Ja! Dat!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hij heeft een nogal apart hoofd en ik vind 'm leuk
Serie.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat is dat? Ik ken dat alleen van Masjas/Lipglans hun artikeltjes over looks uit Gossip Girl, geen idee wat het verder is.
Film/serie/real life soap?
[duivelse kip modus on]quote:
Omdat omnomnom.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom heb ik een XXL 300g zak chips voor mn neus
Te glad.quote:
Ze moeten gewoon een wolvenshirt aantrekken, scheelt allicht.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het zijn idd geen woeste langharige mannen met wolvenshirts![]()
Yes! Maar ook bewegend (lachend of mee zingend met de muziek in zijn auto) VEEEEEEEEEEEEL leuker nogquote:
wanneer heb je feestje?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja! 8) like a boss. Ik ging met mn domme hoedje de straat opdie dachten oo dat ik dronken was
Ik zal het tegen mn moeder zeggen, dat ze de volgende keer ff niet geopereerd moet worden.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[duivelse kip modus on]
ik vind wel dat je er volgende keer voor Ren moet zijn bij zoiets hoor, mee gaan met haar voor de steun endezo![]()
[duivelse kip modus off]
* BBQ-kip naar kast rent voor laatste beetje chips uit zakquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom heb ik een XXL 300g zak chips voor mn neus
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:
En matigen grappen makendequote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Yes! Maar ook bewegend (lachend of mee zingend met de muziek in zijn auto) VEEEEEEEEEEEEL leuker nog
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:
Dat is één van de vele aanwezige opties jaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zal het tegen mn moeder zeggen, dat ze de volgende keer ff niet geopereerd moet worden.
precies!quote:
Ik vind alleen deze drie leukquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Spees, kap eens met die backstreet boys
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |