abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 juni 2012 @ 18:36:45 #201
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_112848299
I'm a cybernetic Asian organism sent back from the future to pump some bitches.
pi_112849291
Toevallig net een erg mooie vrouw ontmoet in de supermarkt! Ik was aan het viben in de supermarkt omdat ze wat moesten hebben. Ze vertrouwde me meteen en hielp haar later met haar fiets. Gelijk contact info ui gewisseld. Vroeger overkwam me dit niet.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112849324
Was met maten in de stad overigens.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 13 juni 2012 @ 19:08:47 #204
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112849854
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 18:57 schreef firefly3 het volgende:
Toevallig net een erg mooie vrouw ontmoet in de supermarkt! Ik was aan het viben in de supermarkt omdat ze wat moesten hebben. Ze vertrouwde me meteen en hielp haar later met haar fiets. Gelijk contact info ui gewisseld. Vroeger overkwam me dit niet.
Pics or it didn't happen :P
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_112849884
Modus: het klopt. Het vergt tijd.
pi_112849920
Pics alleen privé
pi_112851308
Overdag lijkt bijna makkelijker dan in de kroeg, ze zijn allemaal nuchter en persoonlijker. Een maat van me is veel beter en durft gewoon snel seksueel te gaan op straat als hij er zin in heeft door haar op te geilen maar ook snel een erg diepe band te scheppen. Een echte connectie opbouwen door zeer open te zijn en haar toe laten dat ze je kan afwijzen op alles wat je zegt. Hij heeft lef en vraagt aan de kassa bij een negerin die daar werkt oprecht wat ze van de naam negerzoenen vind. Omdat hij zo open is werd het gewoon een normaal gesprek.
pi_112851785
Open up people, like a flower!!
pi_112853774
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 18:57 schreef firefly3 het volgende:
Echt: :|W.

Je zegt best zinnige dingen hier en daar hoor, maar zoals ik al opmerkte, je gedraagt je bijna obsessief. Vooral niet die best wel aantrekkelijke vrouw niet aanspreken want wie weet is zij de ware wel. En 5 minuten later kom je er weer zo 1 tegen! Doen! En de volgende dag in de bus weer!

An sich is geconfronteerd worden en deelnemen aan datgene waar je wellicht onterechte angsten voor hebt, best een goede aanpak om die angsten te overwinnen (spinnen, vliegangst etc.). Normaal gesproken is dat echter een tijdelijk proces en bij jou komt het niet over als een tijdelijk iets en dan sla je ook nog door naar wat ik in de alinea hierboven zeg.

Ook het blind verlangen naar iets, maakt wel eens dat mensen de reis daar naartoe niet meer bewust meemaken, terwijl die ook heel aangenaam kan zijn, soms zelf bevredigender dan het uiteindelijk bereiken van dat doel.

Mooi dat wat je hierboven meldt je vroeger niet overkwam en nu wel. Maar maak dan eens werk van zo'n contact en ga niet morgen weer de volgende aanspreken. En nog 6 anderen. En de manier waarop je het omschrijft, zó geforceerd nonchalant/hip "ik was aan het viben in de supermarkt omdat ze wat nodig hadden". Ik snap eik niet eens wat dat is, "viben omdat iemand iets nodig had".

Verder vraag ik me af hoe oud de dames zijn die je allemaal aanspreekt en ik vind het ook opvallend dat je zo hamert op loslaten van sociaal gewenst gedrag maar dat je dat motto zo makkelijk loslaat in het geval van bv. een soll.gesprek. Ik zie niet heel snel op wat dat onderscheid gebaseerd is. En doe je het op je werk ook?
pi_112867372
Grappig weer die valse claims weer van dat ik niet van de reis geniet en wat voor vrouwen ik wel niet aanspreek en dat ik er verder niets mee doe. En wat als ik blijk nog kieskeuriger te zijn dan jij en ook op emotioneel vlak met vrouwen verder ben en meer van het moment kan genieten? De dames zijn jonger, hetzelfde en ouder dan mij. Die stelling word vaak naar boven gehaald "er zal wel wat mis zijn met de vrouwen. Anders gaat mijn wereldbeeld stuk"
pi_112871130
Wat betekent subcommunicatie?
pi_112872869
Subcommunicatie is alles wat niet verbaal is. Je houding en de manier van oogcontact bijv. Vrouwen zijn hier in het algemeen beter in in het aflezen hiervan. Dit omdat vrouwen onbewust het liefst een man willen hebben die zeker is van zichzelf om voor haar te kunnen zorgen.
  donderdag 14 juni 2012 @ 02:10:08 #213
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112872957
In de volksmond ook wel lichaamstaal of non-verbale communicatie genoemd. Firefly3, nederlands, spreekt u het?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112873598
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 19:36 schreef firefly3 het volgende:
Overdag lijkt bijna makkelijker dan in de kroeg, ze zijn allemaal nuchter en persoonlijker. Een maat van me is veel beter en durft gewoon snel seksueel te gaan op straat als hij er zin in heeft door haar op te geilen maar ook snel een erg diepe band te scheppen. Een echte connectie opbouwen door zeer open te zijn en haar toe laten dat ze je kan afwijzen op alles wat je zegt. Hij heeft lef en vraagt aan de kassa bij een negerin die daar werkt oprecht wat ze van de naam negerzoenen vind. Omdat hij zo open is werd het gewoon een normaal gesprek.
Care?
Rustig aan.
pi_112876990
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 04:17 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Care?
Ja, ik mag ook nog wel wat openlijker zijn. Er zijn nog steeds begrenzingen die ik heb die eigenlijk helemaal niet hoeven.
  donderdag 14 juni 2012 @ 11:23:17 #216
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112878782
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 10:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja, ik mag ook nog wel wat openlijker zijn. Er zijn nog steeds begrenzingen die ik heb die eigenlijk helemaal niet hoeven.
En als die begrenzingen nou weg zijn, wat dan? Waar wil je komen, en wat ga je er dan mee doen?

Ik ben het verder met Modus eens. Je slaat er een beetje in door.

Waarom maak je overigens een onderscheid op het moment dat je bijvoorbeeld een solicitatiegesprek hebt? Je geeft eerder aan dat je je los wilt koppelen van de rol die van je verwacht wordt om 'jezelf te zijn', terwijl je je op dat moment je er wel aan conformeert.

[ Bericht 2% gewijzigd door Murvgeslagen op 14-06-2012 11:32:36 ]
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_112879501
"je gaat er te ver in door" is een argument om zelf lui te blijven en in je comfort zone. Het is gewoon leuk en avontuurlijk. Als je een saai leven wilt leiden baal je als je 80 bent dat je niets gedaan hebt. Ik vind het jammer dat ik dit niet eerder heb ontdekt. Het leven is oneindig avontuurlijk. Bij een sollicitatie gesprek is er een middenweg.
  donderdag 14 juni 2012 @ 11:46:44 #218
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112879785
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 11:40 schreef firefly3 het volgende:
"je gaat er te ver in door" is een argument om zelf lui te blijven en in je comfort zone. Het is gewoon leuk en avontuurlijk. Als je een saai leven wilt leiden baal je als je 80 bent dat je niets gedaan hebt. Ik vind het jammer dat ik dit niet eerder heb ontdekt. Het leven is oneindig avontuurlijk. Bij een sollicitatie gesprek is er een middenweg.
Alweer een vooroordeel, dat iemand (en dat zijn er veel) het niet met je eens is betekent niet dat hij of zij lui is of in zijn comfortzone blijft zitten. Ik ga graag buiten mijn comfortzone, op diverse gebieden, maar vind nog steeds dat je te ver doorslaat. Denk dat skullsplitter het hieronder goed verwoord.

Waarom is er bij een solicitatiegesprek wel een middenweg en in andere situaties niet? Waar leg je die grens?
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  donderdag 14 juni 2012 @ 11:48:01 #219
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112879843
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 11:40 schreef firefly3 het volgende:
Het is eerder een argument geen afgelikte boterham te willen worden maar wat meer zelfrespect en respect naar vrouwen te behouden gok ik.

Leuk, 100 vrouwen in een jaar tijd, maar aan het eind voelt het zo leeg.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112880477
Zoals ik al vaak genoeg heb gezegd, de reis moet je voldoening geven niet het resultaat. Je doet het allemaal voor jezelf dat je groeit als persoon.
pi_112880673
Hoe kunnen vrouwen op je vallen als je juist geen respect hebt voor haar en jezelf? Dan loopt je theorie over mij toch vast? Ik heb misschien wel veel meer zelf respect dan jij opgebouwt door mijn groei, dat weet je niet.
pi_112881224
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 23:20 schreef firefly3 het volgende:
Grappig weer die valse claims weer van dat ik niet van de reis geniet en wat voor vrouwen ik wel niet aanspreek en dat ik er verder niets mee doe. En wat als ik blijk nog kieskeuriger te zijn dan jij en ook op emotioneel vlak met vrouwen verder ben en meer van het moment kan genieten? De dames zijn jonger, hetzelfde en ouder dan mij. Die stelling word vaak naar boven gehaald "er zal wel wat mis zijn met de vrouwen. Anders gaat mijn wereldbeeld stuk"
Dan heb je verkeerd begrepen wat ik bedoelde, ik zei juist dat je dat punt eerder had aangehaald en dat dat juist wel een zinnig iets was, bedoelde ik in het algemeen.

Blijft wel staan dat je wel erg stug alle tegengeluiden afwijst, wij snappen het niet e.d.
pi_112881521
Er is geen limiet in hoe snel je wilt groeien. In plaats van gisteren na voetbal zielig te doen was ik geheel los gegaan in de kroeg zonder alcohol. Vroeger had ik achter mijn pc gezeten. Nu "snap ik niet" dat mensen perse alcohol nodig hebben en dan ineens van het moment genieten en dan ineens vrouwen lastig vallen. Dan wilden ze haar eigenlijk al de hele tijd maar waren het angsten. Maar met veel drank is het niet goed.
pi_112881866
Dat relaxte gevoel dat je net één slokje alcohol op hebt op een zomerse dag? Dat heb ik nu soms uren achter elkaar.
  donderdag 14 juni 2012 @ 13:10:22 #225
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112883021
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 12:29 schreef firefly3 het volgende:
Er is geen limiet in hoe snel je wilt groeien. In plaats van gisteren na voetbal zielig te doen was ik geheel los gegaan in de kroeg zonder alcohol. Vroeger had ik achter mijn pc gezeten. Nu "snap ik niet" dat mensen perse alcohol nodig hebben en dan ineens van het moment genieten en dan ineens vrouwen lastig vallen. Dan wilden ze haar eigenlijk al de hele tijd maar waren het angsten. Maar met veel drank is het niet goed.
Wat is het einddoel qua groeien?

En kan je nog terugkomen op mijn vraag over voorbeeld van het sollicitatiegesprek?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')