Het komt over alsof TS een zelfversterkende geloofsovertuiging praktiseert. Wat vrijwel alle mensen doen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:44 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat is overduidelijk ook het geval bij TS. Maar het lijkt wel een Jehova's getuige op de manier hoe hij dit verkondigt. Zo met die toon van puur geloof en overtuiging. (Niet dat dit niet mag) Enige nuance is voor TS mss geen slecht idee, dus misschien drong dat een beetje door door mijn blunte post
Zeitgeist? Van die 1e 'documentaire'?quote:Maar kom op, hoe ver gaat dit. Die paints enzo. Dit krijgt bijna een Zeitgeist niveau.
Ten eerste: ik deed jou na. Geeft niks verder.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:25 schreef firefly3 het volgende:
Een typisch rollenspelletje mannetje die je nu beschrijft. En guess what, vrouwen vallen daar juist niet op en die hebben geen succes want ze zijn niet hunzelf. Nu moet je de andere richting op kijken: Er komt een spontane zelfverzekerde kerel binnen waarbij ze al het gevoel heeft dat diegene wat heeft, en met een mega goede uitstraling. Hij hoeft zich niet te bewijzen, hij weet dat hij goed genoeg is. Hij kan haar ook aan het lachen maken en ze blijft dingen aan hem vragen omdat ze geinteresseerd raakt. etc
Dan doe je me verkeerd na. En nee, de kans is zeer klein dat je bij een super markt bezoek de vrouw van je leven tegen komt. Sterker nog, meestal loopt er maximaal 1 leuke rond. Daar kan je eventueel mee socializen niets mis mee. Die kan je ook "versieren", ook niets mis mee. Stop met het oordelen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:32 schreef Modus het volgende:
[..]
Ten eerste: ik deed jou na. Geeft niks verder..
Ten tweede: voor de zoveelste keer, het punt wat je hier maakt is niet zo gek, alleen het komt over alsof je bij elk-su-per-markt-be-zoek 5 vrouwen van je dromen tegenkomt (die jou natuurlijk ook meteen diggen vanwege je natuurlijk houding en dat er al oogcontact is), daarna op straat nog een keer 3, onderweg naar huis nog een keer 4, en dat dag-in-dag-uit, en dat je die ook nog eens alle 12 aanspreekt. En morgen weer. En overmorgen weer.
Of zonder alcohol...quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:58 schreef firefly3 het volgende:
Niet kunnen "versieren" buiten is pas onnatuurlijk.
je oordeelt zelf net zo hard, idioot.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dan doe je me verkeerd na. En nee, de kans is zeer klein dat je bij een super markt bezoek de vrouw van je leven tegen komt. Sterker nog, meestal loopt er maximaal 1 leuke rond. Daar kan je eventueel mee socializen niets mis mee. Die kan je ook "versieren", ook niets mis mee. Stop met het oordelen.
Ja idd. Bijna iedereen heeft alcohol nodig, of moet het doen via het geluk van de sociale kring of internetquote:
Je laat eerder je ''intenties'' zien als je alcohol op hebt denk ik... Gaat meer op je gevoel in en denkt minder na ''leeft meer in het moment''quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja idd. Bijna iedereen heeft alcohol nodig, of moet het doen via het geluk van de sociale kring of internet
Als je je grenzen wilt verleggen ga je een keer het veld in zonder alcohol. Na een tijdje kan je prima zonder. De enige die grenzen stelt, ben je namelijk zelf.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je laat eerder je ''intenties'' zien als je alcohol op hebt denk ik... Gaat meer op je gevoel in en denkt minder na ''leeft meer in het moment''
Zou ook zonder alcohol moeten kunnen.
Ja, en wat veel mensen niet weten is dat als je heel erg in het moment leeft en zelfverzekerd wordt, dat je dan vanzelf spontaner bent, spontaan socialized maar ook spontaan op vrouwen af gaat zodra die angsten zijn verdwenen. Je maakt je dan niet meer druk waar je bent. Je denkt dan alleen "lang leve de lol".quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je laat eerder je ''intenties'' zien als je alcohol op hebt denk ik... Gaat meer op je gevoel in en denkt minder na ''leeft meer in het moment''
Zou ook zonder alcohol moeten kunnen.
Ik maak me pas niet meer druk als ik het eindresultaat compleet loslaat... Ik ga dus niet uit met de intentie om te neuken, zoenen of nummers te regelen. Louter en alleen om een gezellige avond te hebben, betekent niet dat ik mijn zieke manipulatieve en onnatuurlijke skills niet toepas.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, en wat veel mensen niet weten is dat als je heel erg in het moment leeft en zelfverzekerd wordt, dat je dan vanzelf spontaner bent, spontaan socialized maar ook spontaan op vrouwen af gaat zodra die angsten zijn verdwenen. Je maakt je dan niet meer druk waar je bent.
Ja inderdaad. Het compleet loslaten van eindresultaat.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:09 schreef Kogeltje het volgende:
[..]
Ik maak me pas niet meer druk als ik het eindresultaat compleet loslaat...
Het is maatschappelijk geaccepteerd om leuke meisjes maar niet aan te spreken, heb ik zo het idee...quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:18 schreef firefly3 het volgende:
Wel grappig dat de massa het onnatuurlijk vind om een vrouw in de supermarkt te "versieren".
Terwijl het juist onnatuurlijk is om een vrouw die je leuk vind niet te "versieren" omdat je toevallig in de supermarkt bent
Doen wat je wilt lijkt me natuurlijk.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:18 schreef firefly3 het volgende:
Wel grappig dat de massa het onnatuurlijk vind om een vrouw in de supermarkt te "versieren".
Terwijl het juist onnatuurlijk is om een vrouw die je leuk vind niet te "versieren" omdat je toevallig in de supermarkt bent
Idd, dat vinden veel mensen maar raar.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:20 schreef Kogeltje het volgende:
[..]
Het is maatschappelijk geaccepteerd om leuke meisjes maar niet aan te spreken, heb ik zo het idee...
Idd, en als je haar wilt dan moet je erop af gaan. Het eerste wat in je op komt in plaats van naar het tweede te luisteren. Dan ben je een impulsiever en spontaner persoon.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Doen wat je wilt lijkt me natuurlijk.
Het tweede maakt passief.... Want het tweede is meestal ''niet'' in plaats van ''wel''quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Idd, en als je haar wilt dan moet je erop af gaan. Het eerste wat in je op komt in plaats van naar het tweede te luisteren. Dan ben je een impulsiever en spontaner persoon.
Ja precies.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het tweede maakt passief.... Want het tweede is meestal ''niet'' in plaats van ''wel''
We houden van mensen die je actief maken... Houden niet van mensen die passief maken...quote:
Daar heb je helemaal gelijk in. Heb het zelfvertrouwen om te doen wat je leuk vind, ook al staat de omgeving of situatie er niet helemaal naar.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
We houden van mensen die je actief maken... Houden niet van mensen die passief maken...
Houden van mensen die optimistischer zijn - dat stimuleerd iemand om actie te ondernemen.
Houden niet van mensen die pessimistisch zijn - Dat weerhoudt mensen van actie ondernemen.
We willen gewoon zoveel mogelijk reden hebben om iets wel te doen (wat we zouden willen doen)... Eigenlijk om de verantwoordelijkheid van je daden te rectificeren. Staat dat niet ergens in contrast ook met zelfvertrouwen? Waarom moet jij jezelf rectificeren voor gedrag waar niemand last van ondervindt?
Cyaquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:50 schreef kingtoppie het volgende:
We gaan later kijken, morgen ofzo. toedels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |