Ik wou vragen waar, maar op CS zeker?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:49 schreef Diconnected het volgende:
Morgen naar Den Haag, STARBUCKS HALEN JEEEEEEEEUJ
Oh hello tharrrrquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vind Gael Garcia Bernal ook lekker trouwens
[ afbeelding ]
Speelt in The Motorcycle Diaries o.a.
Yepquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik wou vragen waar, maar op CS zeker?
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vind Gael Garcia Bernal ook lekker trouwens
[ afbeelding ]
Speelt in The Motorcycle Diaries o.a.
hij lacht grappig en heeft humorquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hij kijkt alsof hij moet lachen terwijl iemand kenserhard in zijn ballen knijpt
ik wist het gewoonquote:
Ik zou het zeker even doenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Verdomd! vergeet ik bijna te posten bij ons aller vriendin masjaaaa
Mezelfquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik wist het gewoon![]()
![]()
Welke mannen/vrouwen/dieren vind jij dan wel leuk?
Kenserhard ookquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hij kijkt alsof hij moet lachen terwijl iemand kenserhard in zijn ballen knijpt
Heb jij je dagelijkse teentje knoflook vandaag al gehad?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zou het zeker even doen
Knoflookatrtikel neem ik aan?
heb je 'm weleens op bewegend beeld gezien? De leukste mannen zijn leuker in beweging dan op de fotoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mezelf![]()
![]()
Nee ik ga even googlen.
Ik zeg het trouwens omdat ik hem echtvind, niet om jou te pesten ofzo
![]()
Dat denken sommige mensen altijd over mij, vandaar
hippe shit ouwe!quote:
fixed voor den 30+ersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat zei je ook alweer over kenserhard in den ballen getrapt worden?quote:
ik heb het niet gezien, nog steeds gebandquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb jij je dagelijkse teentje knoflook vandaag al gehad?
Waar vinden jullie allemaal trouwens waar ze gaat wonen? Ik faal in het vinden ervan
Proxyquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb het niet gezien, nog steeds geband![]()
Vast haar twitter ofzo
het boeit me al niet eens meer moet ik zeggenquote:
Sorry kan het niet latenquote:
Ja maar daarom moet ik het toch lezen, omdat ik het niet geloof als het hier verteld wordtquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
het boeit me al niet eens meer moet ik zeggen![]()
Masja is gewoon ultimate sadness/...
Heb alleen nog dat knoflook stuk gelezen en zat weer zo![]()
Dat stuk over gassen en bacterieën en ontstekingen en de geur enzo. What a load of bullcrap
en toch klopt het steeds, of is het op haar zaait nóg erger, da;s het sneuequote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja maar daarom moet ik het toch lezen, omdat ik het niet geloof als het hier verteld wordt
Jonge je snap t niej, de medische wereld heeft geen oplossing voor virussen maar zij wel!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
het boeit me al niet eens meer moet ik zeggen![]()
Masja is gewoon ultimate sadness/...
Heb alleen nog dat knoflook stuk gelezen en zat weer zo![]()
Dat stuk over gassen en bacterieën en ontstekingen en de geur enzo. What a load of bullcrap
met d'r Russische meurbekquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jonge je snap t niej, de medische wereld heeft geen oplossing voor virussen maar zij wel!
Die meiden die nu allemaal een ui en een stuk knoflook op gaan lopen vreten als ze hoofdpijn hebben.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zou het zeker even doen
Knoflookatrtikel neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |