abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 juni 2012 @ 21:26:17 #1
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_112808034

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

Kan je iets niet vinden, of weet je écht niet wat je zoekt gebruik dan een van de onderstaande zoekmachines. Let er wel op dat niet alle chinese webshops hierin opgenomen zijn. Je zoekt dus maar door een beperkt aantal shops, alhoewel de belangrijkste shops er wel tussen staan (je kan de zoekmachines natuurlijk ook gebruiken om de shop te vinden met de laagste prijs van je gevonden item!).

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt? Wat moet ik betalen bij de douane?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

In het algemeen kijk je voor kortingscoupons op www.retailmenot.com en www.tjoos.com .

Korting speciaal voor de FOK!-members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Recommenderkorting van 5% bij buyincoins
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Heb je aanvullingen/aparte vragen; PM dan even de vaste gebruikers in dit topic: Shiznuts, Tokko1, RobertNL e.a.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  dinsdag 12 juni 2012 @ 21:26:36 #2
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_112808063
Tokko1 lag weer op de loer
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 21:29:00 #3
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_112808205
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:26 schreef Skippy_ball het volgende:
Tokko1 lag weer op de loer
Chinatopichunt! :)

Kwam net twee min eerder aan.. was nog aan het lezen :p en tegelijkertijd ff beetje in de gaten houden.. dat we niet wéér dezelfde titel krijgen! :*
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  dinsdag 12 juni 2012 @ 21:30:00 #4
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_112808290
Ja, maar 't is nergens voor nodig. Dus gaarne ook niet meer doen. Geld ook voor alle andere. Gewoon posten tot 't vol is.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 21:31:44 #5
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_112808421
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 12 juni 2012 @ 21:37:11 #6
-1 #ANONIEM
pi_112808830
WAT IS DEZE HEXACOPTER JEWEETZ.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 21:38:14 #7
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_112808914
Eindelijk weer is een update (@ iemand91) :D

Wat moet je nog krijgen?
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 21:57:09 #8
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_112810120
Ja en hoe bevalt de Turnigy 9x TX? Heb je die backlightmod ook gedaan? Welke kleur?
Ik haal er misschien ook maar eentje. :@ Met groene backlightmod, maar niet op voorraad. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:15:13 #9
310701 Iemand91
pi_112815861
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:38 schreef bobbernaut het volgende:
Eindelijk weer is een update (@ iemand91) :D

Wat moet je nog krijgen?
Eigenlijk niets waar ik nog lang op moet wachten; alleen nog een extra plaatje uit China.
Verder nog een batterij uit Duitsland maar dat is er binnen een week dus dat hoeft nog niet.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:57 schreef shiznuts het volgende:
Ja en hoe bevalt de Turnigy 9x TX? Heb je die backlightmod ook gedaan? Welke kleur?
Ik haal er misschien ook maar eentje. :@ Met groene backlightmod, maar niet op voorraad. :P
Geen idee eigenlijk. Dat was het soldeerwerk ook waar ik voor vreesde dat ik weer maanden kon wachten (had iets niet zo slims gedaan :@ ). Heb 'm nog maar kort aangehad en heb die backlight (blauw) er ook nog niet inzitten; is ook niet echt nodig nodig, kan ik altijd nog doen.
Uiteindelijk heb ik de 9X misschien 10 seconden aan gehad tot nu toe.

En waarvoor? Jij hebt die Ladybird!? :9
Voor $60 maak je 'm niet zelf :Y
  woensdag 13 juni 2012 @ 00:27:19 #10
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_112819975
*O* Kan bijna beginnen dus. Tof! Keep us posted.

Oh ja, ik heb nu alleen de tx voorbesteld dan ( ;) ). Standalone, In het donker zitten is niet de bedoeling en in hoeverre is firmware hacken nodig en zijn 8 stuks high-cap rechargable AA's niet genoeg? Wil denk ik prima 'as is'.

Maar ja, de V911 en de V66 Quadcopter kunnen er ook op en las al allerlei shizzle over verschillende snelheden instellen met een controller enzo, maar dat niet kan met de V911 controller (verder wel compatible) waarvan juist die als RTF onderweg is. Dus toen dacht ik: geouwehoer. Gewoon: one ring to rule them all. :+ :@

Die WLToys quadcopter wordt de 20e verwacht... het plan is die te halen ja. Weet nog niet óf de grote óf de kleine versie.
AliExpress - die hebben ALLES!BonprixZoek je mobiel op gsmweb
  woensdag 13 juni 2012 @ 00:31:51 #11
310701 Iemand91
pi_112820169
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 00:27 schreef shiznuts het volgende:
*O* Kan bijna beginnen dus. Tof! Keep us posted.

Oh ja, ik heb nu alleen de tx voorbesteld dan ( ;) ). Standalone, In het donker zitten is niet de bedoeling en in hoeverre is firmware hacken nodig en zijn 8 stuks high-cap rechargable AA's niet genoeg? Wil denk ik prima 'as is'.

Maar ja, de V911 en de V66 Quadcopter kunnen er ook op en las al allerlei shizzle over verschillende snelheden instellen met een controller enzo, maar dat niet kan met de V911 controller (verder wel compatible) waarvan juist die als RTF onderweg is. Dus toen dacht ik: geouwehoer. Gewoon: one ring to rule them all. :+ :@

Die WLToys quadcopter wordt de 20e verwacht... het plan is die te halen ja. Weet nog niet óf de grote óf de kleine versie.
Standaard firmware is opzich prima, maar velen zweren bij andere firmware's; ik gok dat (vooral jij) wel kunt vinden wat er nog meer voor te verkrijgen is. Ik houd het zelf nog even stock.

Ik heb dus wel een LiFe accu genomen voor de TX voor iets van $8 omdat ik toch al een speciale lader heb; voordeel is dat de TX daarmee langer door kan dan op 8 AA's. Maar dan heb je wel een speciale lader nodig.

En cool; pics en vids d'r van hè ;)
  woensdag 13 juni 2012 @ 00:45:01 #12
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_112820615
Alles klar. :P Meh, Als het gewoon out-of-the-box werkt dan blijf ik lekker met m'n tengels van de firmware af. Ik heb geen verstand van transmitters verder en zou dan eerder ook een smartieparts all-in-one board halen, hoef ik niet te solderen ook. Ik heb wel van die simpele balanced chargers maar dat is eigenlijk niet de bedoeling voor zo'n accu las ik, daarmee rooster je 'em misschien. En ik heb toch genoeg high capacity AA's die rechargeable zijn, dus no biggie.

En uiteraard. ;) Bedoeling is eindelijk eens de 808 #11 aan het werk te zetten. :P
  woensdag 13 juni 2012 @ 07:52:17 #13
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_112823124
Die ladybird he, is ie RTF?
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  woensdag 13 juni 2012 @ 09:59:50 #14
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_112825294
Dude... :{ LEZEN! Ik weet dat het vroeg is, maar dat is natuurlijk geen excuus. :P
quote:
  woensdag 13 juni 2012 @ 10:23:27 #15
268726 thecuriousone
nen belg
pi_112825980
Ik was vergeten dat het ook snel kan gaan...
6/6 deze toslink kabel besteld: http://www.banggood.com/W(...)ble-6ft-p-29661.html
7/6 melding van verzenden
Gisteren, 12/6, ontvangen!
(is voor m'n moeder, de goedkoopste die ze in de Mediamarkt kon vinden was 15 euro ;( )
jaja, en azo...
  woensdag 13 juni 2012 @ 15:10:02 #16
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112838000
Nieuwe bag bij DX :P, 184 dollar _O-

De rek is nu toch wel een beetje uit mijn paypal rekening, niet voor mij dus deze :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 13 juni 2012 @ 15:14:05 #17
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_112838222
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 10:23 schreef thecuriousone het volgende:
Ik was vergeten dat het ook snel kan gaan...
6/6 deze toslink kabel besteld: http://www.banggood.com/W(...)ble-6ft-p-29661.html
7/6 melding van verzenden
Gisteren, 12/6, ontvangen!
(is voor m'n moeder, de goedkoopste die ze in de Mediamarkt kon vinden was 15 euro ;( )
Met dat soort spullen is Chinashoppen werkelijk dik geld besparen :Y

Wat een gekte met de magic bags, een hoop poen voor onbekende inhoud :{w
  woensdag 13 juni 2012 @ 15:30:43 #18
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112839122
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:14 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Met dat soort spullen is Chinashoppen werkelijk dik geld besparen :Y

Wat een gekte met de magic bags, een hoop poen voor onbekende inhoud :{w
Er zitten eieren in :')!
  woensdag 13 juni 2012 @ 15:33:47 #19
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_112839307
Gouden eieren mag ik hopen voor dat geld. _O- WTF. :o
  woensdag 13 juni 2012 @ 16:54:36 #20
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_112844005
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 09:59 schreef shiznuts het volgende:
Dude... :{ LEZEN! Ik weet dat het vroeg is, maar dat is natuurlijk geen excuus. :P

[..]

Ja maar ik vond m zo goede deal dat ik dacht dat er een addertje onder het gras zat :@
En is de grote duurder?
Zavvi - Fandom en GeekgearAliExpress - die hebben ALLES!Bekijk het streamingaanbod van Primevideo
  woensdag 13 juni 2012 @ 17:02:35 #21
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_112844467
Weer lezen, dat staat toch op die site, jonge. :P _O-

Unglaublich.
  woensdag 13 juni 2012 @ 17:06:05 #22
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_112844618
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 17:02 schreef shiznuts het volgende:
Weer lezen, dat staat toch op die site, jonge. :P _O-
[ afbeelding ]
Unglaublich.
omg ;( ik ben niet zo helder ..
  woensdag 13 juni 2012 @ 17:09:51 #23
356637 Miniem
pi_112844804
quote:
10s.gif Op woensdag 13 juni 2012 17:06 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

omg ;( ik ben niet zo helder ..
Pilletje op? of juist niet? :P
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  woensdag 13 juni 2012 @ 17:20:21 #24
182812 Hydrogeny
pi_112845264
Kan het zijn dat ik mijn Bag niet kan zien bij mijn orders?
  woensdag 13 juni 2012 @ 17:41:16 #25
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_112846084
DX offers =/= DX, inloggen op DX offers dus... ;)
  woensdag 13 juni 2012 @ 17:41:22 #26
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112846086
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 17:20 schreef Hydrogeny het volgende:
Kan het zijn dat ik mijn Bag niet kan zien bij mijn orders?
Die moet je bekijken op de offers site zelf ;)
  woensdag 13 juni 2012 @ 17:48:42 #27
182812 Hydrogeny
pi_112846368
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 17:41 schreef shiznuts het volgende:
DX offers =/= DX, inloggen op DX offers dus... ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 17:41 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Die moet je bekijken op de offers site zelf ;)
Ahhzoooo :D TNX
  woensdag 13 juni 2012 @ 18:43:59 #28
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112848666
Waarom! 8)7 |:( :') :

quote:
Dear Faalhaas:

Thank you for ordering the merchandise on http://offers.dealextreme.com. We appreciate the trust you place in us and we will work hard to make sure we meet or exceed all of your expectations.

Below is the order Details:

Order number: 1xxxxxxxxxxxxxxx

SKU Product Name Qty Price Subtotal
XY003 Lucky Bag 4 1 184.14 184.14
SPOILER
Kijk ik zojuist op Paypal naar een order van DX, claim tijd verlopen :') moet toch maar eens beter gaan opletten :P.

DX wil nog niet echt helpen. Pakketje de 17e mei al verzonden maar nog geen tracking, maar nu dus overgeleverd aan de grillen van DX ipv de zekerheid van Paypal :D!
  woensdag 13 juni 2012 @ 19:13:46 #29
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_112850130
quote:
Thank you for ordering the merchandise on http://offers.dealextreme.com. We appreciate the trust you place in us and we will work hard to make sure we meet or exceed all of your expectations.

Below is the order Details:

Order number: 133705I2FUQ91XD

SKU Product Name Qty Price Subtotal
XY005 5 Min Warehouse Spree 1 1391.17 1391.17

Total: USD 1391.17
  woensdag 13 juni 2012 @ 20:44:53 #30
354668 tornado61
boventitel
pi_112855678
Jammer dat DX zo traag is, ben wel benieuwd naar die lucky bags ^^ (hoewel ik er zelf geen heb besteld) Vorige week donderdag iets verzonden van priceangels en is sinds gisteren al in Nederland (volgens de tracking). Iemand enig idee hoe lang ik nog moet wachten? Ik schat dat ik m maandag heb O-)
Bespaar op je energiekosten - gaslicht.nlF1 Store - Voor al je F1 GearVodafone aanbiedingen
  donderdag 14 juni 2012 @ 00:09:21 #31
165174 ArcticBlizzard
pi_112870072
Heeft iemand van jullie ervaring met de gu10 led lampjes? En zo ja, welke?

Want ik ben erg benieuwd naar de lichtopbrengt maar vooral de kleur van het licht.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  donderdag 14 juni 2012 @ 01:55:09 #32
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_112872743
nee, alleen met

G9 3.5W 3500K 216-Lumen 54-3528 SMD LED Warm White Light Bulb (AC 85~230V

klinkt raar, maar werkt perfect op 1 ding na..
in gewoon licht en hallogeen ziet (voorbeeld) pindakaas er uit zoals je het kent
in dit licht zou je het niet willen opeten, en ga je er 3x naar kijken of het nog wel goed is..
vreemd kleurtje krijgt het..
maar, lichtopbrengst is uit de kunst!
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  donderdag 14 juni 2012 @ 09:51:25 #33
365512 pazara
pi_112876128
kreeg deze mail van zarmark.

Dear friend,
Dear friend,

Big news from zarmark !!!!!!

8rmb-160rmb coupon, Limit time free to get it.

valid time:14/6/2012-20/6/2012
Description:
More than 30USD =8rmb
More than 60usd =16rmb
More than 90usd=24rmb
More than 120usd=32rmb
More than 150usd=40rmb
More than 180usd=48rmb
More than 210usd=56rmb
More than 240usd=64rmb
More than 270usd=72rmb
......
More than 600usd=160rmb
Immediately place an order, begin to enjoy your shopping life .
Make order now,ready to get 8-160rmb for free.

http://www.zarmark.com/shoppingcart.aspx

Contact way:
Msn;zarmark@live.cn
email:service01@zarmark.com

Best regards,
zarmark team

wat bedoelen ze met die prijzen en die dmb?
  donderdag 14 juni 2012 @ 10:16:44 #34
209721 Downstar
Moeimaker
pi_112876742
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 09:51 schreef pazara het volgende:
kreeg deze mail van zarmark.

Dear friend,
Dear friend,

Big news from zarmark !!!!!!

8rmb-160rmb coupon, Limit time free to get it.

valid time:14/6/2012-20/6/2012
Description:
More than 30USD =8rmb
More than 60usd =16rmb
More than 90usd=24rmb
More than 120usd=32rmb
More than 150usd=40rmb
More than 180usd=48rmb
More than 210usd=56rmb
More than 240usd=64rmb
More than 270usd=72rmb
......
More than 600usd=160rmb
Immediately place an order, begin to enjoy your shopping life .
Make order now,ready to get 8-160rmb for free.

http://www.zarmark.com/shoppingcart.aspx

Contact way:
Msn;zarmark@live.cn
email:service01@zarmark.com

Best regards,
zarmark team

wat bedoelen ze met die prijzen en die dmb?
bij een order van 30$ mag je dus nog iet kiezen van de waarde van 8 RMB oftewel 1 sleutelhangertje van spongebob ofzo haha :')
  donderdag 14 juni 2012 @ 10:28:07 #35
365512 pazara
pi_112877057
fail actie
  donderdag 14 juni 2012 @ 11:44:17 #36
310701 Iemand91
pi_112879681
Voor de geïnteresseerden in de bouw van m'n hexacopter: ik heb hier een topic aangemaakt waar ik zal proberen om de bouw een beetje bij te houden.

(Geen idee waar dat topic moest dus heb 'm maar daar geplaatst...)
  donderdag 14 juni 2012 @ 12:35:26 #37
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112881689
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 11:44 schreef Iemand91 het volgende:
Voor de geïnteresseerden in de bouw van m'n hexacopter: ik heb hier een topic aangemaakt waar ik zal proberen om de bouw een beetje bij te houden.

Leuk :D!
  donderdag 14 juni 2012 @ 13:10:00 #38
281092 zoz
pi_112883007
Ik heb gister een blaasbalg om 15.00 besteld en vanochtend al een bevestiging binnen dat hij verstuurd is.

Dx wordt beter :D
  donderdag 14 juni 2012 @ 13:53:46 #39
131319 mickeyD
pi_112884946
wat moet er wel niet in die lucky bag 4 zitten met zo'n bedrag??
1x alles uit het magazijn?
list price:$284.14
Discount:35%
Our price:$184.69
das niet grappig meer
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  donderdag 14 juni 2012 @ 13:58:48 #40
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_112885174
Be the first to find out! :D
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 11:44 schreef Iemand91 het volgende:

Hell-to-da-yes! ^O^
Big Fish GamesBunq - bank of the freeMailbird - E-mail made beautiful
  donderdag 14 juni 2012 @ 14:04:14 #41
131319 mickeyD
pi_112885411
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 13:10 schreef zoz het volgende:
Ik heb gister een blaasbalg om 15.00 besteld en vanochtend al een bevestiging binnen dat hij verstuurd is.

Dx wordt beter :D
nee, DX wordt niet beter.
de reden dat ze juist nu de lucky bags doen is dat china post geen hol te doen heeft..
in deze periode zijn pakketjes uit china binnen 1 week hier.
heb vaker gehad: vrijdag besteld, woensdag postbode aan de deur.
  donderdag 14 juni 2012 @ 14:34:16 #42
281092 zoz
pi_112886597
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 14:04 schreef mickeyD het volgende:

[..]

nee, DX wordt niet beter.
de reden dat ze juist nu de lucky bags doen is dat china post geen hol te doen heeft..
in deze periode zijn pakketjes uit china binnen 1 week hier.
heb vaker gehad: vrijdag besteld, woensdag postbode aan de deur.
Mijn post ;) heeft niks met chinapost te maken. Het is toch echt DX dat er nu 1 dag over doet om mijn pakketje op de post te doen. Hoelang Chinapost erover doet om hem hier te krijgen moet ik nog zien.

Maar ik had laatst mijn Nillkin super shield voor de HTC one x binnen een week uit Singapore.
  donderdag 14 juni 2012 @ 16:15:50 #43
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_112890709

Eindelijk de review van m’n Brainwavz HM3’s. Had ze al een tijdje hier in Nederland. En ook in gebruik, want het is toch wel een lekker setje! Maar meer daarover later.

Heb ze beteld bij MP4Nation omdta ik eerder ook al veel Brainwavz bij hun vandaan heb. En bijna alle Brainwavz die ik heb ontvangen bevallen uitstekend. Het merk met naar mijn mening de beste prijs/kwaliteit verhouding voor koptelefoons en oortjes.

Via EMS laten verzenden omdat ik ze toen snel wou hebben, kost iets extra.. maar uiteindelijk wel top snel binnen.
En mijn eerste indruk, de verpakking/doos was.. GROOT! De welbekende bruine envelop, alleen A3 formaat of groter, niet helemaal gevuld.. toch een groot pakketje :D
“ USB drive 20$ value” Als customs invorce vond ik natuurlijk ook opmerkelijk, maar wel mooi! Daardoor gelukkig geen belasting af hoeven dragen over dit mooie setje.

Toen ik de verpakkiing opende kwam mij een aangename verassing tegemoet, een echt uitzonderlijk mooie verpakking voor de HM3’s!
Kwaliteit’s doos, mooi venster waar het product door te zien is, felle kleuren. Wel even wat anders dan geen doos of z’n halfbakken doos die ik uit china gewend ben. Het openen van de doos was iets lastiger omdat deze juist zo stevig was, maar dat is geen probleem.
In de doos trof ik naast de HM3’s zelf ook een mooi setje standaard assesoires.

Bij het nader bestuderen van de HM3’s kom ik tot dezelfde conclusie als bij de verpakking. Een mooi westerse uitstraling en kwaliteit. De mate van afwerking kan van chinese producten nog wel is ondermaats zijn, maar hier zitten geen braampjes ofzo aan.
Hij voelt lekker stevig aan, en de gebruikte materialen hebben ook meer de uitstraling van kwaliteit van van die synthetische na-maak troep :)

Qua geluidskwaliteit was het even wennen. Het was wel even een contrast met de Sennheiser PXC350’s die ik bij m’n bureau gebruik. Deze zijn heel precies en hebben enorm veel detail.
De HM3’s hebben een lekkere extra bas in vergelijking tot wat ik nu heb. Wat ik gewend ben van de Brainwavz dus. Maar in tegenstelling tot goedkope koptelefoons die ik uit china heb mogen ontvangen gaat deze bass bij de HM3’s niet ten koste van veel detail of de ‘volheid’ van het geluid.
Na een paar weken deze koptelefoon veel gebruikt te hebben (onderweg en op de Universiteit) ben ik tot de conclusie gekomen dat ik dit wel echt een Top koptelefoon vind voor wie van een beetje van bas houd maar niet voor Monsters ofzo wilt gaan waar de bass al-overheersend is.

Qua comfort is het ook even wennen, de oorshelpen zijn net van het formaat waar ze on-ear zijn. Maar dan wel weer groot genoeg om de druk gelijkmatig over het hele oor te verdelen. Eerst voelt het alsof ze een beetje ‘klein’ zijn, maar naar het verstellen van de lengte en even een uurtje op hebben merk je daar eigenlijk bijna niets meer van. En nu naar een paar weken gebruik is het gewoon een heerlijk verlengstuk van je hoofd geworden.

Naast de HM3 zit er in het pakket ook een paar asseoires die altijd welkom zijn. Een 3.5mm naar 6.5mm verloopje voor in je versterker of DJ set. Altijd handig, en ook een garantiekaart welke je recht geeft op 1 jaar volledige garattie! :) Goeie service.
Opvallende assesoires is de twee extra ear-pads die er standaard bij komen. Mooi dat ze er dus vanuitgaan dat kopetelefoon zo lang mee gaat dat de earpads tzt versleten zullen zijn en je deze dus zelf zonder extra kosten of iets dergelijks kunt vervangen!

Voor het geld dat je voor de HM3 neer teld krijg je een mooie koptelefoon die kwalitatief zeker niet onder doet voor sennheiser of andere westerse merken.
Qua geluid zit de koptelefoon in de iets meer bass heavy range, maar met genoeg detail om elke normale gebruiker tevreden te stellen.
Dus een leuke koptelefoon voor een goed prijsje!

Mp4Nation verkoopt ze hier :)

(ps. ik weet dat er bij conrad een koptelefoon verkocht wordt, die er hetzelfde uit ziet, maar vast andere drivers heeft ;) )

[ Bericht 2% gewijzigd door tokko1 op 14-06-2012 19:38:49 ]
  donderdag 14 juni 2012 @ 16:42:08 #44
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_112891902
Bass is inderdaad prima en wat je verwachten kan als je bekend bent met 'Brainwavz', de details zijn er wel maar naar mijn bevindingen te 'dofjes', soundsignature is toch niet helemaal honder procent mijn smaak, maar smaken verschillen uiteraard.

Ikzelf grijp sneller naar de cheapo en supercomfortabele Sonun SN-161, die altijd in de buurt van m'n laptop ligt (ook ideaal voor VOIP) of m'n real deals: de Beats Solo en de Bose QC15 voor als ik echt effe naar muziek wil luisteren. Maar zeker qua bouw is zo'n HM3 erg goed te noemen en verslaat 'ie de Kanen-headphones en het meeste andere wat uit China komt moeiteloos op alle vlakken. Voor die prijs natuurlijk wel interessant. :Y

PS: [ img=640 ] ;)
  donderdag 14 juni 2012 @ 16:44:01 #45
373565 davedavy
pi_112891973
Mijn hand charger is net aangekomen , iemand anders ervaring met dit ding? Ik kan draaien wat ik wil maar het lampje gaat niet branden en me telefoon laad niet...

Er staat in de beschrijving: Keep the charger away from heat ,fire, water and other cool places.
Volgens mij is het niet zo warm in een laadruimte van een vliegtuig.
  donderdag 14 juni 2012 @ 17:03:23 #46
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_112892827
Ik heb tig telefoons bekeken maar kom er nog niet uit... Geloof dat ik er nog even over nadenk.. (of het word een spotgoedkope qwerty, of een redelijke touchscreen met android, wifi en gps)
De pest is dat ze van een tvout op een telefoon nog nooit gehoord hebben..

Wat betreft garantie... Hier zeggen ze toch dat je toestel waterschade heeft en kun je t alsnog zelf oplossen... Als je met een Chinese telefoon problemen krijgt en ze willen je niet helpen (wat meestal wel goed komt), koop je een 2e en claim je die vervolgens via paypal...

Mn scheercreme is binnen *O* maar mn mes en kwast zijn er nog niet...... -O-

quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 16:44 schreef davedavy het volgende:
Mijn hand charger is net aangekomen , iemand anders ervaring met dit ding? Ik kan draaien wat ik wil maar het lampje gaat niet branden en me telefoon laad niet...

Er staat in de beschrijving: Keep the charger away from heat ,fire, water and other cool places.
Volgens mij is het niet zo warm in een laadruimte van een vliegtuig.
Vreemd.. zit er niet toevallig zo'n hendeltje op die je een stukje uit moet trekken..?
  donderdag 14 juni 2012 @ 17:43:19 #47
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_112894550
Ik heb zojuist een Cyber Blue BSH10 ontvangen. Maar er zit enkel een Chinese handleiding bij. Weet iemand waar ik ook de Engelse handleiding kan krijgen?
  donderdag 14 juni 2012 @ 17:46:10 #48
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_112894668
Ja... een website die www.google.com heet.
En lijkt me geen product uit een Chinese webshop... maar van Amazon?
Hoe dan ook: mail ze ofzo: sales@cyber-blue.com
  donderdag 14 juni 2012 @ 17:54:09 #49
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_112894990
2 dingetjes voor de iPad besteld, smart cover en zo achterkantje! :)
  donderdag 14 juni 2012 @ 20:40:32 #50
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_112901937
Heuh... 't gaat nu van Shenzhen, Hong Kong naar Shanghai en dan door naar Beijing... waar zijn we nou helemaal mee bezig? Have a break, have a kitkat... :P Nou ja, in ieder geval doet alle tracking het, maar het lijkt niet echt op te schieten zo met die Chinese omwegen.
Knab - Jouw online bankVattenfall cadeauBoek goedkoper bij booking.com
  donderdag 14 juni 2012 @ 21:57:04 #51
367872 Ryan93
live it big
pi_112905849
Hmm zin om wat te kopen maar zou niet weten wat :{ heeft iemand nog wat leuks voorbij zien komen? haha
  donderdag 14 juni 2012 @ 21:58:46 #52
356637 Miniem
pi_112905968
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 21:57 schreef Ryan93 het volgende:
Hmm zin om wat te kopen maar zou niet weten wat :{ heeft iemand nog wat leuks voorbij zien komen? haha
Ik ben nu opzoek naar een creditcard houder :P
Maar kan nog niet echt iets leuks vinden.
  donderdag 14 juni 2012 @ 22:03:23 #53
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_112906208
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 21:57 schreef Ryan93 het volgende:
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 16:55 schreef shiznuts het volgende:
Nou ja... we hebben oordopjes, koptelefoons, headsets, microfoontjes, (mobiele) speakers, fm-transmitters, (auto)radio's, autoladers, usb-laders, converters, adapters, kabeltjes, lampen, (spaar)lampen, LED-peertjes, LED-strips, zaklampen, lasers, accu's, laders, gereedschap, messen (dan al niet keramisch of vermeend illegaal), keukengerei, (projectie)klokken, horloges, wekkers, afstandsbediening, fotocamera's, videocamera's, beveiligingscamera's, spycams, camera-accessoires, flash geheugen, kaartlezers, chiplezers, HDD behuizing, netbooks, tablets, muizen, usb-hubs, usb gadgets, sleutelhangers, speeldgoed, afstandsbestuurbaar tuig, onderdeeltjes, kleding, schoenen, zonnebrillen, sieraden, hobbyspul en aanstekers onder andere ook nog hè. :P
En anders ff kijken bij de New Arrivals van diverse stores.
Je kunt natuurlijk ook ff de tv aanzetten en voetbal kijken. :P
  donderdag 14 juni 2012 @ 22:04:19 #54
209721 Downstar
Moeimaker
pi_112906254
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 21:58 schreef Miniem het volgende:

[..]

hier al eerder voorbij gekomen; http://www.ebay.com/itm/S(...)&hash=item19c0c2dacc

dat niks voor je ?
  donderdag 14 juni 2012 @ 22:05:50 #55
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_112906345
Ik heb een megatoffe creditcard houder, ze noemen het exotisch een 'portemonnee', echt geweldig ding uit leer. Je kunt er onder andere ook muntjes en briefgeld in opbewaren. Ein Wahnsinn! :P
  donderdag 14 juni 2012 @ 22:05:57 #56
356637 Miniem
pi_112906353
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 22:04 schreef Downstar het volgende:

[..]

hier al eerder voorbij gekomen; http://www.ebay.com/itm/S(...)&hash=item19c0c2dacc

dat niks voor je ?
Die heb ik zelf ook gekocht :Y
Mijn overbodige kaartjes zitten daarin.
Maar is niet echt fijn in je zak wegen wat scherpe hoekjes.
  donderdag 14 juni 2012 @ 22:07:09 #57
367872 Ryan93
live it big
pi_112906409
quote:
[..]

zo iets : http://www.buyincoins.com(...)ox-product-9096.html of is dat weer te groot ?

@shiznuts ja dat doe ik dagelijks/wekelijks standaard eventjes checken hehe
  donderdag 14 juni 2012 @ 22:07:27 #58
356637 Miniem
pi_112906424
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 22:05 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb een megatoffe creditcard houder, ze noemen het exotisch een 'portemonnee', echt geweldig ding uit leer. Je kunt er onder andere ook muntjes en briefgeld in opbewaren. Ein Wahnsinn! :P
Vind het altijd zo kut om met een dikke portemonnee te lopen :/ en soms hoef je alleen je id kaart en pinpas mee te nemen.
Maar jij hebt daar natuurlijk geen last van, want je geld gaat voornamelijk richting China :P

quote:
0s.gif Op Ryan93 het volgende:

[..]

zo iets : http://www.buyincoins.com(...)ox-product-9096.html of is dat weer te groot ?

@shiznuts ja dat doe ik dagelijks/wekelijks standaard eventjes checken hehe
Ook gezien ;)
  donderdag 14 juni 2012 @ 22:40:51 #59
367872 Ryan93
live it big
pi_112908397
Misschien vind je hier wel wat tussen :
http://www.priceangels.co(...)r+Business+Card+Case
  donderdag 14 juni 2012 @ 23:02:50 #60
291738 Moos.
Hap.
pi_112909676
Even een vraagje voor wanneer je een Nederlandse traceercode aanvraagt. Heel vaak zie als mensen de code opvragen op Twitter, dat @PostNLWebcare dan antwoordt met de 3S-code en dat het pakketje eerst moet worden ingeklaard.
Betekent dat dus ze het nog extra controleren op waarde (m.b.t. andere Chinese pakketjes) of gebeurd daar inklaren gewoon standaard altijd?
Vattenfall cadeauHoesjes? Casetify!Bekijk het streamingaanbod van Primevideo
  donderdag 14 juni 2012 @ 23:11:11 #61
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_112910108
quote:
12s.gif Op donderdag 14 juni 2012 23:02 schreef Moos. het volgende:
Even een vraagje voor wanneer je een Nederlandse traceercode aanvraagt. Heel vaak zie als mensen de code opvragen op Twitter, dat @PostNLWebcare dan antwoordt met de 3S-code en dat het pakketje eerst moet worden ingeklaard.
Betekent dat dus ze het nog extra controleren op waarde (m.b.t. andere Chinese pakketjes) of gebeurd daar inklaren gewoon standaard altijd?
Volgens mij komt het er op neer dat het pakketje gescant moet worden en de chinese code gekoppelt moet worden aan een 3S code (automatisch), inklaring kan ook inhouden dat iemand naar je pakket kijkt en beslist of hij open gaat / niet ... :P
  vrijdag 15 juni 2012 @ 00:17:06 #62
272834 Eenskijken
Cha
pi_112911531
ik ben opzoek naar zo'n plastic doorzichtig hoesje waar je een pas in kan doen. Zoals je bij een bank vaak erbij krijgt. dus niet echt een case, maar alleen een beschermingsrandje. Maar cart holder of iets levert weinig op. weet ook niet of ze zoiets wel kennen.
There are only 151 Pokémon.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 00:51:51 #63
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_112912549
Ff op 'ID Badge' zoeken vriend.
Hier heb je meteen een voorraadje. Of je kijkt ff op Ebay, zul je vast nog beter slagen.
Verschillende searchterms proberen. ;)
  vrijdag 15 juni 2012 @ 07:14:59 #64
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_112914957
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 00:17 schreef Eenskijken het volgende:
ik ben opzoek naar zo'n plastic doorzichtig hoesje waar je een pas in kan doen. Zoals je bij een bank vaak erbij krijgt. dus niet echt een case, maar alleen een beschermingsrandje. Maar cart holder of iets levert weinig op. weet ook niet of ze zoiets wel kennen.
Misschien moet je dan ook eens op "card holder" zoeken, of zoek je een houder voor een winkelwagen?
Don't let my username fool you...
  vrijdag 15 juni 2012 @ 07:39:39 #65
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_112915109
Of je loopt natuurlijk even een bank binnen en vraagt er eentje.... :Y
  vrijdag 15 juni 2012 @ 07:50:36 #66
213578 marco_sire
pi_112915200
waarom kan ik niet zo goed zoeken als shiz.....[schaam schaam]

ik zoek dus:
een horloge box. heb ze op ebay gevonden voor $20....dat moet goedkoper kunnen. paar topics geleden kwamen die boxen uitgebreid aan bod maar kan dat topic niet meer vinden.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 08:04:41 #67
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_112915308
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 07:50 schreef marco_sire het volgende:

ik zoek dus:
een horloge box. heb ze op ebay gevonden voor $20....dat moet goedkoper kunnen. paar topics geleden kwamen die boxen uitgebreid aan bod maar kan dat topic niet meer vinden.
Volgens mij zijn ze vrij prijzig... maar Monkeybrain weet dat volgens mij wel... die had er 1 gekocht dacht ik..
  vrijdag 15 juni 2012 @ 09:45:19 #68
356637 Miniem
pi_112917024
Bij BIC staan er tegenwoordig geen plaatjes meer :')

http://www.buyincoins.com/pages/products_new.html
  vrijdag 15 juni 2012 @ 09:47:01 #69
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_112917084
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 09:45 schreef Miniem het volgende:
Bij BIC staan er tegenwoordig geen plaatjes meer :')

http://www.buyincoins.com/pages/products_new.html
:')_!

Ik wacht op deze pakketjes: iPhone 4s bumper case with clear back, 3M iPhone USB cable, iPad smart cover en iPad back cover :) ik verwacht de 1e 2 dingetjes elk moment (volgende week dus :P)
  vrijdag 15 juni 2012 @ 09:53:56 #70
356637 Miniem
pi_112917292
Heb een nieuwe batterij voor mijn laptop nodig.

Op Ebay is dit de goedkoopste:

http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item3cc5385be8

In hoeverre zijn die batterijen te vertrouwen?
In NL webshops zijn ze allemaal rond de 60 a 100 euro.
De beste bordspellen vind je bij 999 GamesAliExpress - die hebben ALLES!Zalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  vrijdag 15 juni 2012 @ 09:57:07 #71
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_112917404
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 09:53 schreef Miniem het volgende:
Heb een nieuwe batterij voor mijn laptop nodig.

Op Ebay is dit de goedkoopste:

http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item3cc5385be8

In hoeverre zijn die batterijen te vertrouwen?
In NL webshops zijn ze allemaal rond de 60 a 100 euro.
Chinese batterijen hebben nog wel eens zin om spontaan te ontbranden/ontploffen (wel is iets langsgekomen in dit topic). Dus ze doen het wel, maar zij soms wel gevaarlijk. Vaak hebben ze ook lang niet het vermogen wat je zou hopen...

Geen CE keurkermerk > Onbetrouwbaar > en laag vermogen = no go ;)
  vrijdag 15 juni 2012 @ 09:58:38 #72
356637 Miniem
pi_112917457
quote:
16s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 09:57 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Chinese batterijen hebben nog wel eens zin om spontaan te ontbranden/ontploffen (wel is iets langsgekomen in dit topic). Dus ze doen het wel, maar zij soms wel gevaarlijk. Vaak hebben ze ook lang niet het vermogen wat je zou hopen...

Geen CE keurkermerk > Onbetrouwbaar > en laag vermogen = no go ;)
Mja :P

Ik ga echt geen 60 tot 100 euro besteden voor een vervangende batterij voor een laptop van 5 jaar oud :P

Dan maar aan netstroom.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 10:13:30 #73
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112917902
quote:

ik zoek dus:
Hoe groot is die? De prijs lijkt mij wel redelijk. Heb voor een 10 slots ook zoiets betaald).
Geloof dat BIC die ook had, met de coupon ook rond die prijs ;)
  vrijdag 15 juni 2012 @ 10:44:05 #74
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_112918982
quote:

ik zoek dus:
Zijn geloof ik zo duur van wat ik meekreeg een paar topics geleden inderdaad. Verder gewoon een search erop loslaten.

Je kunt ook gewoon een theedoos halen bij de Xenos ofzo. :P Of voor een horlogebox kijken bij de Kijkshop/Blokker e.d. natuurlijk. ;)
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 09:58 schreef Miniem het volgende:

[..]

Mja :P

Ik ga echt geen 60 tot 100 euro besteden voor een vervangende batterij voor een laptop van 5 jaar oud :P

Dan maar aan netstroom.
Misschien heeft iemand z'n 5 jaar oude laptop verneukt (scherm kapot, van binnen geroosterd ofzo) en verkoopt 'ie de rest in onderdelen. Ff op Marktplaats kijken. ;) Verder zou ik inderdaad zoals onze Tokkie zegt, niet kijken naar Chinese rommel, dat is altijd maar weer (een vaak teleurstellende) gok. Ik overweeg alleen (relatief dure) 18650-accu's waarnaar op forum research naar gedaan is en uitgebreide ervaringen en tests mee zijn gedaan.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 10:56:35 #75
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112919465
Ok, die bag zijn crap :')

Ik mag niet eens plaatsten wat ik gekregen heb omdat:
quote:
Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.
Lees de OpeningsPost voor je reageert en zoek eerst zelf voordat je in dit topic vragen gaat stellen. Vraag jezelf voor je post af of anderen daar uberhaupt iets mee kunnen. Wees in je reacties zo volledig, informatief en on-topic als mogelijk.
Bij 3 van de 5 items

Enige waar ik iets over kan zeggen zijn een zakje met 12 angry bird poppetjes :') en een keyfinder :')
  vrijdag 15 juni 2012 @ 10:58:11 #76
272834 Eenskijken
Cha
pi_112919534
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 07:14 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Misschien moet je dan ook eens op "card holder" zoeken, of zoek je een houder voor een winkelwagen?
_O- my bad.

goed zoeken is lastiger dan ik denk ;( maar tnx, dat soort dingen zocht ik idd :)
There are only 151 Pokémon.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 11:14:22 #77
131319 mickeyD
pi_112920202
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 10:56 schreef RobertNL het volgende:
Ok, die bag zijn crap :')

Ik mag niet eens plaatsten wat ik gekregen heb omdat:

[..]

Bij 3 van de 5 items

Enige waar ik iets over kan zeggen zijn een zakje met 12 angry bird poppetjes :') en een keyfinder :')

welke bag heb je binnen? de goedkoopste? (hoop ik?)

je kunt toch zeggen wat voor artikel het is
bijv.: horloge, earplugs, zonnebril van bekend merk weet ik t?
gooi het anders ff op chinesewebshops.com?
  vrijdag 15 juni 2012 @ 11:17:58 #78
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112920345
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 11:14 schreef mickeyD het volgende:

[..]

welke bag heb je binnen? de goedkoopste? (hoop ik?)

je kunt toch zeggen wat voor artikel het is
bijv.: horloge, earplugs, zonnebril van bekend merk weet ik t?
gooi het anders ff op chinesewebshops.com?
2x spelletjes - afdeling TPB
1x laser 5 mw
1x key finder
1x angry bird poppetjes

En dat alles voor slechts 57 dollar :') :')

SPOILER
  vrijdag 15 juni 2012 @ 11:20:20 #79
131319 mickeyD
pi_112920431
correct, wilde t net posten, de luckybag 3 is verstuurd!
heb ff review topic aangemaakt op "die andere site"
kan iedereen daar neerzetten wat ie ontvangen heeft, als t illegale crap is..

@robertnl damn, wat een zooi, ik huiver nu al voor die luckybag3.. en dan nog belasting betalen ook zeker?? (zul je altijd zien)
  vrijdag 15 juni 2012 @ 11:34:55 #80
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112921014
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 11:20 schreef mickeyD het volgende:
correct, wilde t net posten, de luckybag 3 is verstuurd!
heb ff review topic aangemaakt op "die andere site"
kan iedereen daar neerzetten wat ie ontvangen heeft, als t illegale crap is..

@robertnl damn, wat een zooi, ik huiver nu al voor die luckybag3.. en dan nog belasting betalen ook zeker?? (zul je altijd zien)
Nee dat niet, zou er ook nog bij moeten :')
BonprixKnab - Jouw online bankZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  vrijdag 15 juni 2012 @ 12:12:35 #81
77135 mschol
pi_112922437
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 11:17 schreef RobertNL het volgende:

[..]

2x spelletjes - afdeling TPB
?

voor de rest wel erg triest pakket :X
  vrijdag 15 juni 2012 @ 12:13:54 #82
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_112922480
Heey robert kan je een foto uploaden van je luckybag?
BAM dit is 3KB
  vrijdag 15 juni 2012 @ 12:24:04 #83
131319 mickeyD
pi_112922905
ja, ik vrees met grote vreze dat ze overgebleven crap aan t verkopen zijn voor duur!
  vrijdag 15 juni 2012 @ 12:27:10 #84
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112923001
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 12:12 schreef mschol het volgende:

[..]

?

voor de rest wel erg triest pakket :X
Jup
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 12:13 schreef Loll het volgende:
Heey robert kan je een foto uploaden van je luckybag?
Nee, denk dat ik dan een note krijg :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 12:24 schreef mickeyD het volgende:
ja, ik vrees met grote vreze dat ze overgebleven crap aan t verkopen zijn voor duur!
:Y
  vrijdag 15 juni 2012 @ 12:28:30 #85
131319 mickeyD
pi_112923062
gooi t anders ff op je weet wel (als je daar een account hebt)
dan kunnen ze daar meegenieten van onze financiele ondergang..
  vrijdag 15 juni 2012 @ 12:40:56 #86
268726 thecuriousone
nen belg
pi_112923534
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 12:24 schreef mickeyD het volgende:
[Chinese Webshops] Topic #202 Chinashopping tot de max!

Zoals die '2x spelletjes - afdeling TPB' hoe lang worden die al niet meer verkocht op DX?
jaja, en azo...
  vrijdag 15 juni 2012 @ 12:49:33 #87
131319 mickeyD
pi_112923869
gaan we toch gewoon DX bannen hier? ;)
banner weg en negatief reviewen..
zo goed doen ze t toch al niet laatste jaar qua verzenden..
  vrijdag 15 juni 2012 @ 13:21:05 #88
356637 Miniem
pi_112925247
Weet iemand hoe groot/dik deze is?

http://www.buyincoins.com(...)ox-product-9096.html
  vrijdag 15 juni 2012 @ 13:24:57 #89
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_112925413
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 13:21 schreef Miniem het volgende:

Je ziet er toch afbeeldingen bij? En die heb je vast elders ook waar dan millimeters bij staan. :P
  vrijdag 15 juni 2012 @ 13:27:07 #90
356637 Miniem
pi_112925508
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 13:24 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Je ziet er toch afbeeldingen bij? En die heb je vast elders ook waar dan millimeters bij staan. :P
Ik zie de afbeeldingen :Y
Maar gaat voornamelijk om de dikte :P
ff verder zoeken maar.
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekHoesjes? Casetify!Knab - Jouw online bank
  vrijdag 15 juni 2012 @ 13:27:33 #91
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_112925526
  vrijdag 15 juni 2012 @ 13:29:06 #92
373565 davedavy
pi_112925603
@Hierboven

quote:
*** BUY 2 GET 1 FREE***
2 Kopen is 1 gratis :D
  vrijdag 15 juni 2012 @ 13:30:04 #93
356637 Miniem
pi_112925656
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 13:29 schreef davedavy het volgende:
@Hierboven

[..]

2 Kopen is 1 gratis :D
Voor die prijs kun je er 3 kopen bij BIC _O-

Hmm, is toch best dik 2cm :P
  vrijdag 15 juni 2012 @ 13:30:11 #94
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_112925661
Ja, dat kan ook uit omdat ze daar zo duur zijn. :s) Ik postte de link voor de info, niet de prijs.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 13:36:36 #95
356637 Miniem
pi_112925974
Toch maar 1 besteld :Y) ben wel benieuwd :P
  vrijdag 15 juni 2012 @ 13:45:35 #96
373565 davedavy
pi_112926397
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 13:36 schreef Miniem het volgende:
Toch maar 1 besteld :Y) ben wel benieuwd :P
Bij BIC? Wel jammer dat ze geen kleurkeuze bieden, voor de meerprijs op Ebay wel.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 13:52:11 #97
356637 Miniem
pi_112926691
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 13:45 schreef davedavy het volgende:

[..]

Bij BIC? Wel jammer dat ze geen kleurkeuze bieden, voor de meerprijs op Ebay wel.
Jup @ BIC, maakt mij niet uit, vind alle kleuren wel nice.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 14:01:46 #98
373565 davedavy
pi_112927057
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 13:52 schreef Miniem het volgende:

[..]

Jup @ BIC, maakt mij niet uit, vind alle kleuren wel nice.
Ach , bij BIC weet je tenminste dat je goed zit :) Meestal
  vrijdag 15 juni 2012 @ 14:41:38 #99
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112928799
Filmpje v/d Lucky bag staat op ytube :)
  vrijdag 15 juni 2012 @ 14:45:37 #100
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_112928976
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 13:21 schreef Miniem het volgende:

ik dacht eerst aan een dildo, toen je dat vroeg! :')
Maar ik heb zo ding! niet van die site, maar precies dezelfde maar dan met een opdrukje!
AliExpress - die hebben ALLES!Dagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlHoesjes? Casetify!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')