wat zei je ook alweer over kenserhard in den ballen getrapt worden?quote:
ik heb het niet gezien, nog steeds gebandquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb jij je dagelijkse teentje knoflook vandaag al gehad?
Waar vinden jullie allemaal trouwens waar ze gaat wonen? Ik faal in het vinden ervan
Proxyquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb het niet gezien, nog steeds geband![]()
Vast haar twitter ofzo
het boeit me al niet eens meer moet ik zeggenquote:
Sorry kan het niet latenquote:
Ja maar daarom moet ik het toch lezen, omdat ik het niet geloof als het hier verteld wordtquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
het boeit me al niet eens meer moet ik zeggen![]()
Masja is gewoon ultimate sadness/...
Heb alleen nog dat knoflook stuk gelezen en zat weer zo![]()
Dat stuk over gassen en bacterieën en ontstekingen en de geur enzo. What a load of bullcrap
en toch klopt het steeds, of is het op haar zaait nóg erger, da;s het sneuequote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja maar daarom moet ik het toch lezen, omdat ik het niet geloof als het hier verteld wordt
Jonge je snap t niej, de medische wereld heeft geen oplossing voor virussen maar zij wel!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat stuk over gassen en bacterieën en ontstekingen en de geur enzo. What a load of bullcrap
met d'r Russische meurbekquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jonge je snap t niej, de medische wereld heeft geen oplossing voor virussen maar zij wel!
Die meiden die nu allemaal een ui en een stuk knoflook op gaan lopen vreten als ze hoofdpijn hebben.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zou het zeker even doen
Knoflookatrtikel neem ik aan?
airbrush foundation/concealer?quote:
Whyquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind spees maar een aparte smaak in mannen hebben.
Kip ook overigens. Edward.
Penn badgleyquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
airbrush foundation/concealer?
Wie is dat?
jaja, I knowquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind spees maar een aparte smaak in mannen hebben.
Kip ook overigens. Edward.
is egt waar hooorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, het ging, gedachten van me af gezetquote:
Dankjequote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:01 schreef RenRen- het volgende:
Mandymindy, stadhuisplein is leuk en lekker centraal, de oude haven is toch een beetje uit het centrum, als dat je voorkeur heeft.
yep.... ik denk dat Maartsja stiekem achter de ui/knoflooklobby zitquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die meiden die nu allemaal een ui en een stuk knoflook op gaan lopen vreten als ze hoofdpijn hebben.
waar is die van?quote:
Toen ik hem in een niettwilightfilm zag vond ik hem ook leukquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
jaja, I know
Maar stiekem vind ik 'm dus gewoon leukWhehehehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |