abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 juni 2012 @ 17:41:22 #26
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112846086
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 17:20 schreef Hydrogeny het volgende:
Kan het zijn dat ik mijn Bag niet kan zien bij mijn orders?
Die moet je bekijken op de offers site zelf ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_112846368
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 17:41 schreef shiznuts het volgende:
DX offers =/= DX, inloggen op DX offers dus... ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 17:41 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Die moet je bekijken op de offers site zelf ;)
Ahhzoooo :D TNX
  woensdag 13 juni 2012 @ 18:43:59 #28
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112848666
Waarom! 8)7 |:( :') :

quote:
Dear Faalhaas:

Thank you for ordering the merchandise on http://offers.dealextreme.com. We appreciate the trust you place in us and we will work hard to make sure we meet or exceed all of your expectations.

Below is the order Details:

Order number: 1xxxxxxxxxxxxxxx

SKU Product Name Qty Price Subtotal
XY003 Lucky Bag 4 1 184.14 184.14
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk ik zojuist op Paypal naar een order van DX, claim tijd verlopen :') moet toch maar eens beter gaan opletten :P.

DX wil nog niet echt helpen. Pakketje de 17e mei al verzonden maar nog geen tracking, maar nu dus overgeleverd aan de grillen van DX ipv de zekerheid van Paypal :D!
  woensdag 13 juni 2012 @ 19:13:46 #29
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_112850130
quote:
Thank you for ordering the merchandise on http://offers.dealextreme.com. We appreciate the trust you place in us and we will work hard to make sure we meet or exceed all of your expectations.

Below is the order Details:

Order number: 133705I2FUQ91XD

SKU Product Name Qty Price Subtotal
XY005 5 Min Warehouse Spree 1 1391.17 1391.17

Total: USD 1391.17
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_112855678
Jammer dat DX zo traag is, ben wel benieuwd naar die lucky bags ^^ (hoewel ik er zelf geen heb besteld) Vorige week donderdag iets verzonden van priceangels en is sinds gisteren al in Nederland (volgens de tracking). Iemand enig idee hoe lang ik nog moet wachten? Ik schat dat ik m maandag heb O-)
pi_112870072
Heeft iemand van jullie ervaring met de gu10 led lampjes? En zo ja, welke?

Want ik ben erg benieuwd naar de lichtopbrengt maar vooral de kleur van het licht.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  donderdag 14 juni 2012 @ 01:55:09 #32
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_112872743
nee, alleen met

G9 3.5W 3500K 216-Lumen 54-3528 SMD LED Warm White Light Bulb (AC 85~230V

klinkt raar, maar werkt perfect op 1 ding na..
in gewoon licht en hallogeen ziet (voorbeeld) pindakaas er uit zoals je het kent
in dit licht zou je het niet willen opeten, en ga je er 3x naar kijken of het nog wel goed is..
vreemd kleurtje krijgt het..
maar, lichtopbrengst is uit de kunst!
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_112876128
kreeg deze mail van zarmark.

Dear friend,
Dear friend,

Big news from zarmark !!!!!!

8rmb-160rmb coupon, Limit time free to get it.

valid time:14/6/2012-20/6/2012
Description:
More than 30USD =8rmb
More than 60usd =16rmb
More than 90usd=24rmb
More than 120usd=32rmb
More than 150usd=40rmb
More than 180usd=48rmb
More than 210usd=56rmb
More than 240usd=64rmb
More than 270usd=72rmb
......
More than 600usd=160rmb
Immediately place an order, begin to enjoy your shopping life .
Make order now,ready to get 8-160rmb for free.

http://www.zarmark.com/shoppingcart.aspx

Contact way:
Msn;zarmark@live.cn
email:service01@zarmark.com

Best regards,
zarmark team

wat bedoelen ze met die prijzen en die dmb?
pi_112876742
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 09:51 schreef pazara het volgende:
kreeg deze mail van zarmark.

Dear friend,
Dear friend,

Big news from zarmark !!!!!!

8rmb-160rmb coupon, Limit time free to get it.

valid time:14/6/2012-20/6/2012
Description:
More than 30USD =8rmb
More than 60usd =16rmb
More than 90usd=24rmb
More than 120usd=32rmb
More than 150usd=40rmb
More than 180usd=48rmb
More than 210usd=56rmb
More than 240usd=64rmb
More than 270usd=72rmb
......
More than 600usd=160rmb
Immediately place an order, begin to enjoy your shopping life .
Make order now,ready to get 8-160rmb for free.

http://www.zarmark.com/shoppingcart.aspx

Contact way:
Msn;zarmark@live.cn
email:service01@zarmark.com

Best regards,
zarmark team

wat bedoelen ze met die prijzen en die dmb?
bij een order van 30$ mag je dus nog iet kiezen van de waarde van 8 RMB oftewel 1 sleutelhangertje van spongebob ofzo haha :')
pi_112877057
fail actie
pi_112879681
Voor de geïnteresseerden in de bouw van m'n hexacopter: ik heb hier een topic aangemaakt waar ik zal proberen om de bouw een beetje bij te houden.

(Geen idee waar dat topic moest dus heb 'm maar daar geplaatst...)
  donderdag 14 juni 2012 @ 12:35:26 #37
327191 RobertNL
For your gear.
pi_112881689
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 11:44 schreef Iemand91 het volgende:
Voor de geïnteresseerden in de bouw van m'n hexacopter: ik heb hier een topic aangemaakt waar ik zal proberen om de bouw een beetje bij te houden.

Leuk :D!
pi_112883007
Ik heb gister een blaasbalg om 15.00 besteld en vanochtend al een bevestiging binnen dat hij verstuurd is.

Dx wordt beter :D
  donderdag 14 juni 2012 @ 13:53:46 #39
131319 mickeyD
pi_112884946
wat moet er wel niet in die lucky bag 4 zitten met zo'n bedrag??
1x alles uit het magazijn?
list price:$284.14
Discount:35%
Our price:$184.69
das niet grappig meer
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  donderdag 14 juni 2012 @ 13:58:48 #40
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_112885174
Be the first to find out! :D
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 11:44 schreef Iemand91 het volgende:

Hell-to-da-yes! ^O^
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 14 juni 2012 @ 14:04:14 #41
131319 mickeyD
pi_112885411
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 13:10 schreef zoz het volgende:
Ik heb gister een blaasbalg om 15.00 besteld en vanochtend al een bevestiging binnen dat hij verstuurd is.

Dx wordt beter :D
nee, DX wordt niet beter.
de reden dat ze juist nu de lucky bags doen is dat china post geen hol te doen heeft..
in deze periode zijn pakketjes uit china binnen 1 week hier.
heb vaker gehad: vrijdag besteld, woensdag postbode aan de deur.
pi_112886597
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 14:04 schreef mickeyD het volgende:

[..]

nee, DX wordt niet beter.
de reden dat ze juist nu de lucky bags doen is dat china post geen hol te doen heeft..
in deze periode zijn pakketjes uit china binnen 1 week hier.
heb vaker gehad: vrijdag besteld, woensdag postbode aan de deur.
Mijn post ;) heeft niks met chinapost te maken. Het is toch echt DX dat er nu 1 dag over doet om mijn pakketje op de post te doen. Hoelang Chinapost erover doet om hem hier te krijgen moet ik nog zien.

Maar ik had laatst mijn Nillkin super shield voor de HTC one x binnen een week uit Singapore.
  donderdag 14 juni 2012 @ 16:15:50 #43
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_112890709

Eindelijk de review van m’n Brainwavz HM3’s. Had ze al een tijdje hier in Nederland. En ook in gebruik, want het is toch wel een lekker setje! Maar meer daarover later.

Heb ze beteld bij MP4Nation omdta ik eerder ook al veel Brainwavz bij hun vandaan heb. En bijna alle Brainwavz die ik heb ontvangen bevallen uitstekend. Het merk met naar mijn mening de beste prijs/kwaliteit verhouding voor koptelefoons en oortjes.

Via EMS laten verzenden omdat ik ze toen snel wou hebben, kost iets extra.. maar uiteindelijk wel top snel binnen.
En mijn eerste indruk, de verpakking/doos was.. GROOT! De welbekende bruine envelop, alleen A3 formaat of groter, niet helemaal gevuld.. toch een groot pakketje :D
“ USB drive 20$ value” Als customs invorce vond ik natuurlijk ook opmerkelijk, maar wel mooi! Daardoor gelukkig geen belasting af hoeven dragen over dit mooie setje.

Toen ik de verpakkiing opende kwam mij een aangename verassing tegemoet, een echt uitzonderlijk mooie verpakking voor de HM3’s!
Kwaliteit’s doos, mooi venster waar het product door te zien is, felle kleuren. Wel even wat anders dan geen doos of z’n halfbakken doos die ik uit china gewend ben. Het openen van de doos was iets lastiger omdat deze juist zo stevig was, maar dat is geen probleem.
In de doos trof ik naast de HM3’s zelf ook een mooi setje standaard assesoires.

Bij het nader bestuderen van de HM3’s kom ik tot dezelfde conclusie als bij de verpakking. Een mooi westerse uitstraling en kwaliteit. De mate van afwerking kan van chinese producten nog wel is ondermaats zijn, maar hier zitten geen braampjes ofzo aan.
Hij voelt lekker stevig aan, en de gebruikte materialen hebben ook meer de uitstraling van kwaliteit van van die synthetische na-maak troep :)

Qua geluidskwaliteit was het even wennen. Het was wel even een contrast met de Sennheiser PXC350’s die ik bij m’n bureau gebruik. Deze zijn heel precies en hebben enorm veel detail.
De HM3’s hebben een lekkere extra bas in vergelijking tot wat ik nu heb. Wat ik gewend ben van de Brainwavz dus. Maar in tegenstelling tot goedkope koptelefoons die ik uit china heb mogen ontvangen gaat deze bass bij de HM3’s niet ten koste van veel detail of de ‘volheid’ van het geluid.
Na een paar weken deze koptelefoon veel gebruikt te hebben (onderweg en op de Universiteit) ben ik tot de conclusie gekomen dat ik dit wel echt een Top koptelefoon vind voor wie van een beetje van bas houd maar niet voor Monsters ofzo wilt gaan waar de bass al-overheersend is.

Qua comfort is het ook even wennen, de oorshelpen zijn net van het formaat waar ze on-ear zijn. Maar dan wel weer groot genoeg om de druk gelijkmatig over het hele oor te verdelen. Eerst voelt het alsof ze een beetje ‘klein’ zijn, maar naar het verstellen van de lengte en even een uurtje op hebben merk je daar eigenlijk bijna niets meer van. En nu naar een paar weken gebruik is het gewoon een heerlijk verlengstuk van je hoofd geworden.

Naast de HM3 zit er in het pakket ook een paar asseoires die altijd welkom zijn. Een 3.5mm naar 6.5mm verloopje voor in je versterker of DJ set. Altijd handig, en ook een garantiekaart welke je recht geeft op 1 jaar volledige garattie! :) Goeie service.
Opvallende assesoires is de twee extra ear-pads die er standaard bij komen. Mooi dat ze er dus vanuitgaan dat kopetelefoon zo lang mee gaat dat de earpads tzt versleten zullen zijn en je deze dus zelf zonder extra kosten of iets dergelijks kunt vervangen!

Voor het geld dat je voor de HM3 neer teld krijg je een mooie koptelefoon die kwalitatief zeker niet onder doet voor sennheiser of andere westerse merken.
Qua geluid zit de koptelefoon in de iets meer bass heavy range, maar met genoeg detail om elke normale gebruiker tevreden te stellen.
Dus een leuke koptelefoon voor een goed prijsje!

Mp4Nation verkoopt ze hier :)

(ps. ik weet dat er bij conrad een koptelefoon verkocht wordt, die er hetzelfde uit ziet, maar vast andere drivers heeft ;) )

[ Bericht 2% gewijzigd door tokko1 op 14-06-2012 19:38:49 ]
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  donderdag 14 juni 2012 @ 16:42:08 #44
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_112891902
Bass is inderdaad prima en wat je verwachten kan als je bekend bent met 'Brainwavz', de details zijn er wel maar naar mijn bevindingen te 'dofjes', soundsignature is toch niet helemaal honder procent mijn smaak, maar smaken verschillen uiteraard.

Ikzelf grijp sneller naar de cheapo en supercomfortabele Sonun SN-161, die altijd in de buurt van m'n laptop ligt (ook ideaal voor VOIP) of m'n real deals: de Beats Solo en de Bose QC15 voor als ik echt effe naar muziek wil luisteren. Maar zeker qua bouw is zo'n HM3 erg goed te noemen en verslaat 'ie de Kanen-headphones en het meeste andere wat uit China komt moeiteloos op alle vlakken. Voor die prijs natuurlijk wel interessant. :Y

PS: [ img=640 ] ;)
pi_112891973
Mijn hand charger is net aangekomen , iemand anders ervaring met dit ding? Ik kan draaien wat ik wil maar het lampje gaat niet branden en me telefoon laad niet...

Er staat in de beschrijving: Keep the charger away from heat ,fire, water and other cool places.
Volgens mij is het niet zo warm in een laadruimte van een vliegtuig.
  donderdag 14 juni 2012 @ 17:03:23 #46
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_112892827
Ik heb tig telefoons bekeken maar kom er nog niet uit... Geloof dat ik er nog even over nadenk.. (of het word een spotgoedkope qwerty, of een redelijke touchscreen met android, wifi en gps)
De pest is dat ze van een tvout op een telefoon nog nooit gehoord hebben..

Wat betreft garantie... Hier zeggen ze toch dat je toestel waterschade heeft en kun je t alsnog zelf oplossen... Als je met een Chinese telefoon problemen krijgt en ze willen je niet helpen (wat meestal wel goed komt), koop je een 2e en claim je die vervolgens via paypal...

Mn scheercreme is binnen *O* maar mn mes en kwast zijn er nog niet...... -O-

quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 16:44 schreef davedavy het volgende:
Mijn hand charger is net aangekomen , iemand anders ervaring met dit ding? Ik kan draaien wat ik wil maar het lampje gaat niet branden en me telefoon laad niet...

Er staat in de beschrijving: Keep the charger away from heat ,fire, water and other cool places.
Volgens mij is het niet zo warm in een laadruimte van een vliegtuig.
Vreemd.. zit er niet toevallig zo'n hendeltje op die je een stukje uit moet trekken..?
  donderdag 14 juni 2012 @ 17:43:19 #47
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_112894550
Ik heb zojuist een Cyber Blue BSH10 ontvangen. Maar er zit enkel een Chinese handleiding bij. Weet iemand waar ik ook de Engelse handleiding kan krijgen?
  donderdag 14 juni 2012 @ 17:46:10 #48
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_112894668
Ja... een website die www.google.com heet.
En lijkt me geen product uit een Chinese webshop... maar van Amazon?
Hoe dan ook: mail ze ofzo: sales@cyber-blue.com
  donderdag 14 juni 2012 @ 17:54:09 #49
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_112894990
2 dingetjes voor de iPad besteld, smart cover en zo achterkantje! :)
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  donderdag 14 juni 2012 @ 20:40:32 #50
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_112901937
Heuh... 't gaat nu van Shenzhen, Hong Kong naar Shanghai en dan door naar Beijing... waar zijn we nou helemaal mee bezig? Have a break, have a kitkat... :P Nou ja, in ieder geval doet alle tracking het, maar het lijkt niet echt op te schieten zo met die Chinese omwegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')