Die zijn er wel, van beide zijden. Wel eens geprobeerd een dame te versieren om er een die week daarna er achter te komen dat zij een dag later een relatie had gekregen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Bijna. Hierbij heb ik het gevoel dat je je soms teveel laat belemmeren door omstandigheden. Tenminste als ze echt leuk is, fuck die externe omstandigheden. Daar heb je overigens geen/weinig last van als je echt in het moment leeft.
Ja, zwaar maar niet onmogelijk. Maar niet echt praktisch om er verder mee te gaan idd.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:41 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Die zijn er wel, van beide zijden. Wel eens geprobeerd een dame te versieren om er een die week daarna er achter te komen dat zij een dag later een relatie had gekregen.
Ik kan je vertellen, dan kan je versieren wat je wil...
Daar is totaal niets mis mee. Wel als je je visnet verkleind. Soms gooi ik mezelf in een grote groep dames voor puur eigen vermaak en is hierdoor ook nog eens de visnet veel groter. Hoe meer opties je hebt, hoe meer er blijven hangen omdat je totaal los staat van resultaat. Hierdoor wordt je nog kieskeuriger.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:48 schreef Murvgeslagen het volgende:
Ik zit gewoon heel anders in elkaar.
Ik houd absoluut niet van oppervlakkig versieren voor het "nûken, nûken", en ga dus voor kwalitatieve leuke relaties. Ik heb heel snel door wat voor vlees het in de kuip heeft, en heb daardoor bij heel veel (ook hele mooie) dames snel door dat dat het gewoon niet is. Ben erg kieskeurig.
Uiterlijk is wel belangrijk, maar karakter en klik veel meer.
Waarom is het fout als je je visnet verkleind? Niet iedereen heeft behoefte aan een enorm visnet.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Daar is totaal niets mis mee. Wel als je je visnet verkleind. Soms gooi ik mezelf in een grote groep dames voor puur eigen vermaak en is hierdoor ook nog eens de visnet veel groter. Hoe meer opties je hebt, hoe meer er blijven hangen omdat je totaal los staat van resultaat. Hierdoor wordt je nog kieskeuriger.
Je kunt ook een klein visnetje hebben omdat je elke dag op de zolderkamer van je ouders spelletjes zit te spelen. Het is niet persé fout, iedereen zijn eigen beslissing. Het is niet erg, als je er maar dan niet over gaat zeuren idd dat je geen succes hebt of te weinig.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarom is het fout als je je visnet verkleind? Niet iedereen heeft behoefte aan een enorm visnet.
Het is pas fout als je iemand tegenkomt waar je voor zou willen gaan (waar dat ook is) en je doet hetniet omdat je neit durft.
Ik denk dat dat op zich helemaal niet verkeerd is, als je daarbij voor een groot deel wel bij jezelf blijft.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan ben ik verschillende personen in verschillende omgevingen bij verschillende activiteiten.
Maar dat is toch prima?quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Laten we zeggen: Ik kijk naar uitstraling, dus gedrag + uiterlijk.
Tevens heb ik meestal wel een beetje aanleiding nodig (dat is meestal eigenlijk ook om mezelf te vermaken) Dus.... Tis wel een optelsom van meerdere dingen.... High value zegt me verder geen reet.
Terwijl hij zegt dat het daar helemaal niet om draait. Als je problemen hebt met je uiterlijk, dan is zijn oplossing dat je meer vrouwen moet gaan versierenquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar dat is toch prima?
Ik zal ook niet op een lelijke kerel afstappen (ik stap nu natuurlijk op niemand meer af, maar goed), maar ook niet alleen op de knappe. Het is het totaalplaatje dat je bij een eerste indruk krijgt. Uiterlijk is daar zeker wel deel van, maar ik krijg van firefly de indruk dat dat het enige is dat telt. En dan beperk je jezelf dus enorm. Dat wil hij dan niet zien, terwijl hij wel de hele tijd roept dat anderen zichzelf beperken als ze niet denken en reageren zoals hij.
Ik kan me best voorstellen dat als je problemen hebt met je uiterlijk, dat je dat wil oplossen als die mogelijkheid bestaat. Ik denk echter ook dat het niet de oplossing voor je problemen is. Een bepaalde onzekerheid zul je er niet door kwijtraken, omdat dat een deel van je is geworden. Wellicht kun je daar wel veel beter aan werken als je de voor jou zo belangrijke uiterlijke problemen hebt opgelost.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:12 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Terwijl hij zegt dat het daar helemaal niet om draait. Als je problemen hebt met je uiterlijk, dan is zijn oplossing dat je meer vrouwen moet gaan versieren
Ik kan wel zeggen dat jezelf in het diepe gooien mbt vrouwen wel goed is mbt je angst voor vrouwen / onzekerheid bij vrouwen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat als je problemen hebt met je uiterlijk, dat je dat wil oplossen als die mogelijkheid bestaat. Ik denk echter ook dat het niet de oplossing voor je problemen is. Een bepaalde onzekerheid zul je er niet door kwijtraken, omdat dat een deel van je is geworden. Wellicht kun je daar wel veel beter aan werken als je de voor jou zo belangrijke uiterlijke problemen hebt opgelost.
Pics?quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:18 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik denk dat onzekerheid bij mij de verkeerde term is. Ik ben momenteel zeer zeker dat ik afgewezen ga worden en dat het anders gaat wanneer bepaalde dingen bij mij gefixed zijn
ramptoeristen, pfoeehhquote:
Maar je merkt je onzekerheid pas op nadat je vanalles hebt geprobeerd, dus probeer gewoon vanallesquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:22 schreef Murvgeslagen het volgende:
Onzekerheid bestaat hoofdzakelijk uit negatieve gedachtenpatronen. Je denkt dat bepaalde dingen de oplossing zijn, maar het is het proberen op te vullen van een gat wat niet een heel andere oorzaak heeft.
Ben zelf ook onzeker geweest, dus kan er over meepraten. Beter worden in sociale skills, veel mensen aanspreken, goed worden in bepaalde zaken, etc, etc, en uiteindelijk er achter komen dat je nog steeds onzeker ben. Het leuke was dat ik al die tijd niet in de gaten had dat ik onzeker was, maar pas achteraf merkte dat ik het achter van alles en nog wat probeerde te verstoppen.
Werk eerst aan je onzekerheid, dan komt de rest vanzelf wel.
Nee, dat was niet de aanleiding.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar je merkt je onzekerheid pas op nadat je vanalles hebt geprobeerd, dus probeer gewoon vanalles
Ik denk dat het in het geval van Comp-Lex funest zou zijn. Hij is zo zeker van zijn onaantrekkelijkheid op dit moment (geen idee in hoeverre dat echt zo is, of toch veel meer in zijn hoofd zit), dat de kans erg groot is dat het contact niet goed zou verlopen. Dat is precies iets dat hij nu niet kan gebruiken, denk ik.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan wel zeggen dat jezelf in het diepe gooien mbt vrouwen wel goed is mbt je angst voor vrouwen / onzekerheid bij vrouwen.
Sterker nog, ik ga het niet eens proberenquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat het in het geval van Comp-Lex funest zou zijn. Hij is zo zeker van zijn onaantrekkelijkheid op dit moment (geen idee in hoeverre dat echt zo is, of toch veel meer in zijn hoofd zit), dat de kans erg groot is dat het contact niet goed zou verlopen. Dat is precies iets dat hij nu niet kan gebruiken, denk ik.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:25 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ga het niet eens proberen
Ik heb het al jaren niet geprobeerd
Help, een vrouw! Wat zal ze allemaal niet voor negatieve dingen van mij denken!!!quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:25 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ga het niet eens proberen
Ik heb het al jaren niet geprobeerd
Ja ach, als je daar nks aan kunt fixen dan moet je er mee leren leven.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat het in het geval van Comp-Lex funest zou zijn. Hij is zo zeker van zijn onaantrekkelijkheid op dit moment (geen idee in hoeverre dat echt zo is, of toch veel meer in zijn hoofd zit), dat de kans erg groot is dat het contact niet goed zou verlopen. Dat is precies iets dat hij nu niet kan gebruiken, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |