HUU HUUUUUUquote:
NOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind alleen deze drie leuk
Nu westlife
Ooh ik dacht dat die eerste sarcastisch wasquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind alleen deze drie leuk
Nu westlife
dit gaat te furrrrrrquote:
oh ja da's waar ook!quote:
derpie derp derp!quote:
noem er eens een paar dan.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat is één van de vele aanwezige opties ja
zorgverlof, vriendin, andere datum plannen (tenzij spoed)quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
noem er eens een paar dan.
ja, goedgekeurdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2012 23:14:02 ]
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Ok ok in het echt ziet ie er wat beter uit![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Omg ik kom spontaan klaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja! Ik heb er echt veel zin inquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh ja da's waar ook!
Leuk, mega ultra überparty!
Die worden vast heel kewlquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja! Ik heb er echt veel zin inNu nog uitnodigingen maken
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:26 schreef RenRen- het volgende:
En ik wist wel dat ik op het MBO zat, maar had nooit veel MBO'ers gezien, van die stereotypes. En toen sloeg mijn jaarboek openNooit gezien, maar echt van die typetjes
Net 16, hoe cutequote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:28 schreef Diconnected het volgende:
[..]leuk is dat altijd. kwam vd week oud klasgenoot tegen hier in de stad tijdens stappen, en ik moest gewoon lachen, hij is net 16 geworden en nog klein enzo, en een taalgebruik waar je om moet huilen
wat voor werk wil je gaan doen tijdens je vakantie?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:34 schreef Mss het volgende:
Hebben jullie nog goeden tips hoe het aan te pakken met het grote aanbod aan uitzendbureau's voor een vakantiebaan? Ze verwijzen je vaak door naar hun website, maar wil wel graag laten zien dat ik graag wil werken. Ook heb ik niet alle tijd omdat ik nog een tentamen heb. Daarna wil ik eigenlijk al iets hebben, niet nog moeten zoeken.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:46 schreef Diconnected het volgende:
Ik moet morgen om half 8 der uit, dus zou best wel naar bed kunnen, maar ik heb net een ep van True Blood opgezet. Addiction I haz iot.
Whut ben je melk aan het produceren?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
HerkenbaarGister aan seizoen 2 begonnen van The Wire, vandaag hoefde ik er nog maar twee te bekijken. En nu kan ik aan seizoen 3 beginnen
En mijn tieten zijn weer schijnzwanger
Het liefst een kantoorbaan. Iets administratiefs ofzo. Geen fysiek werk iig.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat voor werk wil je gaan doen tijdens je vakantie?
Nee, maar de klieren zwellen wel op en dat is best pijnlijk. Heb ik een tijdje heel lang gehad, zijn er ook echo's gemaakt en toen zei die arts dat normaal alleen zwangere vrouwen dat haddenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Whut ben je melk aan het produceren?
Silly boobs, you haz emquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee, maar de klieren zwellen wel op en dat is best pijnlijk. Heb ik een tijdje heel lang gehad, zijn er ook echo's gemaakt en toen zei die arts dat normaal alleen zwangere vrouwen dat hadden
Wat, raarquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee, maar de klieren zwellen wel op en dat is best pijnlijk. Heb ik een tijdje heel lang gehad, zijn er ook echo's gemaakt en toen zei die arts dat normaal alleen zwangere vrouwen dat hadden
Jaquote:
Ik denk het wel. Ben daarna ook veranderd van pil en toen ging mijn cup ook van F naar D. Maar van die pil werd ik depressief en kreeg al mijn acne/jeuk terug dus nu zit ik weer op mijn oude pil en cup F en soms dus inderdaad schijnzwangere borstenquote:
Oh ik kan wel wat hebben hoorquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik weetlaat het maar even bezinken
Dan ga ik aan seizoen 3 van The Wire beginnen
Mwehehequote:Op woensdag 13 juni 2012 00:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hopelijk is het weer over als de meet isAnders krijg ik nog pijnlijkere tetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |