abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112899375
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 16:36 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Ik was niet bepaald ongeïnformeerd over pua, en de manier waarop hij het aanpakte was nogal obivious. Ik kan er wel allemaal pua termen tegenaan gooien wat hij deed, maar ik denk niet dat het er duidelijker van wordt.
Keb geen idee..
Rustig aan.
pi_112899448
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 17:26 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ik vind het niet eens een kwestie van niet begrijpen, ik geloof het gewoon niet. Mensen die worden versierd/of gaan versieren in de supermarkt zijn per definitie kneuzen, met alle respect. Nog nooit een goed verhaal daarover gehoord en zodoende geloof ik TS in dit soort successen ook niet.

Ik open af en toe deze enorme reeks en telkens stoor ik me weer aan de toon van TS. Een 'expert' op een terrein waar je IMO helemaal geen expert in kan zijn/die ambitie niet zou moeten hebben. Daar mee bezig zijn, erover nadenken, het dagelijks oefenen/trainen/uitvoeren is al alles behalve natuurlijk, spontaan of menselijk/mannelijk/stoer/sexy/aantrekkelijk.

In grote lijnen spreekt TS zichzelf juist keihard tegen door maar te blijven hameren op een zogenaamd natuurlijke aanpak, terwijl alleen dit topic al wijst op een onnatuurlijke aanpak.

Of TS liegt dat 't gedrukt staat, of hij geeft niet toe dat het geen succesvolle mooie vrouwen zijn die hij aanspreekt. Ik beschouw mezelf en al mijn vriendinnen als zodanig en nogmaals, die hoeven geen mannen te ontmoeten in de supermarkt, op straat, in de kroeg of door middel van mannen die getraind zijn 'volledig zichzelf te zijn'.

Het is een compleet ongeloofwaardig verhaal, ook voor steden als Amsterdam e.a., ook voor volwassen mensen achter in de twintig en ook voor de 'naturel'-factor die TS claimt te hebben.

Dit past bij 18 en wanhoop.
Ik snap het niet zo goed, waar is het dan wel normaal om versierd te worden en waarom dan wel die plek en niet de supermarkt bij wijze van spreken?
Rustig aan.
pi_112899584
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 19:30 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Bill Paxton heeft zijn vrouw tijdens opnames van Aliens in de bus in Londen ontmoet. Go figure. Het KAN dus wel. Maar niet met de vreselijke glijer-praktijken die TS hier promoot :')
Jezelf zijn vind ik een goede tip. Weten dat alles wat jou aantrekkelijk maakt in je persoonlijkheid zit. (En deel uiterlijk uiteraard.) En dit delen dus eigenlijk al ''versieren'' is. (Gaat heel erg onbewust al, je ziet zo of iemand interesse heeft in je of niet.)
Dit gezegd te hebben devalueerd de waarde van een afwijzing ook enorm: Immers, iemand anders past gewoon niet bij je als het gebeurt, of je knapt op iemand anders af, kan ook.
En het maakt je minder zenuwachtig omdat je niet met een doel bezig bent, maar eigenlijk jezelf bezig bent te vermaken dmv simpel sociaal contact (waarin je jezelf dus durft te tonen)

[ Bericht 5% gewijzigd door kingtoppie op 14-06-2012 19:52:55 ]
Rustig aan.
  donderdag 14 juni 2012 @ 19:44:50 #254
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_112899632
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 17:55 schreef Gray het volgende:

[..]

Komt het wel eens in mensen op dat dit simpelweg een houvast biedt aan mensen die het nodig hebben, dat de technieken een steuntje in de rug zijn om tot actie over te gaan, zelfs al zijn ze niet allemaal even correct? Net als dat mensen kritiek leveren op PUA-technieken vanuit hun ervaring en kennis, houden de kennis en ervaring van mensen hun verleden ze tegen om in het heden hun verlangens na te streven. Door zich te verlichten met positieve ervaringen van anderen, vertaald in technieken en methoden, werpt het vertrouwen (misplaatst of niet) hun ontmoedigende gedachten in de schaduw. Zij kunnen dan met een ongekleurde blik kijken naar het heden en werken aan een betere toekomst.
Dat is overduidelijk ook het geval bij TS. Maar het lijkt wel een Jehova's getuige op de manier hoe hij dit verkondigt. Zo met die toon van puur geloof en overtuiging. (Niet dat dit niet mag :)) Enige nuance is voor TS mss geen slecht idee, dus misschien drong dat een beetje door door mijn blunte post :+

Maar kom op, hoe ver gaat dit. Die paints enzo. Dit krijgt bijna een Zeitgeist niveau. :')
Thinking about thinking of you.
pi_112900554
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 13:13 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wat moet ik me voorstellen bij 'seksueel gaan' en 'een erg diepe band scheppen' op straat?
Alles durven te bespreken, totaal open staan. Een 1 op 1 connectie opbouwen dus.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112900752
quote:

[..]

Ik vind het niet eens een kwestie van niet begrijpen, ik geloof het gewoon niet. Mensen die worden versierd/of gaan versieren in de supermarkt zijn per definitie kneuzen, met alle respect. Nog nooit een goed verhaal daarover gehoord en zodoende geloof ik TS in dit soort successen ook niet.
Waarom niet, vooral als je elkaar leuk vind en oogcontact hebt?
quote:
Ik open af en toe deze enorme reeks en telkens stoor ik me weer aan de toon van TS. Een 'expert' op een terrein waar je IMO helemaal geen expert in kan zijn/die ambitie niet zou moeten hebben. Daar mee bezig zijn, erover nadenken, het dagelijks oefenen/trainen/uitvoeren is al alles behalve natuurlijk, spontaan of menselijk/mannelijk/stoer/sexy/aantrekkelijk.
Dat je je eraan stoort is een zelf reflectie. Waarom zou je je ergeren aan een topic? Je kunt er gewoon overheen lezen
quote:
In grote lijnen spreekt TS zichzelf juist keihard tegen door maar te blijven hameren op een zogenaamd natuurlijke aanpak, terwijl alleen dit topic al wijst op een onnatuurlijke aanpak.
Het is zeer natuurlijk omdat het allemaal op zelfvermaak uitkomt
quote:
Of TS liegt dat 't gedrukt staat, of hij geeft niet toe dat het geen succesvolle mooie vrouwen zijn die hij aanspreekt. Ik beschouw mezelf en al mijn vriendinnen als zodanig en nogmaals, die hoeven geen mannen te ontmoeten in de supermarkt, op straat, in de kroeg of door middel van mannen die getraind zijn 'volledig zichzelf te zijn'.
Hoe ontmoet je een man dan? Hier ben ik wel benieuwt naar, want je ontmoet ze niet in de supermarkt, buiten of in de kroeg. Je maakt zeker alleen kans bij je sociale kring? Ik kan niets anders bedenken. Er is zeker nooit een leuke man op je afgestapt buiten, ik heb medelijden met je.
quote:
Het is een compleet ongeloofwaardig verhaal, ook voor steden als Amsterdam e.a., ook voor volwassen mensen achter in de twintig en ook voor de 'naturel'-factor die TS claimt te hebben.

Dit past bij 18 en wanhoop.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112900946
Er is geen truukje of techniek:

Als je geen toffe gozer bent dan gaat het je echt niet lukken om goed in contact te komen met vrouwen op straat.
pi_112901016
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:14 schreef firefly3 het volgende:
Er is geen truukje of techniek:

Als je geen toffe gozer bent dan gaat het je echt niet lukken om goed in contact te komen met vrouwen op straat.
Dit is echt onzin.
pi_112901073
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 19:30 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Bill Paxton heeft zijn vrouw tijdens opnames van Aliens in de bus in Londen ontmoet. Go figure. Het KAN dus wel. Maar niet met de vreselijke glijer-praktijken die TS hier promoot :')
Die glijer-praktijken zijn die oude stijl pua's met truukjes en voorbereide verhaaltjes.

Ik doe juist het tegenovergestelde: Niet nadenken. Dat is de natuurlijke manier.
pi_112901092
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:16 schreef chuddybong het volgende:

[..]

Dit is echt onzin.
Wat? Dat je ook als geen toffe gozer goed in contact kunt komen? Of dat je uberhaubt in contact kan komen met mensen op straat?
  donderdag 14 juni 2012 @ 20:18:46 #261
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112901101
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:17 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Die glijer-praktijken zijn die oude stijl pua's met truukjes en voorbereide verhaaltjes.

Ik doe juist het tegenovergestelde: Niet nadenken. Dat is de natuurlijke manier.
Ja, leuk dat je dat doet, maar wat je hier schrijft bevestigd dat beeld steeds.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112901120
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:18 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat? Dat je ook als geen toffe gozer goed in contact kunt komen? Of dat je uberhaubt in contact kan komen met mensen op straat?
Niet zozeer tof, meer spontaan en zelfverzekerd.
pi_112901128
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:18 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ja, leuk dat je dat doet, maar wat je hier schrijft bevestigd dat beeld steeds.
Waar zeg ik dan dat ik van tevoren denk?
pi_112901142
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:19 schreef Kogeltje het volgende:

[..]

Niet zozeer tof, meer spontaan en zelfverzekerd.
Ja, dat vind ik tof. Echt tof, en niet nep tof zeg maar.
pi_112901201
Guess what, elke vrouw wilt de man van haar dromen ontmoeten, al is het in de supermarkt.

Maar dan moet je wel eerst die man van haar dromen zijn. En dat kan alleen als je een zelfverzekerde spontane toffe gozer bent.

Als je amper met vrouwen kan praten of nog nooit een vrouw in de supermarkt versiert hebt, ben je echt niet die zelfverzekerde spontane gozer als je in een supermarkt omgeving zit.
pi_112901221
Prent die zinnen in je hoofd, en denk van ja, alles gaat om jezelf. Eigenlijk niet eens om haar.
pi_112901264
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:06 schreef firefly3 het volgende:
Alles durven te bespreken, totaal open staan. Een 1 op 1 connectie opbouwen dus.
Net nog in de kassarij bij AH, helemaal chill weetje, gewoon viben, meisje voor me gewoon gevraagd of ze anaal doet en die achter me (ze kenden elkaar niet eens!) hoorde dat en zei spontaan 'ik hou van fisten maar dan moet ik wel altijd squirten dat vind je toch niet erg he' dat is me nog nooit overkomen;,, vetlauw nog even gechilled voor de deur en van beide telefoonnrs gehad etc. etc. etc.
pi_112901282
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:21 schreef firefly3 het volgende:
Guess what, elke vrouw wilt de man van haar dromen ontmoeten, al is het in de supermarkt.

Maar dan moet je wel eerst die man van haar dromen zijn. En dat kan alleen als je een zelfverzekerde spontane toffe gozer bent.

Als je amper met vrouwen kan praten of nog nooit een vrouw in de supermarkt versiert hebt, ben je echt niet die zelfverzekerde spontane gozer als je in een supermarkt omgeving zit.
Mja, je draait te ver door hierin....
Rustig aan.
pi_112901372
quote:
9s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:22 schreef Modus het volgende:

[..]

Net nog in de kassarij bij AH, helemaal chill weetje, gewoon viben, meisje voor me gewoon gevraagd of ze anaal doet en die achter me (ze kenden elkaar niet eens!) hoorde dat en zei spontaan 'ik hou van fisten maar dan moet ik wel altijd squirten dat vind je toch niet erg he' dat is me nog nooit overkomen;,, vetlauw nog even gechilled voor de deur en van beide telefoonnrs gehad etc. etc. etc.
Een typisch rollenspelletje mannetje die je nu beschrijft. En guess what, vrouwen vallen daar juist niet op en die hebben geen succes want ze zijn niet hunzelf. Nu moet je de andere richting op kijken: Er komt een spontane zelfverzekerde kerel binnen waarbij ze al het gevoel heeft dat diegene wat heeft, en met een mega goede uitstraling. Hij hoeft zich niet te bewijzen, hij weet dat hij goed genoeg is. Hij kan haar ook aan het lachen maken en ze blijft dingen aan hem vragen omdat ze geinteresseerd raakt. etc
pi_112901413
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:23 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Mja, je draait te ver door hierin....
Nah, limiting believes. Je doet jezelf alleen tekort als je niet eens sociaal in de supermarkt kunt zijn. Dan ben je ook niet eens jezelf.
pi_112901418
quote:

[..]

Dus? Omdat jij er nog nooit iets positiefs over gehoord hebt is het per definitie dus niet waar? Je uitspraak is tamelijk narrow-minded.

quote:

En wie ben jij om te zeggen of iemand wel of niet een ambititie zou moeten hebben op dit gebied?
quote:

Onnatuurlijk? Ook al zou dit het geval zijn, maakt het dat dan fout? Omdat jouw jas van polyester is, en niet van 100% katoen, maakt het ook geen foute jas... Zo scheef is je redenering ongeveer ;)

quote:

Nogmaals, er is niets onnatuurlijks aan deze aanpak. In dat geval zou een training zelfverdediging voor vrouwen alsmede een curcus sociale vaardigheden ook NEP en ONNATUURLIJK zijn?

Als het niks voor je is, wat doe je hier dan nog?
pi_112901440
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:26 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nah, limiting believes. Je doet jezelf alleen tekort als je niet eens sociaal in de supermarkt kunt zijn. Dan ben je ook niet eens jezelf.
Je draait dus door omdat je kunnen gelijk stelt aan ''gedaan moeten hebben''
Rustig aan.
pi_112901445
Make up is pas onnatuurlijk
pi_112901482
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:27 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je draait dus door omdat je kunnen gelijk stelt aan ''gedaan moeten hebben''
Naja, je hoeft het niet te doen als je het niet leuk vind uiteraard.
pi_112901525
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:27 schreef firefly3 het volgende:
Make up is pas onnatuurlijk
Om maar niet te beginnen of de trucjes en technieken die sommige vrouwen toepassen om zaakjes te regelen. Vrouwen zijn bewezen meer manipulatief te zijn dan mannen. Is dat wel natuurlijk? }:|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')