Het is maatschappelijk geaccepteerd om leuke meisjes maar niet aan te spreken, heb ik zo het idee...quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:18 schreef firefly3 het volgende:
Wel grappig dat de massa het onnatuurlijk vind om een vrouw in de supermarkt te "versieren".
Terwijl het juist onnatuurlijk is om een vrouw die je leuk vind niet te "versieren" omdat je toevallig in de supermarkt bent
Doen wat je wilt lijkt me natuurlijk.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:18 schreef firefly3 het volgende:
Wel grappig dat de massa het onnatuurlijk vind om een vrouw in de supermarkt te "versieren".
Terwijl het juist onnatuurlijk is om een vrouw die je leuk vind niet te "versieren" omdat je toevallig in de supermarkt bent
Idd, dat vinden veel mensen maar raar.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:20 schreef Kogeltje het volgende:
[..]
Het is maatschappelijk geaccepteerd om leuke meisjes maar niet aan te spreken, heb ik zo het idee...
Idd, en als je haar wilt dan moet je erop af gaan. Het eerste wat in je op komt in plaats van naar het tweede te luisteren. Dan ben je een impulsiever en spontaner persoon.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Doen wat je wilt lijkt me natuurlijk.
Het tweede maakt passief.... Want het tweede is meestal ''niet'' in plaats van ''wel''quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Idd, en als je haar wilt dan moet je erop af gaan. Het eerste wat in je op komt in plaats van naar het tweede te luisteren. Dan ben je een impulsiever en spontaner persoon.
Ja precies.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het tweede maakt passief.... Want het tweede is meestal ''niet'' in plaats van ''wel''
We houden van mensen die je actief maken... Houden niet van mensen die passief maken...quote:
Daar heb je helemaal gelijk in. Heb het zelfvertrouwen om te doen wat je leuk vind, ook al staat de omgeving of situatie er niet helemaal naar.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
We houden van mensen die je actief maken... Houden niet van mensen die passief maken...
Houden van mensen die optimistischer zijn - dat stimuleerd iemand om actie te ondernemen.
Houden niet van mensen die pessimistisch zijn - Dat weerhoudt mensen van actie ondernemen.
We willen gewoon zoveel mogelijk reden hebben om iets wel te doen (wat we zouden willen doen)... Eigenlijk om de verantwoordelijkheid van je daden te rectificeren. Staat dat niet ergens in contrast ook met zelfvertrouwen? Waarom moet jij jezelf rectificeren voor gedrag waar niemand last van ondervindt?
Cyaquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:50 schreef kingtoppie het volgende:
We gaan later kijken, morgen ofzo. toedels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |