Ik wou vragen waar, maar op CS zeker?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:49 schreef Diconnected het volgende:
Morgen naar Den Haag, STARBUCKS HALEN JEEEEEEEEUJ
Oh hello tharrrrquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vind Gael Garcia Bernal ook lekker trouwens
[ afbeelding ]
Speelt in The Motorcycle Diaries o.a.
Yepquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik wou vragen waar, maar op CS zeker?
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vind Gael Garcia Bernal ook lekker trouwens
[ afbeelding ]
Speelt in The Motorcycle Diaries o.a.
hij lacht grappig en heeft humorquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hij kijkt alsof hij moet lachen terwijl iemand kenserhard in zijn ballen knijpt
ik wist het gewoonquote:
Ik zou het zeker even doenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Verdomd! vergeet ik bijna te posten bij ons aller vriendin masjaaaa
Mezelfquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik wist het gewoon![]()
![]()
Welke mannen/vrouwen/dieren vind jij dan wel leuk?
Kenserhard ookquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hij kijkt alsof hij moet lachen terwijl iemand kenserhard in zijn ballen knijpt
Heb jij je dagelijkse teentje knoflook vandaag al gehad?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zou het zeker even doen
Knoflookatrtikel neem ik aan?
heb je 'm weleens op bewegend beeld gezien? De leukste mannen zijn leuker in beweging dan op de fotoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mezelf![]()
![]()
Nee ik ga even googlen.
Ik zeg het trouwens omdat ik hem echtvind, niet om jou te pesten ofzo
![]()
Dat denken sommige mensen altijd over mij, vandaar
hippe shit ouwe!quote:
fixed voor den 30+ersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat zei je ook alweer over kenserhard in den ballen getrapt worden?quote:
ik heb het niet gezien, nog steeds gebandquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb jij je dagelijkse teentje knoflook vandaag al gehad?
Waar vinden jullie allemaal trouwens waar ze gaat wonen? Ik faal in het vinden ervan
Proxyquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb het niet gezien, nog steeds geband![]()
Vast haar twitter ofzo
het boeit me al niet eens meer moet ik zeggenquote:
Sorry kan het niet latenquote:
Ja maar daarom moet ik het toch lezen, omdat ik het niet geloof als het hier verteld wordtquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
het boeit me al niet eens meer moet ik zeggen![]()
Masja is gewoon ultimate sadness/...
Heb alleen nog dat knoflook stuk gelezen en zat weer zo![]()
Dat stuk over gassen en bacterieën en ontstekingen en de geur enzo. What a load of bullcrap
en toch klopt het steeds, of is het op haar zaait nóg erger, da;s het sneuequote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja maar daarom moet ik het toch lezen, omdat ik het niet geloof als het hier verteld wordt
Jonge je snap t niej, de medische wereld heeft geen oplossing voor virussen maar zij wel!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat stuk over gassen en bacterieën en ontstekingen en de geur enzo. What a load of bullcrap
met d'r Russische meurbekquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jonge je snap t niej, de medische wereld heeft geen oplossing voor virussen maar zij wel!
Die meiden die nu allemaal een ui en een stuk knoflook op gaan lopen vreten als ze hoofdpijn hebben.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zou het zeker even doen
Knoflookatrtikel neem ik aan?
airbrush foundation/concealer?quote:
Whyquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind spees maar een aparte smaak in mannen hebben.
Kip ook overigens. Edward.
Penn badgleyquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
airbrush foundation/concealer?
Wie is dat?
jaja, I knowquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind spees maar een aparte smaak in mannen hebben.
Kip ook overigens. Edward.
is egt waar hooorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, het ging, gedachten van me af gezetquote:
Dankjequote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:01 schreef RenRen- het volgende:
Mandymindy, stadhuisplein is leuk en lekker centraal, de oude haven is toch een beetje uit het centrum, als dat je voorkeur heeft.
yep.... ik denk dat Maartsja stiekem achter de ui/knoflooklobby zitquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die meiden die nu allemaal een ui en een stuk knoflook op gaan lopen vreten als ze hoofdpijn hebben.
waar is die van?quote:
Toen ik hem in een niettwilightfilm zag vond ik hem ook leukquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
jaja, I know
Maar stiekem vind ik 'm dus gewoon leukWhehehehe
From Mother Russia!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
yep.... ik denk dat Maartsja stiekem achter de ui/knoflooklobby zit
Gelukkigquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, het ging, gedachten van me af gezetik zat naast een oke klasgenoot en op het podium ging ik mezelf feliciteren omdat geen klasgenoot het deed. Maar! Mijn mentrix zei wel wat leuks, over cupcakes en de academie en tekenen
Goedzoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, het ging, gedachten van me af gezetik zat naast een oke klasgenoot en op het podium ging ik mezelf feliciteren omdat geen klasgenoot het deed. Maar! Mijn mentrix zei wel wat leuks, over cupcakes en de academie en tekenen
en nu heb je je diploma en ben je er helemaal vanaf en ben je nog toffer dan eerst en mag je party-en en DRINK ALL THE BOOZEEEEEE????quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind ze maar meh.quote:
hij heeft een nogal apart hoofd en ik vind 'm leukquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Toen ik hem in een niettwilightfilm zag vond ik hem ook leuk
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ja mn telefoon ligt bij mijn bed of zoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je smst ook gewoon maar niet meer he?
Ja! 8) like a boss. Ik ging met mn domme hoedje de straat opquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en nu heb je je diploma en ben je er helemaal vanaf en ben je nog toffer dan eerst en mag je party-en en DRINK ALL THE BOOZEEEEEE????
wat is dat? Ik ken dat alleen van Masjas/Lipglans hun artikeltjes over looks uit Gossip Girl, geen idee wat het verder is.quote:
Zo heet dat 'ie stuk is.quote:
Ja! Dat!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hij heeft een nogal apart hoofd en ik vind 'm leuk
Serie.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat is dat? Ik ken dat alleen van Masjas/Lipglans hun artikeltjes over looks uit Gossip Girl, geen idee wat het verder is.
Film/serie/real life soap?
[duivelse kip modus on]quote:
Omdat omnomnom.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom heb ik een XXL 300g zak chips voor mn neus
Te glad.quote:
Ze moeten gewoon een wolvenshirt aantrekken, scheelt allicht.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het zijn idd geen woeste langharige mannen met wolvenshirts![]()
Yes! Maar ook bewegend (lachend of mee zingend met de muziek in zijn auto) VEEEEEEEEEEEEL leuker nogquote:
wanneer heb je feestje?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja! 8) like a boss. Ik ging met mn domme hoedje de straat opdie dachten oo dat ik dronken was
Ik zal het tegen mn moeder zeggen, dat ze de volgende keer ff niet geopereerd moet worden.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[duivelse kip modus on]
ik vind wel dat je er volgende keer voor Ren moet zijn bij zoiets hoor, mee gaan met haar voor de steun endezo![]()
[duivelse kip modus off]
* BBQ-kip naar kast rent voor laatste beetje chips uit zakquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom heb ik een XXL 300g zak chips voor mn neus
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:
En matigen grappen makendequote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Yes! Maar ook bewegend (lachend of mee zingend met de muziek in zijn auto) VEEEEEEEEEEEEL leuker nog
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:
Dat is één van de vele aanwezige opties jaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zal het tegen mn moeder zeggen, dat ze de volgende keer ff niet geopereerd moet worden.
precies!quote:
Ik vind alleen deze drie leukquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Spees, kap eens met die backstreet boys
HUU HUUUUUUquote:
NOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind alleen deze drie leuk
Nu westlife
Ooh ik dacht dat die eerste sarcastisch wasquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind alleen deze drie leuk
Nu westlife
dit gaat te furrrrrrquote:
oh ja da's waar ook!quote:
derpie derp derp!quote:
noem er eens een paar dan.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat is één van de vele aanwezige opties ja
zorgverlof, vriendin, andere datum plannen (tenzij spoed)quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
noem er eens een paar dan.
ja, goedgekeurdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2012 23:14:02 ]
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Ok ok in het echt ziet ie er wat beter uit![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Omg ik kom spontaan klaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja! Ik heb er echt veel zin inquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh ja da's waar ook!
Leuk, mega ultra überparty!
Die worden vast heel kewlquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja! Ik heb er echt veel zin inNu nog uitnodigingen maken
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:26 schreef RenRen- het volgende:
En ik wist wel dat ik op het MBO zat, maar had nooit veel MBO'ers gezien, van die stereotypes. En toen sloeg mijn jaarboek openNooit gezien, maar echt van die typetjes
Net 16, hoe cutequote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:28 schreef Diconnected het volgende:
[..]leuk is dat altijd. kwam vd week oud klasgenoot tegen hier in de stad tijdens stappen, en ik moest gewoon lachen, hij is net 16 geworden en nog klein enzo, en een taalgebruik waar je om moet huilen
wat voor werk wil je gaan doen tijdens je vakantie?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:34 schreef Mss het volgende:
Hebben jullie nog goeden tips hoe het aan te pakken met het grote aanbod aan uitzendbureau's voor een vakantiebaan? Ze verwijzen je vaak door naar hun website, maar wil wel graag laten zien dat ik graag wil werken. Ook heb ik niet alle tijd omdat ik nog een tentamen heb. Daarna wil ik eigenlijk al iets hebben, niet nog moeten zoeken.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:46 schreef Diconnected het volgende:
Ik moet morgen om half 8 der uit, dus zou best wel naar bed kunnen, maar ik heb net een ep van True Blood opgezet. Addiction I haz iot.
Whut ben je melk aan het produceren?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
HerkenbaarGister aan seizoen 2 begonnen van The Wire, vandaag hoefde ik er nog maar twee te bekijken. En nu kan ik aan seizoen 3 beginnen
En mijn tieten zijn weer schijnzwanger
Het liefst een kantoorbaan. Iets administratiefs ofzo. Geen fysiek werk iig.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat voor werk wil je gaan doen tijdens je vakantie?
Nee, maar de klieren zwellen wel op en dat is best pijnlijk. Heb ik een tijdje heel lang gehad, zijn er ook echo's gemaakt en toen zei die arts dat normaal alleen zwangere vrouwen dat haddenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Whut ben je melk aan het produceren?
Silly boobs, you haz emquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee, maar de klieren zwellen wel op en dat is best pijnlijk. Heb ik een tijdje heel lang gehad, zijn er ook echo's gemaakt en toen zei die arts dat normaal alleen zwangere vrouwen dat hadden
Wat, raarquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee, maar de klieren zwellen wel op en dat is best pijnlijk. Heb ik een tijdje heel lang gehad, zijn er ook echo's gemaakt en toen zei die arts dat normaal alleen zwangere vrouwen dat hadden
Jaquote:
Ik denk het wel. Ben daarna ook veranderd van pil en toen ging mijn cup ook van F naar D. Maar van die pil werd ik depressief en kreeg al mijn acne/jeuk terug dus nu zit ik weer op mijn oude pil en cup F en soms dus inderdaad schijnzwangere borstenquote:
Oh ik kan wel wat hebben hoorquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik weetlaat het maar even bezinken
Dan ga ik aan seizoen 3 van The Wire beginnen
Mwehehequote:Op woensdag 13 juni 2012 00:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hopelijk is het weer over als de meet isAnders krijg ik nog pijnlijkere tetten
Ja maar pakjesssssquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:00 schreef Dwyn het volgende:
Gefeliciteerd!![]()
Uit bed gebeld door de pakjesman
Ik echt zo: 'Sorry, dat het zo lang duurde, late dienst'quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar pakjesssss![]()
Oranjemongol op het werk. Ik ben et
pic?quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar pakjesssss![]()
Oranjemongol op het werk. Ik ben et
oh dat valt mee, bij bol.com zouden ze 8 dagen achter elkaar elke dag 1 boek sturenquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:08 schreef Dwyn het volgende:
Bestel je 8 boeken bij DeSlegte, allemaal losse pakketjes. Twee vandaag morgen, drie morgen en nog drie in behandeling.
jeey. Wisten jullie trouwens dat Estelle Gullit pas 33 isquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
gister kwam er ook een pakje. Was het 7 kilo lego
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ander collega heeft petje op met 'peer 'em er in' er op7 kiloquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
gister kwam er ook een pakje. Was het 7 kilo lego![]()
![]()
BB heeft zich ook eens laten gaan
![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
srsly?quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
jeey. Wisten jullie trouwens dat Estelle Gullit pas 33 is![]()
.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ander collega heeft petje op met 'peer 'em er in' er op
[..]
7 kilo![]()
![]()
BB heeft zich ook eens laten gaan
![]()
disclaimer
quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh dat valt mee, bij bol.com zouden ze 8 dagen achter elkaar elke dag 1 boek sturen
quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
jeey. Wisten jullie trouwens dat Estelle Gullit pas 33 is![]()
.
FREAKING JELOUS!!!quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
gister kwam er ook een pakje. Was het 7 kilo lego
soms wel, soms de volgende dagquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mogguh
[..]
Dan komt het zeker niet vandaag of wel?
Als het vannacht is geweest, kan het wel.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mogguh
[..]
Dan komt het zeker niet vandaag of wel?
Ja was van coolblue, voor 22:30 bestellen enzoquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:19 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Als het vannacht is geweest, kan het wel.
die zitten hier om de hoekquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja was van coolblue, voor 22:30 bestellen enzo
Nicequote:
Katters?quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ja SQ, beetje dom om die schone was op tafel te laten liggen
quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
uiteraard, ze heeft een mooi nestje gemaakt ':')
Thanks!quote:Op de een of andere manier vind ik twitter veeeeeel chiller als facebook..
Als.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
Op de facebook van mijn nichtje (nee, niet die ene, een andere)
[..]
Thanks!
Ik moet hier ook niet proberen een kledingstuk of kussen op de grond te laten vallen, ligt meteen een hond opquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
uiteraard, ze heeft een mooi nestje gemaakt ':')
MINE KTNXBYE!quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik moet hier ook niet proberen een kledingstuk of kussen op de grond te laten vallen, ligt meteen een hond op
quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, 15 jaar vmbo enzo, het had erger gekund
Ik zou ook even een nieuwe post maken met:quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
Op de facebook van mijn nichtje (nee, niet die ene, een andere)
[..]
Thanks!
Goeden tip!quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zou ook even een nieuwe post maken met:
'zucht....'
Ja, of:quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zou ook even een nieuwe post maken met:
'zucht....'
And I Giev you you extra free smell for your pillow, So you can wash again!quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Now, I giev you extra furr for your jacket!
Ja! Het is heel mooi nu. Ik heb geen vlekken meer, en je ziet echt zoveel verschil nu ook qua ruwheid, mijn vloer is nu mooi gladquote:
Peheheh vooral datquote:
Ik maakte gister een filmpje en milo deed weer zijn op-de-kop-omdraaien move maar toen stopte filmpje er net meequote:Op woensdag 13 juni 2012 10:31 schreef Lindytje het volgende:
En Yay voor de vloer Sjaan! Ik zal voorlopig niet langs komen, dan kun je gewoon alles in je huiskamer laten staan enzo
Hontersquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Peheheh vooral datEn dan als ie ziet dat ik er niet blij mee ben; begint ie heel happy te kwispelen... Zo van "you can never be mad at me woman!"
Dat deed sien gisteren ook, toen ze in de schuur een volle vuilniszak aan stukken had gescheurdquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Peheheh vooral datEn dan als ie ziet dat ik er niet blij mee ben; begint ie heel happy te kwispelen... Zo van "you can never be mad at me woman!"
quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat deed sien gisteren ook, toen ze in de schuur een volle vuilniszak aan stukken had gescheurd
Dat is echt de besten move ever!quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik maakte gister een filmpje en milo deed weer zijn op-de-kop-omdraaien move maar toen stopte filmpje er net meeanders had ik het eruit kunnen knippen
quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat deed sien gisteren ook, toen ze in de schuur een volle vuilniszak aan stukken had gescheurd
Nee, boos gekeken, en toen liep ze kwispelend mee toen ik de zooi op ging ruimenquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]En en heb je haar toen maar een koekje gegeven?
Voor vrijdag? Man, dat haal je makkelijk!quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zit nog steeds alle onzinnige dingen te doen![]()
Moet nog de hele resultaten en discussie sectie![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:16 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik wordt net gebeld, ze komen mijn raam niet vervangen vandaag want degene die nieuw binnen is gekomen gister zit ook een barst in
Bwhehehequote:Op woensdag 13 juni 2012 11:16 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik wordt net gebeld, ze komen mijn raam niet vervangen vandaag want degene die nieuw binnen is gekomen gister zit ook een barst in
Wat zeggen ze nu dan?quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:46 schreef Dwyn het volgende:
Wat een gedoe met Intreza zegZe proberen het wel op te lossen, maar ik snapte het zelf net ook even niet meer.
Aaaahhhquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:06 schreef Lindytje het volgende:
Of ik nou gvd eens mijn bed uit kom, sien kwam me halen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ze ligt nu bij mij op bed te tukken
Geen idee waar het over gaat; maar je krijgt geld terug dusquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:03 schreef Dwyn het volgende:
https://twitter.com/#!/IntrezaNL
Die laatste twee tweets!
quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:06 schreef Lindytje het volgende:
Of ik nou gvd eens mijn bed uit kom, sien kwam me halen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ze ligt nu bij mij op bed te tukken
Endlich!quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Geen idee waar het over gaat; maar je krijgt geld terug dus
[..]![]()
D'awwwww
Zo te zien nietquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Die zijn saai.
Ik hoop dat jouw neons vandaag komen.
Stom is dat he.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:58 schreef Dwyn het volgende:
Ze zitten in mijn mandje. En de verzendkosten zijn bijna evenveel als 9 CG's.
Holy crap!! Goeden ruilquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik swap GOSH Rainbow voor 6 neons en een Nubar.
Maar zij haalt ze bij TD, dus ben wel superblij dat ze er nu zijn!
Ja maar wat de post er verder mee doet kan ik niets aan doen. Er staat dat bezorging een dag is uitgesteld.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Ze zijn gisteren toch op de post gegaan?
Hmm balen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ja maar wat de post er verder mee doet kan ik niets aan doen. Er staat dat bezorging een dag is uitgesteld.
Kijk ze gaan jonguhquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja he.Krijg er gratis ook nog OPI Metallic 4 Life bij.
Goeden swapquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja he.Krijg er gratis ook nog OPI Metallic 4 Life bij.
quote:
quote:
quote:
potver das een goed plaatje!quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
[..]Altijd leuk, als je op het waarde van lakje gaat doen en zij koopt CG voor $2.
Mirjam! Gefeliciteeeeeeeeeeeerd.![]()
[ afbeelding ]
Ik neem er 6. Wil er stiekem nog meer, want neons!quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
geen ide nog, ff swatches kieken!
Schoonheidsglans liegt.quote:Het is weer zo ver – tijd om ons heel regelmatig in te smeren met zonnebrandcrème!
Ik vind het niet nodig.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:24 schreef Incantrix het volgende:
Mensen die de neons al hebben gelakt, moet er underwear onder? Onder de orly's wel.
enabler!!!quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:19 schreef Mss het volgende:
Sjaan mocht je nog een plekje overhebben kan ik dan een SV met je meefalen?
quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
typisch SQ: even in de pauze naar de stad gaan voor stevige schoenen, terug komen met een jurk.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:20 schreef Incantrix het volgende:
Ik ben zo trots op mezelf, ik heb alles dat ik meeneem voor 2 weken vakantie (incl nagellak, make-up en schoenen) in mijn trekkersrugzak gekregen en ik heb nog ruimte over ook
Toegegeven dat mijn boeken, DS en ipad wel in een gezamenlijke speelgoedtas gaan, dat dan weer wel
jaa dies lief hequote:Op woensdag 13 juni 2012 14:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
En haha, dat kussentje heb ik ook
Pehehehe Ohai you human pillowquote:
Datquote:
Succes Bambi!quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ok, ik mag voorlopig even niet op Fok. Moet nog zoveel voor school doen! Daaag meisjes.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet ook nog een half twee verslagen schrijven maar ik wil niet
Vrijdag 16:00 inleveren en ik moet nog heel de resultaten en discussie sectie (van resultaten moet ik nog interviewprotocollen analyseren enzo)quote:
Trollkaddersquote:
Bij één van de twee moet ik nog beginnen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vrijdag 16:00 inleveren en ik moet nog heel de resultaten en discussie sectie (van resultaten moet ik nog interviewprotocollen analyseren enzo)![]()
![]()
Wanneer is je deadline?quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij één van de twee moet ik nog beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |