HUU HUUUUUUquote:
NOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind alleen deze drie leuk
Nu westlife
Ooh ik dacht dat die eerste sarcastisch wasquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind alleen deze drie leuk
Nu westlife
dit gaat te furrrrrrquote:
oh ja da's waar ook!quote:
derpie derp derp!quote:
noem er eens een paar dan.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat is één van de vele aanwezige opties ja
zorgverlof, vriendin, andere datum plannen (tenzij spoed)quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
noem er eens een paar dan.
ja, goedgekeurdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2012 23:14:02 ]
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Ok ok in het echt ziet ie er wat beter uit![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Omg ik kom spontaan klaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja! Ik heb er echt veel zin inquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh ja da's waar ook!
Leuk, mega ultra überparty!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |