Wat moet ik me voorstellen bij 'seksueel gaan' en 'een erg diepe band scheppen' op straat?quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:36 schreef firefly3 het volgende:
Overdag lijkt bijna makkelijker dan in de kroeg, ze zijn allemaal nuchter en persoonlijker. Een maat van me is veel beter en durft gewoon snel seksueel te gaan op straat als hij er zin in heeft door haar op te geilen maar ook snel een erg diepe band te scheppen. Een echte connectie opbouwen door zeer open te zijn en haar toe laten dat ze je kan afwijzen op alles wat je zegt. Hij heeft lef en vraagt aan de kassa bij een negerin die daar werkt oprecht wat ze van de naam negerzoenen vind. Omdat hij zo open is werd het gewoon een normaal gesprek.
Dat die gast binnen een half uur heel wat dames weet op te geilen op straat? En een diepe band ontstaat binnen hetzelfde tijdsbestek...quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij 'seksueel gaan' en 'een erg diepe band scheppen' op straat?
Opgeilen op straat? Ze staan te soppen in hun broekje?quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:14 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Dat die gast binnen een half uur heel wat dames weet op te geilen op straat? En een diepe band ontstaat binnen hetzelfde tijdsbestek...
Als ik hem juist interpreteer is dat hetquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Opgeilen op straat? Ze staan te soppen in hun broekje?
Diepe band?
Echt, hoe moet ik dat zien?
Goed idee, maak er een verslag van met de specificaties van de dames. Inclusief verslag van micro-escalatie. Dan krijgen we er een goed beeld van.quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Echt:.
Je zegt best zinnige dingen hier en daar hoor, maar zoals ik al opmerkte, je gedraagt je bijna obsessief. Vooral niet die best wel aantrekkelijke vrouw niet aanspreken want wie weet is zij de ware wel. En 5 minuten later kom je er weer zo 1 tegen! Doen! En de volgende dag in de bus weer!
An sich is geconfronteerd worden en deelnemen aan datgene waar je wellicht onterechte angsten voor hebt, best een goede aanpak om die angsten te overwinnen (spinnen, vliegangst etc.). Normaal gesproken is dat echter een tijdelijk proces en bij jou komt het niet over als een tijdelijk iets en dan sla je ook nog door naar wat ik in de alinea hierboven zeg.
Ook het blind verlangen naar iets, maakt wel eens dat mensen de reis daar naartoe niet meer bewust meemaken, terwijl die ook heel aangenaam kan zijn, soms zelf bevredigender dan het uiteindelijk bereiken van dat doel.
Mooi dat wat je hierboven meldt je vroeger niet overkwam en nu wel. Maar maak dan eens werk van zo'n contact en ga niet morgen weer de volgende aanspreken. En nog 6 anderen. En de manier waarop je het omschrijft, zó geforceerd nonchalant/hip "ik was aan het viben in de supermarkt omdat ze wat nodig hadden". Ik snap eik niet eens wat dat is, "viben omdat iemand iets nodig had".
Verder vraag ik me af hoe oud de dames zijn die je allemaal aanspreekt en ik vind het ook opvallend dat je zo hamert op loslaten van sociaal gewenst gedrag maar dat je dat motto zo makkelijk loslaat in het geval van bv. een soll.gesprek. Ik zie niet heel snel op wat dat onderscheid gebaseerd is. En doe je het op je werk ook?
Wut? Normaal nederlands?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:33 schreef poolsneeuw het volgende:
[..]
Goed idee, maak er een verslag van met de specificaties van de dames. Inclusief verslag van micro-escalatie. Dan krijgen we er een goed beeld van.
Ben jij het in het buitenland al eens tegengekomen? En kun je uitleggen wat het uiteindelijke resultaat is? Ik ben kennelijk ook niet slim genoegquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:03 schreef Kwamo het volgende:
Ow PUA, is dat nu ook in Nederland? Ik hoopte dat we in Nederland slim genoeg zouden zijn om het uiteindelijke resultaat van PUA te doorzien, om het daarom te negeren.
Maar we hebben dus van die mongolen.
Ik ben er één keer eentje tegengekomen toen ik met een groepje op vakantie in de disco stond. We stonden erbij en we keken er (verbaasd) naar, vriendin werdt ons 'ontfutseld' om alleen met haar te dansen. (en uiteindelijk wel wat meer te proberen)quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:48 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Ben jij het in het buitenland al eens tegengekomen? En kun je uitleggen wat het uiteindelijke resultaat is? Ik ben kennelijk ook niet slim genoeg
Waar niet? Het draait min of meer om twee dingen: goedkope versiertrucs en "inner game", aka zelfvertrouwen, zelfrespect en een beetje durf.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:48 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Ben jij het in het buitenland al eens tegengekomen? En kun je uitleggen wat het uiteindelijke resultaat is? Ik ben kennelijk ook niet slim genoeg
En waarom noem je die kerel een ''pua'' ?quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:10 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Ik ben er één keer eentje tegengekomen toen ik met een groepje op vakantie in de disco stond. We stonden erbij en we keken er (verbaasd) naar, vriendin werdt ons 'ontfutseld' om alleen met haar te dansen. (en uiteindelijk wel wat meer te proberen)
Die vriendin ervaarde dat op precies dezelfde manier, werdt voor haar gevoel overdonderd. Na een paar minuten vertrouwden we het niet, zijn we haar wezen halen en zijn gelijk weg gegaan.
Pua trucjes waren achteraf nogal obvious. Vast dat die gast allemaal mooie termen had voor wat er gebeurde, maar wij waren daar lekker aan het chillen tot hij haar meenam, waar het overduidelijk voor ons was dat zij dit eigenlijk niet zag zitten.
pick up artistquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En waarom noem je die kerel een ''pua'' ?
Ik was niet bepaald ongeïnformeerd over pua, en de manier waarop hij het aanpakte was nogal obivious. Ik kan er wel allemaal pua termen tegenaan gooien wat hij deed, maar ik denk niet dat het er duidelijker van wordt.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En waarom noem je die kerel een ''pua'' ?
Ik vind het niet eens een kwestie van niet begrijpen, ik geloof het gewoon niet. Mensen die worden versierd/of gaan versieren in de supermarkt zijn per definitie kneuzen, met alle respect. Nog nooit een goed verhaal daarover gehoord en zodoende geloof ik TS in dit soort successen ook niet.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Dan heb je verkeerd begrepen wat ik bedoelde, ik zei juist dat je dat punt eerder had aangehaald en dat dat juist wel een zinnig iets was, bedoelde ik in het algemeen.
Blijft wel staan dat je wel erg stug alle tegengeluiden afwijst, wij snappen het niet e.d.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:26 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens een kwestie van niet begrijpen, ik geloof het gewoon niet. Mensen die worden versierd/of gaan versieren in de supermarkt zijn per definitie kneuzen, met alle respect. Nog nooit een goed verhaal daarover gehoord en zodoende geloof ik TS in dit soort successen ook niet.
Ik open af en toe deze enorme reeks en telkens stoor ik me weer aan de toon van TS. Een 'expert' op een terrein waar je IMO helemaal geen expert in kan zijn/die ambitie niet zou moeten hebben. Daar mee bezig zijn, erover nadenken, het dagelijks oefenen/trainen/uitvoeren is al alles behalve natuurlijk, spontaan of menselijk/mannelijk/stoer/sexy/aantrekkelijk.
In grote lijnen spreekt TS zichzelf juist keihard tegen door maar te blijven hameren op een zogenaamd natuurlijke aanpak, terwijl alleen dit topic al wijst op een onnatuurlijke aanpak.
Komt het wel eens in mensen op dat dit simpelweg een houvast biedt aan mensen die het nodig hebben, dat de technieken een steuntje in de rug zijn om tot actie over te gaan, zelfs al zijn ze niet allemaal even correct? Net als dat mensen kritiek leveren op PUA-technieken vanuit hun ervaring en kennis, houden de kennis en ervaring van mensen hun verleden ze tegen om in het heden hun verlangens na te streven. Door zich te verlichten met positieve ervaringen van anderen, vertaald in technieken en methoden, werpt het vertrouwen (misplaatst of niet) hun ontmoedigende gedachten in de schaduw. Zij kunnen dan met een ongekleurde blik kijken naar het heden en werken aan een betere toekomst.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:21 schreef shifto het volgende:
Heeft TS een bladzijde uit een self-help boek gekopieerd ofzo
Naast dat het obvious is, is het allemaal veelste doordacht. Naast de autisten hier denk ik dat iedereen wel snapt dat je een vrouw moet aanspreken voor er ooit ook maar iets gebeurd. Mensen die dat niet durven gaan dat niet doen door je mooie paints hoor
Bill Paxton heeft zijn vrouw tijdens opnames van Aliens in de bus in Londen ontmoet. Go figure. Het KAN dus wel. Maar niet met de vreselijke glijer-praktijken die TS hier promootquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:26 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens een kwestie van niet begrijpen, ik geloof het gewoon niet. Mensen die worden versierd/of gaan versieren in de supermarkt zijn per definitie kneuzen, met alle respect. Nog nooit een goed verhaal daarover gehoord en zodoende geloof ik TS in dit soort successen ook niet.
Je moederquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:16 schreef firefly3 het volgende:
Bij solliciteren moet je zelf een middenweg zien te vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |