quote:Op zondag 10 juni 2012 22:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nu:
Enoh > Clasie + Anita > v. Bommel
Strootman>MvB>Clasie>Anita>Enohquote:Op zondag 10 juni 2012 22:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nu:
Het is echt vreselijk en het is ook exact zoals ik het voorspeld/verwacht had.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:31 schreef Caland het volgende:
Ik kan echt agressief worden van die reacties in het EK subforum
Was ook niet meer nodig.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zag Strootman, toen stopte ik met lezen.
Ze hebben daar echt voetbalverstand hoorquote:Op zondag 10 juni 2012 22:31 schreef Caland het volgende:
Ik kan echt agressief worden van die reacties in het EK subforum
Ik snap niet dat er nooit transfer geruchten rond Enoh zijn maar wel over een mislukte back als Anita.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nu:
'UI mede mogelijk gemaakt door HaJee' is beter.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:32 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ze hebben daar echt voetbalverstand hoor
Sommigen weten zelfs al bijna waar het EK is
Zeggen ze Rusland ofzo, nou, dat is al flink in de buurt hoor![]()
![]()
Ja.quote:
Moet je even aan Guidetti vragen, hij weet vast wel hoe het zit.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er nooit transfer geruchten rond Enoh zijn maar wel over een mislukte back als Anita.
Rtl4quote:
Nee zijn expertise ligt bij het inschatten van de transferwaarde maar zolang er geen clubs bij hem informeren naar een passende transfersom kan hij mij niet verder helpen.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
'UI mede mogelijk gemaakt door HaJee' is beter.
[..]
Ja.
[..]
Moet je even aan Guidetti vragen, hij weet vast wel hoe het zit.
Heb ik hem te hoog ingeschat..quote:Op zondag 10 juni 2012 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Nee zijn expertise ligt bij het inschatten van de transferwaarde maar zolang er geen clubs bij hem informeren naar een passende transfersom kan hij mij niet verder helpen.
Als het inhoudelijk wordt over Nederland komen ze niet verder dan 'en 2 jaar geleden dan' of 'gewoon achter je land blijven staan en positief blijven'quote:Op zondag 10 juni 2012 22:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is echt vreselijk en het is ook exact zoals ik het voorspeld/verwacht had.
'Dan scoren we er toch gewoon eentje meer'quote:Op zondag 10 juni 2012 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Als het inhoudelijk wordt over Nederland komen ze niet verder dan 'en 2 jaar geleden dan' of 'gewoon achter je land blijven staan en positief blijven'
Ik heb dan echt zin om in mezelf te gaan snijden.
Was het langer 1-1 gebleven was het misschien nog gelukt.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:29 schreef stevenmac26 het volgende:
Afgedroogd, had ik niet echt verwacht
Wel duidelijk waarom Kuipers al geen toppers krijgt in de Eredivisie
Had Kuipers zijn werk gedaan dan was het anders geweestquote:Op zondag 10 juni 2012 23:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was het langer 1-1 gebleven was het misschien nog gelukt.
Niet eens manquote:
Ik kijk eerst VI, ik dacht dat Studio Voetbal met Nick en Simon is? In dat geval ga ik het overslaan.quote:
Oekraïne op 2quote:Op maandag 11 juni 2012 00:00 schreef Geo4kant het volgende:
Wat denken jullie bij de poul van Frankrijk?
1. Frankrijk
2. Zweden ?
whutquote:
Vaak op hun site (tros).quote:Op maandag 11 juni 2012 00:15 schreef Caland het volgende:
Geweldige docuserie op 2. Iemand een idee of ik die ergens kan kopen?
Alleen het feit dat je jezelf zovaak complimenteert is typisch geo4kant. Voor de rest heb je helemaal gelijk.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:21 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb dit EK echt weer Geo3kant momentenalleen die Auswitz foto wilde ik niet shoppen uit respect.
Kapitein, we zijn achter het probleem, ik neuk te veel.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonder seksuele frustratie verlies jij een deel van geniale creativiteit op Fok! dus niet doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
quote:Op maandag 11 juni 2012 00:35 schreef GGMM het volgende:
De grootste VI-Oranje hooligans tot nu toe.Ik dus, duidelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Waar was jij ?quote:
Hij stuurde zo'n gast link van het topic. En die gast zegt ik zie daar geen tietenquote:Op maandag 11 juni 2012 01:55 schreef j0rdiiii het volgende:
Davy wat deed ie nou dan? Ik was eten halen.
quote:Op maandag 11 juni 2012 01:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij stuurde zo'n gast link van het topic. En die gast zegt ik zie daar geen tieten
Je kunt niet doorspoelen? donder dan maar op met dat filmpjequote:Op maandag 11 juni 2012 00:42 schreef j0rdiiii het volgende:
http://www.own3d.tv/basje/live/114055
Kwam dit net tegen, nog niet achter wat er aan de hand is.
Ik sta erom bekend, dit soort harde reacties waarin geen spaan heel laat van de persoon in kwestie.quote:
Neem voortaan SV op en zet hem op repeat.quote:
Je lacht wel .. maar ik heb dat niet zo van oh ben moe, ga liggen patsboem ik slaap.quote:
Daarom ga ik nu ook niet meer slapen. M'n wekker gaat toch over anderhalf uurquote:Op maandag 11 juni 2012 03:14 schreef Caland het volgende:
Slaap je uiteindelijk, moet je er na een paar uurtjes weer uit. Hele maandag zo duf als een konijn
Herkenbaar verhaalquote:Op maandag 11 juni 2012 03:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je lacht wel .. maar ik heb dat niet zo van oh ben moe, ga liggen patsboem ik slaap.
ALS ik al moe ben, wat vaak niet is, dan duurt het nog minimaal een half uur, maar vaak ga ik maar slapen omdat het laat is..
Wat doe je voor werk dan dat je er zo vroeg uit moet?quote:Op maandag 11 juni 2012 03:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daarom ga ik nu ook niet meer slapen. M'n wekker gaat toch over anderhalf uur
Tijdelijk baantje in een fabriekquote:Op maandag 11 juni 2012 03:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk dan dat je er zo vroeg uit moet?
Ik werk in de fabriek. Ik maak riemen niggah!quote:Op maandag 11 juni 2012 03:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tijdelijk baantje in een fabriek
Ploegendiensten ook?quote:Op maandag 11 juni 2012 03:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik werk in de fabriek. Ik maak riemen niggah!
Je mag best zeggen dat je minder begaafd bent een geen diploma's hebt, niks mis mee.. in de fabriek werken kan best leuk zijnquote:Op maandag 11 juni 2012 03:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zitten daar ook poolse mokkels?quote:Op maandag 11 juni 2012 03:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 juni 2012 03:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je mag best zeggen dat je minder begaafd bent een geen diploma's hebt, niks mis mee.. in de fabriek werken kan best leuk zijn
Ja, 2quote:Op maandag 11 juni 2012 03:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zitten daar ook poolse mokkels?Had ik vorig jaar bij mijn zomerbaantje.
Heb ik als bijbaan gehad tijdens m'n studie. Mensen zeiken er constant op, maar het is nog best leuk werkquote:Op maandag 11 juni 2012 03:20 schreef RensAjacied het volgende:
Morgen (maandag dus eigenlijk vandaag) hoor ik of ik aangenomen ben bij de MAC![]()
Moest toch maar een zomerbaantje hebben anders gaat het vervelen worden. En ik dacht hamburgers bakken is altijd beter dan tulpen plukken of afwassen.
Doe dan supermarkt.quote:Op maandag 11 juni 2012 03:20 schreef RensAjacied het volgende:
Morgen (maandag dus eigenlijk vandaag) hoor ik of ik aangenomen ben bij de MAC![]()
Moest toch maar een zomerbaantje hebben anders gaat het vervelen worden. En ik dacht hamburgers bakken is altijd beter dan tulpen plukken of afwassen.
Heb bij C1000 gewerkt en dat was best chill, maar kon niet meer met de tijden van mijn school dus ontslag genomen en het leek mij raar om daarna weer te gaan solliciteren. Heb wel nog een brief naar de AH gestuurd maar die reageerde niet. Door de MAC werd ik 1 dag later al gebeld. Zijn zeker in noodquote:
Vriend van mij kreeg daar toen hij 17 was ofzo 3,50 euro per uur ofzoquote:Op maandag 11 juni 2012 03:20 schreef RensAjacied het volgende:
Dat mag niet eens volgens mij? Minimumloon voor mij (ik ben 16) is al iets rond de 3,04.quote:Op maandag 11 juni 2012 03:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vriend van mij kreeg daar toen hij 17 was ofzo 3,50 euro per uur ofzo![]()
Daarvoor ga ik echt niet zweten in de keuken. Vooral op zondag als het stampvol is.
Dat is wel bedroevend weinig jaquote:Op maandag 11 juni 2012 03:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vriend van mij kreeg daar toen hij 17 was ofzo 3,50 euro per uur ofzo![]()
Daarvoor ga ik echt niet zweten in de keuken. Vooral op zondag als het stampvol is.
Werken indd alleen maar dikke Turken of tokkies die hun school niet hebben afgemaakt. Maar voor 1 zomer ach ja.quote:Op maandag 11 juni 2012 03:23 schreef Caland het volgende:
De mac is wel echt het laagste. Werken ook echt alleen randdebielen lijkt het wel
Je proeft het ook.quote:Op maandag 11 juni 2012 03:23 schreef Caland het volgende:
De mac is wel echt het laagste. Werken ook echt alleen randdebielen lijkt het wel
Wordt een lange zomer voor jou.quote:Op maandag 11 juni 2012 03:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Werken indd alleen maar dikke Turken of tokkies die hun school niet hebben afgemaakt. Maar voor 1 zomer ach ja.
quote:Op maandag 11 juni 2012 03:24 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb nog nooit gewerkt jonge.. dar worde moe van, nee werke das niks voor mij.
Doe wel een bietske handele witte ni.
Mooi voor hem, deel je in zijn vreugde dat je dit meldt?quote:Op maandag 11 juni 2012 03:25 schreef RensAjacied het volgende:
Kennis van mij was bij deze wedstrijd![]()
![]()
Die krijgen niets mee van de wedstrijdquote:Op maandag 11 juni 2012 03:25 schreef RensAjacied het volgende:
Kennis van mij was bij deze wedstrijd![]()
![]()
Eet het eigenlijk bijna nooit. Die meuk smaakt allemaal hetzelfde.quote:
Oud teamgenoot werkt er ook, zegt dat het best chill werken is. In de keuken werk je altijd op hetzelfde tempo en achter de kassa doe je soms niks maar als het druk is gaan ze tering veel op elkaar zeiken enzo. Heel erg stressvol werk.quote:
Gij snapt da, ik snap ni da wij gin maten zijn..quote:Op maandag 11 juni 2012 03:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze tekst heb ik overal in mijn huis hangen.
Mac is kk gaar manquote:Op maandag 11 juni 2012 03:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oud teamgenoot werkt er ook, zegt dat het best chill werken is. In de keuken werk je altijd op hetzelfde tempo en achter de kassa doe je soms niks maar als het druk is gaan ze tering veel op elkaar zeiken enzo. Heel erg stressvol werk.
Daarom gaf ik bij het sollicitatiegesprek aan liever in de keuken. Eerst maar aangenomen worden en dan proberen het vol te houden tussen die gasten.
Steenovenland is één van de beste plekken in NL waar je Turkse Pizza's kan krijgen. Voor shoarma ga ik ergens anders maar een pizza met Döner, knoflooksaus en sambal moet je daar heen gaan.quote:Op maandag 11 juni 2012 03:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Eet het eigenlijk bijna nooit. Die meuk smaakt allemaal hetzelfde.
Burger King vind ik dan wel weer okay voor zo'n snelle vette hap.
Maar Turk > fastfood.
Als je lekkere turkse pizza's wilt of döner, of (lams) shoarma moet je gewoon bij de lokale turk halen. Is het geen kant en klare rotzooi en goedkoper.quote:Op maandag 11 juni 2012 03:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Steenovenland is één van de beste plekken in NL waar je Turkse Pizza's kan krijgen. Voor shoarma ga ik ergens anders maar een pizza met Döner, knoflooksaus en sambal moet je daar heen gaan.
Verder is KFC ook goddelijk
Steenovenland is de plaatselijke turkquote:Op maandag 11 juni 2012 03:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je lekkere turkse pizza's wilt of döner, of (lams) shoarma moet je gewoon bij de lokale turk halen. Is het geen kant en klare rotzooi en goedkoper.
Die gemalen zooi die ze als doner verkopen moet ik ook niet.quote:Op maandag 11 juni 2012 03:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Eet het eigenlijk bijna nooit. Die meuk smaakt allemaal hetzelfde.
Burger King vind ik dan wel weer okay voor zo'n snelle vette hap.
Maar Turk > fastfood.
Lokale Turken met die toko'squote:Op maandag 11 juni 2012 03:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je lekkere turkse pizza's wilt of döner, of (lams) shoarma moet je gewoon bij de lokale turk halen. Is het geen kant en klare rotzooi en goedkoper.
Alleen hadden ze de inspiratie op zo vlak voor het einde denk ikquote:Op maandag 11 juni 2012 03:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Gloryhole![]()
Deze is ook wel goed trouwens.
quote:Op maandag 11 juni 2012 03:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Steenovenland is de plaatselijke turk
Toko is iets aziatisch/indisch. Niet turks.quote:
Boeiend, je weet wat ik bedoelquote:Op maandag 11 juni 2012 03:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Toko is iets aziatisch/indisch. Niet turks.
Gewoon naar een goede gaan, al zijn die schaars. Sinds die aflevering van keuringsdienst van waarde vreet ik ook erg weinig doner meer.quote:Op maandag 11 juni 2012 03:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die gemalen zooi die ze als doner verkopen moet ik ook niet.
En de volgende ochtend lekker de wc volspetteren.quote:Op maandag 11 juni 2012 03:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Fuck Rob, als het maar lekker is
Bij de döner company hebben ze die zooi ja. Vandaar naar (goeie) lokale turken in turkse wijken.quote:Op maandag 11 juni 2012 03:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon naar een goede gaan, al zijn die schaars. Sinds die aflevering van keuringsdienst van waarde vreet ik ook erg weinig doner meer.Maar een lahmacun of een frietje shoarma gaan er nog wel in. Pitatje kaas ook wel, al kan iedere boerenlul die maken.
Nog nooit last van gehad en haal toch regelmatig Turkse pizza's hier om de hoekquote:Op maandag 11 juni 2012 03:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
En de volgende ochtend lekker de wc volspetteren.
Vette zooi moet gewoon na het stappen of als je een kater hebtquote:Op maandag 11 juni 2012 03:33 schreef Geo4kant het volgende:
Blijf van die rotzooi weg en je voelt je stukken betermerk het zelf ook alweer een tijd geleden dat ik friet heb gehad, vette zooi, wel lekker maar toch..
Dat je dat kunt eten met een kater zeg, kolere.quote:Op maandag 11 juni 2012 03:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Vette zooi moet gewoon na het stappen of als je een kater hebt
Ook daar valt het vies tegen. Check die aflevering maar man.quote:Op maandag 11 juni 2012 03:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bij de döner company hebben ze die zooi ja. Vandaar naar (goeie) lokale turken in turkse wijken.
Eigenlijk is dat het enige dat ik dan juist wel wegkrijg.quote:Op maandag 11 juni 2012 03:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat je dat kunt eten met een kater zeg, kolere.
Heb dan al moeite met een droge boterham
Heb ik ook allemaalquote:Op maandag 11 juni 2012 03:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Mja jongens ik ben slapen
Dat waren vooral van die kut snackbars. Maar bij een turkse slager/supermarktje die ook groente en al dat soort shit verkoopt, brood enz hebben ze vaak echte. Tenminste, hier om de hoek in Poelenburg,zaandam.quote:Op maandag 11 juni 2012 03:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook daar valt het vies tegen. Check die aflevering maar man.
'Ja ies 100% lam'
In eentje zat zelfs varkensvlees
Eieren met spek.quote:Op maandag 11 juni 2012 03:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Vette zooi moet gewoon na het stappen of als je een kater hebt
Dan ben jij vanaf nu mijn heldquote:Op maandag 11 juni 2012 03:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat het enige dat ik dan juist wel wegkrijg.
Je hebt wel veel praatjes.quote:Op maandag 11 juni 2012 03:36 schreef RensAjacied het volgende:
Ik schaam me echt voor Nederlanders die niet tegen pittig eten kunnen in het buitenland. Of die dagen lang ziek zijn door teveel olijfolie.![]()
[ afbeelding ]
![]()
Of deze maar dan de pittiger variant die maar in paar toko's te krijgen is.![]()
[ afbeelding ]
Ik moest denken aan die opscheptopics over de Pizza Inferno van de Lidlquote:
Al ik dit eet zit ik 3 uur op de WC, is al mijn anus haar verschroeid en ben ik 2 kilo afgevallenquote:Op maandag 11 juni 2012 03:36 schreef RensAjacied het volgende:
Ik schaam me echt voor Nederlanders die niet tegen pittig eten kunnen in het buitenland. Of die dagen lang ziek zijn door teveel olijfolie.![]()
[ afbeelding ]
![]()
Of deze maar dan de pittiger variant die maar in paar toko's te krijgen is.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 juni 2012 03:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Al ik dit eet zit ik 3 uur op de WC, is al mijn anus haar verschroeid en ben ik 2 kilo afgevallen
DItquote:Op maandag 11 juni 2012 03:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Niks mis met pittige nasi/bami, maar teveel sambal verpest de smaak gewoon
Pizza's in de winkelquote:Op maandag 11 juni 2012 03:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik moest denken aan die opscheptopics over de Pizza Inferno van de Lidl
Van die gigantische broodjes voor 3 euro?quote:Op maandag 11 juni 2012 03:39 schreef Caland het volgende:
Ben in Nederland sowieso nog nooit een doner Berlijn-style tegengekomen. Maar kom ook nauwelijks in Turkse wijken.
Wat is die stijl? Ben best benieuwd.quote:Op maandag 11 juni 2012 03:39 schreef Caland het volgende:
Ben in Nederland sowieso nog nooit een doner Berlijn-style tegengekomen. Maar kom ook nauwelijks in Turkse wijken.
Hoe bedoel je precies?quote:Op maandag 11 juni 2012 03:39 schreef Caland het volgende:
Bij goede sambal is het eerst de smaak en pas tijdje later breekt het zweet je uit.quote:Op maandag 11 juni 2012 03:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Niks mis met pittige nasi/bami, maar teveel sambal verpest de smaak gewoon
Plus het is dan niet meer te eten zonder te zweten
Of gewoon de smaak proeven en geen zweet.quote:Op maandag 11 juni 2012 03:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Bij goede sambal is het eerst de smaak en pas tijdje later breekt het zweet je uit.
Mwoah, dat zweten komt wel als er genoeg sambal in m'n eten zit hoorquote:Op maandag 11 juni 2012 03:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Of gewoon de smaak proeven en geen zweet.
Gewoon goede kwaliteit vlees, redelijk grote stukken. Hier is het 9 van de 10 keer van dat kattenvoer.quote:
Je hebt waarschijnlijk nog nooit geen goede sambal gehad.quote:Op maandag 11 juni 2012 03:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Of gewoon de smaak proeven en geen zweet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Ja oke, maar op die markt had die gast een goede, die turk. En nog het goedkoopste ook, hier hebben we dat ook zo.quote:Op maandag 11 juni 2012 03:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon goede kwaliteit vlees, redelijk grote stukken. Hier is het 9 van de 10 keer van dat kattenvoer.
Zag je ook goed in die repo. Daar leggen ze de lappen vlees 1 voor 1 op de spies. Hier wordt het gemalen met ranzige saus en reststukken vlees.
Tuurlijk wel, me vader maakt het zelf ook. Maar op een gegeven moment proef je de pittigheid steeds minder dus moet er steeds meer in om hetzelfde effect te krijgenquote:Op maandag 11 juni 2012 03:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk nog nooit geen goede sambal gehad.
Met school in Keulen geweest, ook de Turk opgezocht wat je daar voor 4 euro krijgt is niet normaalquote:Op maandag 11 juni 2012 03:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon goede kwaliteit vlees, redelijk grote stukken. Hier is het 9 van de 10 keer van dat kattenvoer.
Zag je ook goed in die repo. Daar leggen ze de lappen vlees 1 voor 1 op de spies. Hier wordt het gemalen met ranzige saus en reststukken vlees.
Sowieso uit eten in Duitsland. Stukken goedkoper dan in Nederlandquote:Op maandag 11 juni 2012 03:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Met school in Keulen geweest, ook de Turk opgezocht wat je daar voor 4 euro krijgt is niet normaal
In Griekenland ook. En ook voor de crisis daar. Lekker eten + redelijke prijs.quote:Op maandag 11 juni 2012 03:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sowieso uit eten in Duitsland. Stukken goedkoper dan in Nederland
Ga m'n best voor je doenquote:Op maandag 11 juni 2012 03:50 schreef Geo4kant het volgende:
Ja, ik ga ook maar eens slapen..![]()
Ik verwacht een pic van die 2 poolse vrouwkes Gitar.
Het echte vlees aan de spies is in NL goed zoeken, meeste is standaard hetzelfde van de groothandel.quote:Op maandag 11 juni 2012 03:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja oke, maar op die markt had die gast een goede, die turk. En nog het goedkoopste ook, hier hebben we dat ook zo.
Nooit geweestquote:Op maandag 11 juni 2012 03:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
In Griekenland ook. En ook voor de crisis daar. Lekker eten + redelijke prijs.
Dat ja. Eigenlijk is er alles beter dan hier.quote:Op maandag 11 juni 2012 03:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sowieso uit eten in Duitsland. Stukken goedkoper dan in Nederland
Maar moeten we het niet toegeven omdat we een hekel hebben aan de Mannschaftquote:Op maandag 11 juni 2012 03:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat ja. Eigenlijk is er alles beter dan hier.
Niet alles maar de bratwursten en schnitzels wel.quote:Op maandag 11 juni 2012 03:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat ja. Eigenlijk is er alles beter dan hier.
Ik heb sowieso een aangeboren haat jegens die moffen. Maar het eten, voetbal en dan met name het supportersbeleid, de wegen, de economie, politiek, belastingklimaat, huizenmarkt. Noem maar op. Alles is er relaxter.quote:Op maandag 11 juni 2012 03:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar moeten we het niet toegeven omdat we een hekel hebben aan de Mannschaft
Mja, kloptquote:Op maandag 11 juni 2012 03:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een aangeboren haat jegens die moffen. Maar het eten, voetbal en dan met name het supportersbeleid, de wegen, de economie, politiek, belastingklimaat, huizenmarkt. Noem maar op. Alles is er relaxter.
Ze beginnen zelfs ruimdenkender en socialer dan Nederlanders te worden.
Daar heb je geen talbrucken en slingerende snelwegen.quote:Op maandag 11 juni 2012 03:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Alhoewel de wegen in Nederland wel beter zijn hoor
Allergrootste ergernis, ze voetballen aanvallender en attractiever dan het Nederlands elftalquote:Op maandag 11 juni 2012 03:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een aangeboren haat jegens die moffen. Maar het eten, voetbal en dan met name het supportersbeleid, de wegen, de economie, politiek, belastingklimaat, huizenmarkt. Noem maar op. Alles is er relaxter.
Ze beginnen zelfs ruimdenkender en socialer dan Nederlanders te worden.
Zoals ze tegen Portugal speelden , moet het eigenlijk een eitje zijn.quote:Op maandag 11 juni 2012 04:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Allergrootste ergernis, ze voetballen aanvallender en attractiever dan het Nederlands elftal![]()
![]()
Ik hoop in ieder geval op een leuke wedstrijd, wie er ook wint, dat zal in ieder geval wel lukken denk ikquote:
Zo kijk ik ook naar EK, heb tot nu genoten van Rusland en de Italianen hebben aangenaam verrast.quote:Op maandag 11 juni 2012 04:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop in ieder geval op een leuke wedstrijd, wie er ook wint, dat zal in ieder geval wel lukken denk ik
Beter winnen de Fransen, levert me mooi wat geld opquote:Op maandag 11 juni 2012 04:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zo kijk ik ook naar EK, heb tot nu genoten van Rusland en de Italianen hebben aangenaam verrast.
Ben benieuwd wat Frankrijk gaat doen.
De favorieten laten het aardig afweten, gaat nog raar toernooi worden denk ik.quote:Op maandag 11 juni 2012 04:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Beter winnen de Fransen, levert me mooi wat geld op
Mja, we gaan het zienquote:Op maandag 11 juni 2012 04:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
De favorieten laten het aardig afweten, gaat nog raar toernooi worden denk ik.
De enige die het heeft af laten weten is NL (voorzover die bij jouw favorieten horen), Spanje heeft inmiddels zoveel ervaring dat ze niet met krachten smijten en dat hoeft ook niet gezien de tegenstanders die ze nog gaan treffen, hoewel Kroatië me positief heeft verrast, Ierland sorry Steven maar dat was echt 3 keer niets.quote:Op maandag 11 juni 2012 04:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
De favorieten laten het aardig afweten, gaat nog raar toernooi worden denk ik.
Was ook al met American Filet zo.quote:Op maandag 11 juni 2012 03:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook daar valt het vies tegen. Check die aflevering maar man.
'Ja ies 100% lam'
In eentje zat zelfs varkensvlees
RELLEEEEEEEEEEquote:Het rommelt binnen de selectie van het Nederlands elftal. De ploeg van Bert van Marwijk verloor zaterdag met 0-1 van Denemarken en moet woensdag winnen van Duitsland om de kansen voor kwalificatie voor de volgende ronde in eigen hand te houden. De selectie is echter verdeeld over het strijdplan dat uitgevoerd moet worden en Rafael van der Vaart zou koken. Ook Nigel de Jong en Klaas-Jan Huntelaar lopen met een ontevreden gevoel rond.
Dit alles wordt beweerd door De Telegraaf, dat meent dat Van der Vaart het vertrouwen in bondscoach Van Marwijk is verloren. Volgens het dagblad knakte er iets bij de Heemskerker toen hij in een slechtnieuwsgesprek voor het EK te horen kreeg niet bij de favoriete basiself te zitten. Ook Huntelaar heeft het zwaar, maar de spits (tweede keus achter Robin van Persie) is zó gretig om zich dit EK nog te laten zien, dat hij mentaal nog niet gebroken is.
De Jong is ook ontevreden. De defensieve middenvelder heeft weliswaar een basisplaats, maar werd zaterdag tegen Denemarken twintig minuten voor tijd naar de kant gehaald. De Jong begreep naar verluidt niets van die wissel en snapt niet waarom hij, en niet Mark van Bommel plaats moest maken. Binnen de groep worden steeds meer vraagtekens gesteld bij de onomstreden positie van aanvoerder Van Bommel als verdedigende middenvelder bij Oranje.
Van Bommel zal woensdag ook weer in de basis beginnen en wil tegen Duitsland vanuit de controle momenten zoeken om toe te slaan. Daar is echter ook niet iedereen het mee eens: enkele andere internationals willen juist vol pressie spelen en Duitsland direct onder druk zetten. Wesley Sneijder zei erover: "Er zijn twee keuzes: of je zet heel vroeg op hun helft druk of we zakken wat verder terug en gaan voor de snelle omschakeling. Bij het WK werkte dat laatste het best."
Schokkend wel, sensatie bij de Telegraaf.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sensatie stukje... verder elke speler die gaat lopen rellen hoeft niet meer terug te komen.
Stel je niet aan. Het is maar een spelletje.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een drama zaterdagEr is nog hoop, een heel klein beetje hoop
Rusland - Duitsland verwacht ik.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:36 schreef kossikvassik2 het volgende:
Denk dat we een finale Frankrijk-Rusland kunnen krijgen .... zo een finale die niemand verwacht...
De Spanjaarden worden het sowieso niet.... Duitsland maakt ook niet veel indruk....
Vind ik nog moeilijk te zeggen zonder dat we alle ploegen ook maar 1 keer hebben zien spelen, Nederland en Spanje maakten op het laatste WK ook geen indruk maar haalden wel de finale, dus Spanje heb ik nog niet afgeschreven en Nederland weet nu wat het moet doen, is ook wel prettig maar of het ook gaat lukken betwijfel ikquote:Op maandag 11 juni 2012 12:36 schreef kossikvassik2 het volgende:
Denk dat we een finale Frankrijk-Rusland kunnen krijgen .... zo een finale die niemand verwacht...
De Spanjaarden worden het sowieso niet.... Duitsland maakt ook niet veel indruk....
Dat bepaal ik zelf wel. Er is meer dan clubvoetbal alleen.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Het is maar een spelletje.
klopt, cl en el voetbalquote:Op maandag 11 juni 2012 12:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel. Er is meer dan clubvoetbal alleen.
Dat jaquote:Op maandag 11 juni 2012 13:02 schreef Caland het volgende:
Klotezooi zeg dat alle mooie wedstrijden steeds om 6 uur zijn.
Had hem wel lekker om kwart voor 9 in de pub willen zien vandaag.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:03 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat ja
Al maakt het voor mij vandaag geen klap uit
Ik vind het leuk als NL verder komt maar zoniet lig ik er nog geen seconde van wakkerquote:Op maandag 11 juni 2012 12:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel. Er is meer dan clubvoetbal alleen.
Ik kijk sowieso verder dan alleen NL ik heb eigenlijk binnen deze selectie ook alleen maar sympathie voor Van der Vaart en wellicht Heitinga bij de rest voel ik echt vrij weinig.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het leuk als NL verder komt maar zoniet lig ik er nog geen seconde van wakker
Italië heeft een leuk en jong team. In 2014 kunnen ze wel eens een van de top favorieten zijn.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:24 schreef Caland het volgende:
Italie - Frankrijk mag van mij wel de finale worden, al is dat volgens mij niet mogelijk.
Hebben ze tegen die tijd wel weer een nieuw omkoopschandaal nodig ter motivatie.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Italië heeft een leuk en jong team. In 2014 kunnen ze wel eens een van de top favorieten zijn.
quote:Op maandag 11 juni 2012 13:50 schreef Guidetti het volgende:
Hallo!!!
Een medewerker van het bedrijf die dat EK lab item doet heeft zich aangemeld op dit forum![]()
![]()
![]()
![]()
EKlab op NOS
Dat je niet pro Nederland bent ok maar wat heeft het voor een nut om anti Nederland te zijn?quote:
Dat is stoer. Als je niet veel met Oranje hebt moet je ook gelijk tégen zijn, lekker andere hun feestje willen ontnemen/hopen dat ze er geen plezier aan kunnen hebben omdat je het zelf niet kunt.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat je niet pro Nederland bent ok maar wat heeft het voor een nut om anti Nederland te zijn?Al zou Media autist Van Marwijk het nog verdienen ook.
He, waarom kan ik niet wedden op:quote:Op maandag 11 juni 2012 14:02 schreef Geo4kant het volgende:
Scheisse, had voor de gein djoko 3-2 gewed
Single kan wel als combo niet, omdat het beide over Frankrijk gaat, dat staan ze niet toe.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
He, waarom kan ik niet wedden op:
Frankrijk - England 1
Thuisploeg scoort in beide helften 1
Op Unibet.
Zit wel wat in dit halve fora is bijv. ook ineens een Ierse supporter al is het inderdaad wel een opmerkelijke klacht als Nederlander zijnde.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:59 schreef stevenmac26 het volgende:
Die Ierse fans zijn maar namaaksupporters
Dit topic!!!!!
Jammer.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Single kan wel als combo niet, omdat het beide over Frankrijk gaat, dat staan ze niet toe.
Thuiswedstrijden van Ierland zijn standaard uitverkocht, uit gaan er ook altijd minimaal paar duizend man mee, en als Nederlander nog durven te klagen erover is al helemaal dieptriestquote:Op maandag 11 juni 2012 14:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit wel wat in dit halve fora is bijv. ook ineens een Ierse supporter al is het inderdaad wel een opmerkelijke klacht als Nederlander zijnde.
Bij Nederland ook dus dan mag je dat niet als argument gevenquote:Op maandag 11 juni 2012 14:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Thuiswedstrijden van Ierland zijn standaard uitverkocht, uit gaan er ook altijd minimaal paar duizend man mee, en als Nederlander nog durven te klagen erover is al helemaal dieptriest
Lees die OP eens goed waar die gozer het over heeftquote:Op maandag 11 juni 2012 14:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij Nederland ook dus dan mag je dat niet als argument geven
Over Ierse competitie wedstrijden en wel het land durven supporten? Het slaat ook nergens op dat stelde ik ook al maar toch snap ik niet helemaal waar al die Ierse supporters op dit forum opeens vandaan komen.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lees die OP eens goed waar die gozer het over heeft
Hoeveel heb je er al goed van die combo?quote:Op maandag 11 juni 2012 14:09 schreef Geo4kant het volgende:
Zou lekker zijn als Frankrijk + Zweden vanavond winnen, en morgen Rusland.
Het niveau van de Ierse competitie is die van de topklasse in Nederlandquote:Op maandag 11 juni 2012 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Over Ierse competitie wedstrijden en wel het land durven supporten? Het slaat ook nergens op dat stelde ik ook al maar toch snap ik niet helemaal waar al die Ierse supporters op dit forum opeens vandaan komen.
Ook even gedaan.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:09 schreef Geo4kant het volgende:
Zou lekker zijn als Frankrijk + Zweden vanavond winnen, en morgen Rusland.
Ze spelen vanavond en morgen pasquote:Op maandag 11 juni 2012 14:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er al goed van die combo?
Nederlanders hebben over het algemeen altijd wat meer sympathie voor landen als Engeland, Ierland, Schotland dan voor van die Oostbloklandjes.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit wel wat in dit halve fora is bijv. ook ineens een Ierse supporter al is het inderdaad wel een opmerkelijke klacht als Nederlander zijnde.
Ja met Spanje to win, maar was ik niet zo zeker van net als Zweden, had beter DNB (draw no bet) kunnen pakken. Maar ik legde 10euro op Italie ingame, op 5.5 want had het idee dat Italie ging winnen (en 3 euro @ 13 op die spits scoren), ja, italie scoort, alleen die di natala geeft die bal niet af fuuuuu..quote:Op maandag 11 juni 2012 14:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja oké maar ik dacht dat je er veel meer had.
http://sport.fok.nl/ekpool/subleagues/punten/44quote:Op maandag 11 juni 2012 14:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja oké maar ik dacht dat je er veel meer had.
Klopt ook wel al heb ik bij Ierland wel echt dat ze gewoon moeten genieten van die 3 wedstrijden want wat waren die slechtquote:Op maandag 11 juni 2012 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Nederlanders hebben over het algemeen altijd wat meer sympathie voor landen als Engeland, Ierland, Schotland dan voor van die Oostbloklandjes.
Ik sta er ook niet best voor, maar ga vandaag wel 50 euro winnen, net als gister.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/ekpool/subleagues/punten/44
Doe nou maar niet Jordiii dat betten is helemaal niks voor jou
Extra wortelpak aan tegen de kou tochquote:Op maandag 11 juni 2012 14:30 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellig joh, zit je dan met je tent.
komt goed joh.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:39 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ben zo gespannen voor mijn tentamen dat ik zit te trillen als een rietje. Hangt verdomme toch veel te veel vanaf.
Van adrenaline ga je presterenquote:Op maandag 11 juni 2012 14:39 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ben zo gespannen voor mijn tentamen dat ik zit te trillen als een rietje. Hangt verdomme toch veel te veel vanaf.
het is je toekomst maar, er zijn er zoveel die dat verpesten dus je bent geen uitzondering als je het ook doetquote:Op maandag 11 juni 2012 14:39 schreef Helpmefok het volgende:
Schat. Pak even Zweden en Frankrijk in een combi. Odd is 7.50quote:Op maandag 11 juni 2012 14:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja met Spanje to win, maar was ik niet zo zeker van net als Zweden, had beter DNB (draw no bet) kunnen pakken. Maar ik legde 10euro op Italie ingame, op 5.5 want had het idee dat Italie ging winnen (en 3 euro @ 13 op die spits scoren), ja, italie scoort, alleen die di natala geeft die bal niet af fuuuuu..
Spanje maakt gelijk, en het is 0,0![]()
Dus nu moet de rest het goed maken
Heb nu Zweden, Frankrijk en Rusland in combiquote:Op maandag 11 juni 2012 14:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Schat. Pak even Zweden en Frankrijk in een combi. Odd is 7.50. Gratis geld. Trust me.
jij weet manquote:Op maandag 11 juni 2012 14:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
het is je toekomst maar, er zijn er zoveel die dat verpesten dus je bent geen uitzondering als je het ook doet
Oke moppie, maak jij geen zorgen om je tentamen, je hersens zijn veel groter dan die grote fallus van jequote:Op maandag 11 juni 2012 14:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Schat. Pak even Zweden en Frankrijk in een combi. Odd is 7.50. Gratis geld. Trust me.
Ik heb natuurlijk aardig wat diploma's achter de kiezen, maar dit diploma bepaalt of ik de toekomst krijg die ik hoe-dan-ook wil (arts worden). Ook maakt dit tentamen werkzaam worden op de ambulancedienst enorm veel makkelijker.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
het is je toekomst maar, er zijn er zoveel die dat verpesten dus je bent geen uitzondering als je het ook doet
Hoelaat moet je?quote:Op maandag 11 juni 2012 14:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk aardig wat diploma's achter de kiezen, maar dit diploma bepaalt of ik de toekomst krijg die ik hoe-dan-ook wil (arts worden). Ook maakt dit tentamen werkzaam worden op de ambulancedienst enorm veel makkelijker..
Had je 'm al of heb ik je zojuist een goede 100% bet gegeven?quote:Op maandag 11 juni 2012 14:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke moppie, maak jij geen zorgen om je tentamen, je hersens zijn veel groter dan die grote fallus van je![]()
Komt wel goed schatje.
Waar gaat het over dan?quote:Op maandag 11 juni 2012 14:39 schreef Helpmefok het volgende:
Gewoon dat beschimmelde matras weggooien, schuimrubberen wortelpak openknippen en dat als matras gebruiken en het probleem is opgelost.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Extra wortelpak aan tegen de kou toch
ik zal voor je duimenquote:
ai nice, ik had mijnes vandaag om half 10quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |