Holy crap!! Goeden ruilquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik swap GOSH Rainbow voor 6 neons en een Nubar.
Maar zij haalt ze bij TD, dus ben wel superblij dat ze er nu zijn!
Ja maar wat de post er verder mee doet kan ik niets aan doen. Er staat dat bezorging een dag is uitgesteld.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Ze zijn gisteren toch op de post gegaan?
Hmm balen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ja maar wat de post er verder mee doet kan ik niets aan doen. Er staat dat bezorging een dag is uitgesteld.
Kijk ze gaan jonguhquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja he.Krijg er gratis ook nog OPI Metallic 4 Life bij.
Goeden swapquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja he.Krijg er gratis ook nog OPI Metallic 4 Life bij.
quote:
quote:
quote:
potver das een goed plaatje!quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
[..]Altijd leuk, als je op het waarde van lakje gaat doen en zij koopt CG voor $2.
Mirjam! Gefeliciteeeeeeeeeeeerd.![]()
[ afbeelding ]
Ik neem er 6. Wil er stiekem nog meer, want neons!quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
geen ide nog, ff swatches kieken!
Schoonheidsglans liegt.quote:Het is weer zo ver – tijd om ons heel regelmatig in te smeren met zonnebrandcrčme!
Ik vind het niet nodig.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:24 schreef Incantrix het volgende:
Mensen die de neons al hebben gelakt, moet er underwear onder? Onder de orly's wel.
enabler!!!quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:19 schreef Mss het volgende:
Sjaan mocht je nog een plekje overhebben kan ik dan een SV met je meefalen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |