quote:Op maandag 4 juni 2012 17:39 schreef revpolen het volgende:
http://www.alibaba.com/pr(...)ashan_atv_250cc.html
hebben!!!!
Nu welquote:Op maandag 4 juni 2012 16:57 schreef Catch22- het volgende:
http://offers.dealextreme.com/
iemand al een DealextremeBoxbag besteld?
Jammer inderdaadquote:Op maandag 4 juni 2012 17:08 schreef revpolen het volgende:
dankje wel... nu heb ik er dus 1 besteld..
ben benieuwd wat er in zit! heb wel die goedkopere besteld.. andere is al uitverkocht
hahaquote:
2 stuks besteldquote:SKU Product Name Qty Price Subtotal
XY001 Grab Bag 2 18.49 36.98
Dit sowieso.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:03 schreef thecuriousone het volgende:
De kans is toch echt wel heel groot dat er enkel spul in de 'Lucky bag' zit dat al maanden (of jaren) stof ligt te happen in het magazijn...
quote:Op maandag 4 juni 2012 19:03 schreef thecuriousone het volgende:
De kans is toch echt wel heel groot dat er enkel spul in de 'Lucky bag' zit dat al maanden (of jaren) stof ligt te happen in het magazijn...
Daaromquote:
quote:Only excellent and valuable products, nothing is damaged, useless nor defective!
quote:Dan kan ik altijd nog een paypal claim doen mocht het niet nutig zijn! (object niet zo als beschreven)
Maar, een random knopje voor een arcade machine is idd niet nutteloos, als je een arcade machine hebt.quote:
Daarom als het niet nuttig is kan je altijd claimen, want ze zouden toch alleen (voor mij) nuttige dingen opsturenquote:Op maandag 4 juni 2012 19:42 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Maar, een random knopje voor een arcade machine is idd niet nutteloos, als je een arcade machine hebt.
Dus dan is ie alsnog nutteloos, tenzij je een arcade machine hebt.
MAAR HET IS WEL NUTTIG, DAT JIJ HET NIET KAN GEBRUIKEN IS NIET HUN PROBLEEM!!!!quote:Op maandag 4 juni 2012 19:43 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Daarom als het niet nuttig is kan je altijd claimen, want ze zouden toch alleen (voor mij) nuttige dingen opsturen....
quote:Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.
Lees de OpeningsPost voor je reageert en zoek eerst zelf voordat je in dit topic vragen gaat stellen. Vraag jezelf voor je post af of anderen daar uberhaupt iets mee kunnen. Wees in je reacties zo volledig, informatief en on-topic als mogelijk.
Kappen met die meuk.quote:
Wat wil een chinashopper nog meerquote:Op maandag 4 juni 2012 23:00 schreef Downstar het volgende:
Ik waag me niet aan die luckybags..
ik denk dat je dr niet zo lucky van zult worden..
Ik heb vorige maand een ibood doos ontvangen, dan weet je gewoon dat je echt waarde krijgt en zeker ook geen nutteloze gadgets.. maar veelal luxere elektronica producten
hier krijg je straks Dildostressballen, een reuze pig led light, een stylus voor een touchscreen een 3d brilletje, wat rare magnets en een pak nep snorren
quote:Op maandag 4 juni 2012 23:08 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Oh nee waarom heb ik hierop geklikt? Ben nu helemaal verslaafd aan deze chinese webshops
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |