Goeden tip!quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zou ook even een nieuwe post maken met:
'zucht....'
Ja, of:quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zou ook even een nieuwe post maken met:
'zucht....'
And I Giev you you extra free smell for your pillow, So you can wash again!quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Now, I giev you extra furr for your jacket!
Ja! Het is heel mooi nu. Ik heb geen vlekken meer, en je ziet echt zoveel verschil nu ook qua ruwheid, mijn vloer is nu mooi gladquote:
Peheheh vooral datquote:
Ik maakte gister een filmpje en milo deed weer zijn op-de-kop-omdraaien move maar toen stopte filmpje er net meequote:Op woensdag 13 juni 2012 10:31 schreef Lindytje het volgende:
En Yay voor de vloer Sjaan! Ik zal voorlopig niet langs komen, dan kun je gewoon alles in je huiskamer laten staan enzo
Hontersquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Peheheh vooral datEn dan als ie ziet dat ik er niet blij mee ben; begint ie heel happy te kwispelen... Zo van "you can never be mad at me woman!"
Dat deed sien gisteren ook, toen ze in de schuur een volle vuilniszak aan stukken had gescheurdquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Peheheh vooral datEn dan als ie ziet dat ik er niet blij mee ben; begint ie heel happy te kwispelen... Zo van "you can never be mad at me woman!"
quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat deed sien gisteren ook, toen ze in de schuur een volle vuilniszak aan stukken had gescheurd
Dat is echt de besten move ever!quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik maakte gister een filmpje en milo deed weer zijn op-de-kop-omdraaien move maar toen stopte filmpje er net meeanders had ik het eruit kunnen knippen
quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat deed sien gisteren ook, toen ze in de schuur een volle vuilniszak aan stukken had gescheurd
Nee, boos gekeken, en toen liep ze kwispelend mee toen ik de zooi op ging ruimenquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]En en heb je haar toen maar een koekje gegeven?
Voor vrijdag? Man, dat haal je makkelijk!quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zit nog steeds alle onzinnige dingen te doen![]()
Moet nog de hele resultaten en discussie sectie![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:16 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik wordt net gebeld, ze komen mijn raam niet vervangen vandaag want degene die nieuw binnen is gekomen gister zit ook een barst in
Bwhehehequote:Op woensdag 13 juni 2012 11:16 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik wordt net gebeld, ze komen mijn raam niet vervangen vandaag want degene die nieuw binnen is gekomen gister zit ook een barst in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |