quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:08 schreef indaha het volgende:
Onze Poepieis niet meer, hij werd ineens knalgeel en heel slecht ineens en in overleg met de DA hebben we hem vanmiddag in moeten laten slapen
![]()
Hier nog een foto toen hij nog een grote stoere kater was van 5+ kilo , nu woog hij nog geen 3kilo meer door nierfalen![]()
[ afbeelding ]
Leuk Bos! Wat fijn dat je zo'n heerlijke dag hebt gehad.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:37 schreef Bos81 het volgende:
INdaha![]()
![]()
Zo dagje Efteling was geweldig.
Joris en de Draak is echt. Het was zo rustig dat we er 2 keer achter elkaar in zijn gegaan. Ik had net zon adrenaline kick als ik heb als PSV een spannende wedstrijd in de slotfase wint.
![]()
![]()
![]()
![]()
En het sprookjesbos was ook erg leuk om weer een keer door heen te lopen en die sprookjes te zien.
O ja Visje toen we bij een attractie (die met die walvis) waren waarbij wat goktentjes staan zag ik Chris Zegers staan (geen foto van gemaakt, hij is daar prive en dat wil ik zo veel mogelijk respecteren en er stonden al wat meer mensen hem te kieken, dus vond ik niet passelijk. ).
Ja dat is wel leuk. Ik denk dat ik me wel kan voorstellen dat vrouwen hem wel een lekker ding vinden..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Leuk Bos! Wat fijn dat je zo'n heerlijke dag hebt gehad.
En erg netjes van jeWel leuk om 'm live te zien natuurlijk.
Wat leuk Bos, dat je dag geslaagd wasquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:37 schreef Bos81 het volgende:
INdaha![]()
![]()
Zo dagje Efteling was geweldig.
Joris en de Draak is echt. Het was zo rustig dat we er 2 keer achter elkaar in zijn gegaan. Ik had net zon adrenaline kick als ik heb als PSV een spannende wedstrijd in de slotfase wint.
![]()
![]()
![]()
![]()
En het sprookjesbos was ook erg leuk om weer een keer door heen te lopen en die sprookjes te zien.
O ja Visje toen we bij een attractie (die met die walvis) waren waarbij wat goktentjes staan zag ik Chris Zegers staan (geen foto van gemaakt, hij is daar prive en dat wil ik zo veel mogelijk respecteren en er stonden al wat meer mensen hem te kieken, dus vond ik niet passelijk. ).
Precies weten we het niet aangezien hij een aanloper was maar ergens tussen de 13 en 15 ongeveer.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:19 schreef Strega het volgende:
[..]
Hoe oud was hij? We zullen een kaarsje voor hem branden. Lieve Poepie.
Ik dacht dat je hem juist wel leuk vondquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Chris ook geen hunk, al snap ik wel dat bepaalde vrouwen hem leuk vindenGewoon een kwestie van smaak natuurlijk.
Ah oke, ik was al het linkje met mij aan het zoeken, ik twijfelde of die walvis er mee te maken had, of omdat ik vorig jaar 2 keer naar de Efteling geweest benquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hem juist wel leuk vondMet wie vergis ik me nu dan?
![]()
Oeeh hoe zag hij eruit?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag vanmiddag een jongen bij de bushalte, ik moest m'n nek bijna terugzetten
1.90m, blond, modellenkop, maar heel jongensachtig casual gekleed. Donkerblauwe broek (beetje camo achtig), casual blauwe trui en zwarte laarzen. Basic. Geweldig. Man, man, manquote:
Jij bent ook een hottie, Bos!quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tegen jou wilde ik nog zeggen dat je een leuke broek hebt, maar FB is weer traaaaag.
Valt wel mee natuurlijk. Ik weet ook wel dat ik niet in de categorie hunk val, maar ik ben ook niet afstotelijk lelijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij bent ook een hottie, Bos! [ afbeelding ]
Ik was vroeger wit, nu blondquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:21 schreef Miniem het volgende:
ik had vroeger licht blond haar, nu donkerblond. Grappig dat dat zo veranderd.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik was vroeger wit, nu blondEn van stijl naar slag
DAT KAN NIET!quote:
Ik heb vandaag aan jou gedacht. Hier een tettenfotoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:21 schreef Miniem het volgende:
ik had vroeger licht blond haar, nu donkerblond. Grappig dat dat zo veranderd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Zou best kunnen ja, want ik zie een foto van minizwabber in m'n photobucketquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
DAT KAN NIET!Echt?
Oh wacht, dit is eerder voorbij gekomen
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag aan jou gedacht. Hier een tettenfotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag aan jou gedacht. Hier een tettenfotohihi, een vis met tettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Doe es postenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zou best kunnen ja, want ik zie een foto van minizwabber in m'n photobucket
Viel heel erg mee. Nauwelijks wachttijden Alleen het sprookjesbos vond ik wat lastiger met al die schoolreisgroepjes, die schreeuwend rondliepen, waardoor ik of het sprookje voor gezien hield of niet naar het verhaal kon luisteren. Maar dat kan ik nauwelijks een smetje noemen. We gingen op het einde (ik denk dat het toen al na 17.00 was) naar Droomvlucht, we konden zo doorlopen en instappen en dan te bedenken dat Droomvlucht een van de drukste attracties is. "s ochtends waren we nog wel gesplitst, ik vond het verstandiger om 1 deel wat appart van de groep (eentje is een drukke prater en dat hou ik echt niet de hele dag vol) en die groep moest zelf wel lang wachten bij De VLiegende Hollander. Maar voor de rest was het voor mij wel ideaal.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:24 schreef Pisces29 het volgende:
Bos, hoe was het qua drukte in de Efteling?
Dat zegt ie, een vis met tettenquote:
Wel krul/slag zichtbaar, maar idd niet zo coupe extremequote:
Er zat een klein beetje slag in, toen ik het liet groeien zag ik dat ook, op een gegeven moment sprongen er gewoon pijpekrullen inquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel krul/slag zichtbaar, maar idd niet zo coupe extreme
quote:
Ik vind je nu cuter dan op die foto. Daar is het een gewoon kindergezicht, nu heb je echt een eh, ja wat eigenlijk, cutenessquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daar is niets meer van terug te zien he
Teddyberencutenessquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind je nu cuter dan op die foto. Daar is het een gewoon kindergezicht, nu heb je echt een eh, ja wat eigenlijk, cuteness
Jaquote:
die heb ik nog nooit gezien, is die nieuw?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:38 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
De Sprookjesboom vond ik best wel mooi
Staat er sinds maart 2010, dus vrij recent ja.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:41 schreef Miniem het volgende:
[..]
die heb ik nog nooit gezien, is die nieuw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door DeZwabber op 12-06-2012 20:21:48 ]🐙
Ik moet oook maar weer eens, tis al even geledenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Staat er sinds maart 2010, dus vrij recent ja.
Working on it!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:48 schreef oh-oh het volgende:
Wow ja Zwab. Alleen moet je je haar weer laten groeien
geniet ervan!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:19 schreef Bos81 het volgende:
Ik trek een pilsje open, heb ik wel verdiend na vandaag![]()
ik ben raar, dus dat scheeltquote:
Nou, ik heb gewoon een hele dag volgehouden in De Efteling (we zijn wel iets van 7 uur in het park geweest, Wel even kort gespannen geweest, maar een achtbaan en de bijkomende adrenaline hebben wel een hoop verzacht..quote:
tof!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou, ik heb gewoon een hele dag volgehouden in De Efteling (we zijn wel iets van 7 uur in het park geweest, Wel even kort gespannen geweest, maar een achtbaan en de bijkomende adrenaline hebben wel een hoop verzacht..
En dat is gezien mijn situatie wel een veer in mijn reet waard
Maakt niet uit, begrijp gezien je bovenstaande post, dat teruglezen niet echt aan de orde is..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
tof!
Goed van je
Had niet meegekregen dat je naar de efteling was
Lekker Bos, en een hele dag is best lang, met allemaal input.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou, ik heb gewoon een hele dag volgehouden in De Efteling (we zijn wel iets van 7 uur in het park geweest, Wel even kort gespannen geweest, maar een achtbaan en de bijkomende adrenaline hebben wel een hoop verzacht..
En dat is gezien mijn situatie wel een veer in mijn reet waard
Ja, ik ben ook moe, na een paar nachten erg slecht slapenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:34 schreef Ynske het volgende:
Zwab, je ziet er goed uit
Moe moeier moest hier, gister slaap ingehaald van zondag, k merk t vooral aan mn huid die steeds gloeit, zo raar
Kun jij in 6 minuten van het opstaan naar je auto? Wowquote:Op woensdag 13 juni 2012 06:23 schreef Ynske het volgende:
Blegh wil wil blijven liggen...
Heb nog 6 min om de auto in te komen :-)
krap aan, maar moet geen standaard wordenquote:Op woensdag 13 juni 2012 06:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun jij in 6 minuten van het opstaan naar je auto? Wow
Huuu je moet toch ff douchen of zoquote:Op woensdag 13 juni 2012 07:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
krap aan, maar moet geen standaard worden
Ontbijten doe ik wel op t werk, maar was wel netjes om 7 uur binnen
had ik gisteravond gedaan, dan is een natte lap ochtends net zo goedquote:
ooit van wasbak, washand en zeep gehoord?quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:50 schreef oh-oh het volgende:
Maar echt fris is dat toch niet, als je na een nacht in je bed niet ff helemaal schoonspoelt?
quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij reageert altijd zo anders, grappig is dat.
[..]
Uhm ja die heb ik ook thuisquote:Op woensdag 13 juni 2012 08:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
ooit van wasbak, washand en zeep gehoord?
Maar goed. Dode muis ieuw
Reclames op hun woord gelovenquote:Op woensdag 13 juni 2012 08:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet altijd aan die reclame denken van die bedden, met hoeveel zweet je in een nacht verliest en zo
Soms zelfs in die van anderenquote:Op woensdag 13 juni 2012 08:56 schreef oh-oh het volgende:
Nee maar goed, je ligt toch 's nachts lekker te wentelen in je eigen sappen he
En dan zo ff met de natte lap erover en huppakeequote:
ja,quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En dan zo ff met de natte lap erover en huppakee
gewoon seks oozen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En dan zo ff met de natte lap erover en huppakee
[..]
Ik heb geen haar, dat is tijdswinstquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind aankleden, haar kammen en tanden poetsen in 6 minuten wel werelds, ik kan het niet
Ik heb een uur nodig, lekker alles rustig aan doen, bammetje, koffie...quote:
Ik heb vandaag blijkbaar mijn wekker neergeslagen, dus dan moet het allemaal even snel. Eerste keer deze week dat ik meer dan twee uur achter elkaar slaapquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb een uur nodig, lekker alles rustig aan doen, bammetje, koffie...
Wentelen in sappen?quote:
Ik heb krentenbollen met kaasquote:
Nee, ik ben niet in het bier gaan rollen.quote:
sterrebrood met kaas en rucolaquote:
Meekrijgen? Ik sta een uur eerder op dan mijn vrouw, dus nee, ik maak het zelf,. Ik kook 's middags ook, vrouw is later thuis.quote:
heeft volgens mij zijn ogen nog dicht met t smerenquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:35 schreef oh-oh het volgende:
Dan weet je toch heus wel wat er op je crackert zit?
Ongewassen en welquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
heeft volgens mij zijn ogen nog dicht met t smeren
Ik ken sterrebrood niet, maar het klinkt zo wel lekkerquote:
Weer vergeten. Net zoals ik niet weet dat ik mijn wekker weer heb uitgezet en weer ben gaan maffen. Een uur later werd _A_ wakker en die maakte mij weer wakker van "moest jij niet al richting werk?"quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:35 schreef oh-oh het volgende:
Dan weet je toch heus wel wat er op je crackert zit?
yep dat kloptquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:39 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij is dat iets Limburgs dat sterrebrood van Yns
Apartquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weer vergeten. Net zoals ik niet weet dat ik mijn wekker weer heb uitgezet en weer ben gaan maffen. Een uur later werd _A_ wakker en die maakte mij weer wakker van "moest jij niet al richting werk?"
Dressing, #winningquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:39 schreef oh-oh het volgende:
Rucola lust ik niet trouwens, bittere meuk
Ja, normaal slaap ik niet door de wekker heen. maar ik was gisteren best beroerd.quote:
en toch he, mensen die niet iedere dag douchen zijn niet viesquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:40 schreef oh-oh het volgende:
Je bed verschonen na elke keer sex vind ik ook wat dr over hoor, maar dat is wel reden te meer om elke ochtend te douchen
16x op een dag was t tochquote:
Je moet het verschil leren tussen dat ik zeg dat ik iets vies vind en dat iets vies is hoor.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
en toch he, mensen die niet iedere dag douchen zijn niet vies
douchen alleen is niet heilig
en daarbij nog slecht voor je huid
maar goed...
Nee Muis, dat vind JIJ vies, ik vind dat lekkerquote:
QFTquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
en toch he, mensen die niet iedere dag douchen zijn niet vies
douchen alleen is niet heilig
en daarbij nog slecht voor je huid
maar goed...
NIET LIEGEN, JE HARINGSTAL MEURT ALSOF IE WEKEN ONGEPOETS ISquote:
mastuberenquote:
Lekker, vooral met een Bloody Mary er omheen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Hou op, schei uitquote:
16 keer per dag neuken en dan ook nog masturberen, geen wonder dat jij niet meer weet wat je doetquote:
Ooh dat red ik ook, maar boe moet ook uit. Regelmatig douchen, haar doen, aankleden en beer uitlaten in 15 min vroegerquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind aankleden, haar kammen en tanden poetsen in 6 minuten wel werelds, ik kan het niet
Je zou het hebben zeg, dat is niet meer gezondquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
16 keer per dag neuken en dan ook nog masturberen, geen wonder dat jij niet meer weet wat je doet
Vast Beyonce of Adelequote:Op woensdag 13 juni 2012 09:55 schreef oh-oh het volgende:
Godskolere, wat is dat voor een gekrijs op de radio???
Ik denk dat je gewoon ook helemaal niet meer kan tellen pop...quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zou het hebben zeg, dat is niet meer gezond
Nee. Had maandag gemailt of ze open waren om te halen, kreeg gelijk mail terug. Gisteren mail gedaan met foto, niks gehoord, namen ook niet op. Denk dat ik zo ga *zucht*quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:52 schreef Muis006 het volgende:
Qwee bennie nou nog naar A'dam geweest met die shirts?
Bé was het niet hoor (quote:
Je gaat gewoon weer omkoopsnoep kopenquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. Had maandag gemailt of ze open waren om te halen, kreeg gelijk mail terug. Gisteren mail gedaan met foto, niks gehoord, namen ook niet op. Denk dat ik zo ga *zucht*
Ik denk dat je een paar weken niet eens meer normaal kan pissenquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon ook helemaal niet meer kan tellen pop...
Bij een optreden van Usher van die gilwijven achter me. Dood moesten ze.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bé was het niet hoor (![]()
![]()
![]()
![]()
) en die zeikzak van een Adele ook niet, het leek wel Florence and the Machine on speed of zo
Moet ik nou voor je meenemen? Ik moet TOCH die kant op. Dat kleine hoerige kutstukje kan dan ook wel. Meeten in 020 dus binnenkort?quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je gaat gewoon weer omkoopsnoep kopen![]()
Ik ga over twee weken een dagje.
Als diejen schijtvogel dan es zelf kan eten that is
Marina & The Diamonds die te gast was bedoel je?quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bé was het niet hoor (![]()
![]()
![]()
![]()
) en die zeikzak van een Adele ook niet, het leek wel Florence and the Machine on speed of zo
Jij mag dood, Beyoncé is echt de beste zangeres op de planeetquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij een optreden van Usher van die gilwijven achter me. Dood moesten ze.
Nee het was een nummer dat gedraaid werd hoor.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Marina & The Diamonds die te gast was bedoel je?
Nee ik ga zelf toch over twee wekenquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Moet ik nou voor je meenemen? Ik moet TOCH die kant op. Dat kleine hoerige kutstukje kan dan ook wel. Meeten in 020 dus binnenkort?
Nah, ik zal het vast ook redden als er brand isquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh dat red ik ook, maar boe moet ook uit. Regelmatig douchen, haar doen, aankleden en beer uitlaten in 15 min vroeger
Ja, kan ik er wat aan doen, Microsoft nodigt die shit uit.quote:
Doodsverwensing, ban.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij mag dood, Beyoncé is echt de beste zangeres op de planeet![]()
Als er brand uit breekt dan denk ik dat ik die douche gewoon even overslaquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nah, ik zal het vast ook redden als er brand is, maar ik vind het alles behalve comfortabel om zo te moeten haasten, om maar net die paar minuten langer te kunnen liggen. Niks zo vervelend als de dag beginnen met haast. En 6 minuten klinkt alsof je afgeraffeld op je werk staat. Niks voor mij. Lekker op tijd opstaan
Ik haat op tijd opstaan.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nah, ik zal het vast ook redden als er brand is, maar ik vind het alles behalve comfortabel om zo te moeten haasten, om maar net die paar minuten langer te kunnen liggen. Niks zo vervelend als de dag beginnen met haast. En 6 minuten klinkt alsof je afgeraffeld op je werk staat. Niks voor mij. Lekker op tijd opstaan
quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
NIET LIEGEN, JE HARINGSTAL MEURT ALSOF IE WEKEN ONGEPOETS IS
In het stenen tijdperkquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik haat op tijd opstaan.
Als ik naar school moet, moet ik om 08:37 de trein, sta ik om 06:45 of 07u op. Douchen, baloe uitlaten, ff internetten, gaan. Ontbijten doe ik wel in de trein.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als er brand uit breekt dan denk ik dat ik die douche gewoon even oversla
quote:
Kan 'ie hem zo schoonspuiten.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Je zal maar net oog in oog met zo'n brandweerhottie staan, zegt ie dat je stal stinkt!
Ik ook! En ik ben een avond-nachtmens, dus vroeg is altijd kut.quote:
Dat dus!quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook! En ik ben een avond-nachtmens, dus vroeg is altijd kut. Maar als een dweil op m'n werk aankomen vind ik niks.
doe mij idd maar de avondquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook! En ik ben een avond-nachtmens, dus vroeg is altijd kut.Maar als een dweil op m'n werk aankomen vind ik niks.
Doe nou niet zo malquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Aaaaaawwww
Kan je nu ook niet? Op krukken ofzo.
Zo'n tril-ei, Muis?quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:13 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb een trilwekker, dus verslapen is schier onmogelijk voor mij
Tof, multi-inzetbaarquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:13 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb een trilwekker, dus verslapen is schier onmogelijk voor mij
Ik kan niet lang staan op mijn voet. En dat is behoorlijk essentieel als je van hot naar her moet lopen en boven je hoofd/ in server kasten staat te prutsen/netwerken aan het aanleggen bent.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Aaaaaawwww
Kan je nu ook niet? Op krukken ofzo.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik slaap echt met gemak door mijn wake-up light, mn radio die hard staat en mn toet toet toet wekker die tegelijk afgaan heen. Chico ook, die slaapt met de kop op de wekker want die staat in mn bed naast mn hoofd
Rolstoel op school? Mensen met gebroken benen en zo blijven toch ook niet thuis?quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kan niet lang staan op mijn voet. En dat is behoorlijk essentieel als je van hot naar her moet lopen en boven je hoofd/ in server kasten staat te prutsen/netwerken aan het aanleggen bent.
Ik hoop in sept weer te kunnen
Met die uitgelubberde kut van je voel je daar niks van. Zelfs een neger gaat er gemakkelijk in zonder dat je iets voeltquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:15 schreef oh-oh het volgende:
Oh mss moet ik ook een vierkante vaginale trilwekker, es kijken of dat werkt![]()
![]()
Spreek voor je eigen haringstal Qutjequote:Op woensdag 13 juni 2012 10:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Met die uitgelubberde kut van je voel je daar niks van. Zelfs een neger gaat er gemakkelijk in zonder dat je iets voelt
Mijn wekker is echt erg privéquote:
Ja die hebben we vandaag nog niet voorbij zien komen, hallo!quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:18 schreef charmed_angel het volgende:
Jeetje ik ging net Kyra uitlaten!
Loop ik in het park, zie ik een man uit de sloot drinken!! Ik denk huh?? En roep; meneer dat moet u niet doen!! Daar komt het riool op uit!! De man kijkt op en zegt; "was sagen sie"??, ik zeg; "Mit zwei handen geht besser"!!!
quote:
Ik ben net wakkerquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die hebben we vandaag nog niet voorbij zien komen, hallo!
quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:18 schreef charmed_angel het volgende:
Loop ik in het park, zie ik een man uit de sloot drinken!! Ik denk huh?? En roep; meneer dat moet u niet doen!! Daar komt het riool op uit!! De man kijkt op en zegt; "was sagen sie"??, ik zeg; "Mit zwei handen geht besser"!!!
quote:
Ik laat het volledig los, als we winnenquote:
Je haat voetbal, dus mauw nietquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kijk niet, dat klopt.quote:
Wat denk jij? Ik denk dat we 1-0 winnenquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik laat het volledig los, als we winnen
Precies.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:21 schreef Muis006 het volgende:
Het zal mij aan mijn reet roesten wie er wint vanavond
Ik denk 2-1 Nederlandquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat denk jij? Ik denk dat we 1-0 winnen
Nee precies. Als Otto Frank die SD'er vergeeft die hem en zijn gezin van de Prinsengracht heeft geplukt, wie ben ik dan om als 24jarige een hekel te hebben aan Duitsersquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik ken mensen die Auschwitz overleefd hebben en die niet zo infantiel lopen te haten op Duitsers dus ik doe het ook niet.
Principekwestie!
Ain't no sunshine when she's gonequote:Op woensdag 13 juni 2012 10:22 schreef oh-oh het volgende:
Oooooooooooooooooooooooooh Bill Withers op 3FM![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb 1 of andere lulwammes op facebook die perse aan het haten is op NL, vanwege de opwinding. Beetje simpel welquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik ken mensen die Auschwitz overleefd hebben en die niet zo infantiel lopen te haten op Duitsers dus ik doe het ook niet.
Principekwestie!
Dan moet ze maar snel terugkomen, want ik wil een goede zomer.quote:
Use me, wat een funky kick ass nummerquote:
Ze zijn nu al zo uitgekotst, als ik hun was zou ik rennen en spelen als een mallequote:Op woensdag 13 juni 2012 10:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk ook wel dat Nederland wint hoor, die verwende snotjongen kunnen wel voetballen maar ze doen het alleen maar als het echt echt moet.
Nou dat dus echt.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee precies. Als Otto Frank die SD'er vergeeft die hem en zijn gezin van de Prinsengracht heeft geplukt, wie ben ik dan om als 24jarige een hekel te hebben aan Duitsers
Get a life zeg, tis maar een spelletjequote:Op woensdag 13 juni 2012 10:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben je ook zo schijtzenuwachtig
Ik heb om diverse redenen niks met Duitsland, heeft helemaal niet enkel met voetbal te maken heurquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dat dus echt.
Senior zei dat dus ook. Die kampwachten deden ook maar hun werk en hadden mss ook geen keus.
Ik vind het echt altijd naar als mensen zo lopen te haten om zoiets mongolisch als voetbal.
Neeeeeeeequote:Op woensdag 13 juni 2012 10:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Get a life zeg, tis maar een spelletje
Ik heb ook niks met Duitsland maar ik haat er niet op, dat is nog wel een verschil zegquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb om diverse redenen niks met Duitsland, heeft helemaal niet enkel met voetbal te maken heur
Verschil moet er wezenquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb ook niks met Duitsland maar ik haat er niet op, dat is nog wel een verschil zeg
Ja en we gaan vanavond BBQen dus ik ben helemaal blijquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:28 schreef Pisces29 het volgende:
En nu een lekker bakkie pleuâhHet is hier echt grandioos mooi weer
Lekker!quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en we gaan vanavond BBQen dus ik ben helemaal blij
Komt Zwabber hier wel eens?
hen hier zeikt tquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben geaccepteerd bij collega'squote:Op woensdag 13 juni 2012 10:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Neeeeeeee
Dat mag je niet zeggen tijdens het voetbal
Nou ja ik kan het wel hebben, maar als je dit zegt bij mannen die voetbal kijken, berg je dan maar![]()
Wat doe jij in Turkije?quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:28 schreef Pisces29 het volgende:
Haten op Turken natuurlijk!quote:
Ik krijg er op de supermarktdebielerij weinig van mee, dus ze doen maar wat ze niet laten kunnen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het ook leuker als we winnen, maar vanwege de hysterie denk ik stiekem wel nou als we verliezen is t kansloos en kunnen ze kappen met gek doen
Shoerme!quote:
zondag was het echt warm, lekker in de tuin gelegen en beetje bruiner gewordenquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:36 schreef Pisces29 het volgende:
We hebben al dagen mooi weer hier, heel af en toe een bui, maar gister 3/4e dag droog, vandaag ook, zondag ook prachtige dag
Oh lekkerquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:37 schreef charmed_angel het volgende:
Na het weekend aanhoudende warmte las ik
Is dat 30+ of moet ik mijn verwachting bijstellen tot 15+quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zondag was het echt warm, lekker in de tuin gelegen en beetje bruiner geworden
Na het weekend aanhoudende warmte las ik
Zo eentje? Kyra vond het niet zo leukquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb trouwens wel de honden hun oranje shirtjes aan vandaag, oranje gekte vind ik wel leuk, voetbal niet
quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is dat 30+ of moet ik mijn verwachting bijstellen tot 15+
Nee 20+quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is dat 30+ of moet ik mijn verwachting bijstellen tot 15+
Jankzakjequote:Op woensdag 13 juni 2012 10:40 schreef Pheno het volgende:
LA: 30+, kom je hier: regen
Ik ben er klaar mee, zon, warmte gerne!
Droopyfacequote:Op woensdag 13 juni 2012 10:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zo eentje? Kyra vond het niet zo leuk![]()
[ afbeelding ]
van t weekend was prachtigquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:36 schreef Pisces29 het volgende:
We hebben al dagen mooi weer hier, heel af en toe een bui, maar gister 3/4e dag droog, vandaag ook, zondag ook prachtige dag
Nee, Nederlanders die klagen na een dag 25 graden, dat zijn jankzakkenquote:
Jij jankt 11 maanden van het jaar dat het koud/kut/nat isquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, Nederlanders die klagen na een dag 25 graden, dat zijn jankzakken
Ik weet niet wat PCL is?quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
van t weekend was prachtig
hoop dat t weekend 23/24 droog is
PCL fotograferen
Koud is niet erg in de winter, dat moet koud zijn (ben dan toch in het buitenland, zon aan het hebben)quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij jankt 11 maanden van het jaar dat het koud/kut/nat is
Paracetalol!quote:
is toch alleen maar goed als kut nat isquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij jankt 11 maanden van het jaar dat het koud/kut/nat is
Park City Live met Within Temptation fotograferenquote:
Blijf lekker daar dan, niemand houdt je hier hoorquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Koud is niet erg in de winter, dat moet koud zijn (ben dan toch in het buitenland, zon aan het hebben)
Oh die vliegende spullen weerquote:
Droge kutten voelen zo schraal aanquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
is toch alleen maar goed als kut nat is
Oh tof!quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
Park City Live met Within Temptation fotograferen
Doneer maarquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Blijf lekker daar dan, niemand houdt je hier hoor![]()
Droge kut, das pas balen als je 16 keer per dag moet neukenquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
is toch alleen maar goed als kut nat is
Ik wilde refereren naar je sig, maar hij is wegquote:
Volgens mij is ie dan wel droog gewordenquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Droge kut, das pas balen als je 16 keer per dag moet neuken
Pas vier maandenquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde refereren naar je sig, maar hij is weg
quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij is ie dan wel droog geworden
Nee, mallerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |