SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Esses pareltjes:
[DEF] LR #1 | We love Rave_NL
Skeerekip pareltjes:
Dreigen het huis uit te meppen
Naar politie voor fietsen op de stoep
Bureau Halt.
Puma pareltjes:
Houding Nederland tijdens WO1
Tas gezocht
Gouwe ouwe: Duitsland won de 2e Wereldoorlog.
Telefoon noob
ThaBoel pareltjes:
Net zo veel als z'n maten zussen hebben
Hoogvlieger Pareltjes:
[GEZ] Partij opblaaskrokodillen
Kansloze verkeersboetes
Samthegreat5 pareltjes:
Snap het niet helemaal
Sam kan je alweer normaal zitten?
Geneeskunde # 90: Intoxicated '88
Erwinrommel is soms ook slim:
LG Flatscreen TV van kast geflikkerd door ons katertje
Is het nu een wapenstok of een ploertendoder erwin?
[DEF] SC#359 Troostjongetjes en koperen buksen
Wijnand_Bierenstein pareltjes:
Krassen in lcd tv
Marktplaats kopers
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topicreeks: DEF SCConform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
Broekventje!!!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:08 schreef Thaboel het volgende:
Dus zo'n mipapo is een smaca voor bejaarden?
Tuinbroekman!!!quote:
Klopt. Anders kom je der niet in bij het militair opbergtehuis.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:08 schreef Thaboel het volgende:
ga jij ff op de Dam lopen met een kanariegele reetveter!! Pauper!quote:
Dat laatste is slechts aan enkelen voorbehouden!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:14 schreef Esses het volgende:
[..]
Klopt. Anders kom je der niet in bij het militair opbergtehuis.
Nee joh, dat laat ik aan rode baretten over.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ga jij ff op de Dam lopen met een kanariegele reetveter!! Pauper!
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:20 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nee joh, dat laat ik aan rode baretten over.
Zoiets...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:08 schreef Thaboel het volgende:
Ja. Polariseren haalt lichtspiegelingen weg. Je moet je ongeveer voorstellen dat je met gepolariseerde glazen door het wateroppervlak heen kunt kijken, waar je met gewone glazen of zonder alleen de spiegeling in het water ziet. Kan ook erg fijn zijn met autorijden, aangezien je geen spiegelingen meer in je vooruit ziet en bijvoorbeeld spiegelingen op het wegdek. Heb zelf trouwens gewone glazen voor mn zonnebril maar dat was meer uit financieel oogpunt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:46 schreef EllaN het volgende:
Iemand een idee of het heel veel scheelt of je gepolariseerde glazen in een zonnebril neemt of niet?
Ik heb een gepolariseerde rayban in de wagen liggen, erg fijn. De zonweerspiegelingen in de auto's van medeweggebruikers worden zo een stuk minder.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:46 schreef EllaN het volgende:
Iemand een idee of het heel veel scheelt of je gepolariseerde glazen in een zonnebril neemt of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |