quote:Op vrijdag 15 juni 2012 07:14 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Misschien moet je dan ook eens op "card holder" zoeken, of zoek je een houder voor een winkelwagen?
welke bag heb je binnen? de goedkoopste? (hoop ik?)quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:56 schreef RobertNL het volgende:
Ok, die bag zijn crap![]()
Ik mag niet eens plaatsten wat ik gekregen heb omdat:
[..]
Bij 3 van de 5 items
Enige waar ik iets over kan zeggen zijn een zakje met 12 angry bird poppetjesen een keyfinder
2x spelletjes - afdeling TPBquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:14 schreef mickeyD het volgende:
[..]
welke bag heb je binnen? de goedkoopste? (hoop ik?)
je kunt toch zeggen wat voor artikel het is
bijv.: horloge, earplugs, zonnebril van bekend merk weet ik t?
gooi het anders ff op chinesewebshops.com?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Nee dat niet, zou er ook nog bij moetenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:20 schreef mickeyD het volgende:
correct, wilde t net posten, de luckybag 3 is verstuurd!
heb ff review topic aangemaakt op "die andere site"
kan iedereen daar neerzetten wat ie ontvangen heeft, als t illegale crap is..
@robertnl damn, wat een zooi, ik huiver nu al voor die luckybag3.. en dan nog belasting betalen ook zeker?? (zul je altijd zien)
Jupquote:
Nee, denk dat ik dan een note krijgquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:13 schreef Loll het volgende:
Heey robert kan je een foto uploaden van je luckybag?
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:24 schreef mickeyD het volgende:
ja, ik vrees met grote vreze dat ze overgebleven crap aan t verkopen zijn voor duur!
[Chinese Webshops] Topic #202 Chinashopping tot de max!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:24 schreef mickeyD het volgende:
ja, ik vrees met grote vreze dat ze overgebleven crap aan t verkopen zijn voor duur!
Je ziet er toch afbeeldingen bij? En die heb je vast elders ook waar dan millimeters bij staan.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:21 schreef Miniem het volgende:
Weet iemand hoe groot/dik deze is?
http://www.buyincoins.com(...)ox-product-9096.html
Ik zie de afbeeldingenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:24 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Je ziet er toch afbeeldingen bij? En die heb je vast elders ook waar dan millimeters bij staan.
Jup @ BIC, maakt mij niet uit, vind alle kleuren wel nice.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:45 schreef davedavy het volgende:
[..]
Bij BIC? Wel jammer dat ze geen kleurkeuze bieden, voor de meerprijs op Ebay wel.
Ach , bij BIC weet je tenminste dat je goed zitquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:52 schreef Miniem het volgende:
[..]
Jup @ BIC, maakt mij niet uit, vind alle kleuren wel nice.
ik dacht eerst aan een dildo, toen je dat vroeg!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:21 schreef Miniem het volgende:
Weet iemand hoe groot/dik deze is?
http://www.buyincoins.com(...)ox-product-9096.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |