abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 juni 2012 @ 15:28:22 #126
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112838982
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:26 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja ach, als je daar nks aan kunt fixen dan moet je er mee leren leven.
De druk om er op een bepaalde manier uit te zien is nooit groter geweest, maar ook steeds onrealistischer.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 15:28:26 #127
5428 crew  miss_sly
pi_112838988
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:26 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja ach, als je daar nks aan kunt fixen dan moet je er mee leren leven.
Klopt. Hij denkt dat er iets te fixen valt en dat dat dingen voor hem gemakkelijker maakt. Prima toch? In ieder geval doet hij iets met zijn probleem. Er zijn er ook legio die alleen maar lopen klagen, alle vrouwen als bitches gaan bestempelen en verder geen actie ondernemen om iets te veranderen aan datgene wat ze dwars zit.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_112838991
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:26 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Help, een vrouw! Wat zal ze allemaal niet voor negatieve dingen van mij denken!!! :P

Daarom moet je dus eerst met je onzekerheid dealen, want je eigenwaarde hangt niet af van mensen of van omstandigheden.
Nee, je geeft jezelf bloot omdat je op haar afstapt en daarmee al laat zien dat je in haar geinteresseerd bent en haar de mogelijkheid geeft om je af te wijzen bij wijze van spreken.
Dat voelt erg naakt aan, dat jezelf ''bloot'' geven, en het is dan niet raar te noemen dat er veel mensen zijn die een bepaalde angst voelen om iemand aan te spreken.

En die angst overwin je dus door gewoon stug door te blijven gaan, dan merk je dat het allemaal wel meevalt en de meeste vrouwen wel in voor ene gesprekje zijn en niet arrogant / verwaand reageren, en leer je zelfs totaal niet meer om te kijken naar vrouwen die wel arrogant/verwaand reageren en stap je er zo overheen ipv dat je je er kut door gaat voelen.
Rustig aan.
pi_112839064
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Klopt. Hij denkt dat er iets te fixen valt en dat dat dingen voor hem gemakkelijker maakt. Prima toch? In ieder geval doet hij iets met zijn probleem. Er zijn er ook legio die alleen maar lopen klagen, alle vrouwen als bitches gaan bestempelen en verder geen actie ondernemen om iets te veranderen aan datgene wat ze dwars zit.
Kzit er soms ook wel mee dwars dat ik nog maagd ben etc,dat ik nooit een vriendin heb gehad.
Maar het ligt niet aan mijn persoonlijkheid op dit moment, daar ben ik van overtuigd...
Brb ff koffie
Rustig aan.
  woensdag 13 juni 2012 @ 15:29:44 #130
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112839070
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:28 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee, je geeft jezelf bloot omdat je op haar afstapt en daarmee al laat zien dat je in haar geinteresseerd bent en haar de mogelijkheid geeft om je af te wijzen bij wijze van spreken.
Dat voelt erg naakt aan, dat jezelf ''bloot'' geven, en het is dan niet raar te noemen dat er veel mensen zijn die een bepaalde angst voelen om iemand aan te spreken.

En die angst overwin je dus door gewoon stug door te blijven gaan, dan merk je dat het allemaal wel meevalt en de meeste vrouwen wel in voor ene gesprekje zijn en niet arrogant / verwaand reageren, en leer je zelfs totaal niet meer om te kijken naar vrouwen die wel arrogant/verwaand reageren en stap je er zo overheen ipv dat je je er kut door gaat voelen.
Maar als je je eigenwaarde uit andere mensen haalt blijf je van die positieve shotjes nodig hebben, en kan een negatieve ervaring alsnog je avond verpesten.

Been there, done that.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 15:29:46 #131
5428 crew  miss_sly
pi_112839072
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:28 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

De druk om er op een bepaalde manier uit te zien is nooit groter geweest, maar ook steeds onrealistischer.
Hoe denk je dat dat is voor vrouwen? :')
Ik hou mijn hart vast voor onze dochter en ik hoop dat wij haar genoeg gezond verstand kunnen bijbrengen om haar te leren dat ze goed is zoals ze is en er niet als een fotomodel of filmster uit hoeft te zien. Dat ze geen anorexia ontwikkelt en een gezond zelfrespect ontwikkelt.
  woensdag 13 juni 2012 @ 15:30:32 #132
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112839115
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:29 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Hoe denk je dat dat is voor vrouwen? :')
Ik hou mijn hart vast voor onze dochter en ik hoop dat wij haar genoeg gezond verstand kunnen bijbrengen om haar te leren dat ze goed is zoals ze is en er niet als een fotomodel of filmster uit hoeft te zien. Dat ze geen anorexia ontwikkelt en een gezond zelfrespect ontwikkelt.
Nog net iets zwaarder ;) Maar je hebt harstikke gelijk!
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 15:32:20 #133
5428 crew  miss_sly
pi_112839224
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:29 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Kzit er soms ook wel mee dwars dat ik nog maagd ben etc,dat ik nooit een vriendin heb gehad.
Maar het ligt niet aan mijn persoonlijkheid op dit moment, daar ben ik van overtuigd...
Brb ff koffie
Maagd zijn is echt zo'n ramp niet, hoor.
Mijn vriend was ook vrij laat, en ik ben zijn eerste vriendin. Hij was 33 toen ik hem leerde kennen. Maar hij was geen zielige vrijgezel die in zijn kamertje opgesloten zat en baalde dat hij single was. Hij had een leuk, dynamisch leven, veel vrienden, maar kon ook prima alleen zijn. Het totale plaatje maakte hem aantrekkelijk en het feit dat hij nog geen relaties had gehad, maakte me dan ook niets uit.
  woensdag 13 juni 2012 @ 15:34:13 #134
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112839332
Op vrouwen afstappen in bijvoorbeeld een kroeg zit er voor mij niet meer in. Die periode wanneer ik dat eigenlijk had moeten doen heb ik gemist en het is voorbij. Op dat vlak loop ik gewoon 10 jaar achter op de rest en ik heb het idee dat ik het niet meer kan inhalen. Dat is niet het grootste probleem. Het grootste probleem is dat vrouwen dat gewoon zullen merken.
Ik fix het wel op mijn eigen manier. Ik probeer het wel via datingsites en andere clubs ;)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  woensdag 13 juni 2012 @ 15:35:51 #135
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112839438
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:34 schreef Comp_Lex het volgende:
Op vrouwen afstappen in bijvoorbeeld een kroeg zit er voor mij niet meer in. Die periode wanneer ik dat eigenlijk had moeten doen heb ik gemist en het is voorbij. Op dat vlak loop ik gewoon 10 jaar achter op de rest en ik heb het idee dat ik het niet meer kan inhalen. Dat is niet het grootste probleem. Het grootste probleem is dat vrouwen dat gewoon zullen merken.
Ik fix het wel op mijn eigen manier. Ik probeer het wel via datingsites en andere clubs ;)
Ga geen keurslijf aantrekken wat je niet past, maar heb wel de moed je (veilige) opgebouwde muurtjes af te breken.
  woensdag 13 juni 2012 @ 15:37:21 #136
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112839504
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:35 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Ga geen keurslijf aantrekken wat je niet past, maar heb wel de moed je (veilige) opgebouwde muurtjes af te breken.
Dat is geen probleem. Ik ga naar de huisarts en daarmee ram ik het eerste muurtje (van een rij muren) omver ;)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  woensdag 13 juni 2012 @ 15:44:27 #137
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112839934
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:37 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat is geen probleem. Ik ga naar de huisarts en daarmee ram ik het eerste muurtje (van een rij muren) omver ;)
Als het helpt, mooi! Maar je zal niet zelfverzekerd kunnen worden als je je teveel aantrekt van wat anderen van je vinden (of denkt wat anderen van je zullen vinden), je moet sowieso met verkeerde gedachtenpatronen moeten afrekenen.

Sowieso: Succes!
pi_112840110
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:29 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Maar als je je eigenwaarde uit andere mensen haalt blijf je van die positieve shotjes nodig hebben, en kan een negatieve ervaring alsnog je avond verpesten.

Been there, done that.
Onzekerheid en eigenwaarde kunnen we wel apart zien toch?
Rustig aan.
pi_112840167
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:32 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Maagd zijn is echt zo'n ramp niet, hoor.
Mijn vriend was ook vrij laat, en ik ben zijn eerste vriendin. Hij was 33 toen ik hem leerde kennen. Maar hij was geen zielige vrijgezel die in zijn kamertje opgesloten zat en baalde dat hij single was. Hij had een leuk, dynamisch leven, veel vrienden, maar kon ook prima alleen zijn. Het totale plaatje maakte hem aantrekkelijk en het feit dat hij nog geen relaties had gehad, maakte me dan ook niets uit.
Toch jammer voor hem dat hij nooit iets eerder heeft meegemaakt lijkt me.
Rustig aan.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 15:51:02 #140
5428 crew  miss_sly
pi_112840346
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:47 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Toch jammer voor hem dat hij nooit iets eerder heeft meegemaakt lijkt me.
Hij was niet geheel onervaren, maar hij heeft niet heel veel meegemaakt. Tenminste, hij had het echt heel leuk, heeft ene hoop leuke dingen gedaan en genoot van het leven. Er waren wat weinig vrouwen, that's all.
  woensdag 13 juni 2012 @ 15:52:50 #141
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112840465
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:46 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Onzekerheid en eigenwaarde kunnen we wel apart zien toch?
Als je onzeker bent over je persoon niet lijkt mij, je hebt dan een negatief zelfbeeld. Je probeert dat zelfbeeld op te krikken door beter te worden in allerhande zaken, omdat je denkt (bewust of onbewust) dat je de eventuele bevestiging nodig hebt van mensen om je heen om je goed te voelen.
pi_112840479
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Hij was niet geheel onervaren, maar hij heeft niet heel veel meegemaakt. Tenminste, hij had het echt heel leuk, heeft ene hoop leuke dingen gedaan en genoot van het leven. Er waren wat weinig vrouwen, that's all.
Toch jammer voor em :P
Rustig aan.
pi_112840531
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:52 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Als je onzeker bent over je persoon niet lijkt mij, je hebt dan een negatief zelfbeeld. Je probeert dat zelfbeeld op te krikken door beter te worden in allerhande zaken, omdat je denkt (bewust of onbewust) dat je de eventuele bevestiging nodig hebt van mensen om je heen om je goed te voelen.
Pff, onzeker over je persoon.. Nee, onzeker of een meisje waar jij je interesseerd zich wel in jou interesseerd oid.... Hoe iemand met je ''blote'' zelf omgaat.
Rustig aan.
  woensdag 13 juni 2012 @ 15:54:35 #144
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112840571
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:53 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Pff, onzeker over je persoon.. Nee, onzeker of een meisje waar jij je interesseerd zich wel in jou interesseerd oid.... Hoe iemand met je ''blote'' zelf omgaat.
Als een meisje daar negatief op reageert moet ze dat zelf weten, ik ben gewoon mijzelf en ga mij niet anders voordoen.
pi_112840641
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:54 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Als een meisje daar negatief op reageert moet ze dat zelf weten, ik ben gewoon mijzelf en ga mij niet anders voordoen.
Snap ik, maar je snapt toch ook wel dat mensen dat gewoon eng kunnen vinden, dat oordeel hoe iemand op je gaat reageren?
Rustig aan.
  woensdag 13 juni 2012 @ 15:56:48 #146
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112840685
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:55 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Snap ik, maar je snapt toch ook wel dat mensen dat gewoon eng kunnen vinden, dat oordeel hoe iemand op je gaat reageren?
Natuurlijk is dat wat spannend, maar dat is ook het leuke daaraan ;) Je hebt toch wel de moed om een blauwtje te durven lopen?

Maar dat is geen onzekerheid.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 15:57:16 #147
5428 crew  miss_sly
pi_112840717
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:52 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Toch jammer voor em :P
Hij klaagt niet :+
pi_112840721
Hoe meer vrouwen je ontmoet, hoe duidelijker het juist word dat je je gevoelens niet moet laten afhangen aan haar reactie. Dit is niet zwart wit maar een totale kleuren spectrum. Grow some balls and keep growing them.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112840738
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:56 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat wat spannend, maar dat is ook het leuke daaraan ;) Je hebt toch wel de moed om een blauwtje te durven lopen?
Ik zeker wel, maar het komt via jou over alsof je onzeker bent als je spanning ervaart omdat je misschien een blauwtje zou kunnen lopen.
Rustig aan.
  woensdag 13 juni 2012 @ 15:58:26 #150
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112840785
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:57 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik zeker wel, maar het komt via jou over alsof je onzeker bent als je spanning ervaart omdat je misschien een blauwtje zou kunnen lopen.
Dan hebben we elkaar verkeerd begrepen ;) Mijn reactie daarover had betrekking op Comp_lex
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')