Volgens mij komt het er op neer dat het pakketje gescant moet worden en de chinese code gekoppelt moet worden aan een 3S code (automatisch), inklaring kan ook inhouden dat iemand naar je pakket kijkt en beslist of hij open gaat / niet ...quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:02 schreef Moos. het volgende:
Even een vraagje voor wanneer je een Nederlandse traceercode aanvraagt. Heel vaak zie als mensen de code opvragen op Twitter, dat @PostNLWebcare dan antwoordt met de 3S-code en dat het pakketje eerst moet worden ingeklaard.
Betekent dat dus ze het nog extra controleren op waarde (m.b.t. andere Chinese pakketjes) of gebeurd daar inklaren gewoon standaard altijd?
Misschien moet je dan ook eens op "card holder" zoeken, of zoek je een houder voor een winkelwagen?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:17 schreef Eenskijken het volgende:
ik ben opzoek naar zo'n plastic doorzichtig hoesje waar je een pas in kan doen. Zoals je bij een bank vaak erbij krijgt. dus niet echt een case, maar alleen een beschermingsrandje. Maar cart holder of iets levert weinig op. weet ook niet of ze zoiets wel kennen.
Volgens mij zijn ze vrij prijzig... maar Monkeybrain weet dat volgens mij wel... die had er 1 gekocht dacht ik..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 07:50 schreef marco_sire het volgende:
waarom kan ik niet zo goed zoeken als shiz.....[schaam schaam]
ik zoek dus:
een horloge box. heb ze op ebay gevonden voor $20....dat moet goedkoper kunnen. paar topics geleden kwamen die boxen uitgebreid aan bod maar kan dat topic niet meer vinden.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:45 schreef Miniem het volgende:
Bij BIC staan er tegenwoordig geen plaatjes meer![]()
http://www.buyincoins.com/pages/products_new.html
Chinese batterijen hebben nog wel eens zin om spontaan te ontbranden/ontploffen (wel is iets langsgekomen in dit topic). Dus ze doen het wel, maar zij soms wel gevaarlijk. Vaak hebben ze ook lang niet het vermogen wat je zou hopen...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:53 schreef Miniem het volgende:
Heb een nieuwe batterij voor mijn laptop nodig.
Op Ebay is dit de goedkoopste:
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item3cc5385be8
In hoeverre zijn die batterijen te vertrouwen?
In NL webshops zijn ze allemaal rond de 60 a 100 euro.
Mjaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:57 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Chinese batterijen hebben nog wel eens zin om spontaan te ontbranden/ontploffen (wel is iets langsgekomen in dit topic). Dus ze doen het wel, maar zij soms wel gevaarlijk. Vaak hebben ze ook lang niet het vermogen wat je zou hopen...
Geen CE keurkermerk > Onbetrouwbaar > en laag vermogen = no go
Hoe groot is die? De prijs lijkt mij wel redelijk. Heb voor een 10 slots ook zoiets betaald).quote:Op vrijdag 15 juni 2012 07:50 schreef marco_sire het volgende:
ik zoek dus:
een horloge box. heb ze op ebay gevonden voor $20....dat moet goedkoper kunnen. paar topics geleden kwamen die boxen uitgebreid aan bod maar kan dat topic niet meer vinden.
Zijn geloof ik zo duur van wat ik meekreeg een paar topics geleden inderdaad. Verder gewoon een search erop loslaten.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 07:50 schreef marco_sire het volgende:
ik zoek dus:
Misschien heeft iemand z'n 5 jaar oude laptop verneukt (scherm kapot, van binnen geroosterd ofzo) en verkoopt 'ie de rest in onderdelen. Ff op Marktplaats kijken.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:58 schreef Miniem het volgende:
[..]
Mja
Ik ga echt geen 60 tot 100 euro besteden voor een vervangende batterij voor een laptop van 5 jaar oud
Dan maar aan netstroom.
Bij 3 van de 5 itemsquote:Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.
Lees de OpeningsPost voor je reageert en zoek eerst zelf voordat je in dit topic vragen gaat stellen. Vraag jezelf voor je post af of anderen daar uberhaupt iets mee kunnen. Wees in je reacties zo volledig, informatief en on-topic als mogelijk.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 07:14 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Misschien moet je dan ook eens op "card holder" zoeken, of zoek je een houder voor een winkelwagen?
welke bag heb je binnen? de goedkoopste? (hoop ik?)quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:56 schreef RobertNL het volgende:
Ok, die bag zijn crap![]()
Ik mag niet eens plaatsten wat ik gekregen heb omdat:
[..]
Bij 3 van de 5 items
Enige waar ik iets over kan zeggen zijn een zakje met 12 angry bird poppetjesen een keyfinder
2x spelletjes - afdeling TPBquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:14 schreef mickeyD het volgende:
[..]
welke bag heb je binnen? de goedkoopste? (hoop ik?)
je kunt toch zeggen wat voor artikel het is
bijv.: horloge, earplugs, zonnebril van bekend merk weet ik t?
gooi het anders ff op chinesewebshops.com?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Nee dat niet, zou er ook nog bij moetenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:20 schreef mickeyD het volgende:
correct, wilde t net posten, de luckybag 3 is verstuurd!
heb ff review topic aangemaakt op "die andere site"
kan iedereen daar neerzetten wat ie ontvangen heeft, als t illegale crap is..
@robertnl damn, wat een zooi, ik huiver nu al voor die luckybag3.. en dan nog belasting betalen ook zeker?? (zul je altijd zien)
Jupquote:
Nee, denk dat ik dan een note krijgquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:13 schreef Loll het volgende:
Heey robert kan je een foto uploaden van je luckybag?
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:24 schreef mickeyD het volgende:
ja, ik vrees met grote vreze dat ze overgebleven crap aan t verkopen zijn voor duur!
[Chinese Webshops] Topic #202 Chinashopping tot de max!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:24 schreef mickeyD het volgende:
ja, ik vrees met grote vreze dat ze overgebleven crap aan t verkopen zijn voor duur!
Je ziet er toch afbeeldingen bij? En die heb je vast elders ook waar dan millimeters bij staan.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:21 schreef Miniem het volgende:
Weet iemand hoe groot/dik deze is?
http://www.buyincoins.com(...)ox-product-9096.html
Ik zie de afbeeldingenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:24 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Je ziet er toch afbeeldingen bij? En die heb je vast elders ook waar dan millimeters bij staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |