had ik gisteravond gedaan, dan is een natte lap ochtends net zo goedquote:
ooit van wasbak, washand en zeep gehoord?quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:50 schreef oh-oh het volgende:
Maar echt fris is dat toch niet, als je na een nacht in je bed niet ff helemaal schoonspoelt?
quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij reageert altijd zo anders, grappig is dat.
[..]
Uhm ja die heb ik ook thuisquote:Op woensdag 13 juni 2012 08:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
ooit van wasbak, washand en zeep gehoord?
Maar goed. Dode muis ieuw
Reclames op hun woord gelovenquote:Op woensdag 13 juni 2012 08:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet altijd aan die reclame denken van die bedden, met hoeveel zweet je in een nacht verliest en zo
Soms zelfs in die van anderenquote:Op woensdag 13 juni 2012 08:56 schreef oh-oh het volgende:
Nee maar goed, je ligt toch 's nachts lekker te wentelen in je eigen sappen he
En dan zo ff met de natte lap erover en huppakeequote:
ja,quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En dan zo ff met de natte lap erover en huppakee
gewoon seks oozen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En dan zo ff met de natte lap erover en huppakee
[..]
Ik heb geen haar, dat is tijdswinstquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind aankleden, haar kammen en tanden poetsen in 6 minuten wel werelds, ik kan het niet
Ik heb een uur nodig, lekker alles rustig aan doen, bammetje, koffie...quote:
Ik heb vandaag blijkbaar mijn wekker neergeslagen, dus dan moet het allemaal even snel. Eerste keer deze week dat ik meer dan twee uur achter elkaar slaapquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb een uur nodig, lekker alles rustig aan doen, bammetje, koffie...
Wentelen in sappen?quote:
Ik heb krentenbollen met kaasquote:
Nee, ik ben niet in het bier gaan rollen.quote:
sterrebrood met kaas en rucolaquote:
Meekrijgen? Ik sta een uur eerder op dan mijn vrouw, dus nee, ik maak het zelf,. Ik kook 's middags ook, vrouw is later thuis.quote:
heeft volgens mij zijn ogen nog dicht met t smerenquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:35 schreef oh-oh het volgende:
Dan weet je toch heus wel wat er op je crackert zit?
Ongewassen en welquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
heeft volgens mij zijn ogen nog dicht met t smeren
Ik ken sterrebrood niet, maar het klinkt zo wel lekkerquote:
Weer vergeten. Net zoals ik niet weet dat ik mijn wekker weer heb uitgezet en weer ben gaan maffen. Een uur later werd _A_ wakker en die maakte mij weer wakker van "moest jij niet al richting werk?"quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:35 schreef oh-oh het volgende:
Dan weet je toch heus wel wat er op je crackert zit?
yep dat kloptquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:39 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij is dat iets Limburgs dat sterrebrood van Yns
Apartquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weer vergeten. Net zoals ik niet weet dat ik mijn wekker weer heb uitgezet en weer ben gaan maffen. Een uur later werd _A_ wakker en die maakte mij weer wakker van "moest jij niet al richting werk?"
Dressing, #winningquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:39 schreef oh-oh het volgende:
Rucola lust ik niet trouwens, bittere meuk
Ja, normaal slaap ik niet door de wekker heen. maar ik was gisteren best beroerd.quote:
en toch he, mensen die niet iedere dag douchen zijn niet viesquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:40 schreef oh-oh het volgende:
Je bed verschonen na elke keer sex vind ik ook wat dr over hoor, maar dat is wel reden te meer om elke ochtend te douchen
16x op een dag was t tochquote:
Je moet het verschil leren tussen dat ik zeg dat ik iets vies vind en dat iets vies is hoor.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
en toch he, mensen die niet iedere dag douchen zijn niet vies
douchen alleen is niet heilig
en daarbij nog slecht voor je huid
maar goed...
Nee Muis, dat vind JIJ vies, ik vind dat lekkerquote:
QFTquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
en toch he, mensen die niet iedere dag douchen zijn niet vies
douchen alleen is niet heilig
en daarbij nog slecht voor je huid
maar goed...
NIET LIEGEN, JE HARINGSTAL MEURT ALSOF IE WEKEN ONGEPOETS ISquote:
mastuberenquote:
Lekker, vooral met een Bloody Mary er omheen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Hou op, schei uitquote:
16 keer per dag neuken en dan ook nog masturberen, geen wonder dat jij niet meer weet wat je doetquote:
Ooh dat red ik ook, maar boe moet ook uit. Regelmatig douchen, haar doen, aankleden en beer uitlaten in 15 min vroegerquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind aankleden, haar kammen en tanden poetsen in 6 minuten wel werelds, ik kan het niet
Je zou het hebben zeg, dat is niet meer gezondquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
16 keer per dag neuken en dan ook nog masturberen, geen wonder dat jij niet meer weet wat je doet
Vast Beyonce of Adelequote:Op woensdag 13 juni 2012 09:55 schreef oh-oh het volgende:
Godskolere, wat is dat voor een gekrijs op de radio???
Ik denk dat je gewoon ook helemaal niet meer kan tellen pop...quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zou het hebben zeg, dat is niet meer gezond
Nee. Had maandag gemailt of ze open waren om te halen, kreeg gelijk mail terug. Gisteren mail gedaan met foto, niks gehoord, namen ook niet op. Denk dat ik zo ga *zucht*quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:52 schreef Muis006 het volgende:
Qwee bennie nou nog naar A'dam geweest met die shirts?
Bé was het niet hoor (quote:
Je gaat gewoon weer omkoopsnoep kopenquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. Had maandag gemailt of ze open waren om te halen, kreeg gelijk mail terug. Gisteren mail gedaan met foto, niks gehoord, namen ook niet op. Denk dat ik zo ga *zucht*
Ik denk dat je een paar weken niet eens meer normaal kan pissenquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon ook helemaal niet meer kan tellen pop...
Bij een optreden van Usher van die gilwijven achter me. Dood moesten ze.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bé was het niet hoor (![]()
![]()
![]()
![]()
) en die zeikzak van een Adele ook niet, het leek wel Florence and the Machine on speed of zo
Moet ik nou voor je meenemen? Ik moet TOCH die kant op. Dat kleine hoerige kutstukje kan dan ook wel. Meeten in 020 dus binnenkort?quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je gaat gewoon weer omkoopsnoep kopen![]()
Ik ga over twee weken een dagje.
Als diejen schijtvogel dan es zelf kan eten that is
Marina & The Diamonds die te gast was bedoel je?quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bé was het niet hoor (![]()
![]()
![]()
![]()
) en die zeikzak van een Adele ook niet, het leek wel Florence and the Machine on speed of zo
Jij mag dood, Beyoncé is echt de beste zangeres op de planeetquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij een optreden van Usher van die gilwijven achter me. Dood moesten ze.
Nee het was een nummer dat gedraaid werd hoor.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Marina & The Diamonds die te gast was bedoel je?
Nee ik ga zelf toch over twee wekenquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Moet ik nou voor je meenemen? Ik moet TOCH die kant op. Dat kleine hoerige kutstukje kan dan ook wel. Meeten in 020 dus binnenkort?
Nah, ik zal het vast ook redden als er brand isquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh dat red ik ook, maar boe moet ook uit. Regelmatig douchen, haar doen, aankleden en beer uitlaten in 15 min vroeger
Ja, kan ik er wat aan doen, Microsoft nodigt die shit uit.quote:
Doodsverwensing, ban.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij mag dood, Beyoncé is echt de beste zangeres op de planeet![]()
Als er brand uit breekt dan denk ik dat ik die douche gewoon even overslaquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nah, ik zal het vast ook redden als er brand is, maar ik vind het alles behalve comfortabel om zo te moeten haasten, om maar net die paar minuten langer te kunnen liggen. Niks zo vervelend als de dag beginnen met haast. En 6 minuten klinkt alsof je afgeraffeld op je werk staat. Niks voor mij. Lekker op tijd opstaan
Ik haat op tijd opstaan.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nah, ik zal het vast ook redden als er brand is, maar ik vind het alles behalve comfortabel om zo te moeten haasten, om maar net die paar minuten langer te kunnen liggen. Niks zo vervelend als de dag beginnen met haast. En 6 minuten klinkt alsof je afgeraffeld op je werk staat. Niks voor mij. Lekker op tijd opstaan
quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
NIET LIEGEN, JE HARINGSTAL MEURT ALSOF IE WEKEN ONGEPOETS IS
In het stenen tijdperkquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik haat op tijd opstaan.
Als ik naar school moet, moet ik om 08:37 de trein, sta ik om 06:45 of 07u op. Douchen, baloe uitlaten, ff internetten, gaan. Ontbijten doe ik wel in de trein.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als er brand uit breekt dan denk ik dat ik die douche gewoon even oversla
quote:
Kan 'ie hem zo schoonspuiten.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Je zal maar net oog in oog met zo'n brandweerhottie staan, zegt ie dat je stal stinkt!
Ik ook! En ik ben een avond-nachtmens, dus vroeg is altijd kut.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |