airbrush foundation/concealer?quote:
Whyquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind spees maar een aparte smaak in mannen hebben.
Kip ook overigens. Edward.
Penn badgleyquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
airbrush foundation/concealer?
Wie is dat?
jaja, I knowquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind spees maar een aparte smaak in mannen hebben.
Kip ook overigens. Edward.
is egt waar hooorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
het boeit me al niet eens meer moet ik zeggen![]()
Masja is gewoon ultimate sadness/...
Heb alleen nog dat knoflook stuk gelezen en zat weer zo![]()
Dat stuk over gassen en bacterieën en ontstekingen en de geur enzo. What a load of bullcrap
Ja, het ging, gedachten van me af gezetquote:
Dankjequote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:01 schreef RenRen- het volgende:
Mandymindy, stadhuisplein is leuk en lekker centraal, de oude haven is toch een beetje uit het centrum, als dat je voorkeur heeft.
yep.... ik denk dat Maartsja stiekem achter de ui/knoflooklobby zitquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die meiden die nu allemaal een ui en een stuk knoflook op gaan lopen vreten als ze hoofdpijn hebben.
waar is die van?quote:
Toen ik hem in een niettwilightfilm zag vond ik hem ook leukquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
jaja, I know
Maar stiekem vind ik 'm dus gewoon leukWhehehehe
From Mother Russia!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
yep.... ik denk dat Maartsja stiekem achter de ui/knoflooklobby zit
Gelukkigquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, het ging, gedachten van me af gezetik zat naast een oke klasgenoot en op het podium ging ik mezelf feliciteren omdat geen klasgenoot het deed. Maar! Mijn mentrix zei wel wat leuks, over cupcakes en de academie en tekenen
Goedzoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, het ging, gedachten van me af gezetik zat naast een oke klasgenoot en op het podium ging ik mezelf feliciteren omdat geen klasgenoot het deed. Maar! Mijn mentrix zei wel wat leuks, over cupcakes en de academie en tekenen
en nu heb je je diploma en ben je er helemaal vanaf en ben je nog toffer dan eerst en mag je party-en en DRINK ALL THE BOOZEEEEEE????quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind ze maar meh.quote:
hij heeft een nogal apart hoofd en ik vind 'm leukquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Toen ik hem in een niettwilightfilm zag vond ik hem ook leuk
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ja mn telefoon ligt bij mijn bed of zoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je smst ook gewoon maar niet meer he?
Ja! 8) like a boss. Ik ging met mn domme hoedje de straat opquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en nu heb je je diploma en ben je er helemaal vanaf en ben je nog toffer dan eerst en mag je party-en en DRINK ALL THE BOOZEEEEEE????
wat is dat? Ik ken dat alleen van Masjas/Lipglans hun artikeltjes over looks uit Gossip Girl, geen idee wat het verder is.quote:
Zo heet dat 'ie stuk is.quote:
Ja! Dat!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hij heeft een nogal apart hoofd en ik vind 'm leuk
Serie.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat is dat? Ik ken dat alleen van Masjas/Lipglans hun artikeltjes over looks uit Gossip Girl, geen idee wat het verder is.
Film/serie/real life soap?
[duivelse kip modus on]quote:
Omdat omnomnom.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom heb ik een XXL 300g zak chips voor mn neus
Te glad.quote:
Ze moeten gewoon een wolvenshirt aantrekken, scheelt allicht.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het zijn idd geen woeste langharige mannen met wolvenshirts![]()
Yes! Maar ook bewegend (lachend of mee zingend met de muziek in zijn auto) VEEEEEEEEEEEEL leuker nogquote:
wanneer heb je feestje?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja! 8) like a boss. Ik ging met mn domme hoedje de straat opdie dachten oo dat ik dronken was
Ik zal het tegen mn moeder zeggen, dat ze de volgende keer ff niet geopereerd moet worden.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[duivelse kip modus on]
ik vind wel dat je er volgende keer voor Ren moet zijn bij zoiets hoor, mee gaan met haar voor de steun endezo![]()
[duivelse kip modus off]
* BBQ-kip naar kast rent voor laatste beetje chips uit zakquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom heb ik een XXL 300g zak chips voor mn neus
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:
En matigen grappen makendequote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Yes! Maar ook bewegend (lachend of mee zingend met de muziek in zijn auto) VEEEEEEEEEEEEL leuker nog
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:
Dat is één van de vele aanwezige opties jaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zal het tegen mn moeder zeggen, dat ze de volgende keer ff niet geopereerd moet worden.
precies!quote:
Ik vind alleen deze drie leukquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Spees, kap eens met die backstreet boys
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |