quote:Op zondag 10 juni 2012 22:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nu:
Enoh > Clasie + Anita > v. Bommel
Strootman>MvB>Clasie>Anita>Enohquote:Op zondag 10 juni 2012 22:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nu:
Het is echt vreselijk en het is ook exact zoals ik het voorspeld/verwacht had.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:31 schreef Caland het volgende:
Ik kan echt agressief worden van die reacties in het EK subforum
Was ook niet meer nodig.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zag Strootman, toen stopte ik met lezen.
Ze hebben daar echt voetbalverstand hoorquote:Op zondag 10 juni 2012 22:31 schreef Caland het volgende:
Ik kan echt agressief worden van die reacties in het EK subforum
Ik snap niet dat er nooit transfer geruchten rond Enoh zijn maar wel over een mislukte back als Anita.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nu:
'UI mede mogelijk gemaakt door HaJee' is beter.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:32 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ze hebben daar echt voetbalverstand hoor
Sommigen weten zelfs al bijna waar het EK is
Zeggen ze Rusland ofzo, nou, dat is al flink in de buurt hoor![]()
![]()
Ja.quote:
Moet je even aan Guidetti vragen, hij weet vast wel hoe het zit.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er nooit transfer geruchten rond Enoh zijn maar wel over een mislukte back als Anita.
Rtl4quote:
Nee zijn expertise ligt bij het inschatten van de transferwaarde maar zolang er geen clubs bij hem informeren naar een passende transfersom kan hij mij niet verder helpen.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
'UI mede mogelijk gemaakt door HaJee' is beter.
[..]
Ja.
[..]
Moet je even aan Guidetti vragen, hij weet vast wel hoe het zit.
Heb ik hem te hoog ingeschat..quote:Op zondag 10 juni 2012 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Nee zijn expertise ligt bij het inschatten van de transferwaarde maar zolang er geen clubs bij hem informeren naar een passende transfersom kan hij mij niet verder helpen.
Als het inhoudelijk wordt over Nederland komen ze niet verder dan 'en 2 jaar geleden dan' of 'gewoon achter je land blijven staan en positief blijven'quote:Op zondag 10 juni 2012 22:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is echt vreselijk en het is ook exact zoals ik het voorspeld/verwacht had.
'Dan scoren we er toch gewoon eentje meer'quote:Op zondag 10 juni 2012 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Als het inhoudelijk wordt over Nederland komen ze niet verder dan 'en 2 jaar geleden dan' of 'gewoon achter je land blijven staan en positief blijven'
Ik heb dan echt zin om in mezelf te gaan snijden.
Was het langer 1-1 gebleven was het misschien nog gelukt.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:29 schreef stevenmac26 het volgende:
Afgedroogd, had ik niet echt verwacht
Wel duidelijk waarom Kuipers al geen toppers krijgt in de Eredivisie
Had Kuipers zijn werk gedaan dan was het anders geweestquote:Op zondag 10 juni 2012 23:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was het langer 1-1 gebleven was het misschien nog gelukt.
Niet eens manquote:
Ik kijk eerst VI, ik dacht dat Studio Voetbal met Nick en Simon is? In dat geval ga ik het overslaan.quote:
Oekraïne op 2quote:Op maandag 11 juni 2012 00:00 schreef Geo4kant het volgende:
Wat denken jullie bij de poul van Frankrijk?
1. Frankrijk
2. Zweden ?
whutquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |