Dat zegt ie, een vis met tettenquote:
Wel krul/slag zichtbaar, maar idd niet zo coupe extremequote:
Er zat een klein beetje slag in, toen ik het liet groeien zag ik dat ook, op een gegeven moment sprongen er gewoon pijpekrullen inquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel krul/slag zichtbaar, maar idd niet zo coupe extreme
quote:
Ik vind je nu cuter dan op die foto. Daar is het een gewoon kindergezicht, nu heb je echt een eh, ja wat eigenlijk, cutenessquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daar is niets meer van terug te zien he
Teddyberencutenessquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind je nu cuter dan op die foto. Daar is het een gewoon kindergezicht, nu heb je echt een eh, ja wat eigenlijk, cuteness
Jaquote:
die heb ik nog nooit gezien, is die nieuw?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:38 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
De Sprookjesboom vond ik best wel mooi
Staat er sinds maart 2010, dus vrij recent ja.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:41 schreef Miniem het volgende:
[..]
die heb ik nog nooit gezien, is die nieuw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door DeZwabber op 12-06-2012 20:21:48 ]🐙
Ik moet oook maar weer eens, tis al even geledenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Staat er sinds maart 2010, dus vrij recent ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |