quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
typisch SQ: even in de pauze naar de stad gaan voor stevige schoenen, terug komen met een jurk.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:20 schreef Incantrix het volgende:
Ik ben zo trots op mezelf, ik heb alles dat ik meeneem voor 2 weken vakantie (incl nagellak, make-up en schoenen) in mijn trekkersrugzak gekregen en ik heb nog ruimte over ook
Toegegeven dat mijn boeken, DS en ipad wel in een gezamenlijke speelgoedtas gaan, dat dan weer wel
jaa dies lief hequote:Op woensdag 13 juni 2012 14:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
En haha, dat kussentje heb ik ook
Pehehehe Ohai you human pillowquote:
Datquote:
Succes Bambi!quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ok, ik mag voorlopig even niet op Fok. Moet nog zoveel voor school doen! Daaag meisjes.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet ook nog een half twee verslagen schrijven maar ik wil niet
Vrijdag 16:00 inleveren en ik moet nog heel de resultaten en discussie sectie (van resultaten moet ik nog interviewprotocollen analyseren enzo)quote:
Trollkaddersquote:
Bij één van de twee moet ik nog beginnen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vrijdag 16:00 inleveren en ik moet nog heel de resultaten en discussie sectie (van resultaten moet ik nog interviewprotocollen analyseren enzo)![]()
![]()
Wanneer is je deadline?quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij één van de twee moet ik nog beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |