 @ 13:14:49 #227
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112883192
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 13:13 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wat moet ik me voorstellen bij 'seksueel gaan' en 'een erg diepe band scheppen' op straat?
Dat die gast binnen een half uur heel wat dames weet op te geilen op straat? En een diepe band ontstaat binnen hetzelfde tijdsbestek...
  Moderator donderdag 14 juni 2012 @ 13:16:15 #228
5428 crew  miss_sly
pi_112883262
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 13:14 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Dat die gast binnen een half uur heel wat dames weet op te geilen op straat? En een diepe band ontstaat binnen hetzelfde tijdsbestek...
Opgeilen op straat? Ze staan te soppen in hun broekje?
Diepe band?

Echt, hoe moet ik dat zien?
  donderdag 14 juni 2012 @ 13:19:07 #229
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112883377
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 13:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Opgeilen op straat? Ze staan te soppen in hun broekje?
Diepe band?

Echt, hoe moet ik dat zien?
Als ik hem juist interpreteer is dat het ;)
  Moderator donderdag 14 juni 2012 @ 13:25:59 #230
5428 crew  miss_sly
pi_112883662
En hoe uit zich dat dan?
  donderdag 14 juni 2012 @ 13:30:39 #231
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112883863
Laten we hem het zelf maar vertellen ;)

Ik moet in ieder geval nog een hoop leren... XD
  donderdag 14 juni 2012 @ 13:56:39 #232
12888 Skull-splitter
pi_112885080
Als Firefly3 zich nou eens in normaal nederlands zou uitdrukken, maar dat blijkt ook moeilijk :)
pi_112886579
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 20:12 schreef Modus het volgende:

[..]

Echt: :|W.

Je zegt best zinnige dingen hier en daar hoor, maar zoals ik al opmerkte, je gedraagt je bijna obsessief. Vooral niet die best wel aantrekkelijke vrouw niet aanspreken want wie weet is zij de ware wel. En 5 minuten later kom je er weer zo 1 tegen! Doen! En de volgende dag in de bus weer!

An sich is geconfronteerd worden en deelnemen aan datgene waar je wellicht onterechte angsten voor hebt, best een goede aanpak om die angsten te overwinnen (spinnen, vliegangst etc.). Normaal gesproken is dat echter een tijdelijk proces en bij jou komt het niet over als een tijdelijk iets en dan sla je ook nog door naar wat ik in de alinea hierboven zeg.

Ook het blind verlangen naar iets, maakt wel eens dat mensen de reis daar naartoe niet meer bewust meemaken, terwijl die ook heel aangenaam kan zijn, soms zelf bevredigender dan het uiteindelijk bereiken van dat doel.

Mooi dat wat je hierboven meldt je vroeger niet overkwam en nu wel. Maar maak dan eens werk van zo'n contact en ga niet morgen weer de volgende aanspreken. En nog 6 anderen. En de manier waarop je het omschrijft, zó geforceerd nonchalant/hip "ik was aan het viben in de supermarkt omdat ze wat nodig hadden". Ik snap eik niet eens wat dat is, "viben omdat iemand iets nodig had".

Verder vraag ik me af hoe oud de dames zijn die je allemaal aanspreekt en ik vind het ook opvallend dat je zo hamert op loslaten van sociaal gewenst gedrag maar dat je dat motto zo makkelijk loslaat in het geval van bv. een soll.gesprek. Ik zie niet heel snel op wat dat onderscheid gebaseerd is. En doe je het op je werk ook?
Goed idee, maak er een verslag van met de specificaties van de dames. Inclusief verslag van micro-escalatie. Dan krijgen we er een goed beeld van. :)
  donderdag 14 juni 2012 @ 14:46:22 #234
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112887065
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 14:33 schreef poolsneeuw het volgende:

[..]

Goed idee, maak er een verslag van met de specificaties van de dames. Inclusief verslag van micro-escalatie. Dan krijgen we er een goed beeld van. :)
Wut? Normaal nederlands?
  donderdag 14 juni 2012 @ 15:03:06 #235
4507 Kwamo
Het is mij
pi_112887712
Ow PUA, is dat nu ook in Nederland? Ik hoopte dat we in Nederland slim genoeg zouden zijn om het uiteindelijke resultaat van PUA te doorzien, om het daarom te negeren.

Maar we hebben dus van die mongolen :').
pi_112889463
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 15:03 schreef Kwamo het volgende:
Ow PUA, is dat nu ook in Nederland? Ik hoopte dat we in Nederland slim genoeg zouden zijn om het uiteindelijke resultaat van PUA te doorzien, om het daarom te negeren.

Maar we hebben dus van die mongolen :').
Ben jij het in het buitenland al eens tegengekomen? En kun je uitleggen wat het uiteindelijke resultaat is? Ik ben kennelijk ook niet slim genoeg :)
All those moments will be lost in time, like tears in rain.
  donderdag 14 juni 2012 @ 16:10:58 #237
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112890515
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 15:48 schreef Toolshed het volgende:

[..]

Ben jij het in het buitenland al eens tegengekomen? En kun je uitleggen wat het uiteindelijke resultaat is? Ik ben kennelijk ook niet slim genoeg :)
Ik ben er één keer eentje tegengekomen toen ik met een groepje op vakantie in de disco stond. We stonden erbij en we keken er (verbaasd) naar, vriendin werdt ons 'ontfutseld' om alleen met haar te dansen. (en uiteindelijk wel wat meer te proberen)

Die vriendin ervaarde dat op precies dezelfde manier, werdt voor haar gevoel overdonderd. Na een paar minuten vertrouwden we het niet, zijn we haar wezen halen en zijn gelijk weg gegaan.

Pua trucjes waren achteraf nogal obvious. Vast dat die gast allemaal mooie termen had voor wat er gebeurde, maar wij waren daar lekker aan het chillen tot hij haar meenam, waar het overduidelijk voor ons was dat zij dit eigenlijk niet zag zitten.
  donderdag 14 juni 2012 @ 16:21:08 #238
4507 Kwamo
Het is mij
pi_112890938
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 15:48 schreef Toolshed het volgende:

[..]

Waar niet? Het draait min of meer om twee dingen: goedkope versiertrucs en "inner game", aka zelfvertrouwen, zelfrespect en een beetje durf.

Die twee staan echt lijnrecht tegenover elkaar. Het is je reinste doublethink. Of je vertrouwt op goedkope versiertrucs of je gaat ergens heen als jezelf. Met die "inner game". En dan heb je geen negs nodig.

Kijk die trucs, die zijn zo oud als de wereld. Ze scheppen afstand tussen jou en het meisje. Een neg, of een peacock, het is allemaal bedoeld om jou verder weg te zetten. Sure, ze praat met je, maar niet met jou. Of je peacock heeft de aandacht getrokken, of je 'neg' zet haar in de verdediging en dan "moet" ze zich verdedigen. Complimentjes net zo; ze vindt jou als complimentjes-gever aantrekkelijk-by-proxy. Kortom: afstand, en je hoeft zelf niet na te denken. Je creativiteit in dezen mag thuis blijven.

Aan de andere kant, het hele zelfvertrouwen verhaal, dat is op zich prima. Men moet zich staande kunnen en durven houden in lastige situaties. Of dat een mooi meisje is of een verkeerssituatie. Dit even los van de manier waarop PUA dat zelfvertrouwen opwekt.

Wat leer je uiteindelijk? Het vertrouwen in jezelf om met goedkope trucs vrouwen te scoren.

Waarom beginnen mensen met PUA? Om zichzelf te durven zijn en een relatie aan te gaan met een (mooi) meisje.

Die twee staan natuurlijk lijnrecht tegenover elkaar. En als huiswerk de volgende vraag:

De openingszin: "Geloof je in liefde in het eerste gezicht, of moet ik nog een keer langslopen?" was ooit succesvol. Als je er nu mee aankomt krijg je misschien een vuile blik. Waarom is dat? En wat zegt dat over de trucjes van PUA?
  donderdag 14 juni 2012 @ 16:21:19 #239
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_112890948
Heeft TS een bladzijde uit een self-help boek gekopieerd ofzo :o

Naast dat het obvious is, is het allemaal veelste doordacht. Naast de autisten hier denk ik dat iedereen wel snapt dat je een vrouw moet aanspreken voor er ooit ook maar iets gebeurd. Mensen die dat niet durven gaan dat niet doen door je mooie paints hoor :*
Thinking about thinking of you.
pi_112891107
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 16:10 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Ik ben er één keer eentje tegengekomen toen ik met een groepje op vakantie in de disco stond. We stonden erbij en we keken er (verbaasd) naar, vriendin werdt ons 'ontfutseld' om alleen met haar te dansen. (en uiteindelijk wel wat meer te proberen)

Die vriendin ervaarde dat op precies dezelfde manier, werdt voor haar gevoel overdonderd. Na een paar minuten vertrouwden we het niet, zijn we haar wezen halen en zijn gelijk weg gegaan.

Pua trucjes waren achteraf nogal obvious. Vast dat die gast allemaal mooie termen had voor wat er gebeurde, maar wij waren daar lekker aan het chillen tot hij haar meenam, waar het overduidelijk voor ons was dat zij dit eigenlijk niet zag zitten.
En waarom noem je die kerel een ''pua'' ?
Rustig aan.
pi_112891132
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 16:24 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

pick up artist
  donderdag 14 juni 2012 @ 16:31:16 #242
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_112891413
Ik krijg dit beeld van de TS

Wel grappig, zij moeten er ook zijn :') Als hij daar ook nog eens een goed gevoel van krijgt moet hij dat lekker zo blijven doen. :Y)
  donderdag 14 juni 2012 @ 16:32:27 #243
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_112891469

Ik ga stuk :')
  donderdag 14 juni 2012 @ 16:36:10 #244
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112891654
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 16:24 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik was niet bepaald ongeïnformeerd over pua, en de manier waarop hij het aanpakte was nogal obivious. Ik kan er wel allemaal pua termen tegenaan gooien wat hij deed, maar ik denk niet dat het er duidelijker van wordt.
pi_112893864
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 12:20 schreef Modus het volgende:

[..]

Dan heb je verkeerd begrepen wat ik bedoelde, ik zei juist dat je dat punt eerder had aangehaald en dat dat juist wel een zinnig iets was, bedoelde ik in het algemeen.

Blijft wel staan dat je wel erg stug alle tegengeluiden afwijst, wij snappen het niet e.d.
Ik vind het niet eens een kwestie van niet begrijpen, ik geloof het gewoon niet. Mensen die worden versierd/of gaan versieren in de supermarkt zijn per definitie kneuzen, met alle respect. Nog nooit een goed verhaal daarover gehoord en zodoende geloof ik TS in dit soort successen ook niet.

Ik open af en toe deze enorme reeks en telkens stoor ik me weer aan de toon van TS. Een 'expert' op een terrein waar je IMO helemaal geen expert in kan zijn/die ambitie niet zou moeten hebben. Daar mee bezig zijn, erover nadenken, het dagelijks oefenen/trainen/uitvoeren is al alles behalve natuurlijk, spontaan of menselijk/mannelijk/stoer/sexy/aantrekkelijk.

In grote lijnen spreekt TS zichzelf juist keihard tegen door maar te blijven hameren op een zogenaamd natuurlijke aanpak, terwijl alleen dit topic al wijst op een onnatuurlijke aanpak.

Of TS liegt dat 't gedrukt staat, of hij geeft niet toe dat het geen succesvolle mooie vrouwen zijn die hij aanspreekt. Ik beschouw mezelf en al mijn vriendinnen als zodanig en nogmaals, die hoeven geen mannen te ontmoeten in de supermarkt, op straat, in de kroeg of door middel van mannen die getraind zijn 'volledig zichzelf te zijn'.

Het is een compleet ongeloofwaardig verhaal, ook voor steden als Amsterdam e.a., ook voor volwassen mensen achter in de twintig en ook voor de 'naturel'-factor die TS claimt te hebben.

Dit past bij 18 en wanhoop.
pi_112894051
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 17:26 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ik vind het niet eens een kwestie van niet begrijpen, ik geloof het gewoon niet. Mensen die worden versierd/of gaan versieren in de supermarkt zijn per definitie kneuzen, met alle respect. Nog nooit een goed verhaal daarover gehoord en zodoende geloof ik TS in dit soort successen ook niet.

Ik open af en toe deze enorme reeks en telkens stoor ik me weer aan de toon van TS. Een 'expert' op een terrein waar je IMO helemaal geen expert in kan zijn/die ambitie niet zou moeten hebben. Daar mee bezig zijn, erover nadenken, het dagelijks oefenen/trainen/uitvoeren is al alles behalve natuurlijk, spontaan of menselijk/mannelijk/stoer/sexy/aantrekkelijk.

In grote lijnen spreekt TS zichzelf juist keihard tegen door maar te blijven hameren op een zogenaamd natuurlijke aanpak, terwijl alleen dit topic al wijst op een onnatuurlijke aanpak.

:o

dat ik het in r&p ook nog eens een keer met je eens zou zijn had ik nooit verwacht. ~:)
pi_112895073
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 16:21 schreef shifto het volgende:
Heeft TS een bladzijde uit een self-help boek gekopieerd ofzo :o

Naast dat het obvious is, is het allemaal veelste doordacht. Naast de autisten hier denk ik dat iedereen wel snapt dat je een vrouw moet aanspreken voor er ooit ook maar iets gebeurd. Mensen die dat niet durven gaan dat niet doen door je mooie paints hoor :*
Komt het wel eens in mensen op dat dit simpelweg een houvast biedt aan mensen die het nodig hebben, dat de technieken een steuntje in de rug zijn om tot actie over te gaan, zelfs al zijn ze niet allemaal even correct? Net als dat mensen kritiek leveren op PUA-technieken vanuit hun ervaring en kennis, houden de kennis en ervaring van mensen hun verleden ze tegen om in het heden hun verlangens na te streven. Door zich te verlichten met positieve ervaringen van anderen, vertaald in technieken en methoden, werpt het vertrouwen (misplaatst of niet) hun ontmoedigende gedachten in de schaduw. Zij kunnen dan met een ongekleurde blik kijken naar het heden en werken aan een betere toekomst.
pi_112898246
Bij solliciteren moet je zelf een middenweg zien te vinden ;)
  donderdag 14 juni 2012 @ 19:30:00 #249
12888 Skull-splitter
pi_112898915
quote:

[..]

Bill Paxton heeft zijn vrouw tijdens opnames van Aliens in de bus in Londen ontmoet. Go figure. Het KAN dus wel. Maar niet met de vreselijke glijer-praktijken die TS hier promoot :')
  donderdag 14 juni 2012 @ 19:30:38 #250
12888 Skull-splitter
pi_112898946
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 19:16 schreef firefly3 het volgende:
Bij solliciteren moet je zelf een middenweg zien te vinden ;)
Je moeder :)
pi_112899375
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 16:36 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Ik was niet bepaald ongeïnformeerd over pua, en de manier waarop hij het aanpakte was nogal obivious. Ik kan er wel allemaal pua termen tegenaan gooien wat hij deed, maar ik denk niet dat het er duidelijker van wordt.
Keb geen idee..
Rustig aan.
pi_112899448
quote:

[..]

Of TS liegt dat 't gedrukt staat, of hij geeft niet toe dat het geen succesvolle mooie vrouwen zijn die hij aanspreekt. Ik beschouw mezelf en al mijn vriendinnen als zodanig en nogmaals, die hoeven geen mannen te ontmoeten in de supermarkt, op straat, in de kroeg of door middel van mannen die getraind zijn 'volledig zichzelf te zijn'.

Het is een compleet ongeloofwaardig verhaal, ook voor steden als Amsterdam e.a., ook voor volwassen mensen achter in de twintig en ook voor de 'naturel'-factor die TS claimt te hebben.

Ik snap het niet zo goed, waar is het dan wel normaal om versierd te worden en waarom dan wel die plek en niet de supermarkt bij wijze van spreken?
Rustig aan.
pi_112899584
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 19:30 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Bill Paxton heeft zijn vrouw tijdens opnames van Aliens in de bus in Londen ontmoet. Go figure. Het KAN dus wel. Maar niet met de vreselijke glijer-praktijken die TS hier promoot :')
Jezelf zijn vind ik een goede tip. Weten dat alles wat jou aantrekkelijk maakt in je persoonlijkheid zit. (En deel uiterlijk uiteraard.) En dit delen dus eigenlijk al ''versieren'' is. (Gaat heel erg onbewust al, je ziet zo of iemand interesse heeft in je of niet.)
Dit gezegd te hebben devalueerd de waarde van een afwijzing ook enorm: Immers, iemand anders past gewoon niet bij je als het gebeurt, of je knapt op iemand anders af, kan ook.
En het maakt je minder zenuwachtig omdat je niet met een doel bezig bent, maar eigenlijk jezelf bezig bent te vermaken dmv simpel sociaal contact (waarin je jezelf dus durft te tonen)

[ Bericht 5% gewijzigd door kingtoppie op 14-06-2012 19:52:55 ]
Rustig aan.
  donderdag 14 juni 2012 @ 19:44:50 #254
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_112899632
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 17:55 schreef Gray het volgende:

[..]

Komt het wel eens in mensen op dat dit simpelweg een houvast biedt aan mensen die het nodig hebben, dat de technieken een steuntje in de rug zijn om tot actie over te gaan, zelfs al zijn ze niet allemaal even correct? Net als dat mensen kritiek leveren op PUA-technieken vanuit hun ervaring en kennis, houden de kennis en ervaring van mensen hun verleden ze tegen om in het heden hun verlangens na te streven. Door zich te verlichten met positieve ervaringen van anderen, vertaald in technieken en methoden, werpt het vertrouwen (misplaatst of niet) hun ontmoedigende gedachten in de schaduw. Zij kunnen dan met een ongekleurde blik kijken naar het heden en werken aan een betere toekomst.
Dat is overduidelijk ook het geval bij TS. Maar het lijkt wel een Jehova's getuige op de manier hoe hij dit verkondigt. Zo met die toon van puur geloof en overtuiging. (Niet dat dit niet mag :)) Enige nuance is voor TS mss geen slecht idee, dus misschien drong dat een beetje door door mijn blunte post :+

Maar kom op, hoe ver gaat dit. Die paints enzo. Dit krijgt bijna een Zeitgeist niveau. :')
pi_112900554
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 13:13 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Alles durven te bespreken, totaal open staan. Een 1 op 1 connectie opbouwen dus.
pi_112900752
quote:

[..]

Waarom niet, vooral als je elkaar leuk vind en oogcontact hebt?
quote:
Dat je je eraan stoort is een zelf reflectie. Waarom zou je je ergeren aan een topic? Je kunt er gewoon overheen lezen
quote:
Het is zeer natuurlijk omdat het allemaal op zelfvermaak uitkomt
quote:
Hoe ontmoet je een man dan? Hier ben ik wel benieuwt naar, want je ontmoet ze niet in de supermarkt, buiten of in de kroeg. Je maakt zeker alleen kans bij je sociale kring? Ik kan niets anders bedenken. Er is zeker nooit een leuke man op je afgestapt buiten, ik heb medelijden met je.
quote:

pi_112900946
Er is geen truukje of techniek:

Als je geen toffe gozer bent dan gaat het je echt niet lukken om goed in contact te komen met vrouwen op straat.
pi_112901016
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:14 schreef firefly3 het volgende:
Er is geen truukje of techniek:

Als je geen toffe gozer bent dan gaat het je echt niet lukken om goed in contact te komen met vrouwen op straat.
Dit is echt onzin.
pi_112901073
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 19:30 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Die glijer-praktijken zijn die oude stijl pua's met truukjes en voorbereide verhaaltjes.

Ik doe juist het tegenovergestelde: Niet nadenken. Dat is de natuurlijke manier.
pi_112901092
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:16 schreef chuddybong het volgende:

[..]

Dit is echt onzin.
Wat? Dat je ook als geen toffe gozer goed in contact kunt komen? Of dat je uberhaubt in contact kan komen met mensen op straat?
  donderdag 14 juni 2012 @ 20:18:46 #261
12888 Skull-splitter
pi_112901101
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:17 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Die glijer-praktijken zijn die oude stijl pua's met truukjes en voorbereide verhaaltjes.

Ik doe juist het tegenovergestelde: Niet nadenken. Dat is de natuurlijke manier.
Ja, leuk dat je dat doet, maar wat je hier schrijft bevestigd dat beeld steeds.
pi_112901120
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:18 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat? Dat je ook als geen toffe gozer goed in contact kunt komen? Of dat je uberhaubt in contact kan komen met mensen op straat?
Niet zozeer tof, meer spontaan en zelfverzekerd.
pi_112901128
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:18 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ja, leuk dat je dat doet, maar wat je hier schrijft bevestigd dat beeld steeds.
Waar zeg ik dan dat ik van tevoren denk?
pi_112901142
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:19 schreef Kogeltje het volgende:

[..]

Niet zozeer tof, meer spontaan en zelfverzekerd.
Ja, dat vind ik tof. Echt tof, en niet nep tof zeg maar.
pi_112901201
Guess what, elke vrouw wilt de man van haar dromen ontmoeten, al is het in de supermarkt.

Maar dan moet je wel eerst die man van haar dromen zijn. En dat kan alleen als je een zelfverzekerde spontane toffe gozer bent.

Als je amper met vrouwen kan praten of nog nooit een vrouw in de supermarkt versiert hebt, ben je echt niet die zelfverzekerde spontane gozer als je in een supermarkt omgeving zit.
pi_112901221
Prent die zinnen in je hoofd, en denk van ja, alles gaat om jezelf. Eigenlijk niet eens om haar.
pi_112901264
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:06 schreef firefly3 het volgende:
Alles durven te bespreken, totaal open staan. Een 1 op 1 connectie opbouwen dus.
Net nog in de kassarij bij AH, helemaal chill weetje, gewoon viben, meisje voor me gewoon gevraagd of ze anaal doet en die achter me (ze kenden elkaar niet eens!) hoorde dat en zei spontaan 'ik hou van fisten maar dan moet ik wel altijd squirten dat vind je toch niet erg he' dat is me nog nooit overkomen;,, vetlauw nog even gechilled voor de deur en van beide telefoonnrs gehad etc. etc. etc.
pi_112901282
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:21 schreef firefly3 het volgende:
Guess what, elke vrouw wilt de man van haar dromen ontmoeten, al is het in de supermarkt.

Maar dan moet je wel eerst die man van haar dromen zijn. En dat kan alleen als je een zelfverzekerde spontane toffe gozer bent.

Als je amper met vrouwen kan praten of nog nooit een vrouw in de supermarkt versiert hebt, ben je echt niet die zelfverzekerde spontane gozer als je in een supermarkt omgeving zit.
Mja, je draait te ver door hierin....
Rustig aan.
pi_112901372
quote:
9s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:22 schreef Modus het volgende:

[..]

Net nog in de kassarij bij AH, helemaal chill weetje, gewoon viben, meisje voor me gewoon gevraagd of ze anaal doet en die achter me (ze kenden elkaar niet eens!) hoorde dat en zei spontaan 'ik hou van fisten maar dan moet ik wel altijd squirten dat vind je toch niet erg he' dat is me nog nooit overkomen;,, vetlauw nog even gechilled voor de deur en van beide telefoonnrs gehad etc. etc. etc.
Een typisch rollenspelletje mannetje die je nu beschrijft. En guess what, vrouwen vallen daar juist niet op en die hebben geen succes want ze zijn niet hunzelf. Nu moet je de andere richting op kijken: Er komt een spontane zelfverzekerde kerel binnen waarbij ze al het gevoel heeft dat diegene wat heeft, en met een mega goede uitstraling. Hij hoeft zich niet te bewijzen, hij weet dat hij goed genoeg is. Hij kan haar ook aan het lachen maken en ze blijft dingen aan hem vragen omdat ze geinteresseerd raakt. etc
pi_112901413
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:23 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Mja, je draait te ver door hierin....
Nah, limiting believes. Je doet jezelf alleen tekort als je niet eens sociaal in de supermarkt kunt zijn. Dan ben je ook niet eens jezelf.
pi_112901418
quote:

[..]

Dus? Omdat jij er nog nooit iets positiefs over gehoord hebt is het per definitie dus niet waar? Je uitspraak is tamelijk narrow-minded.

quote:

En wie ben jij om te zeggen of iemand wel of niet een ambititie zou moeten hebben op dit gebied?
quote:

Onnatuurlijk? Ook al zou dit het geval zijn, maakt het dat dan fout? Omdat jouw jas van polyester is, en niet van 100% katoen, maakt het ook geen foute jas... Zo scheef is je redenering ongeveer ;)

quote:

Nogmaals, er is niets onnatuurlijks aan deze aanpak. In dat geval zou een training zelfverdediging voor vrouwen alsmede een curcus sociale vaardigheden ook NEP en ONNATUURLIJK zijn?

Als het niks voor je is, wat doe je hier dan nog?
pi_112901440
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:26 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nah, limiting believes. Je doet jezelf alleen tekort als je niet eens sociaal in de supermarkt kunt zijn. Dan ben je ook niet eens jezelf.
Je draait dus door omdat je kunnen gelijk stelt aan ''gedaan moeten hebben''
Rustig aan.
pi_112901445
Make up is pas onnatuurlijk
pi_112901482
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:27 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je draait dus door omdat je kunnen gelijk stelt aan ''gedaan moeten hebben''
Naja, je hoeft het niet te doen als je het niet leuk vind uiteraard.
pi_112901525
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:27 schreef firefly3 het volgende:
Make up is pas onnatuurlijk
Om maar niet te beginnen of de trucjes en technieken die sommige vrouwen toepassen om zaakjes te regelen. Vrouwen zijn bewezen meer manipulatief te zijn dan mannen. Is dat wel natuurlijk? }:|
pi_112901581
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 19:44 schreef shifto het volgende:

[..]

Dat is overduidelijk ook het geval bij TS. Maar het lijkt wel een Jehova's getuige op de manier hoe hij dit verkondigt. Zo met die toon van puur geloof en overtuiging. (Niet dat dit niet mag :)) Enige nuance is voor TS mss geen slecht idee, dus misschien drong dat een beetje door door mijn blunte post :+
Het komt over alsof TS een zelfversterkende geloofsovertuiging praktiseert. Wat vrijwel alle mensen doen.
Wat betreft die nuance zit je wel redelijk goed, denk ik. Alhoewel ik regelmatig gezonde nuance heb teruggezien in zijn posts, lijkt daar ieder spoor van te ontbreken op deze pagina. :P

quote:
Maar kom op, hoe ver gaat dit. Die paints enzo. Dit krijgt bijna een Zeitgeist niveau. :')
Zeitgeist? Van die 1e 'documentaire'?
pi_112901628
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:25 schreef firefly3 het volgende:
Een typisch rollenspelletje mannetje die je nu beschrijft. En guess what, vrouwen vallen daar juist niet op en die hebben geen succes want ze zijn niet hunzelf. Nu moet je de andere richting op kijken: Er komt een spontane zelfverzekerde kerel binnen waarbij ze al het gevoel heeft dat diegene wat heeft, en met een mega goede uitstraling. Hij hoeft zich niet te bewijzen, hij weet dat hij goed genoeg is. Hij kan haar ook aan het lachen maken en ze blijft dingen aan hem vragen omdat ze geinteresseerd raakt. etc
Ten eerste: ik deed jou na. Geeft niks verder. :').

Ten tweede: voor de zoveelste keer, het punt wat je hier maakt is niet zo gek, alleen het komt over alsof je bij elk-su-per-markt-be-zoek 5 vrouwen van je dromen tegenkomt (die jou natuurlijk ook meteen diggen vanwege je natuurlijk houding en dat er al oogcontact is), daarna op straat nog een keer 3, onderweg naar huis nog een keer 4, en dat dag-in-dag-uit, en dat je die ook nog eens alle 12 aanspreekt. En morgen weer. En overmorgen weer.
pi_112902782
Niet kunnen "versieren" buiten is pas onnatuurlijk.
pi_112902878
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:32 schreef Modus het volgende:

[..]

Ten eerste: ik deed jou na. Geeft niks verder. :').

Ten tweede: voor de zoveelste keer, het punt wat je hier maakt is niet zo gek, alleen het komt over alsof je bij elk-su-per-markt-be-zoek 5 vrouwen van je dromen tegenkomt (die jou natuurlijk ook meteen diggen vanwege je natuurlijk houding en dat er al oogcontact is), daarna op straat nog een keer 3, onderweg naar huis nog een keer 4, en dat dag-in-dag-uit, en dat je die ook nog eens alle 12 aanspreekt. En morgen weer. En overmorgen weer.
Dan doe je me verkeerd na. En nee, de kans is zeer klein dat je bij een super markt bezoek de vrouw van je leven tegen komt. Sterker nog, meestal loopt er maximaal 1 leuke rond. Daar kan je eventueel mee socializen niets mis mee. Die kan je ook "versieren", ook niets mis mee. Stop met het oordelen.
pi_112902964
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:58 schreef firefly3 het volgende:
Niet kunnen "versieren" buiten is pas onnatuurlijk.
Of zonder alcohol...
Rustig aan.
pi_112903051
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 21:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dan doe je me verkeerd na. En nee, de kans is zeer klein dat je bij een super markt bezoek de vrouw van je leven tegen komt. Sterker nog, meestal loopt er maximaal 1 leuke rond. Daar kan je eventueel mee socializen niets mis mee. Die kan je ook "versieren", ook niets mis mee. Stop met het oordelen.
je oordeelt zelf net zo hard, idioot.
pi_112903108
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 21:01 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Of zonder alcohol...
Ja idd. Bijna iedereen heeft alcohol nodig, of moet het doen via het geluk van de sociale kring of internet
pi_112903162
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 21:04 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja idd. Bijna iedereen heeft alcohol nodig, of moet het doen via het geluk van de sociale kring of internet
Je laat eerder je ''intenties'' zien als je alcohol op hebt denk ik... Gaat meer op je gevoel in en denkt minder na ''leeft meer in het moment''
Zou ook zonder alcohol moeten kunnen.
Rustig aan.
pi_112903284
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 21:05 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je laat eerder je ''intenties'' zien als je alcohol op hebt denk ik... Gaat meer op je gevoel in en denkt minder na ''leeft meer in het moment''
Als je je grenzen wilt verleggen ga je een keer het veld in zonder alcohol. Na een tijdje kan je prima zonder. De enige die grenzen stelt, ben je namelijk zelf.
pi_112903300
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 21:05 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja, en wat veel mensen niet weten is dat als je heel erg in het moment leeft en zelfverzekerd wordt, dat je dan vanzelf spontaner bent, spontaan socialized maar ook spontaan op vrouwen af gaat zodra die angsten zijn verdwenen. Je maakt je dan niet meer druk waar je bent. Je denkt dan alleen "lang leve de lol".
pi_112903337
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 21:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja, en wat veel mensen niet weten is dat als je heel erg in het moment leeft en zelfverzekerd wordt, dat je dan vanzelf spontaner bent, spontaan socialized maar ook spontaan op vrouwen af gaat zodra die angsten zijn verdwenen. Je maakt je dan niet meer druk waar je bent.
Ik maak me pas niet meer druk als ik het eindresultaat compleet loslaat... Ik ga dus niet uit met de intentie om te neuken, zoenen of nummers te regelen. Louter en alleen om een gezellige avond te hebben, betekent niet dat ik mijn zieke manipulatieve en onnatuurlijke skills niet toepas.
pi_112903380
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 21:09 schreef Kogeltje het volgende:

[..]

Ik maak me pas niet meer druk als ik het eindresultaat compleet loslaat...
Ja inderdaad. Het compleet loslaten van eindresultaat.
pi_112903803
Wel grappig dat de massa het onnatuurlijk vind om een vrouw in de supermarkt te "versieren".

Terwijl het juist onnatuurlijk is om een vrouw die je leuk vind niet te "versieren" omdat je toevallig in de supermarkt bent _O-
pi_112903884
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 21:18 schreef firefly3 het volgende:
Wel grappig dat de massa het onnatuurlijk vind om een vrouw in de supermarkt te "versieren".

Terwijl het juist onnatuurlijk is om een vrouw die je leuk vind niet te "versieren" omdat je toevallig in de supermarkt bent _O-
Het is maatschappelijk geaccepteerd om leuke meisjes maar niet aan te spreken, heb ik zo het idee...
pi_112904084
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 21:18 schreef firefly3 het volgende:

Doen wat je wilt lijkt me natuurlijk.
Rustig aan.
pi_112904088
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 21:20 schreef Kogeltje het volgende:

[..]

Het is maatschappelijk geaccepteerd om leuke meisjes maar niet aan te spreken, heb ik zo het idee...
Idd, dat vinden veel mensen maar raar.
pi_112904182
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 21:23 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Doen wat je wilt lijkt me natuurlijk.
Idd, en als je haar wilt dan moet je erop af gaan. Het eerste wat in je op komt in plaats van naar het tweede te luisteren. Dan ben je een impulsiever en spontaner persoon.
pi_112904209
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 21:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Idd, en als je haar wilt dan moet je erop af gaan. Het eerste wat in je op komt in plaats van naar het tweede te luisteren. Dan ben je een impulsiever en spontaner persoon.
Het tweede maakt passief.... Want het tweede is meestal ''niet'' in plaats van ''wel''
Rustig aan.
pi_112904861
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 21:25 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Het tweede maakt passief.... Want het tweede is meestal ''niet'' in plaats van ''wel''
Ja precies.
pi_112905022
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 21:38 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja precies.
We houden van mensen die je actief maken... Houden niet van mensen die passief maken...
Houden van mensen die optimistischer zijn - dat stimuleerd iemand om actie te ondernemen.
Houden niet van mensen die pessimistisch zijn - Dat weerhoudt mensen van actie ondernemen.

We willen gewoon zoveel mogelijk reden hebben om iets wel te doen (wat we zouden willen doen)... Eigenlijk om de verantwoordelijkheid van je daden te rectificeren. Staat dat niet ergens in contrast ook met zelfvertrouwen? Waarom moet jij jezelf rectificeren voor gedrag waar niemand last van ondervindt?
Rustig aan.
pi_112905246
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 21:41 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

We houden van mensen die je actief maken... Houden niet van mensen die passief maken...
Houden van mensen die optimistischer zijn - dat stimuleerd iemand om actie te ondernemen.
Houden niet van mensen die pessimistisch zijn - Dat weerhoudt mensen van actie ondernemen.

We willen gewoon zoveel mogelijk reden hebben om iets wel te doen (wat we zouden willen doen)... Eigenlijk om de verantwoordelijkheid van je daden te rectificeren. Staat dat niet ergens in contrast ook met zelfvertrouwen? Waarom moet jij jezelf rectificeren voor gedrag waar niemand last van ondervindt?
Daar heb je helemaal gelijk in. Heb het zelfvertrouwen om te doen wat je leuk vind, ook al staat de omgeving of situatie er niet helemaal naar.
pi_112905288
Moet kunnen, eigenlijk zou dat een code woord moeten zijn als je aarzelt _O-
Rustig aan.
pi_112905451
Leer voor jezelf te denken en dingen mee te maken vanuit je eigen ogen. Het gaat ook over vrouwen "versieren" in "rare" omgevingen. De sociale maatschappij heeft de barrieres opgezet. Je hoeft er niet zelf aan mee te doen.:

pi_112905483
We gaan later kijken, morgen ofzo. toedels.
Rustig aan.
pi_112905513
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 21:50 schreef kingtoppie het volgende:
We gaan later kijken, morgen ofzo. toedels.
Cya
pi_112908359
Ik heb nog niet zo lang geleden de game gelezen. (een verhaal wat over een bekende pua gaat voor "de outsiders") Ten eerste: echt een leuk boek, en een aanrader; ook voor mensen die totaal geen intresse hebben om player te worden.
Ten tweede: Hoe je omgaat met de informatie betreffende the art of pickup is je eigen keuze, je zou zelfs kunnen zeggen dat dat het bepalen daarvan bij je "inner game" hoort.

Ik gebruik de game eigenlijk gewoon als life enhecement. Het is simpel; leef gezond en afwisselend, geniet van het leven en overwin je angsten. Laat je leiden door je gevoel, onderduik de dingen waar je behoefte aan hebt niet zoals veel mensen doen. De rest komt vanzelf. Als gezonde man heb je immers toch gewoon behoefte aan de dingen die lijden tot sex?? (vrienden-->meer vrienden--> status--> chicks)

Ik ben eigenlijk wel benieuwd, hoe lang zijn jullie hier al mee bezig en hoe oud zijn jullie? (TS en pua's)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')