Apartquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weer vergeten. Net zoals ik niet weet dat ik mijn wekker weer heb uitgezet en weer ben gaan maffen. Een uur later werd _A_ wakker en die maakte mij weer wakker van "moest jij niet al richting werk?"
Dressing, #winningquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:39 schreef oh-oh het volgende:
Rucola lust ik niet trouwens, bittere meuk
Ja, normaal slaap ik niet door de wekker heen. maar ik was gisteren best beroerd.quote:
en toch he, mensen die niet iedere dag douchen zijn niet viesquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:40 schreef oh-oh het volgende:
Je bed verschonen na elke keer sex vind ik ook wat dr over hoor, maar dat is wel reden te meer om elke ochtend te douchen
16x op een dag was t tochquote:
Je moet het verschil leren tussen dat ik zeg dat ik iets vies vind en dat iets vies is hoor.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
en toch he, mensen die niet iedere dag douchen zijn niet vies
douchen alleen is niet heilig
en daarbij nog slecht voor je huid
maar goed...
Nee Muis, dat vind JIJ vies, ik vind dat lekkerquote:
QFTquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
en toch he, mensen die niet iedere dag douchen zijn niet vies
douchen alleen is niet heilig
en daarbij nog slecht voor je huid
maar goed...
NIET LIEGEN, JE HARINGSTAL MEURT ALSOF IE WEKEN ONGEPOETS ISquote:
mastuberenquote:
Lekker, vooral met een Bloody Mary er omheen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Hou op, schei uitquote:
16 keer per dag neuken en dan ook nog masturberen, geen wonder dat jij niet meer weet wat je doetquote:
Ooh dat red ik ook, maar boe moet ook uit. Regelmatig douchen, haar doen, aankleden en beer uitlaten in 15 min vroegerquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind aankleden, haar kammen en tanden poetsen in 6 minuten wel werelds, ik kan het niet
Je zou het hebben zeg, dat is niet meer gezondquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
16 keer per dag neuken en dan ook nog masturberen, geen wonder dat jij niet meer weet wat je doet
Vast Beyonce of Adelequote:Op woensdag 13 juni 2012 09:55 schreef oh-oh het volgende:
Godskolere, wat is dat voor een gekrijs op de radio???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |