Ik wel, hij niet, kennelijk.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan kom je toch iemand tegen waarmee het klikt?
Ik geloof daar niet in, dan doe je kennelijk gewoon iets enorm foutquote:
Ok, jij gelijk, hij heeft iets enorm fout gedaan volgens jouw maatstaven.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik geloof daar niet in, dan doe je kennelijk gewoon iets enorm fout
Misschien had hij gewoon de moed opgegeven ergens toen die 20 was.
Tenminste, ik kan me slecht voorstellen dat je geen zielenmaatje wilt hebben.
Ik zal het aan hem doorgevenquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik geloof daar niet in, dan doe je kennelijk gewoon iets enorm fout
Misschien had hij gewoon de moed opgegeven ergens toen die 20 was.
Tenminste, ik kan me slecht voorstellen dat je geen zielenmaatje wilt hebben. / niet tegenkomt als je lekker bezig bent.
Kan me gewoon slecht voorstellen dat er mensen zijn die vanaf hun 20e graag alleen leven en opeens op hun 33e wel willen settlen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:23 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Ok, jij gelijk, hij heeft iets enorm fout gedaan volgens jouw maatstaven.
quote:
Zou je dat kunnen vragen dan?quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan me gewoon slecht voorstellen dat er mensen zijn die vanaf hun 20e graag alleen leven en opeens op hun 33e wel willen settlen.
Dat kan, maar betekent niet dat dat zo hoeft te zijn. Niet iedereen is kingtoppie of exact gelijk aan de meerderheid.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan me gewoon slecht voorstellen dat er mensen zijn die vanaf hun 20e graag alleen leven en opeens op hun 33e wel willen settlen.
Hallo! Hij kwam mij tegenquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Zou je dat kunnen vragen dan?
Hoe het komt dat hij opeens vanaf zijn 33ste wel wou binden ''ik was met andere dingen bezig'' En nu niet meer? Waar komt die drang dan opeens vandaan.
Hey, dat kan natuurlijk niet...quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hallo! Hij kwam mij tegen![]()
En hij leefde niet alleen, je leest niet goed. Hij woonde weliswaar alleen (behalve als er weer eens tijdelijk een vriend logeerde omdat het uit was met zijn vriendin ofzo) maar het was bij hem de zoete inval voor vrienden en vriendinnen. Nou ja, dat soort dingen, gewoon een rijk sociaal leven zonder vriendin.
Van mij mag je het wel weten: bij mij knapte er iets in mijn hoofd nadat het niet lukte om een sociaal leven op te bouwen met sport en vrijwilligerswerk. Vorig jaar zat ik opeens in een diepe put.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Zou je dat kunnen vragen dan?
Hoe het komt dat hij opeens vanaf zijn 33ste wel wou binden ''ik was met andere dingen bezig'' En nu niet meer? Waar komt die drang dan opeens vandaan.
Kzou niet tot mijn 33ste wachten op je hoor! Dan ben je te laatquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hallo! Hij kwam mij tegen![]()
En hij leefde niet alleen, je leest niet goed. Hij woonde weliswaar alleen (behalve als er weer eens tijdelijk een vriend logeerde omdat het uit was met zijn vriendin ofzo) maar het was bij hem de zoete inval voor vrienden en vriendinnen. Nou ja, dat soort dingen, gewoon een rijk sociaal leven zonder vriendin.
Waarvoor ben je dan te laat?quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kzou niet tot mijn 33ste wachten op je hoor! Dan ben je te laat
Nee, dat is eigenlijk wel heel ongezond. Ik denk dat ik me met terugwerkende kracht maar ernstige zorgen ga maken!quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:28 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Hey, dat kan natuurlijk niet...
Als ik zo ga redeneren kom ik niet eens op mijn werk aan elke ochtend. Niet zo praktisch he?quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:31 schreef firefly3 het volgende:
Fout. Als er een super knappe meid voorbij komt is het puur de angst. Ze willen haar echt wel in bed hebben.
Ach, maak het maar belachelijk, noem mij maar gek dat ik het apart vind en denk dat er een andere oorzaak is voor zo een sociaal super ontwikkelt mens. ''geen zin in'' snap ik gewoon nietquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, dat is eigenlijk wel heel ongezond. Ik denk dat ik me met terugwerkende kracht maar ernstige zorgen ga maken!
Ik heb niet gezegd "geen zin in" maar het is er niet van gekomen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach, maak het maar belachelijk, noem mij maar gek dat ik het apart vind en denk dat er een andere oorzaak is voor zo een sociaal super ontwikkelt mens. ''geen zin in'' snap ik gewoon niet
Dan zeg ik, met zo een super rijk sociaal leven gebeurt er echt wel iets in dat 33 jarige bestaan, tenzij je er niet in mee gaat. En waarom zou iemand er niet in mee gaan? Dan blijft voor mij ''geen zin'' / ''niet kunnen'' over. Dan wel bewust / onbewust dus eigenlijk.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd "geen zin in" maar het is er niet van gekomen.
Maar hij leest ook wel eens hier, misschien heeft hij zin om zelf te replyen.
Als jij er blij van wordt op iemand een sticker te plakken, moet je dat vooral doen. Ik vind het een beetje onzinnig.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan zeg ik, met zo een super rijk sociaal leven gebeurt er echt wel iets in dat 33 jarige bestaan, tenzij je er niet in mee gaat. En waarom zou iemand er niet in mee gaan? Dan blijft voor mij ''geen zin'' / ''niet kunnen'' over. Dan wel bewust / onbewust dus eigenlijk.
Andere opties naast ''bewust'' en ''onbewust'' waardoor het zo gekomen is? De toeval? In het hele leven van een sociaal vaardig persoon van 33?quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als jij er blij van wordt op iemand een sticker te plakken, moet je dat vooral doen. Ik vind het een beetje onzinnig.
En ik ben natuurlijk wel onweerstaanbaar, he
Pics or it didn't happenquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:57 schreef firefly3 het volgende:
Toevallig net een erg mooie vrouw ontmoet in de supermarkt! Ik was aan het viben in de supermarkt omdat ze wat moesten hebben. Ze vertrouwde me meteen en hielp haar later met haar fiets. Gelijk contact info ui gewisseld. Vroeger overkwam me dit niet.
Echt:quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:57 schreef firefly3 het volgende:
Toevallig net een erg mooie vrouw ontmoet in de supermarkt! Ik was aan het viben in de supermarkt omdat ze wat moesten hebben. Ze vertrouwde me meteen en hielp haar later met haar fiets. Gelijk contact info ui gewisseld. Vroeger overkwam me dit niet.
Care?quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:36 schreef firefly3 het volgende:
Overdag lijkt bijna makkelijker dan in de kroeg, ze zijn allemaal nuchter en persoonlijker. Een maat van me is veel beter en durft gewoon snel seksueel te gaan op straat als hij er zin in heeft door haar op te geilen maar ook snel een erg diepe band te scheppen. Een echte connectie opbouwen door zeer open te zijn en haar toe laten dat ze je kan afwijzen op alles wat je zegt. Hij heeft lef en vraagt aan de kassa bij een negerin die daar werkt oprecht wat ze van de naam negerzoenen vind. Omdat hij zo open is werd het gewoon een normaal gesprek.
Ja, ik mag ook nog wel wat openlijker zijn. Er zijn nog steeds begrenzingen die ik heb die eigenlijk helemaal niet hoeven.quote:
En als die begrenzingen nou weg zijn, wat dan? Waar wil je komen, en wat ga je er dan mee doen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, ik mag ook nog wel wat openlijker zijn. Er zijn nog steeds begrenzingen die ik heb die eigenlijk helemaal niet hoeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |