Ze spelen vanavond en morgen pasquote:Op maandag 11 juni 2012 14:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er al goed van die combo?
Nederlanders hebben over het algemeen altijd wat meer sympathie voor landen als Engeland, Ierland, Schotland dan voor van die Oostbloklandjes.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit wel wat in dit halve fora is bijv. ook ineens een Ierse supporter al is het inderdaad wel een opmerkelijke klacht als Nederlander zijnde.
Ja met Spanje to win, maar was ik niet zo zeker van net als Zweden, had beter DNB (draw no bet) kunnen pakken. Maar ik legde 10euro op Italie ingame, op 5.5 want had het idee dat Italie ging winnen (en 3 euro @ 13 op die spits scoren), ja, italie scoort, alleen die di natala geeft die bal niet af fuuuuu..quote:Op maandag 11 juni 2012 14:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja oké maar ik dacht dat je er veel meer had.
http://sport.fok.nl/ekpool/subleagues/punten/44quote:Op maandag 11 juni 2012 14:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja oké maar ik dacht dat je er veel meer had.
Klopt ook wel al heb ik bij Ierland wel echt dat ze gewoon moeten genieten van die 3 wedstrijden want wat waren die slechtquote:Op maandag 11 juni 2012 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Nederlanders hebben over het algemeen altijd wat meer sympathie voor landen als Engeland, Ierland, Schotland dan voor van die Oostbloklandjes.
Ik sta er ook niet best voor, maar ga vandaag wel 50 euro winnen, net als gister.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/ekpool/subleagues/punten/44
Doe nou maar niet Jordiii dat betten is helemaal niks voor jou
Extra wortelpak aan tegen de kou tochquote:Op maandag 11 juni 2012 14:30 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellig joh, zit je dan met je tent.
komt goed joh.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:39 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ben zo gespannen voor mijn tentamen dat ik zit te trillen als een rietje. Hangt verdomme toch veel te veel vanaf.
Van adrenaline ga je presterenquote:Op maandag 11 juni 2012 14:39 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ben zo gespannen voor mijn tentamen dat ik zit te trillen als een rietje. Hangt verdomme toch veel te veel vanaf.
het is je toekomst maar, er zijn er zoveel die dat verpesten dus je bent geen uitzondering als je het ook doetquote:Op maandag 11 juni 2012 14:39 schreef Helpmefok het volgende:
Schat. Pak even Zweden en Frankrijk in een combi. Odd is 7.50quote:Op maandag 11 juni 2012 14:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja met Spanje to win, maar was ik niet zo zeker van net als Zweden, had beter DNB (draw no bet) kunnen pakken. Maar ik legde 10euro op Italie ingame, op 5.5 want had het idee dat Italie ging winnen (en 3 euro @ 13 op die spits scoren), ja, italie scoort, alleen die di natala geeft die bal niet af fuuuuu..
Spanje maakt gelijk, en het is 0,0![]()
Dus nu moet de rest het goed maken
Heb nu Zweden, Frankrijk en Rusland in combiquote:Op maandag 11 juni 2012 14:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Schat. Pak even Zweden en Frankrijk in een combi. Odd is 7.50. Gratis geld. Trust me.
jij weet manquote:Op maandag 11 juni 2012 14:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
het is je toekomst maar, er zijn er zoveel die dat verpesten dus je bent geen uitzondering als je het ook doet
Oke moppie, maak jij geen zorgen om je tentamen, je hersens zijn veel groter dan die grote fallus van jequote:Op maandag 11 juni 2012 14:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Schat. Pak even Zweden en Frankrijk in een combi. Odd is 7.50. Gratis geld. Trust me.
Ik heb natuurlijk aardig wat diploma's achter de kiezen, maar dit diploma bepaalt of ik de toekomst krijg die ik hoe-dan-ook wil (arts worden). Ook maakt dit tentamen werkzaam worden op de ambulancedienst enorm veel makkelijker.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
het is je toekomst maar, er zijn er zoveel die dat verpesten dus je bent geen uitzondering als je het ook doet
Hoelaat moet je?quote:Op maandag 11 juni 2012 14:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk aardig wat diploma's achter de kiezen, maar dit diploma bepaalt of ik de toekomst krijg die ik hoe-dan-ook wil (arts worden). Ook maakt dit tentamen werkzaam worden op de ambulancedienst enorm veel makkelijker..
Had je 'm al of heb ik je zojuist een goede 100% bet gegeven?quote:Op maandag 11 juni 2012 14:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke moppie, maak jij geen zorgen om je tentamen, je hersens zijn veel groter dan die grote fallus van je![]()
Komt wel goed schatje.
Waar gaat het over dan?quote:Op maandag 11 juni 2012 14:39 schreef Helpmefok het volgende:
Gewoon dat beschimmelde matras weggooien, schuimrubberen wortelpak openknippen en dat als matras gebruiken en het probleem is opgelost.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Extra wortelpak aan tegen de kou toch
ik zal voor je duimenquote:
ai nice, ik had mijnes vandaag om half 10quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |