Pics or it didn't happenquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:57 schreef firefly3 het volgende:
Toevallig net een erg mooie vrouw ontmoet in de supermarkt! Ik was aan het viben in de supermarkt omdat ze wat moesten hebben. Ze vertrouwde me meteen en hielp haar later met haar fiets. Gelijk contact info ui gewisseld. Vroeger overkwam me dit niet.
Echt:quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:57 schreef firefly3 het volgende:
Toevallig net een erg mooie vrouw ontmoet in de supermarkt! Ik was aan het viben in de supermarkt omdat ze wat moesten hebben. Ze vertrouwde me meteen en hielp haar later met haar fiets. Gelijk contact info ui gewisseld. Vroeger overkwam me dit niet.
Care?quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:36 schreef firefly3 het volgende:
Overdag lijkt bijna makkelijker dan in de kroeg, ze zijn allemaal nuchter en persoonlijker. Een maat van me is veel beter en durft gewoon snel seksueel te gaan op straat als hij er zin in heeft door haar op te geilen maar ook snel een erg diepe band te scheppen. Een echte connectie opbouwen door zeer open te zijn en haar toe laten dat ze je kan afwijzen op alles wat je zegt. Hij heeft lef en vraagt aan de kassa bij een negerin die daar werkt oprecht wat ze van de naam negerzoenen vind. Omdat hij zo open is werd het gewoon een normaal gesprek.
Ja, ik mag ook nog wel wat openlijker zijn. Er zijn nog steeds begrenzingen die ik heb die eigenlijk helemaal niet hoeven.quote:
En als die begrenzingen nou weg zijn, wat dan? Waar wil je komen, en wat ga je er dan mee doen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, ik mag ook nog wel wat openlijker zijn. Er zijn nog steeds begrenzingen die ik heb die eigenlijk helemaal niet hoeven.
Alweer een vooroordeel, dat iemand (en dat zijn er veel) het niet met je eens is betekent niet dat hij of zij lui is of in zijn comfortzone blijft zitten. Ik ga graag buiten mijn comfortzone, op diverse gebieden, maar vind nog steeds dat je te ver doorslaat. Denk dat skullsplitter het hieronder goed verwoord.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:40 schreef firefly3 het volgende:
"je gaat er te ver in door" is een argument om zelf lui te blijven en in je comfort zone. Het is gewoon leuk en avontuurlijk. Als je een saai leven wilt leiden baal je als je 80 bent dat je niets gedaan hebt. Ik vind het jammer dat ik dit niet eerder heb ontdekt. Het leven is oneindig avontuurlijk. Bij een sollicitatie gesprek is er een middenweg.
Het is eerder een argument geen afgelikte boterham te willen worden maar wat meer zelfrespect en respect naar vrouwen te behouden gok ik.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:40 schreef firefly3 het volgende:
"je gaat er te ver in door" is een argument om zelf lui te blijven en in je comfort zone. Het is gewoon leuk en avontuurlijk. Als je een saai leven wilt leiden baal je als je 80 bent dat je niets gedaan hebt. Ik vind het jammer dat ik dit niet eerder heb ontdekt. Het leven is oneindig avontuurlijk. Bij een sollicitatie gesprek is er een middenweg.
Dan heb je verkeerd begrepen wat ik bedoelde, ik zei juist dat je dat punt eerder had aangehaald en dat dat juist wel een zinnig iets was, bedoelde ik in het algemeen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:20 schreef firefly3 het volgende:
Grappig weer die valse claims weer van dat ik niet van de reis geniet en wat voor vrouwen ik wel niet aanspreek en dat ik er verder niets mee doe. En wat als ik blijk nog kieskeuriger te zijn dan jij en ook op emotioneel vlak met vrouwen verder ben en meer van het moment kan genieten? De dames zijn jonger, hetzelfde en ouder dan mij. Die stelling word vaak naar boven gehaald "er zal wel wat mis zijn met de vrouwen. Anders gaat mijn wereldbeeld stuk"
Wat is het einddoel qua groeien?quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:29 schreef firefly3 het volgende:
Er is geen limiet in hoe snel je wilt groeien. In plaats van gisteren na voetbal zielig te doen was ik geheel los gegaan in de kroeg zonder alcohol. Vroeger had ik achter mijn pc gezeten. Nu "snap ik niet" dat mensen perse alcohol nodig hebben en dan ineens van het moment genieten en dan ineens vrouwen lastig vallen. Dan wilden ze haar eigenlijk al de hele tijd maar waren het angsten. Maar met veel drank is het niet goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |